Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #50433536

    törölt tag

    válasz Vismajor01 #24433 üzenetére

    Nekem is csinált ilyen furcsaságokat, hogy egyszer jól ment, simán bírt 5-10 km-t, aztán leállt. Egyből könnyen indult és mentem tovább, de megint leállt. Ezt a hibát az öreg cdi okozta, ami hidegen jó volt, de melegen leállt akár száz méterenként is. Ha a leállás után egyből könnyen beindul, akkor nem hiszem hogy karbi/keverék képzés ill. benzin ellátás baja lenne.

    A szívató nekem is furán működött és nem tudtam rendesen beállítani. Hol félig jó volt, hol nem, de inkább nem. Ilyenkor szerintem a szívató tömítetlenségére, és/vagy fals levegőre kell gondolni. Nálam a szívófalsninál szívott fals levegőt. Motorozás közben nem okozott gondot, de a szívató használhatatlan volt, vagy csak félig-meddig működött, a gázzal kellett operálnom nekem is. Ránézésre ép volt a falsni kívül-belül, de ha leszedtem róla a ragasztó szalagot és meghajlítottam, feszegettem, akkor megmutatta magát a repedés. Nem konkrét lyukra kell gondolni, hanem gumi külső repedésében benzin volt, ami csak belülről juthatott a repedés külső részére. A csere után minden helyreállt.

    (Nehéz volt a falsni hibáját megtalálni. Mozgattam, feszegettem miközben járt a motor és hiába fújtam csatakosra hidegindítóval, nem mutatta meg magát, sose pörgött fel a motor. Amikor rájöttem, hogy az a baja, akkor a kis repedés már szemmel látható szakadás volt, de addig szenvedtem vele pár hónapot.)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák