- Netfone
- A vártnál kevesebb iPad Pro fogyhat
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Szabadalmi vitába keveredett a Lenovo
- Mobilhasználat külföldön
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
ma Gyorsan rendbe szedte a frissítést a Samsung, Dél-Koreában újra elérhető, itthon pedig először.
-
2024 - Íme a 20. héten megjelenő játékok listája
gp Az elkövetkező napokban többek között érkezik a Ghost of Tsushima PC-s kiadása.
-
Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
ph Asztali PC-k, monitorok, videokártya, hát, hűtés és egér is került heti válogatásunkba.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz Something_ #599 üzenetére
Átlagos nagy fej. Hosszúkás bármilyen irányban? Kerek? Átlagos? Nincs olyan hogy átlagos fej, ezért nincs kinézhető sisak sem nagyon. Több márka több típusát próbálgatni kell, melyik a jó.
-
canniball
nagyúr
válasz Something_ #605 üzenetére
Vagy inkább az is...vagy egy BKV tömbjegy.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
-Mosquito-
őstag
Motorrevüben a Nexus 125-500cm3 cikk van.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #605 üzenetére
Vagy egy túraplexi... Amúgy viccen kívül: engem nem sok eső ért.
Oké, nem is zuhogott. És különbenis, a lámpánál állva mindegy a plexi.Viszont az, hogy mindenki elfelejt esőben vezetni, az röhej! Egymásra
futott+tört több autó is az útvonalamon. Én meg nem győztem levillogni
a 30-cal döcögő taxist a buszsávban... A másik idióta simán nem vette
figyelembe a sávelhúzást, és ment keresztbe egyenesen: még jó, hogy
nem mentem mellé, mert eleve gyanús volt. És ilyenek vezetnek taxit...
(Teszem hozzá, hogy ezek legalább nem voltak összetörve. Még nem.)---
Mai napi találós kérdés: mi látható a képen? Nem a 100% Whey Pro.
-
canniball
nagyúr
Nem elfelejtenek, csak ilyenkor boldog-boldogtalan vezetni nem tudó autóba ül és kész a káosz (persze nem a taxisokról beszélek).
Meg amúgy is mindenki sz@rik a többire (tisztelet a kivételnek). Kedd de. is megyek haza az M2-n, a szélső sávban kamionok cca. 80-nal, a belső sávban autós 100-zal előz, és hiába jelzek neki "kézzel-lábbal" hogy engedjen már el (többször is kimehetett-visszajöhetett volna lassítás nélkül) csakazértsem, ha ő nem akar haladni akkor én se tudjak.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Grillo
senior tag
Hétfőn megyek a Petzválba jogsit intézni. A szükséges papiroknál viszem a jogsit, a vizsgalapot, személyit, de van valami bizonyítvány is felírva. Ez mi?
Viszem ma kékholdba a hátsó kerekem, aztán remélem jövő héten már fogok tudni robogózni (mondjuk az időjárást nézve nem sok esélyt látok rá...
-
Something_
őstag
válasz huszi.gyb #613 üzenetére
Grat, nekem vagy 3 hét még mire vége a kresz tanfolyamnak asszem.
Kíváncsi vagyok, hogy a rutin és a vizsga mennyi iőd alatt megy le. Hány órát szokás egyszerrew vezetni? 2-3?
DigitXT: ma és tegnap a Sonic-kal jöttem. Áttételezte megint a szerelő és baromi patent lett a kis féreg Ha elsőre ilyen lett volna, akkor nem hiszem, hogy vettem volna 250-es maját.
70 a vége GPS szerint és nem lejtőn
A maja szerelőnél van, szokásos dolgokat csinálja. Ma hozom el elvileg.[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Something_ #617 üzenetére
Köszi.
Mivel nekem A1-em van, 2 óra! alatt lezavarták a Kreszt, és mehettünk vizsgázni. Ez ~2 hete volt, ma volt a legkorábbi időpont.
Most beszéltem az oktatóval, ma este fél 7-re mehetek is rutinozni (bakancsom nincs, eltekint tőle )
Vicces volt, kérdeztem, hogy milyen motorral fogok menni:
-Vezettél már nagyobb motort?
CBF600 volt a legnagyobb.
-(csend), de csak próba szinten?
Hát... Úgy 50km-t. Ezen kívül GS500, NSR125ös is volt, az sem 10Le
-Hát ja. Akkor ma kezdjük egy 400-as Hondával, utána ha akarod GS500-as Suzuki. Lenne még egy 250-es Honda, de az nem jelentős különbség a 125-öshöz képest.www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #618 üzenetére
Kihagytad a 180-as Maját, meg a 400-as Madisont... Mondjuk motort
kérdezett, nem robogót. Ha ilyen megrögzött robogóellenes, mint az én
oktatóm volt, akkor lehet, hogy jobb, ha nem is említed ezeket.HGabor89: én meg nem hiszem, hogy a Sonic megy úgy, mint a Maja.
De ha szeretnél összehasonlító tesztet, fel tudok ajánlani tesztpilótát...Moi.
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
Azokat majd személyesen. Igazándiból kicsit úgy éreztem, hogy a robogót akarja rám tukmálni először, ezért mondtam a váltósakat. Bár igaz, ami igaz. Lehet, hogy megkérem, hogy egy karikát hadd menjek a többivel is. Érdekelne a 250-es Honda is. Csak hogy legyen mihez hasonlítani.
Szerintem nem robogó ellenes, külön megkérdezte, hogy váltós jogsit akarok-e. (Naná, főleg, ha bérelni is akarok majd néha váltósat, ezért nem fogok külön jogsit csinálni).
www.dongosofor.hu
-
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #620 üzenetére
Én sem hagynék nekik semmiféle korlátozást! Annak ellenére, hogy alapvetően robogó(ka)t használok, napi szinten. A vezetéstechnikai tréningen is az 500-as váltóssal mentem, nem a 300-as robival. Szerintem ez a "robogós vizsga" a nagyon, de nagyon (de nagyon!) kocamotorosoknak szól, akik soha a büdös életben nem akarnak váltós motort (se venni, se bérelni, se kölcsönkérni, se semmilyen formában vezetni). Na, ennél azért szerintem mi többre vagyunk hivatottak. (Előbb-utóbb "elfogy" a nagyrobogó is, és van, ahova nem is ideális, és sosem lesz az, pl. terepre, vagy versenypályára.)
HGabor89: Gondolom a rendszámnélküliség miatt
Inkább a megszokás (hiánya) miatt. Amikor egy motort még alig ismersz, nem jó vele "vadulni", mert csúnya vége lehet. Szokni kell a méreteit, dinamikáját, fékeket, mindent.[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
-
Something_
őstag
Robogóalkatrészeket honnan tudok böngészni? Mondjuk bp-i nem lenne rossz.
Mehetek a majáért, kész lett. ~ 3000 km múlva kéne cserélni az ékszíjat, mert még a gyári van benne. 16k-t kaptam alkatrész árra, sokallom, ezért utána néznék. -
DigitXT
félisten
válasz Something_ #627 üzenetére
Számtalan webshopban: nem kell, hogy bp-i legyen.
-
DigitXT
félisten
Brogyi említette, hogy "érdekes színű" a lámpám. Konkrétan zöld volt.
(Látni ugyan lehetett vele, mert a fénymennyiséggel nem volt gond, de...)Az a vicc, hogy 4300K volt - névleg. Na most beraktam a másik szettből
a szintén névleg 4300K izzót, és láss csodát: az teljesen jó, fehér színű.
(Ezt láthattátok az összehasonlító képen, bár senki nem találgatott...)Kérdés: ha most (kb.) így néz ki a motorka, akkor érdemes a 6000K-ban
gondolkodni, vagy rendeljek még egy szett 4300K-t? Azért érdekes, mert
a ma reggel berakott szett izzóin a kis rögzítőpöckök anno letörtek, így a
tápkábelük esetleg lerázódhat idővel. Maga az izzó így sem tud kiesni.
Okulva a rideg műanyagból, meg az átalakítóval való sz*pásból, immáron
olyat tervezek venni, amin gyárilag van forrasztva már a megfelelő kábel...Szóval 4300K vs. 6000K: pro és kontra? (A Majában volt 6000K, de idővel
azt is zöldesnek éreztem. Bár tény, hogy elég komolyan nézett ki vele...) -
DigitXT
félisten
válasz Something_ #632 üzenetére
Most a szíjról beszélünk, hogy 16K? Az teljesen normális(nak hangzik):
a "kis" Majához is 12 körül volt, nagyobb köbcenti = nagyobb költségek. -
csongi
Topikgazda
válasz -Mosquito- #635 üzenetére
5500 es en nyertem
Digitxt: Hupililaba lasd a vilagot a sortol meg a jointol , de vilagitas ugyeben maradj a 4300 nal, esti esoben az is elveszik, a hupilila meg teljessen fos, a szembejovo lvakitasan tobbre nem alkalmas.
-
DigitXT
félisten
Egyikkel sem élek, meg szerintem 6000K még nem hupilila (az 8000+!),
de köszönöm: jegyeztem a tippet! Hajlok arra, hogy maradok 4300K-nál:
az 5000 sem rossz (azt mondják), csak az finoman szólva "ritkább"...Viszont fura (szar!) a trafó, mert vibrál picit a fény, és a fordulatszámmal
változik a színe: nem sokat, csak a fehér falon látom. De azért látom.
Előző trafóm ugyan 11V alatt nem működött, de ilyet nem csinált. Csak
elégett, de ahhoz is kellett 3 év napi használat... Ez ~9V-ról izzítja az
ívfényt, de ilyen áron? Nem tűnik túl stabilnak. Volt mondjuk 2-3KHUF.HGabor89: BMW-k láncosak
Van azért kardános is belőlük szép számmal. -
huszi.gyb
senior tag
Na túléltem az első rutint. Először valami öreg, 2 hengeres 250-es Suzukival mentem. Utána átültettek a CB400 SF-re. Azzal már lehetett menni. Párszor meghúzattam a parkolóban miközben "szoktam". Elég jól ment, 3-nál feljebb viszont nem váltottam. Elvileg 14-én lesz a rutin vizsgám (addig 1 max. 2 óra), ha a közlekedési hatóság hajlandó addig átadni a papírjaimat (elvileg amíg nincs meg, rutinra se mehetnék )
www.dongosofor.hu
-
Grillo
senior tag
válasz huszi.gyb #640 üzenetére
A rutin az lófasz, még akkor is, ha soha nem ült az ember előtte nagymotoron. Kb. 2 óra alatt hozzá lehet szokni a magasabb súlyponthoz, na meg a nagyobb súlyhoz. Szerintem.
Most akkor kicsit összefoglalva, B125-nél a vizsgalapon, jogsin meg személyin kívül kell még valami az NKH-hoz? Mert belekeveredtem, hogy akkor mire is utaltatok a bizonyítványnál.
-
huszi.gyb
senior tag
Most te B125-öt csinálsz?
Azért annak a rutinja nem egészen ugyan az, mint egy A2 vagy korlátlan rutin. Na nem mintha nehéz lett volna, de a kezdők bénáztak.
Legalábbis amiket ma láttam. Hornettel többször lefulladtak. És társai... A 250-es Suzuki tényleg eléggé bicikli szintű volt, hamar "kinőttem". (Azzal nem lehet A2-re vizsgázni, túl könnyű, és gyenge). Ha nem tudtam volna, hogy 250-es, simán rámondom, hogy egy erősebb 125 Csak a hangja szebb volt a 2 henger miatt (a másik 1 hengeres volt).A CB400 már komolyabb volt. Súlyra is, teljesítményre is. Sajnos se a fordulatszám mérő, se a km óra nem ment, úgyhogy lövésem sincs, hogy számokban mit tudott, de érezhetően ment.
Egy olyat el tudnék képzelni túrázásra.[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
Grillo
senior tag
válasz canniball #642 üzenetére
Milyen pénz? Mennyiazannyi?
huszi: ugyan az a rutin, csak te tolsz egy nyolcast az elején, meg a végén "vészfékezel" kigyorsítás után. Nem hinném, hogy ezen nagy százalék bukna.
Nekem az volt zavaro a Suzuki TUXban, hogy lehetetlen volt finoman a gázt kezelni lassú menetben. Nem lineáris volt, hanem nemmegynemmegynemmegyUgrik. Bár nem hinném, hogy a típus miatt, inkább a leharcoltság. Mondjuk magasabb alapjáraton nem is kellett gáz... -
huszi.gyb
senior tag
Itt is hasonló Suzukikkal mentünk. Recsegett-ropogott, csúszott a kuplung. Nem maga a feladat, hanem a motor nehézsége lehet az, ami egy kezdőnek bonyolultabb. Azért a Suzukival könnyebb volt "játszani", bár nekem a CB jobban tetszett. Igaz, az is kezes gép, nyolcasnál volt, hogy koppant a kormány a tankon
Mindegyiknek az volt a titka, hogy lassú menetben játszani kellett a kuplunggal, különben rángatott.
Egyébként tényleg nem nagy szám a rutin, de tetszett a mai óra, főleg, hogy egyszerre 5 motorosnak tartott "oktatást" az oktató, így ismerkedés néven "csapathattam" egy kicsit mindkét motorral
Igaza van Canniballnak, nem kell nyolcas, mert már van jogosítványom.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen