- Milyen okostelefont vegyek?
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Bemutatkozott a OnePlus Ace 3 Pro
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Dobja a változatható apertúrát a Xiaomi 15 Pro?
ma Lencsetrükkök helyett nagyobb szenzorral érkezhet októberben.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tom5
addikt
válasz
rob210 #42167 üzenetére
Mert kívülről még inkább nem tudok belekötni.
Annyi h jobb elöl jó pár éve megnyomták, de én ezt észre sem vettem. Van egy kb 10 cm-es horpadás, ami nem mély, plusz jobb oldalt egy 3-4 cm-s karc. Látszik h garázsos autó. Hétvégén elhozom.
Feliciát meg eladom. Kicsit kikupálom és meghirdetem. két és fél éve szolgál hibamentesen, 180K km-van benne.Josi amiket leírtál megcsináltatom rögtön, pont kérdezni akartam milyen olajat vegyek bele.
[ Szerkesztve ]
-
-
tresh
addikt
válasz
rob210 #42178 üzenetére
Nekem talán egynél volt eddig szivárgásom és nem akartam elhinni hogy szar a tömítés hozattam egy új szelepfedelet haver megane-jára és megszűnt a hiba. Váltózó kinek mi nekem ez kb olyan mint a mann szűrő sose volt vele bajom vagy hogy pl olajból eneos,vavoline,total, elf megy a kocsikba.
Más:
nagyon gondolkodok egy ilyen cserén kevés van belőle én meg szeretem a kihívásokat.. -
tresh
addikt
válasz
rob210 #42196 üzenetére
5 év a különbség
Igazából 3 éve szolgál az ódi és nincs vele bajom csak mostanában nagyon keveset megyek évi 20k
Ehhez már elég lenne a a benya is főleg ha találnék egy ilyen kis "vadállatot". Igazából abból indulok ki hogy fateromnak lassan 8 éve van meg a laguna és semmi baja egy egr szelep csere volt és kopó dolgok. Ez alapján engem meggyőzőt ráadásul az a gép tényleg tele van szórva elektronikával. No mindegy igazából múltkor csináltam megint haver Laguját és megint kezdtem érezni hogy nekem egy ilyen kell
-
Graphics
Jómunkásember
válasz
rob210 #42254 üzenetére
Tudom, hogy nem véletlen találták ki ,csak sajnos ami benne volt, az akkor teljesen eltömődött...
Jól sejtem, hogy gépre kéne tenni, és keresni egy katalizátort.. / amivel az a baj, hogyha megint bekokszosodik az EGR, akkor megint telinyomja korommal a katalizátort... / végtelen körforgás nekem ez a Renault-zás.... valahogy az Audival nincs ennyi bajom pedig 10 évvel öregebb..
Az a legnagyobb baj ,hogy hiába viszem a szerelőhöz, vmit csinálunk, de semmi, egy hibát orvosolunk / lásd turbócső, nyomás van... / de a maradék hibákkal nem jutunk előrébb...
Az autó meg mivel oktatójármű, így nem tudom kivenni a melóból csak hétvégente.
EGR-t megkérdezem holnap, hogy kitakarította-e, ha az oké, akkor katalizátor / ezt nem lehetne kiiktatni véglegesen a képletből? Vagy annyira összekapcsolt török ménkű, hogy esély sincs rá..
A porlasztók és a többihez meg gondolom gépre kéne rakni.
[ Szerkesztve ]
-
-
Graphics
Jómunkásember
-
pècsimunkás
addikt
válasz
rob210 #42275 üzenetére
Áhhh , dehogy feszegetem-feszegetjük . Egyszerűen ki akartam nyitni tegnap az első ajtót,pattant egyet és már tudtam is a következményeket ... Ugye , mint fentebb írtam előtte 2x cseréltem a hátsó ajtón is kilincset .De , mindig csak a jobb oldalon ! Utoljára bontóbol rendeltem , most is onnan fogok, az új kilincs is hamar tönkre ment . Aztán meg ,ha lesz a bontóban esetleg króm belsó kilincs , rendelek belőle mindjárt 4db-ot , a tavaszi szervízzel együtt kicseréltetem őket . Jobban tetszik ,na...
Amúgy arra is gondoltam , hogy ritkábban használom a jobb oldali ajtókat , nem-e az miatt mehetnek tönkre ? Begyógyulnak , ilyesmi ...
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
gooool
őstag
válasz
rob210 #42322 üzenetére
Errefelé nem aggódok, legutóbb is csak azért volt kátyúmentesítés mert a polgármesterünk alól kiesett a kerék...
De igyekszem mihamarabb megörökíteni.Köszönöm a segítséget!
(Ha mondjuk másnak is baja lett, akkor azt is leverhetem rajtuk? Mert valami olyasmit hallottam, hogy el kellene vinni hivatalos szervizbe, ahol csinálnak jegyzőkönyvet és ha bármit más sérült, akkor fizetik.)
Üdv, Balázs
-
diablo1984
veterán
válasz
rob210 #42327 üzenetére
nem negatív, hanem realista.
megpróbálhatja, én még itt a keleti országrészben nem hallottam olyat, akinek bejött volna. polgárnál is mindig foa az m3as, ha 80al beleszalad az ember, akkor is sérülhet a futómű, gumi és mégsem csinálják meg, majd tavasszal, ha annyira fizethetnékük lenne, akkor kátyúznának télen is, elvégre a pálya használatért külön is fizetsz, nem csak adók és üzemanyag árban van benne, mégis leszarják, mert kicseszik a táblát és annyi!tényleg nem akarok negatív lenni, sajnos ilyen a realizmus, ha egy használt autót árulnak olcsón és valaki annyira lelkes, hogy meg akarja venni annak a szemét ki lehet nyitni, hogy 99% hogy szar az autó, persze negatív vagyok, de még nem láttam csodát, vagyis a kereskedésig lehet csoda, de a kereskedő eltünteti, ha rádob párszázezret és már nem alkalmi a dolog. persze ebben is negatív vagyok. Magyarban semmiért sem szeret semmi sem fizetni, éppúgy a biztosító sem és az állam/önkormányzat sem. ha meg táblával levédik magukat, akkor támadhat bárki szerintem felesleges!
ráadásul a kép az magában semmi, hívja ki a rendőrséget a hurkás gumi, a kátyú kíséretében, ha jegyzőkönyv van róla, akkor lehet ügy is, de a rendőrök tudják majd közölni, hogy ott a tábla, mi a gond!(kb 10évvel ezelőtt mikor a laguna2-es még újnak számított, egy ismerősöm a dci lagunájával és a 17"-os aluval fogott egy kátyút, ő hívta a rendőröket, jegyzőkönyvezték, az önkormányzat fizetett neki, mert nem volt tábla, másnapra már kint volt a tábla is, oda volt a kiskapu, de a kátyú maradt)
sajnálom, ha valaki negatívnak érez, én csak túl akarom láttatni az embereket a lila ködön, lehet ez negatívság, de ez is épp olyan oldal, mint az, hogy fotózd le a kátyút és kifizetik a kárt, mert az túl optimista, bárki mondhatja, hogy ez ott történt, stb-stb.....
-
diablo1984
veterán
válasz
rob210 #42329 üzenetére
a priussal még mindig tartom magam ahhoz, hogy egy hibrid bonyorultabb, mint egy sima szívó benzines, mégha a toyota topicban nagyban erőltetik a dolgot, hogy a priusra nem kell költeni semmit, mert nem.....
gondolom aki ilyet állít, még nem vett használtautót, amire a gatyája ráment, mégpedig egy priust is lehet hanyagolni a végtelenségig és nem csak azt kell nézni, hogy hibrid.....
pozitívan Magyarorságban? nem vagyok politikus, így én is adót fizetek, húzom az igát, de derülátó nem tudok lenni semmi szinten, nincs rá okom. miért is lenne, dübörög a gazdaság, csapból is ez folyik, de egyszerűen itthon jó fizető állást találni nem egyszerű, addig viszont szaladgálhatok európában, ha meg itthon vagyok és azt olvasom, hogy hülye vagyok, ha egy ékegyszerű szívó benzinestől egy hibrid nem hogy nem bonyorultabb, de nem is hordozza magában a meghibásodás lehetőségét, akkor eldurran az agyam! sőt a gumikat sem kell sosem cserélni rajta, mert hibrid..... fáradt vagyok ekkora fanoknak írni, hogy mekkora szopás is lehet belőle, ha nem biztos helyről van a verda, ismert előélettel, mert ha neki kell mindazt kifizetni, amit 10 évig senki sem csináltatott meg, akkor sz@rul esik neki, de ezt az oldalát nem is gondolják át, mert "egy prius sosem dölkik le".....
-
gooool
őstag
válasz
rob210 #42329 üzenetére
Én is realista vagyok, de ha tudom, hogy valamiből pénzt lehet kisajtolni, akkor azért mindent elkövetek. És itt akárhogy is nézzük nem én vagyok a hibás, amiért egy aránylag forgalmas mellékúton aknába léptem.
Ma visszamegyek az autóval, lefotózom minden szögből, szerencsére a dátumot nem ütötte bele a kátyú, havernak meg mondtam, hogy ha netán úgy van, akkor legyen szíves támassza alá, elvégre az ő segge érezte a legjobban az anyóson.
Más nem behozom ide a céghez, írnak róla hivatalos jegyzőkönyvet, aztán kezdjenek vele amit akarnak, levertünk mi már sok kijáró mánit ilyen állami szervezetből.
Üdv, Balázs
-
diablo1984
veterán
válasz
rob210 #42382 üzenetére
azóta is mikor total vagy elf olajat látok, mindig sasolom, de nem tűnik olyannak, mint ami könnyen le tud esni róla! remélem nem hamisítvány.....
(#42385) Sgt. Chris : a megane milyen volt, benzin, dízel? kombi, sedan vagy békaseggű?
ez az új milyen motoros?[ Szerkesztve ]
-
Sgt. Chris
aktív tag
válasz
rob210 #42419 üzenetére
:-) 5 ember nálam egyenlőre 2 felnőttet és 3 porontyot jelent, ami jobb esetben 2+1 felnőtt súlya, azzal el kell boldogulnia...csak már hajthatnám.
Na mindegy, a szervizes ma ránézett a garázsban, röviden beindította, (persze hibajelzés nuku, így azt csak a fotóval tudtam bemutatni...) azt mondja talán nem olajszivattyú, csak az olajgomba bolondozik...de majd holnap csinálnak egy olajnyomás mérést és utána okosabbak leszünk. Szorítsatok.
ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
-
Tosee
őstag
válasz
rob210 #42425 üzenetére
Ez egy Megane 2 Berline ph1 2004-es
Motor: 1.4 16v 98Le
Van egy javítási kézikönyvem amit netről töltöttem le Megane 2-höz! Viszont sebesség-jeladót nem találtam benne! Ha csak nem más néven említi a kézikönyv...
Mindenesetre a gázpedál és a tömítések ellenőrzésével már el tudunk indulni, aztán majd meglátjuk! Köszi[ Szerkesztve ]
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
DonLaca@
senior tag
válasz
rob210 #42472 üzenetére
+1
Azt még hozzátenném hogy a w40 és vastagabb olaj a DPF szűrőnek és a katalizátornak sem tesz jót. Pl láncos vezérléshez sem véletlenül nem használjuk. A kopott motornak meg a vastagabb olajjal csak a kegyelem döfést adjuk meg.Évszaktól függetlenül a motornak az üzemi hőmérséklete ugyanaz. Hideg motorba, rövidtávra megint jobb a vékonyabb olaj.
[ Szerkesztve ]
-
mihione
őstag
válasz
rob210 #42489 üzenetére
Egy idosebb faszi mondta a cegnel ahol dolgozom aki raadasul szokott motorokat szetszedni es osszerakni.de en nem tudtam h igy mukodik mostmar ezt is tudom
Szerelo nem mondott ilyet es bizom benne h ok jobban kepben vannakLenovo Legion 5 R7 5800H, Rtx3070, Poco F5 ,Samsung QE65QN90B
-
diablo1984
veterán
válasz
rob210 #42528 üzenetére
nekem 1,9 tdi passatom volt, 5 év alatt 1,1 millát költöttem csak rá, ugyanazt kellett csinálni, mint a lagu-ban, de totálisan(motor a-z ig, első-hátsó futómű, komplett fék, hátsó csillapítók). mielőtt eladtam műszakizott, akkor féltengelycsuklót kellett cserélnem, meg a kuplungtárcsa sült meg, mert a lendkerék kúposra volt kopva és az új kuplung nem feküdt fel a teljes felületen, szóval 80 gurigát toltam rá 2 héttel eladás előtt, hogy egy nepper megvegye fillérekért.....
az elkészülte utáni műszakin nem kellett csak rákölteni, máskor mindig volt valami(kézifék bowden, ilyen olyan kis apróságok egy kis 30-50 guriga ide-oda), egyszerűen meguntam a dolgot, főleg, hogy kerdett a kasztnija is csipálni már egy ég alatt töltött tél utána.....szép volt, jó volt, szerettem is, már mondjuk bánom hogy eladtam, de ha belegondolok, hogy mindig volt valami nyűg vele(tévedés ne essék mindig hazajött a vas), egy idő után veszett unalmas volt már!
[ Szerkesztve ]
-
Graphics
Jómunkásember
válasz
rob210 #42528 üzenetére
1.9TDi Audi 80-asom van.
3eve van nalam, 23eves auto, motorikusan semmi baja, benne sztem legalabb fel milla kilometer.... Ha kell is motorikusan kolteni kb 100ezerbol kihozom....
IV Golf szinten.. Akkor veszek SDI-t.. Faek motor az is, meg az 1.9 TDI is. Nem ide tartozik ezt is tudom... De jobban birja
Porlasztocsucsot tesznek fel a az 1,5hoz , ja bontott.. Elviszem bemeretni hogy jo-e +20ezer.../de nem lesz jo mert ugyanazzal a szar uzemanyaggal jar mindenki....
En 60-70ezernel olcsobban nem lattam, 20-25ert vevo vagyok a szettre.... A per darab mar nem tul izgalmas
Természetesen nem zárkózok el semmitől, de felkerült tavaly 120-ért egy turbo, ami ismét beszart, így igazából elég szkeptikusan állok a témához...
Röviden tömören, nekem bonyolult az autó, ha lehetne akkor szívóDé motort tennék bele. de jobban járok ,ha jelen pillanatában eladom, és veszek mást... Nekem ez napi használatban van, pénzkereső autó lenne, a kiesés mínusz
[ Szerkesztve ]
-