Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mycso

    Topikgazda

    No, ha már motor cserélősdi....
    én is gondolkodtam rajta, hogy turbo felújítás, luplung+kéttömegű, esetleg még ha a motor is kopott, stb. ....
    ez már így gyorsba, vagy 3-400k.

    4-500k körül vannak itthon is rommátört, de motorikusan működő 1.5 dci-k.
    Kintről, meg akár a feléért is...és én si ezen gondolkodtam, hogy az enyémről biztosan tudom, hogy sokat futott, így valószínűleg alkatrészcsere lavina indulna el. Tehát lehet értelmesebb lenne, az említett megoldás.

    Illetve még1 dolog amin elgondolkodtam, esetleg venni egy rommátört 2.0 DCI-t :U
    A többit már kitalálhatjátok....

    Szóval, gondolom 1:1-be átpattintható az enyémbe (természetesen, motor+váltó+kuplung+hűtők+stb. ...)

    A papírozás már más kérdés, tud erről valaki valamit???
    Illetve ha papírozni szeretném, akkor a kintről származó "roncs" is gondolom többe kerülne, mert akkor onnan is kell valami igazoló/hivatalos papír.

    Egyelőre, csak játszadozom a gondolattal, ha már motorcsere, akkor erő csere is legyen.

    Egyébként az enyémhez ITT van egy, elvileg 71k km-t futott, komplett, váltóstul, mindenestül 550 euróért.

    Vagy 2 évvel fiatalabb, fele annyi km-errel, 1000 euróért: [link]

    [ Szerkesztve ]

    “The Night is Dark and Full of Terrors”

Új hozzászólás Aktív témák