- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Grillo
senior tag
Köszi longwild a bőséges kifejtést. Alapvetően kolléga említésének megfelelően B125 a korlát, idén már biztosan marad is.
Cél a Dunakeszi-BAH csomópont közti táv leküzdése napi szinten, ha bírom, akkor minél tovább az őszbe benyúlva, ezért is nézek első sorban robogókat.
Bár egyre inkább úgy vagyok vele, hogy veszek egy 2001 körüli Hexagont 150-200 körül, aztán azt rendbe rakom 50-100-ból.400k-nál nem akarok költeni a dologra vételár-papír-szervíz ügyben.
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #1710 üzenetére
Passz, nem kell nagy dologra gondolni. Kanyarodni még mindig nem
tudok (instabil), úgyhogy a szerpentinezést ki is hagyhatjuk...Ja, időben, ha minden jól megy ilyen kora délutántól estig mehet.
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #1714 üzenetére
Úgy-úgy! Egér úton pl. nem nagyon tudok 120 fölött fordulni, mert para!
Lehet, hogy a hátsó teló elfosta magát, aztán csak rosszabb lesz, na meg
ha bemagyarázom magamnak, hogy billeg a kanyarban, akkor fog is. Bár,
AndrewTdi mint független szemlélő ugyanezeket tapasztalta. Nos: ez van.
Lehet, hogy le kéne raknom a gépet, kiszedni a telókat, beadni felújítani.
Az a baj, hogy napi szinten járok a géppel. (Max. átülök a Majára megint?) -
kcsa
veterán
válasz DigitXT #1715 üzenetére
Kolléga: Milyen fékbetétet vettél EBC-ből? Sima organikusat, motoros organikusat vagy szintert?
Perpill ezen vacilálok, valami kéne, mert a mostani betétek elég szarok, csak azon agyalok hogy a robogós betét lehet kicsit kevés lenne mind a súlyhoz, mind az elvárt fékerőhöz
-
DigitXT
félisten
Csak a hátsó betétet vettem az EBC-től: a legolcsóbb "robogós" verzió lesz szvsz.
Rá akart beszélni a szinterre, de mivel elöl a gyári (Ferodo) nem az: legközelebb...
(Amúgy ez is meg tudja fogni blokkolásig a hátsó kereket, szóval egyelőre jó lesz.) -
kcsa
veterán
válasz DigitXT #1717 üzenetére
látom ez a betét is 50-től 500-ig mindenhol van
A mostani betét hajlamos erősen fadingre, ez meg városban elég para tud lenni, néha nem is elég harapós. Csak valahogy nemtom elég-e az SFA ekkora döghöz előre is Szintert kerülném, minden marketingmaszlag ellenére nem bízok abban hogy nem zabálja fel a méregdrága tárcsákat.
írtam EBC forgalmazónak, hátha válaszol.
-
Bogyó bá'
nagyúr
I go...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Something_
őstag
75/70
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #1719 üzenetére
Nem csak hogy válaszolt, felhívott, és negyed órát csacsogtunk. Érti a gondomat, és ha tehetem ne nagyon vegyek SFA-t ekkora járműhöz, ez a tudnivaló.
FA jó lenne, de létezik SFAC szériás cucc, inkább ezt válasszam, hanem akarok szintert venni.
Összességében korrekt tájékoztatást kaptam, sunshine happiness.
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #1726 üzenetére
Hehe. Jah, lenyomtam 300+ kilit. Összesen 3 autó előzött meg:
kellemes "túrás" tempót mentem. Ha nem "csapatnék" ennyire,
benézne a fogyasztás 4 alá. A Shell 100-as lónyálából: lehet,
hogy egyszer ráveszem magam egy szabályos 50/90 stb. útra,
ill. a tanksapkával csinálni kéne vmit (a kulcslyukon ereszt).Btw. a háromból egy volt normális. Az is Szlovákiában volt. Az
élményt majdnem hazavágta egy "audista" az utolsó km-eken.
Biztos zokon vette, hogy elécsorogtam a lámpánál, nem tudott
füstölő kerékkel bekanyarodni a Gazdagrétire - de visszakapta
az élettől: hiába ment 120-szal, majdnem összetörte magát.
(Az ilyennek kivánok egy darus KRAZ-t, vagy betonoszlopot...) -
DigitXT
félisten
De hogy hozzam a formám (egyet előre, kettőt hátra): lehet kövezni!
Keresztkérdés. Mióta járok lapos első gumival? Keresztválasz: nemt'om!
De pár napja már biztos. Reggelente a linóleumon szokott nyekeregni.B*szki, hogy nem jut eszembe, hogy épp úgy, mint amikor anno a hátsó
lapos volt?! És lapos gumival csodálkozok, hogy vége van 147 km/h-nál?Lementem az imént, és 0,2 bar-t mértem az első kerékben... Kézzel be
lehetett nyomogatni a gumit. A hátsó ahhoz képest betonkemény, ugye.
Na mondom, fasza. Leeresztett. Vajon miért? Pumpálom, pumpálom és
úgy 2 bar körül csatt: szelep végképp összefosta magát. Le a pumpa, s
láss csodát: okádja a szelep a levegőt. A tű nem zár... Szar az egész...
Kezdem úgy érezni magam, mint tudjukki, akivel mindig történik valami.
Természetesen a szelep halála után 0,0 bar maradt... Természetesen a
motorral így nem lehet közlekedni. Természetesen ki kell szednem a
kereket, és vihetem a hódokhoz. Már ha ráérnek... Természetesen nem
fognak rögtön ráérni, úgyhogy ülhetek vissza a Majára. Jó, hogy még
megvan. De akkor már az első telót is megcsinálhatnák, meg egyben a
kormánycsapágy cseréjét (sose volt tökéletes, koppan nagy fékezésre),
azonban ahhoz oda kéne vinni a motort, szóval első körben: csak kerék.Utólag visszagondolva, még írtam is, hogy egyre szarabb a motor: lehet
ahogy a nyomás ment el az első kerékből úgy lett egyre instabilabb, de
hogy ennyire ne vegyem észre 5 év + sokezer km tapasztalattal? Röhej.
Mondom, lehet kövezni. (Kár, hogy Moszkító és Bogyó túrára megy, így
csak kcsa marad, hogy szívja a vérem. Esetleg a Hosszú és Vad Úr.)Megjegyzem: a túra elején feltűnt, hogy a GPS és a km óra eltér! Noha
korábban tökéletesen egyeztek. Így akkor már gondoltam (!), hogy picit
lapos lehet a kerék, majd ránézek: de azért letekertem vele 300 km-t.
Ahhoz képest, hogy még nem is kíméltem, jó, hogy nem firkáltam el.
Ja és 55 kilométeren így 57-et mért, az út utolsó szakaszán, szóval így
a 4,2-es fogyi is kamu. Jó lesz az 4,35-nek is. Habár: ez a legkevesebb.Szerk: de legalább változatos volt a túra. Kivittem kicsit a Természetbe.
Bár Sárkány, de jól látszik rajta, hogy nem ez a természetes közege.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #1729 üzenetére
Hát nekem is ez a bajom: oké, hogy még ott a Maja, de hamarosan nem lesz.
(Majd elkérem a Tactot. Bár szerintem az autók közt sikítófrászt kapnék rajta.)Amúgy a szelepcsere hódéknak nem nagy truváj. Szerintem azt még a szezon
pörgésében is bevállalják (2 perc az egész), ha a kereket viszem oda (kocsival).
Viszont momentán a kocsi is szervizben, ugye szétbombázták hátulról, fasza... -
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #1730 üzenetére
Ha kell kocsi, szólj. Az megy. Bár nyekergős egy kicsit a jobb hátulja, majd ránézek. Olyan, mintha valami szemét szorult volna a kerékhez. (új a fék, lehet, hogy a dobban van valami "törmelék")
Tact sorok közt jó buli. Kicsi, mindenhol elfér. Főleg a sűrű utakon (körút) hatékony. Múltkor 40-50km/hval mentem végig a sorok közt. Vicces volt.
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #1731 üzenetére
"majd ránézek"
Hát ez az: a majd. Btw. köszönöm a felajánlást,majdmegdumáljuk.
Inkább most már azon aggódom, hogy nem ment-e szét a gumi.Szervizetek mikor is indul? (Lássuk csak: ott van ez az első teló
felújítás, egy új kormánycsapágy, hátsó teló felújítás, vagy csere, s
az olajat sem ártana lecserélni lassan. Bár utóbbi tök apróság...)Szerk: láttam ma a motorkámat tükröződni a komáromi tecsó setét
ablakán. Hát, félelmetes, hogy mennyire beül, amikor ledobom a
sztenderről! Iszonyat puha az eleje is és a hátulja is: baszki, ezzel
már a Tiszán is át lehetne menni... Ladikon, de ladikon...[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #1728 üzenetére
Utólag visszagondolva, még írtam is, hogy egyre szarabb a motor: lehet
ahogy a nyomás ment el az első kerékből úgy lett egyre instabilabb, de
hogy ennyire ne vegyem észre 5 év + sokezer km tapasztalattal? Röhej.Ha visszaemlékszel, ugyanezt produkáltam a Kymcoval. Egyszerűen nem értettem hogy miért nem fordul (kymcul) sima aszfaltos körforgalomban sem. Mindkettő lapos.
Nekem most egy csapágycsere lett sos - elég beteg hangja volt amikor autók/szalagkorlát mellett gurultam, és hallottam visszaverődni a hangját. Meg itt a meleg idő, és rendszeresen elmelegedett a fék is, úgyhogy pár napon belül az is megjön. (szerelllő aszonta hogy felirat szerint gyári kymco fékbetét van benne. Annak meg melyik gyár lehet OEM-je? )
Így kell ezt, tényleg szezonra kell tönkretenni a járműveket
[ Szerkesztve ]
-
Grillo
senior tag
A Hexagonra gondolod?
Van tapasztalatod ezzel a típussal? Nem találok róla sok használhatót, de a alapvetően nekem bejön a furcsa formája. Mondjuk egy utód x8 jobb lenne, de az már ebbe a keretbe nem fér bele. A 2000 utániak Leader blokkosok, 15 LE, sajnos a 12 collosból itthoni hirdetést még nem láttam.Ami jelenleg megnézendő kategória szerintem:
EZ
és EZ
Az előbbinek az első futóműve nekem nem tűnik gyárinak, tudtommal egyoldalú a kerék felfüggesztése (mittomén, hogy mondjuk ezt szépen). Más kérdés, hogy a másodiknak az ára kb. 10000-re lejjebb ment múlt héten, gondolom azért nincs nagy kapkodás a típusért. Vagy szar.Scarabeok:
1
2
enyhén átépített...[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
Egész pontosan van belül néhány tengely, azokon egy-egy fogaskerék. És az egyik tengely csapágya zörög nálam. Amihez szét kell szedni elég sok mindent (amíg nincs másik motor, nem nagyon van kedvem nekiesni). De úgy néz ki, lesz előbb-utóbb egy másik 50-es is a flottában, egyik haveromnak, de még nincs jogosítványa.
DigitXT: Ha olyan könnyen menne. Hód barátunk elküldött, mert
Zsákos Frodózsákfuratban van a csapágy elvileg. Gyakorlatilag majd kiderül. A cseréhez nem elég a kuplungig lebontani, hanem azt a fém öntvényt is szét kell szedni, amihez meg kell bontani az egész hóbelevancot.[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
kcsa
veterán
válasz huszi.gyb #1741 üzenetére
még most add el, ha már átállsz Majesty vonalra
Ma befelé Bécsi úton vasúti átjárónál motoros behasalt autó alá. Ahogy nézem motoros szemből vehette az akadályt, nem vagyok éppenséggel meggyőződve az autós hibájáról a végeredményt elnézve... Csak amíg a Lidl-ig beértem (grillhúsért ) addig két balesetet láttam - itt a meleg idő és a bambulás.
[ Szerkesztve ]
-
longwild
aktív tag
válasz DigitXT #1728 üzenetére
Megszolitva erzem magam... 😉
Mondjuk a 0,2 bar mar meredek nagyon, a gumid oldalfala kibirta a menetet?
Amugy nem szolok semmit, mert epp tegnap fujtam 1,7rol 2,1re. Kanyarba furcsanak ereztem es eszembe jutott kcsa esete. Hat bejott.
Nagyobb bajom, hogy a tavalyi fel szezonomban soha nem kellett rafujni, most meg a gumicsere utan 2honappal enyit esett? Nalam is kekhodos szelep van... :p
Szerk: mondjuk igy meg nem lattam leirva a nickem..
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
nagyúr
Hali,
otleteket kerek: gondolkozom egy robogon, elsosorban varosi kozlekedes celjabol. Nem surgos, valoszinuleg csak jovore lesz belole valami. A szempontok:
- ne legyen tul nehez, ha lehet
- legyen megbizhato
- ha lehet, legyen benne ABSEddig egy evet robogoztam egy 50-es Aprilia Scarabeoval, utana masfel ev Honda CBF600, majd utana VFR 800. Varosba a CBF600-at idealisnak ereztem, szivesen vennek olyat meg egyszer, de egyreszt a robogo kicsit sokkal kevesbe problemas oltozkodes szempontjabol (a CBF-en 95%-ban volt rajtam terdvedo, csizma, gerincvedo), masreszt van benne tarolorekesz is.
A Burgman-Majesty vonal kicsit tul nagynak tunik nekem, egy Scarabeo 500 jobban tetszik (bar valojaban nem konnyedebb, de megsincs akkora segge-orra).
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
kcsa
veterán
Városi közlekedésre: hány személlyel? Motor helyett, vagy motor mellé? Város = Bp.?
Ha motor mellé, egy személyre akkor a személyes javaslatom egy 250 körüli: jó fogyasztás városban is, két emberrel is elboldogul röhögve, és ebből vannak könnyebbek is, néha ABS-el is.
De 400+ kategóriában már a súly jellemzően elég magas (200+ kg) bár ez nálam nem volt hatalmas szempont. Viszont ABS itt jellemző, lejjebb nem igazán.
Amire viszont a leírásod alapján gondolok az egy SH300 - van relatíve sok ABS-es, nagy kerék jó tud lenni gyenge minőségű úton, viszont pont emiatt aránylag kicsi csomagtartó - de van.
-
sentinel
aktív tag
Beépítettem a töltésmérő 3 színű led-et
Teljesen jól működik a drága. Nem az akkura kötöttem ami nekem hátul van (Beverly), hanem a műszerfalba fúrtam egy 5mm-es lyukat és oda, majd kimértem a műszerfal csatiját és arra a pozitívra, amit csak gyújtás ráadásakor kap.
Szépen zöldül gázadásra így végre látható a töltés..[ Szerkesztve ]