- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Elnéztük a mai dátumot
- MIUI / HyperOS topik
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Yettel topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Nem lesz soulslike játék a Phantom Blade Zero
gp A készítők egy pár mondatos kérdezz-felelekkel tisztáztak néhány dolgot a játékkal kapcsolatban.
-
Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
it A török hatóságok letartóztattak egy diákot, amiért egy egyetem felvételi vizsgáján AI segítségével válaszolt a kérdésekre.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
Akkor már csak azt tisztázzátok, hogy ettől függetlenül ha már
valakinek ilyen gyárilag a motorja, nincs kint a vízből, ha gond
adódik, és olyan segítő HSZ-t olvas, hogy nem is lehet olyan a
motorja, mert karburátoros. De ha egyszer az, akkor mi van?Az "árdrágításról" (LOL, ki akar árakat venni?) meg annyit, hogy
ha adott típus egyféle verzióban érhető el, akkor a vásárló csak
egy árat lát, és nem mondhatja, hogy vegyék ki (!) a katalizátort
mert nem is ér túl sokat, meg aztán sokba is kerül, minek bele...Ha kapható nélküle is, meg vele is, választhat(na). Ahogy most
pl. sok esetben az ABS is feláras, ha egyáltalán választható, de
nemsokára kötelező lesz (az új motorokon): annak van értelme.Ahogy gondolom az injektor is előretör, uis a kisebb fogyi nagy
előny, meg lehet mellé olyan árdrágító szarságokat eladni, mint
a lambdaszonda, az EGR rendszer, s a háromutas katalizátor.