- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Befutottak az első Xperia 1 VII pletykák
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Yettel topik
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- One UI 6.1.1 hamarosan, One UI 7 még idén
- Jelentősen drágulhatnak a Samsung hajlíthatók
Hirdetés
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Stray - Az év végén Switch-re is elérhető lesz a macskás kaland
gp Pontos megjelenési dátumot egyelőre nem kaptunk, valamikor az ünnepi időszakban érkezik az új kiadás.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geresics
addikt
válasz Hyder11 #139294 üzenetére
Ahogy minden kezdőnek, Neked is a tréninget javaslom, és nem lesz gond!
Klikk a korábbi kommentekért*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Apophis
őstag
válasz Hyder11 #139294 üzenetére
A 600-as nakedek pont azért jó tanuló nagymotorok, mert alul semmi nyomatékuk, amivel kezdőként is lehet fejlődni. Aztán kellő gyakorlat után rá lehet nyúlni, és 8-10k RPM felett szépen mennek, de még itt sem veszélyesek, véletlenül nem fogod felkapni az elejét. Ha rutinosan mész velük nyelezve, el lehet gondolkodni a nagyobbra váltáson, de valójában ezeket kimotorozni már óriási tudás. Hosszabb távra nakedeknél a szélvédelem hiánya a gond, plexivel lehet valamit javítani, de meg is lehet szokni. Mekkora távolságkról beszélünk? Két személynél már érezhetően lomhábbak, de simán vállalható, nem fog elfogyni alólad sehol.
Egyetértve Geresiccsel, jogsi után alap tréningek borzasztó hasznosak, meg érdemes vezetéstechnikai anyagokat olvasni mellé. Rengeteg olyan motoros van sajnos az utakon, aki alapokkal sincs tisztában.
[ Szerkesztve ]
...a lamb in a lion’s presence, no recourse beyond obeisance, no hope beyond prayer.
-
pepucs
tag
válasz Hyder11 #139294 üzenetére
Ugyan ebben a cipőben voltam augusztus végén, horneten és fazeren voltam forgalomban. Szintén ezeket néztem egész nyáron kezdő motornak 1m-ig. Nagyon sok a lerugott, 60x eldobott hornet/fazer. Egy SV650N-nél kötöttem ki. Mivel naked ezért egy plexi kellett rá a több órás körökre.
Természetesen tréning az elsők között volt nekem is.[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
fattyu
veterán
válasz Hyder11 #139294 üzenetére
SEMMI
ismétlem.
SEMMI amin ültem van volt (600 1-4hngertől 1200 4 hengerig )
nem kapkodja fel csak úgy az elejét ha nem provokálod.Kuplongolás nélkül, nettó gázra pedig eleve oltári kevés motor van ami megcsinálja.
egy 600 naked ( na azokkal nem sok a tapasztalatom szóval ERŐSEN SZERINTEM ) szerintem nettó képtelen erre. max 1esben de még azt is kétlem.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
pepucs
tag
válasz Hyder11 #139299 üzenetére
Mivel hosszútávra nincs viszonyítási alapom ezért a kérdésre csak így tudok válaszolni:
~1.5 óra után már jól esik egy nyújtózás de egyáltalán nem mondanám kényelmetlennek.
Egésznapos motorozás (~500km) után autópályán már alig vártam hogy hazaérjek, de akkor se kimondottan azért mert nyomta volna a seggem. Inkább a lábam kellett nyújtogatni menetközben.Én is olvastam, hogy ülést cserélgetnek rajta. Előbb vennék egy kiput rá mint másik ülést.
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
Somatom
veterán
válasz Hyder11 #139312 üzenetére
Ezt (is) ki kell tapasztalni. A HD -ra raktam egy pici fejidomot. Ilyesmit. Semmi extra, ha egy kicsit összébb húztam magam, akkor elcsapta fölöttem a menetszelet, nem kellett nyakból ellentartanom. Aztán szöszi mondta, hogy nagyon nem jó, mert mögöttem csapódott le a levegő és rázta a fejét.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
3800+
őstag
válasz Hyder11 #139294 üzenetére
Én is most raktam le a nagymotoros jogsit, hosszas szenvedés után CBR650F lett az első nagymotorom, én is ugyanúgy tartottam a teljesítménytől mint te, de azt kell mondjam bőven megszokható és kezelhető egy sor4 80-90 ló. Annyi a trükk hogy nem tiltáson jársz vele. Persze a huplis körforgalmakban figyelni kell hogy ne adj véletlen gázfröccsöt, de nagyon baráti még ez a típusú teljesítménygörbe.
Viszont ha tempózni akarsz és túrázni akkor szerintem a naked vonalat engedd el, elég zavaró akár fél óra után is a pusztulat menetszél (én ER6-on tanultam). Komfortra rengeteget dob egy jó plexi. Meg hogy ebbe a 8 fokban is szétdobja az idomzat a szelet pl a lábaimról. Persze ezek már nagyon szubjektív dolgok hogy kinek mi és mennyire zavaró.
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
Apophis
őstag
válasz Hyder11 #139312 üzenetére
Napi 200-400 km-t bármilyen motorral meg lehet tenni, abban úgyis lesz egy vagy két tankolás, amikor megmozgatod magad. Nyilván egy nakeden vagy supermoton utána minden jobban zsibbad és fáj (hozzá lehet szokni), vagy sportmotoron beáll a derék, de ezekkel sosem mennék napi 500-600 felett, míg egy rendes túramotorral ez nem táv.
...a lamb in a lion’s presence, no recourse beyond obeisance, no hope beyond prayer.
-
kriszti21
csendes tag
válasz Hyder11 #139299 üzenetére
Nekem is 2.gen SV650N van, megjártuk már Boszniát, Csehországot is. Ami a tapasztalatom volt vele: az elején elég kényelmetlen volt az ülés és hamar éreztem, hogy most jól esne leszállni, de ahogy egyre többet mentem vele úgy megszokta a fenekem. Egy tankolás az ülésben sima liba, ott meg úgyis megállsz. Nekem mostmár a lábam a szűk keresztmetszet SV-n, az szokott begörcsölni, ha egész nap motoron ülök.
Mindenkinek más és más a kényelmes, sok múlik a teljes ergonómián. Pl.: 600-as naked Bandit, cbf600s is kényelmetlen nekem, hiába másnak kényelmes az ülés (és nekem is az), de a hátam/derekam ezen a 2 motoron meghal, pedig egyik se csutka kormányos. A 3.gen SV-t meg csak kipróbáltam, de 10 perc után sikítva menekültem róla, hogy nekem ez túl kicsi és sehogy se "férek el rajta" (180cm vagyok).
Nakedek/szélvédelemre egy kis megjegyzés: engem a menetszél egyáltalán nem zavar, sokszor pont a túra plexik zavarnak. Az a tapasztalatom, hogy az nagyobb küzdelem tud lenni. Eléggé zavaró, ha a te magasságodhoz a turbulens szelet kapod, ami jobb esetben lehet plusz szélzajban nyilvánul meg, rosszabbik esetben rázza a sisakod. Bandit amikor kapott egy túraplexit, onnantól számomra borzasztó lett az élmény a leírt problémák miatt.
SV-re visszakanyarodva: az ülésnél nagyobb gond tud lenni, hogy a 2.gen-t a kis súlyú japókra tervezték, ergo az első telóba a gyári rugó borzalmasan puha és még alulcsillapított is, ez még megfejelve egy régi/sokat futott telóolajjal igazán "vicces" élmény tud lenni. Úgyhogy én első tuningnak/szervíznek mindenképpen a te súlyodhoz megfelelő rugót és egy teló fejújítást javaslok.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Hyder11 #139344 üzenetére
Hiaba lenne fizikabol PhD-d, vannak dolgok, amiket nem lehet kitalalni, barmilyen tanult vagy. Ezeket csak tesztelessel lehet megtudni.
Alapvetoen karositani nem hinnem, hogy karositja a motort, vagy csak extrem esetben, amikor annyira agyonvag mindent a gyaritol teljesen eltero kipufogo.
Az E jeles kipufogoktol egyaltalan nem odzkodnek, ezek kozel megegyeznek a gyari kipufogo ellennyomassal, hangnyomassal, kulonben nem kapnanak E jelet. Ezek szolnak bele a legkevesbe a gazreakcioba. Nem kell hozzajuk masik map.
Az E jel nelkuli kipufogokat hanyagolnam, plane a hamisitvanyokat, vagy olcso replikakat. Lehetoleg legyen meg a gyari dob az elado motorhoz az E jeles kipu mellett.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Hyder11 #141805 üzenetére
20w 50 nel csak rosszabb tud lenni, a lamellaid kozul megkevesbe tud kifolyni, es jobban osszeragasztja a kuplungot oldott allapotban is. Emiatt hangos az 1 be rakas.
Jaso ma olajat kellett volna kiprobalni, de ha csak melegen van a jelenseg, akkor nem olajproblema, mivel melegen annyira higfolyos, hogy csokkennie kellene a jelensegnek.
A kerdes az, hogy te nem vagy eleg hatarozott a valtokarral, vagy ez valoban egy kezdeti hiba, rosszul kihezagolt valto, vagy elgorbult valtovilla.
En innen a tavolbol azt mondanam, hogy nem vagy eleg kemeny a motorral, es az is lehet, hogy semmilyen hiba nincs. De ezt ne vedd semmilyen tanacsnak.
Nezd. 96-os motor. Ha nincs az a keves figyelem raforditva amit ilyen motorra kellene, az ilyen. Termeszetesen egy uj motorhoz kepest az is tobb, mintha siman uzemeltetned, vilagos, de 27 eves jarmu. Lassan oldtimer, ki tudja milyen eloelettel. Ez nem lesz jobb. Ha te magad nem tudod megcsinalni, es nincs egy normalis szakembered erre, ezek a legnagyobb penztemetok. (Meg szakemberrel is)
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
kriszti21
csendes tag
válasz Hyder11 #141805 üzenetére
SV-n egyszer én is szenvedtem egy ilyesmi jelenséggel, nekem ami segített és azóta eltűnt a probléma:
A "clutch push rod"-ot (kuplung tolórúd, majd szakik kijavítanak, ha magyarul nem ez a szakszó rá) újra beállítottam a manual szerint. - Ez sokat segített de nem tűnt el teljesen a probléma.
Aztán az aktuális olajcserekor félszintetikusról (Motul)->szintetikusra váltottam (Fuchs és Motul is volt már benne, mindkettővel jól szuperált a váltó). - Ezek után már tökéletes lett.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő