- Mobil flották
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
Hirdetés
-
2 nm-es chipeknél is modernebb lapkákat fejlesztenek az EU-ban
it Az imec európai kutatólaborjai 2,5 milliárd eurót kapnak, a cél a 2 nm-esnél modernebb chipet fejlesztése, amelyből számos európai ágazat profitálhat.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
MultiVersus - Íme a launch trailer
gp Az érdeklődőknek alig egy hetet kell már csak várniuk a teljes kiadás megjelenésére.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz orosziem81 #63305 üzenetére
Megírhatom...bár vannak kételyeim, hogy sokan nem hinnék el, amilyen trágyákat behoznak külföldről visszaállított órákkal, aztán beleborítják az autó fele árát, vagy többet a javítási költségekbe. Amiket én szoktam olvasni faszbukon, hogy milyen hibákról írnak, hát csak nézek ki a fejemből.
Egyszerűen a kinti Laguna III autók, meg persze a többi típusra is ugyanez jellemző, ha az ott jó állapotú, kevés km-t futott, hát úgy elkérik az árát, hogy az itteni becsületnepper hiénáknak ez azonnali tovább lépést jelent, a kinti autókereskedő nem adja oda a frankó állapotú autót, hanem elkéri érte, ami jár, még akkor is, ha abban fél millió km van, de szinte minden új benne, mert folyamatosan vitték szervizre.Kintről, csak leharcolt , összetákol, és 10-ből 9-nek visszaállított órájú autókat tudnak itthon eladni. Illetve el is adják, sajnos a magyar átlagvásárló egy hülye és csak azt nézi, hogy a km mennyi, ha az sok, lapoz tovább és megtalálja majd azt az autót, amivel megismeri, majd kívülről fújja egy idő után az alkatrészek cikkódait, és talán még autószerelővé is válik
A Lagunákat pályára tervezték, főleg a dízelt és kint, ahol orrba-szájba tömve van pályákkal az országok, ahol a legtöbb Német napi akár 500-zat is autózik a munkahelyére, mert pályán ezt hamar letudja, ott egyszerűen szembe megy az egésszel, hogy Lagunákat és más típusokat behoznak 80-150 ezer kilométerekkel.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest