Hirdetés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy Buds3 Pro - szárat eresztettek a babok
- HMD Skyline - jó szerelés
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Dedikált Galaxy AI gomb az új táblagépekhez
ma Kiszivárgott a Samsung Galaxy Tab S10+ és Galaxy Tab S10 Ultra kiegészítői közül több, ezek árulkodnak.
-
Gigantikus chipgyárat vihet az Egyesült Arab Emírségekbe a TSMC és a Samsung
it Több mint 100 milliárd dollár értékben húzhat fel gyárakat az Egyesült Arab Emírségekben a TSMC és a Samsung, miközben a helyi elnök most a Fehér Házba látogat.
-
Adoptálja a Vulkan köztes nyelvét a DirectX
ph A Microsoft a shader modell 7-től tervezi bevezetni a változást.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ferdzsoo
addikt
Hogy az öreg istenbe 5200 a negyedévesed?
Így persze értem miért vonatod ki, mert megéri, csak azt nem hogyan lehet 5200?
Az Kibasok."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Daywalker
addikt
Ha kivonatásnál megmondod, hogy meddig akarod, hogy kivonva legyen, akkor nem kell 1500-at fizetni a visszahelyezésért.
Én úgy csináltam tavaly, hogy nov 30-án bementem, hogy dec. 1-től kérem február utolsó napjáig. Bepecsételték, hogy ideiglenesen kivonva eddig és eddig.
Az volt a vicc, hogy annak ellenére, hogy az én nevemen nem volt 9 hónapig forgalomban a motor (mivel áprilisban vettem), mégis léptem bónuszt, tehát most van B1-ben...Feree13: anno leírtam, hogy mennyit spóroltam 3 hónap kivonással. Kb. 21-22 ezer forintra jött ki. Annyit azért megért...
Teljesítményadót részarányosan kell kifizetni, főleg, mivel azt is az önkormányzat intézi, tehát a kivonatás alapból le van jelentve náluk és a gép az alapján számolja.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
.mf
veterán
"nem hiszem, hogy nagy kedved lesz jövőre 450 hufos benyát tankolni, szóval több okból is megéri kivonatni "
Úgyis fogunk tankolni, bármennyi is lesz.
Bár... régóta gondolkozok egy elektromos / hibrid (egy kis léghűtéses talán modell benzines motor egy generátorral összekötve, ami az akku merülésekor még utántölt) motor építésén, 4kW-os villanymotor, hogy L1e-be beleférjek (50cm / 4kW alatti SMKP), pár mélykisülés-tűrő akku (vagy csak simák), egy régi enduro váz, esetleg supermotósítva, aztán városi közlekedésre, munkahelyre rövid távolságokra elég. A kérdés csak a vezérlés, meg a megvalósításához az idő...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Daywalker
addikt
Akár az enyém is lehetne: [link] De nem az, de ugyanennyit ment úgy, hogy nem tudtam bebújni a plexi mögé, mert volt rajtam egy bazi nagy táska, amibe még jól bele is kapott a szél . Ja, meg 90 kg felett vagyok
Nem tudom mennyit csal, de a típustörténelemben azt olvastam, hogy hivatalosan ez volt az első 900-asa a kawának, ami hivatalosan is 170 mérföldnél gyorsabb volt (272 km/h+ egy kevés), tehát nem hinném, hogy olyan sokat csalna. Ezt már csak azért is gondolom, mert múltkor azt mondta egy ismerős, amikor mentünk, hogy ő 250-nel ment, amit mondtam neki, hogy kizárt, mert nekem 235 körül volt...GPS szerint utólag ellenőrizve pedig tényleg 230 felett volt picivel. Illetve egy túra alkalmával is az én óraállásom volt a legközelebb a gps által mért adatokéhoz...[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Topiccsendőr
addikt
Egyébként a miheztartás végett, ugye a gsi ből indultunk ki.
Az a karbis R6 100 lóerő hátsó keréken, kb 181 kg. Pilóta legyen 70 kg. És akkor most a lóerőknek kerekítünk. Ki lehet számolni, a súly/lóerőt. Astra legyen 1095+ pilóta. Bőven 500 alatt van a lovak száma. Inkább 450
Ha 750 lovas lenne egy elsőkerekes autó, ami kisköbös és turbós, gondoljunk át azért, egész egyszerűen állandóan elforogna. Instabil szar, ráadásul akkora lyuk van a hatalmas turbó miatt, hogy értelmesen vezetni sem lehetne. 200 km/h felett füstölne a gumi folyamatosan, kanyarodni no chance. Alacsony fordulaton egy nulla lenne, nulla hengertöltöttség lenne. És igen széthullós a dolog. Még hobbinak is egy hülyeség. meg lehet csinálni? azért azt a hengertöltöttséget semmi nem bírja ami gyári. Se főtengelycsapágy, se a tőcsavarok, levágná a hengerfejet, se dugattyú, a kuplung, semmi nem bírja, meg kiváncsi vagyok a benzinre is, amivel megy.
Óvatosan a számokkal. És néha gondoljunk bele abba, hogy egy ilyen erő az aluöntvényt is el tudja rángatni! A blokk csapágyhelyei szépen elmennek.
Nem hiába cserélnek 1000 km enként blokköntvényt a versenymotorokban.Explosión de dos tiempos
-
Integra
titán
meg lehet, és természetesen pénz kérdése. de az, hogy tartós, megbizható egészet alkotna az egység, ezt erősen kétlem. ezek nem ekkora teljesitményhez tervezett blokkok. ideig óráig jó a gyereknek, aztán úgyis az lesz amit persu is irt.
épithetnék én is turbot a b18c6-ra, 500-600 lóval, birná is ha az egészért 3 millát kiadnék legalább, de minek? és ez is szét hullana idővel.. akkor már inkább kiveszem a teljes motort és veszek a helyére egy b20 dart blokkot, na az stabilan, megbizhetóan tudja a 800 lovat is, mert a dart kifejezetten erre épiti a speckó blokkjait különleges öntvényből. viszont mire ebből kész a teljes motor, új váltó és futómű, eltapsoltam 5 millát.. gsi fiú nem hiszem, hogy 3000 dollárt akar csak egy puszta blokkért kiadni..
drága és úri muri a minőségi és tartós tuning.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
boogie84
veterán
Azt mondják h az ész kezeli a lóerőket. Nyilván lehet vele normálisan is menni,de feleslegesen ilyen erös. Sztem. Közúti előzéshez megint csak felesleges. mert az én indurkaindurkámmal is lehet előzgetni. Versenypályára (nem gokart) pedig biztos h nagyon jó. :-)
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
Djuree
félisten
24 éves volt, mit vártál tőle? én 27 vagyok, nekem is hiába mondják hogy ésszel, már rég le kellett volna állni, kifulladásig sportolok általában mindig, fáj a lábam, tudom hogy másnap fájni fog ha még tovább nyomom, de mégsem hagyom abba majd ha 50 éves leszek ésszel csinálom, addig ami a csövön kifér hülyeség, de én ilyen vagyok. és Simoncelli is ilyen volt. agresszív is volt valóban, be is szopta emiatt többször, de ő ilyen volt, ezen nem lehetett változtatni.
az a haj meg. szerintem király volt rossinak is volt majdnem ilyen nagy régen amúgy...[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Topiccsendőr
addikt
bejött a jóslat? Hectornak a fékére rákönyökölt célegyenesben 200 nál... AZ volt az agresszív.
valóban nem nyújtott még egy egyenletes megbízható teljesítmént, sokszor eldobta. Ha emiatt nem szerződteték volna semmilyen csapathoz, mert egy kamikaze lett volna, akkor jött volna be a jóslat. Az egy retorzió.de azt érzed, hogy a fotelból neten dobálózunk a nagy baj után majdnem olyan hangnemben, hogy megérdemelte - ez nekem nagyon nem szimpi , meg van egy olyan töltete, hogy a mezei magyar állampolgár jól tudja hogy mit kellett volna tenni, azok, akik meg ott húzzák a gázt, azok hülyék mind, mert kockáztatják az életüket, ezt nem így kell csinálni.
Explosión de dos tiempos
-
-
-
Ferdzsoo
addikt
Én inkább veszek egy kifogástalant és megtartom magamnak.
Bár ez kevésbé profitcentrikus gondolkodás.
Viszont az élvezeti rátája nagyobb"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Integra
titán
a honda hungary-t éppen most fejezik le tudtommal. szlovák hondától fognak mindent irányitani, elveszik a kereskedői jogot sokaktól és csak páran maradnak. ez vonatkozik, mind az autókereskedésekre mind a motorkereskedésekre. nemtom pontosan mi történt, de elég káosz van ott (volt is, lesz is), ez a honda, semmi sem lep meg. sajnálatos azért
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Topiccsendőr
addikt
Ennél már csak a feletted kettővel hozzászóló jobb, aki üszök emzés, mobiltelefonos-körbejárós vidiről megmondja hogy "hajtókar, csapszeg vagy a dugó kalimpál picit"
az bazmeg, nem is értem minek kell összeolajoznia az embernek a kezét, hiszen ezt így is meg lehet állapítani.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
asszem fel fogom sorolni a Hondák összes szarját, mert az is van elég, azán talán abbamarad ez, hogy ilyen szar ez olyan szar az.
A 996 nak voltak hiányosságai rendesen. 999 tudtommal nem ilyen volt, de ez hót mindegy. ha kicsit méllyebben beleássa magát az ember meglátja, hogy az a motor, ami tetszik, az nem mindig neki való, vagy a pénztárcájának.Igen te jól választottál. a VFR egy megbízható motor. Egy magyarországi hétköznapi embernek tökéletes, nem kell költeni rá, csak hajtani.
A 996 os nem ezeknek az embereknek való. Ebből a szemszögből szar. Neked. Meg nagyonsok embernek még.de mégis van és hátast dobtak az újságírók is tőle amikor kijött.
komolyan mondom. sokszor szétbontatnék néhány blokkot az ilyen mindegyikről véleményt formáló emberrel, hogy nézd már meg mit is hajtasz, aztán utána mondj véleményt a dolgokról, addig meg ne beszéljünk olyanokról, amiről fingod nincs. Aztán ha megismeri, hogy milyen problémákra voltak válaszok azok az alkatrészek, amiket ott lát, meg megismeri a működését, akkor egyből nem ilyen felületesen beszélne róluk, hogy ez szar, ez meg nem szar.
Explosión de dos tiempos
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen