Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tresh

    addikt

    válasz mycso #13527 üzenetére

    Azért ne felejtsd el hogy dupla nyomaték van nálad mert ott már alapon majdnem kétszer akkora nyomaték van mint egy 1.6 nál..és a benzin diesl tudjuk hogy nem egy kategória semmi terén főleg mert ha te általad említett haladós tempóra gondolunk oda nyomaték kell.

    De akkor hogy tisztázzuk a fogalmat mint dinamika amit én értettem ez alatt és lehet rosszul fogalmaztam meg: tehát nem az hogy az 50-es táblánál 100 al a tiltásig forgatom a 3ikat mert csak akkor lehet haladni...hanem hogy városban 50-70es tempónál 2000 nél elváltva gyönyörűen lehet haladni mert nem kell több, amikor meg kell vissza egy sebesség és lám rögtön 2500 mondjuk a fordulat ahol egy 16v elkezd gondolkodni hogy haladni kell...

    Ezeket a kis 16v motorokat, meg bizony a halálba kell forgatni, ha haladni szeretnél, természetesen ha csak poroszkálni, akkor lehet 2000-nél váltogatni.

    Aki ezt teszi meg is érdemli...1.2 es autót nem azért veszek hogy én legyek a hungárián a schumaher..1 mert ha kitaposod a belét és ha megpusztul se fog gyorsulni úgy mint ahogy szeretné kettő meg kb 70 LE meg 110 NM nem fogja megváltania világot...plusz a gatyáját is le zabája..szóval szerintem tök mindegy hogy meddig forgatod max rövidítesz a motor élettartalmán...ha pedig haladni akarok nem 1.2-es zsebrakétát veszek hanem mondjuk min 2.0 benzint :)

    szerk: Reaper04 is elég a max 2500 nél elváltok és gondolom ez 1,2 utána 3 ,4 et ha hang alapján teszi 2000 környékén van és halad :)

    AMD Power: én sajnos pont ezt nem szeretem 1 írtó rövid 2 fogjukrá 3 ba lehet virgonckodni 4 be haladni 5 be meg annyira visszaveszi a fordulatot hogy fúj :) 60km/h 1500-on..

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák