- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Új HMD modell bukant fel
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Két új Motorola fülhallgató is készült a három Edge 50 mellé
- iPhone topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Netfone
Hirdetés
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
ph A Mu nevű apróság egy Intel N100 processzort, 8 GB RAM-ot és PCI Express 3.0-s buszt is kínál.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Burt1793
veterán
válasz gonger #23889 üzenetére
Persze minden ember más, de én az SH-val egyszer voltam Dobogókőn (azt is csak azért, mert amúgy közel van, arra jártam és hazafelé útba ejtettem), semmi különös. Ezért nem éri meg erősebb gépet venni, a kisebbet is le lehet dönteni (de persze ott olyan szarok az utak, hogy a 300-as se bírja futóművel a komolyabb bedöntést). Magyarország amúgy is elég gyász jó minőségű kanyargós utak szempontjából. Van a parádi, felsőtárkány-lillafüredi, orfűi szerpentin oszt' csók, ja meg a bajna-héreg RING. (az pl 20 km tőlünk és egyszer nem voltam robogóval, pedig volt, amikor nem volt más). A lényeg, hogy Budapestre elég a 125-ös, hétvégén túrázni lehet gyalog és biciklivel is. Én inkább egy 2 éves magyar 125-öst vennék, később pedig egy rendes motort, ha a túrázás tényleg aktuális. 500 ccm-s bálnákkal mindenhol tökön szúrod magad. Egy SW600 arra jó, hogy a nyugdíjas papi bejárja a horvát tengerpartot az utószezonban a mamival egy pár papucsban, napi 100 km-eket megtéve.
Egy kicsi, könnyű robogót könnyebb ide-oda tenni a városban (pl.: pcx), a sorok között. A robogónál ez adja az élvezeti értéket és az, hogy nem kínzás minden nap ráülni és ingázni (míg motorral az ), viszont valszeg még a tmax-ot se lehet annyira élvezni országúton kanyarogva, mint egy cbf250-et. Oda kell a közvetlenség, gépészkedés, üléspozíció, kerékméret, vázgeometria.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest