- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
Hirdetés
-
Computex 2024: perifériák az ASUS ROG fémjelzésével
ph A cég 50 gramm alatti, szénszálas burkolattal bíró egeret és decensnek látszó játékos headsetet is villantott a madzagmentes szegmensben.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
it Az Arm arra készül, hogy a windowsos piac átalakulása közben 5 éven belül megszerzi a PC-s piac 50 százalékát.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
doc
nagyúr
en inkabb nem probalnam ki a taknyolast, plane kozuton
de azert gondolom ez nem 'normalis' hogy igy erzem, eljatszogatok majd a futomubeallitasokkal (persze csak ugy ovatosan)azt hogy miyen mikor csuszik, tudom, a hatso kerek azert blokkol neha (Szfvaron mar nem egyszer megesett amikor a sargara befekeztem, a hatso meg szepen blokkolt a hofeher, gyalog is eletveszelyesen is csuszos aszfalton), de azzal nincs gondom (talan a sokezer bringas kilometer segitett, ott megszoktam )
persze kanyarodas kozben meg sosem csuszott meg, akkor repulnek is azonnal az arokba[ Szerkesztve ]
-
doc
nagyúr
hagyjad, multkor bementem BP-n egy motoros boltba, hogy olyan tanktaska kene nekem amibe a 15-os MacBook belefer. hat eppenhogy nem rohogtek ki pedig a VRF tankjan boven elferne hosszaban
egyebkent a gumis haloval siman lehet a hatso ulesen hordani, ugy szoktam (persze benne van a notebook-taskaban)
[ Szerkesztve ]
-
stifi
senior tag
tanulósak _SE_ rosszak, ezt akartam mondani.
Alvaro: amit sebesség / fordulatszám arányhoz kell "tanítani", amiből megtanulja melyik milyen fokozatban van.
de nem kizárt hogy a specifikus kábeles is "tanulós", csak az könnyebben olvassa ki a sebességet és a fordulatszámot, és nem kell sokat kábelezni mindenfelé.majd egy okosabb megmondja
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
KubanitoS
veterán
Igazából nem is értem, hogy miért nem alap dolog a fokozatkijelző az új motorokon. Nem hinném, hogy bonyolult dolog lenne a gyárban beépíteni...
Bár igaz, még a benzinszintmérőt is le szokták spórolni, szóval inkább nem is mondok semmit.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
alvaro
senior tag
-
shiNIN
tag
Mások is érdeklődtek már Szerintem is érdekes, s van egy halom technika, némelyik annyira ésszerű, hogy nem tudnám máshogy csinálni (gyorsítani, csak hogy fékezzek egy nagyot?! kanyargós úton előfordul, de két lámpa közt kiélni magunkat elég szánalmas), mások emberfüggően poénosak, s van, amit én nem használok, mert tönkrevágná az élvezetet. Rengeteg hypermiler van világszerte, akadnak érdeklődő emberek is, meg egy csomó okos, aki abból, hogy hhypermiler technikákat alkalmazunk, sík hülyének tart minket és mindenféle egyéb tévképzetekkel rendelkezik az első pillanattól fogva (veszélyesek vagyunk; spórolni akarunk; beáldozzuk a motorozás élményét). Rám az utóbbi kettő főleg nem áll, mert én nem közlekedem, hanem hobbiból motorozgatok.
A közlekedő hypermiler autósok kemény magja a durva. Ők aztán tényleg lassan mennek, néha az anyjuk is beszól, hogy kifizetem a benzint, fiacskám, csak menjél rendesen... S gyakran emlegetik a pénztárcájukat, könnyen lehet, hogy autónál többet számít, még amerikai benzinárakkal is. Érdekes lesz megnézni, egy autóval milyen a hypermiling, nyilván tökmás, már csak a nagyobb tömeghez társuló kisebb légellenállás miatt is. -
alvaro
senior tag
Szerintem teljesen jól jöttél ki belőle. Én mondjuk nagyon rossz vagyok bárminek az eladásában, szóval különösen jól és hosszú távra kellett kialálni, mit akarok
De tekintetbe véve, hogy most megvan Teresa lassan 4 éve (2008 augusztusban vettem), eddig mentem vele 72600km-t, és karbantartásban kifizettem majdnem a teljes vételárát (persze használt volt), és a közben beletankolt 2200 liter benzin se aprópénz (még ha olcsóbb is volt, mint idén), igazából nagyon nem tud érdekelni, mennyit kapnék érte. Ha el akarnám adni. De még csak nem is akarom...
[ Szerkesztve ]
-
alvaro
senior tag
Ja, arról nem is beszélve, hogy nálunk a potenciális vevők sikoltozva rohannának el, ha meglátnák a kilométerórát... volt egy srác az f650.hu-n, aki 90 ezerrel az órában tett fel hirdetést, nem tudom, végül elkelt-e és mennyiért.
De sebaj, mindjárt átpörög és akkor megint fiatal lesz
-
Integra
titán
ja, bírom én is az ilyen beképzelt libákat, ezek aktuális modellév -1 évnél idősebb motoron ülőkkel nem állnak szóba... amúgy meg azért sem érdekel az ilyen, mert legkésőbb mikor meglátod bukó nélkül, látod, hogy fogszabályzóra már nem futotta.. brrrrrrrr
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
vendingo
veterán
Csak addig motoroznál úgy mint ő, amíg kórházba nem kerülnél bőrátültetésre.
Én csak cigiért mentem el a hétvégén rövid gatya+póló kombóba, de meg is fordult a fejembe, hogy amilyen szerencsés vagyok tuti most borulok meg.
Nálam kabát+kesztyű+sisak az alap. Mind1 milyen meleg van kint.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
shiNIN
tag
1-2km az gyalogtáv, max. bicikli, még hegyekben is
Ja, ez biciklis tempó, s még rövid ideig is tart, voltaképpen az esélyeket egy picit variálja meg, én nem nézem le, aki ilyenkor engedményt tesz. Én is mentem motorosnadrág nélkül pár km-t a faluba (utasként egyébként), kabát, kesztyű és sisak persze volt rajtam, azokat elég könnyű felvenni. Ezt kivéve mindig mindenhová beöltöztem.
Biciklin ezzel szemben nem viselünk abszolút semmi védelmi felszerelést, én mondjuk ritkán is megyek 40 fölött (nem érzem magam biztonságban biciklin és fékezek, valamint hiányolom a motort), Alvarónak már összejött az 53. Éppcsak kezdődik a Bakony, de azért akad 1-2 lelkesebb hupa De elég kicsi is egy esés esélye, forgalom nem igazán van, állatok is inkább éjszaka. -
.mf
veterán
Az esetedben lévőt, hacsak nem már csak közvetlen előtted vágódott ki eléd, nem nevezném idiótának, s ezeket szoktam is hagyni bármilyen rossz gondolat nélkül, motorfékkel szépen visszalassulok a sebességére, s amint befejezi a saját manőverét és visszatér a sávjába, elhúzok.
Az én esetemben lévő viszont direkt csinálta, még csak a megengedettel se ment, és középen haladt.Az ilyen sávban előzéseket viszont nem szeretem. A záróvonalat is mindig tartom, még ha jófej módjára le is húzódnak. Ha jól emlékszem, záróvonal mellett autóval ugyan lehet motort és bringást előzni, viszont motorral nem lehet autót előzni, még ha el is férsz.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
alvaro
senior tag
Valóban nem ugyanaz a kettő, lásd a sebességkorlátozó táblák esetét ugyanígy. Abból is annyi indokolatlant láttam már, hogy ha mindegyik után kapnék egy liter benyát, többet nem félnék a peak oiltól
(Na jó, ez így, ebben a formában nem igaz )
Ha konzisztensek lennének a jelölésekkel, akkor talán többen vennék komolyan őket. Ausztriában pl. jobban el szoktam hinni, hogy oka van annak, amit kitettek.
(Meg Bakonykoppány előtt is üdvözöltem a 60-as táblát, előre jelzi, hogy a kanyar mögött falu van, amit több helyen kéne, de lehetne használni pl. "lakott terület 300m múlva" táblát, vagy ilyesmit is...)
[ Szerkesztve ]
-
doc
nagyúr
na, akkor fussunk neki meg egyszer ennek:
tilos elozni:
c) be nem látható útkanyarulatban, illetőleg bukkanóban, kivéve, ha az úttesten egyirányú forgalom van, vagy záróvonal van felfestve és az előzés annak érintése nélkül végrehajtható;tehat, feloldva a dupla tilalmat:
SZABAD elozni: ha az úttesten egyirányú forgalom van, vagy záróvonal van felfestve és az előzés annak érintése nélkül végrehajtható
es itt semmifele kitetel nincs az elozo/elozott jarmu kategoriajat illetoen
egyebkent tenyleg nagyon idiotan tudnak felfestegetni
ott van pl. a Varpalota utani, Szekesfehervar fele meno resz, van vagy 1 km hosszu, teljesen egyenes, belathao szakasz, vegig zarovonalazva -
doc
nagyúr
igen, a szokasos hulye megfogalmazas azert itt is jelen van
ez a resz konkretan tilto rendelkezes, csak van egy kulon megengedo resze
ebbol ugyan nem feltetlenul kovetkezik, de nyilvan ugy logikus hogy belathato utszakaszra is ervenyes (nyilvan be nem lathato kanyarban eleve nagyon veszelyes az ilyen elozes, ld. azt a nem is olyan regi balesetet, ahol a szembejovo wartburg a zarovonalon atment a masik savba, es ehhez meg eloznie sem kellett a motorosnak, igy is siman elkaszalta ) -
runner 125
nagyúr
De basszus, logikus, és reális döntést igyekeztem javasolni neki.
Hiába akarok öccázért Vitech-et venni, ha normális nincs 1,5m alatt.
Ebből következik, h le fogok mondani róla addig, amíg nincs rá pénzem.Ez a "robogó nem motor" duma meg olyan szinten elcsépelt és közhelyes, h bővebben bele sem mennék.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
doc
nagyúr
de ez NEM ket kulon kategoria...
a "robogo" az olyan mintha azt mondanad hogy "enduro" vagy "turamotor" vagy "supermoto"
a "motorkerekpar" jarmutipuson belul letezik mind
egyebkent pl. a korabban linkelt 800 kobcis Gileran szerintem nem nagyon lehet ket lab kozott egy folia asvanyvizet cipelni, akkor az nem robogo?akinek a robogo nem motor, annak gondolom az automata valtos auto sem auto, vagy ott mar a kormanyvaltos sem szamit autonak? vagy a kabrio sem, mert nincs a fejed felett teto?
-
doc
nagyúr
hol mondtam en ilyen baromsagot hogy nincs kulonbseg?
sehol, sot, pont arrol beszeltem hogy nyilvan mas mint egy naked vagy egy enduro, de attol meg motor (sot, az Integraban pl. ugyanaz a blokk van mint amit a turamotorba tesz a Honda)_MÁS_, mint egy klasszikus felépítésű motor. nem rosszabb vagy jobb, más! elég ha a testtartást nézed, és máris óriási a különbség
ezek alapjan a sportmotor sem motor, mert mas a testtartas, mas a motorozasi elmeny mint a "klasszikus", mondjuk naked motoroknaligen, motorkerékpár mind a kettő
na, ennyi amit en mondok, nem tobb... -
Integra
titán
akkor vegyél analógot, neked az kell.
3 éve használok picike digitálisat (bar/psi) és teljesen pontos, rendszeresen kipróbálom bevizsgáltatott nyomás mérők után ha van lehetőségem. megbízható kütyük ezek, csak nem a kínai piacost kell keresni.8905: ezzel még nem volt ilyen gondom. meglepődtem én is rajta, de tényleg ugyanazokat az értékeket adja. aztán ha idővel tönkremegy, veszek másikat. az én tudásomhoz ez bőven jó. majd ha lesz egy transporterem amibe betolom a motort, akkor lesz hely (meg pénz) komolyabb felszerelésnek is hozzá. addig marad a koca történet
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
yodamastah
őstag
Az a jo cucc!!! De egy olyan muszer nem 5e ft... Ha van a kozelben pontos muszer ami max fel tizedet teved akkor meg kell venni a par ezer ft-ost es hozza merni. Egyebkent 2 nyomas merot hasznaltam az mindketto 1-1.5 tized korul tevedett, de ellenekezo iranyban. Rairtam hogy menyi az offset es kesz
-
runner 125
nagyúr
..amúgy mi a francért lett ekkora divat így tukmálni a 100-as benzint? Régebben nekem egyetlen egy kutas nem ajánlgatta, most meg minden kúton, minden kutas.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
senior tag
OK, azért szerintem kár rájuk haragudni, ők csak végzik a dolgukat..
Az egyik OMV kútnál tegnap +30 Ft-al volt több a 100-as literje, úgy voltam vele, hogy épp leürült a tankom, plusz 10 liternél az +300 Ft, most (még) jó a kompresszió a blokkban, nagy ccm 2 henger, hát egye fene kipróbálom.
Ha keményebb bevetésre megyek legközelebb motorral szerintem ilyet fogok tankolni.
-
Integra
titán
még jó, hogy a gyár 95-öst ajánl bele..
a honda még nagyon sokáig 91-es oktánszámú motorokat gyártott az autókba. jó olcsók is voltak, patika működés mondanom sem kell.. aztán a piac kinyírta a 91-est.egyébként nem tudom mit csináltok rosszul, de hozzám soha nem mer odajönni egy sem. elég határozottan csinálom a dolgokat, nem is próbálkoznak, valszeg a szúrós pofaszőrzetem és az ellentmondást nem tűrő nézésem lehet az oka, tiszta sármos vagyok
tény, hogy teljesíteniük kell bizonyos kvótát.. én nem haragszom ezekre a szerencsétlen srácokra a kúton, nem ők tehetnek róla.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
yodamastah
őstag
Palyan az utcai sportgumikat melegen 2.0-2.2 kornyeken jo tartani, de ez is valtozo. Egyszeruen nem lehet kijelenteni hogy mi a jo, mert 4-5 tized kulonbsegek lehetnek egyes modellek kozt hogy mi az a mi mukodik. Altalaban azert az elsoket melegen apalyagumiknal sem jo 1.9-2.0 ala engedni mert bizonytalan lesz az eleje ahogy deformalodik.
[ Szerkesztve ]
-
ujskodas
tag
"tankoljak kevesebbet sztenderen az ő fassága miatt?"
Leszerelted a középállványt? Itt nálunk, ahol tankolni szoktam nem lehet elég közel állni, nem érem el a töltőpisztolyt. Így én is kénytelen vagyok leszállni. Középállványra rakom oszt jóccakát. Sisakot ritkán veszem le, de kis hely, itt ismernek.Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Politika
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Milyen légkondit a lakásba?
- Computex 2024: az ASUS nem viccel, ha felsőkategóriás billentyűzetről van szó
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ingatlanos topic!
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs