Hirdetés
-
OnePlus Pad 2 helyett OnePlus Pad Pro
ma Állítólag a OnePlus idei táblagépe nem a második generáció lesz, hanem az első modell Pro változata.
-
Nagy pofon: lőttek a Meta európai AI-tervének
it Az ír adatvédelmi hatóság kérése miatt a Meta befékezi az AI-modellek kiadását Európában.
-
Csúcskategóriás PCIe 5-ös SSD-k a Gigabyte-tól
ph Az Aorus 14000 Gen5 széria 1 TB-os kapacitástól indul, és mérettől függően 14 GB/sec körüli olvasási sebességet kínál.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#50433536
törölt tag
válasz Vismajor01 #24433 üzenetére
Nekem is csinált ilyen furcsaságokat, hogy egyszer jól ment, simán bírt 5-10 km-t, aztán leállt. Egyből könnyen indult és mentem tovább, de megint leállt. Ezt a hibát az öreg cdi okozta, ami hidegen jó volt, de melegen leállt akár száz méterenként is. Ha a leállás után egyből könnyen beindul, akkor nem hiszem hogy karbi/keverék képzés ill. benzin ellátás baja lenne.
A szívató nekem is furán működött és nem tudtam rendesen beállítani. Hol félig jó volt, hol nem, de inkább nem. Ilyenkor szerintem a szívató tömítetlenségére, és/vagy fals levegőre kell gondolni. Nálam a szívófalsninál szívott fals levegőt. Motorozás közben nem okozott gondot, de a szívató használhatatlan volt, vagy csak félig-meddig működött, a gázzal kellett operálnom nekem is. Ránézésre ép volt a falsni kívül-belül, de ha leszedtem róla a ragasztó szalagot és meghajlítottam, feszegettem, akkor megmutatta magát a repedés. Nem konkrét lyukra kell gondolni, hanem gumi külső repedésében benzin volt, ami csak belülről juthatott a repedés külső részére. A csere után minden helyreállt.
(Nehéz volt a falsni hibáját megtalálni. Mozgattam, feszegettem miközben járt a motor és hiába fújtam csatakosra hidegindítóval, nem mutatta meg magát, sose pörgött fel a motor. Amikor rájöttem, hogy az a baja, akkor a kis repedés már szemmel látható szakadás volt, de addig szenvedtem vele pár hónapot.)
[ Szerkesztve ]