- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- iPhone topik
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Telekom mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Az Amazon eurómilliárdokat hozna az olasz és az európai felhőbe
it A jelentések szerint Olaszországgal folytat megbeszéléseket az Amazon a több milliárd eurós befektetésről.
-
Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
ph Fekete ventilátorokkal, visszafogott világítással, de LCD kijelzővel érkezik a gyártó új topmodellje.
-
Hivatalos, hogy Game Pass-be jön a Call of Duty: Black Ops 6
gp Bár a játék jön PlayStationre is, akik PC-n vagy Xbox-on játszanak, azoknak elég lesz megvenniük az előfizetést.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
vlevi
nagyúr
válasz runner 125 #106371 üzenetére
Küszöbre lépni szerencsétlenséget jelent :)
-
vlevi
nagyúr
válasz runner 125 #106391 üzenetére
Hát, igen, ebben az árban nem sok választás van.
Pegaso, XT600 (esetleg 660), KLE.
Ja, tényleg, a Freewind.[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz runner 125 #106399 üzenetére
Tényleg jogos a használt, én adtam el itt Ph!-n egy MT Fluxot ami talán ha 3x volt a fejemen. (Abból egy a boltból hazavezető út volt...). Egyszer nem volt méret helyes, kétszer maga a hungarocell szerkezet mint egy abroncs nyomott.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
hroberto
veterán
válasz runner 125 #106435 üzenetére
Esőben kizárólag garázsban tartózkodunk.
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
vendingo
veterán
válasz runner 125 #106435 üzenetére
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vlevi
nagyúr
válasz runner 125 #106435 üzenetére
A gyári se néz ki jobban.
-
Micsurin
nagyúr
válasz runner 125 #106451 üzenetére
Motard a hivatalos megnevezés azt hiszem.
Lásd Ducati Hypermotard vagy Aprilia Dorsoduro.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
hroberto
veterán
válasz runner 125 #106451 üzenetére
Ez az új SMC-R nagyon drága. 3 330 000 plusz regadó, forgalomba helyezés.
Gondolkodtam, hogy lecserélem az enyémet, beszéltem is a Full-Gas-al, de több mint 2 milliót kellene ráfizetnem. Annyit meg nem ér.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
hroberto
veterán
válasz runner 125 #106486 üzenetére
Hogy szerettem én a DRZ-t. Csak aszfaltra már kevés volt. Semmi bajom nem volt vele, két évet használtam és drágábban adtam el mint ahogy vettem.
Pedig mikor megvettem az volt a legdrágább E verzió (2007-es gyártás).Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #106492 üzenetére
Annyi bizonyos hogy SM-re igen, kell a 600-700 cm3, a DRZ 400E is 100 fölött már nem olyan vehemens.
Ellenben a 600-620-660 gépek még nagyot lépnek onnan is.
Nem tudom milyen terepen motoroztok odakint, de a 130-140 végsebességet nagyon hosszúnak találom.
Így nem tudod rendesen kihasználni az összes fokozatot, ha abból indulok ki mi hogyan megyünk, milyen helyeken az áttétel 110 max 120 között legyen.
Az sem jó ha túl hosszú a sebesség mert a 4-5. fokozatot nem fogod tudni rendesen használni, pont az a lényeg hogy mindegyik fokozatban nagyot lépjen.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #106515 üzenetére
Cserébe mérföldekkel megbízthatóbb, mint az összes KTM típus egybevéve. Mellesleg nem üzemórás.
Azért ez közel sem fedi a valóságot!
Nem csak az EXC/SX létezik az osztrák cégnél.KTM típusok között is vannak annyira megbízhatóak mint a DRZ, az LC4 SC620/625 vagy SXC 625, simán tudja azt megbízhatóság oldaláról.
A többiben (futómű, súlypont, fékek, blokk) meg nagyon túlnőttek a DRZ-n.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
hroberto
veterán
válasz runner 125 #106492 üzenetére
Mikor én "erdőztem", jó 20 évvel ezelőtt, akkor még nem nagyon voltak 4T gépek.
Az egész banda gyári krosszal nyomta (CR, RM, YZ, KX). Nekem egy 250-es KX-em volt akkor, brutális erővel, ha nyitott a power. Még most is megborzongok ha visszagondolok. Szép idők voltak. Csak aztán az erdeszek, a nemzeti parkosok elkezdtek csesztetni, kihegyezett fém karókat vertek be a földbe ahol jártunk. Volt olyan, hogy 5 km után már két defektem volt. Aztán lassan mindenki abbahagyta.
A DRZ-t már nosztalgiából vettem, de már nem adta ugyanazt az érzést, talán azért sem mert 20 évvel vagyok öregebb.
Utcára meg nem az igazi, úgyhogy lett helyette egy SM.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
Micsurin
nagyúr
válasz runner 125 #106540 üzenetére
Egy öt és féléves Sonyról beszélünk, a Sony bő 2 éve vagy talán több befejezte a VAIO brandet és eladta. Plussz időszerű volt a csere, a laptop billzete nem működött (alulról megsütötte szerintem a gép) még pluszban így jobbnak látta egy cserét. Nem ért volna meg egy 20-25 közti ráköltést szerintem az a cucc.
@Gaboman: Talán sőt biztos túltolom, teljesen jogos. Igazából attól félek bejön valami ami miatt belenyúlok a pénzbe és az eladott felújított motor se lesz, meg a tartalék se lesz meg... huh ez nagyon baba ezt mikor tették fel?
És pont attól aggódok ha tolom bele a kilométereket, exponenciálisan csökkentem az értékét, 57 ezer van benne nem hiszem, hogy egy lesajnált kóreai 7X ezerrel elmenne értelmes áron hiába van számlám a felújított vezérlés stb-ről.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
imibogyo
veterán
válasz runner 125 #106578 üzenetére
Pedig szerintem a Castrol is jó olaj...
Szívesen...
-
V.Stryker
nagyúr
válasz runner 125 #106578 üzenetére
De nem minden olaj jó olaj. Én pl simán megveszem a Lidl-ös olajat is vagy bármit ami megfelel a specifikációnak és azé van konklúzióm a magam motorjában, autójában tesztelve.
Pl. Motul 5100 ... hibátlan, túl drága.
Mol Street 10w40 hibátlan, jó ár - optimális számomra
Elf 10w40 - csattogósabb váltó a fentiekhez képest, nem is olcsó
Mannol 10w40 - alacsony ár, halk váltó, halk motor, de hidegen csúszik a kumplung 5-6 ezeres fordulatnál.Amúgy én teljesen ki tudok kelni magamból a "Az én motorom a Motul 7100-at szereti a legjobban!" mondtattól. Mé b+ reggel indítás után oda súgta, hogy nyam nyam vagy mi a f.sz????? Vagy inkább csak önigazolást keresel arra, hgoy miért a drága a szart vetted bele esetleg feleslegesen???
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
etnies
senior tag
válasz runner 125 #106578 üzenetére
Nekem erről mindig az én motorom jut eszembe. Nagyon népszerű világszerte, benne vagyok több FB csoportban is. Nos, a magyarok szerint a Manol akármi, meg a Motul akármi a jó, de a Castrol akármi is nagyon fain.
Kinyitom az Észak-Amerikai fórumot, ott meg olyan fain olajakat sorolnak, aminek a létezéséről sem tudtam eddig, de vígan dobálják fel a 80-100.000 megtett mérföldes képeiket.Nem az olaj számít igazán. Legyen meg a specifikációja és cseréld rendszeresen, lehetőleg gyári szűrűvel.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
imibogyo
veterán
válasz runner 125 #106592 üzenetére
Egyébként a verdcit tényleg az, h manapság már nagyon tré olaj nincs a piacon.
Teljesen egyetértek.(#106593) V.Stryker:
Igazából azt akartam mondani, hogy alapvetően minden olaj aminek megfelel a specifikációja, az mehet bele a motorba szerintem, mert baja nem lesz tőle.
Hát baja biztosan nem lesz szerintem sem (mármint dedikáltan az olaj miatt), ekkora különbség szerintem nincs közöttük, ahogy runner is írta, én is így gondolom...tök f.szság megvenni a legdrágább olajat, azért, mert "azt szereti". Meg kell találni tudatos vásárlóként ár érték arányba a neked megfelelőt.
Ezzel is egyetértek így megfogalmazva.[ Szerkesztve ]
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #106642 üzenetére
Egyébként soha nem gondoltam volna, h annyi "gyenge a DR-Z" komment után megfelelő áttétellel, némi okosítással ilyen durva lesz. Komolyan mondom néha már sok az ereje földútra. Nyilván, tépem a száját, de próbálok nyomatékból menni itt is, de amint hagyom kicsit kiforogni, bszki.. belindul a pokol.
Abba bele se gondolok, h 20-30kg-val könnyebb motor, 60 lóval mit csinál...Ugyan annyi kilóval a 60 lovas motor is hatalmas különbség lenne, sokszor becsúszna a csoki!
De egyet ne felejts el a súly nem csak hátrány, stabilitást is ad is az homokos, sáros talajon.
És nem akar mindig elszállni mint a 110-120 kg közti versenygépek, viszont tol mint a barom, mégsem kell attól félned hogy felszáll mint egy SX525, CRF450R srb....
Azok sem erősebbek mint egy 600-625 nem üzemórás kategória csak könnyebbek.
Az a lényeg hogy urald a gépet és ne fordítva legyen az.
Ezért utáltam az RXV550-et, ott csak utas voltam, kezelhetetlenül ment, csak egyenesben volt vele állat menni.
Sok gépet próbáltam már enduróból, igazából a szűk, fűzőgetős részeken érezni jobban a motorok közti súlyt, persze itt most a 20 kg közti különbségekről beszélek.baboss: nincs mit, nem bánod meg ha arra mész!
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Geresics
addikt
válasz runner 125 #106642 üzenetére
Ez már injektoros, de azért van okosítás!
Eddig egyet csináltunk meg: KLX 250 camshaft mod by Marcelino. Ennek eredménye kb. annyi, hogy 110 helyett 120 a vége az előző gumikon
Sajnos jelenleg annyira nem ért rá egyikünk se, hogy a gumika is csak azért tudtuk lecserélni, mert lemondtuk a mai programot - ami 2 hét után végre motorozás lett volna. A hosszú hétvégén kevesebb időm volt, mint egy átlag munkanapon
Amúgy igen, a gumi a Michelin Tracker lett, az ajándék belsőkkel ráadásul tuti vétel volt! Hogy hogy fog beválni, azt majd idővel meglátjuk, de nagyon biztató!
A méret-harcom nekem is megvolt, de azt egy korábbi kommentben már megírtam.
Már alig várom, hogy kipróbáljuk valamikor végre!Persze ez a motor nem egy DRZ, pláne nem EXC, de arra, amire nekünk kell, 2 évig tuti jó lesz, utána meg nyereséggel továbblépünk majd. DRZ-nél viszont tényleg figyelj az orrnehézségre, mert az homokban, sárban még gázelvétel nélkül is tud meglepetést okozni! Persze, aki terepezik, az esik is, szóval no para! Csak a védőfelszerelés tegye mindig a dolgát!
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz runner 125 #106675 üzenetére
Helyes-helyes, tessék is élvezni!
Kézvédők már úton vannak, kartervédővel egyszer már majdnem nekiálltunk foglalkozni, behajtható tükrök pénteken megjöttek, rendszám-tartót pedig én már elkezdtem nézegetni, hogy mi is legyen!
Lánckerék-módosítást is már beszéltük, de előtte még alapon akarjuk próbálgatni picit, és csak utána. Elől 1-el kisebb lesz, az tuti, hátul pedig 3-al nagyobb talán, de ezt még csak vmi éjjeli fórumolvasgatásból néztem, még nem igazán jártam utána. 100-as végsebességet akarok én is majd belőni kb. annál több nem is nagyon kell...Sajnos ma sem volt időnk menni. Eddig összesen akkor mentünk vele, amikor a videót is lőttem, azóta nuku...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz runner 125 #106701 üzenetére
Méretben mekkora? Elférek rajta a 185 centimmel? Illetve kényelem pilótának és utasnak egyaránt?
Szerk.: kinézetéről osztom a véleményed, nagyon szèp az biztos!!
[ Szerkesztve ]
Gipsz Jakab
-
veze
őstag
válasz runner 125 #106701 üzenetére
köszönjük szépen a CBF tulajdonosok nevében hogy lefikázod a motorjukat
pont pár hónapja írtam egyszer, hogy vannak, akik semmibe nézik a cbf eket, mert az ( szerintük) motorozásra alkalmatlan sz@rdarab csak....[ Szerkesztve ]
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #106717 üzenetére
Jézusom, hagyjatok már, a régi karbis SV650-nek szar volta futóműve a CBF-hez képest azt mégis jól lehetett vele Cseszneken is.
Akkor most arra mit mondana egyenesben sem lehet vele motorozni!
Ő nem feszegeti úgy a határait, nem merte, mint én tettem egy szarabb futóművű géppel.
Bakonybél fele ahol szar az út minősége is mégis lehetett jókat menni, döntögetni mindegyikkel.
Persze lehet nem VFR de azért leszólni sem kellene, főleg nem ilyet állítani róla.
Kuti László cimborámat tudnám ajánlani mit lehet menni kanyargós részen egy gyári CBF-el, azt lehet pislogni hogy milyen gyorsan lehet kanyarvadászkodni vele.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz runner 125 #106727 üzenetére
Mennyire nehéz a hátsó rugóstagot állítani, ha éppen egy kétszemélyes túra után egyedül szeretnék gurulni?
Gipsz Jakab
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz runner 125 #106732 üzenetére
Na ez nálam már egy pozitívum, hogy nem kell körmöskulcsal belemászni a motorba nyakig.
Gipsz Jakab
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz runner 125 #106732 üzenetére
Most nézem a képet rendesen, azért azokkal a pufókkal gondolom szépet szólhat.
Gipsz Jakab
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz runner 125 #106763 üzenetére
Basszus nekem az fel sem tűnt, azt hittem 2009-2010 körül már mind abs-es volt.
Gipsz Jakab
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz runner 125 #106763 üzenetére
Mondjuk azt is hozzá kell tennem, hogy eddig is megvoltam ABS nélkül.
Gipsz Jakab
-
vendingo
veterán
válasz runner 125 #106758 üzenetére
Nem tudom honnan jött nekem, de bejönnek a kis ccm motorok, jó lenne egy nem féltős gép, amit tárolhatnék a kertben, macera garázsból kijárni a kocsi miatt. Bejönne a csavargás, városi használat, instant kis utak mindenféle féltés nélkül. Africat kegyetlenül féltem, nem az ára miatt, hanem a kora miatt. Egyre ritkább, főleg ennyi idősen ilyen kevés kilométerrel. A külsején van pár harci seb, de még mindig szép a korához képest. Most ha elkészül full tiptop lesz műszakilag, még azt is cseréltetem, amit nem kell, csak ajánlott. Gondoltam arra is, hogy pofátlan magas összegért meghirdetem, aztán ha van jelentkező, akkor viheti, ha nincs akkor meg eláll a garázsban, évi ~20 ezerbe fáj a fenntartása.
Jelenleg nagyrobogókat is nézegetek. Amíg készül a moci, addig átrágom magam a témán, hogy vegyek-e valami ütni vágni valót.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz runner 125 #106768 üzenetére
Nem vagyok egy jó döntéshozó, gyakran változnak az igényeim. Perpill robogóban látom a megoldást. Az AT elkészültéig sok időm van gondolkodni.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
veze
őstag
válasz runner 125 #106763 üzenetére
én sem vennék már ABS nélkül, volt eddig épp elég olyan, legutobb már szempont volt, hogy legyen ABS is a 800 -1 mill közé eső árszegmensben és 600+ ccm.motorok között kevés ilyen volt amikor keresgéltem, a cbf-en volt abs, ha nem lett volna nem vettem volna meg, ráadásul magyarországon újonan üzembehelyezett végig követhet előélettel relative kevés km -el jó valós állapotban ( január ota lehetővé vált adatlekérés is megtörtént utólag, és az is csak ezt támasztotta alá, szóval nem volt kamuzás az előéletével, egyébként válás és vagyonmegosztas miatt vált meg tőle a gazdája) z750-el szemeztem, lett is volna ebben az árban, egy 2005-ös külföldről behozott ismeretlen előélettel , ha lett volna abs, ő lett volna a befutó, de nem volt..
[ Szerkesztve ]
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz runner 125 #106763 üzenetére
Voltam megnézni, olyan az állapota mint a képeken. Nagyon jó helyen van a motor, látszik hogy igényesek, nem sajnálják a pénzt a dolgaikra. (3db Harley állt még ugyan abban a garázsban, mellette lévőben egy R6, meg egy BMW 430D)
Ami feltűnt, hogy nem 2009es gyártás hanem 2008, illetve a központi rugóstagot ennél körmöskulcsal kell állítani, nem olyan tekerentyűs mint amit mutattál. A hangja nagyon patent, ki van herélve az egyik dob, de ad mellé egy másik komplett gyári kipu rendszert, meg egy komplett hátsó kereket, aminek másabb a közepe. (Korábbi modellé talán)
Gipsz Jakab
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz runner 125 #106789 üzenetére
€1200 felár volt az ABS új korában. Én sem sajnáltam volna rá az biztos.
Gipsz Jakab
-
PRDZsolesz
aktív tag
válasz runner 125 #106807 üzenetére
Köszi a válaszokat! Nyilván a pénzt elkérném előtte, az aggályom inkább a nem létező jogsija, mert ha jól tudom erre is van valami jogszabály, hogy nem adhatom oda neki ilyen esetben, ahogy pl egy ittas embert sem engedhetek a volánhoz, ha tudomásom van róla. Vagy rosszul tudom?
-
zgospel
őstag
válasz runner 125 #106807 üzenetére
Most elő nem keresem a konkrét paragrafust, de van erre szabály. Ha átadod a járműved valaki másnak vezetésre akkor meg kell bizonyosodj róla hogy van érvényes jogosítványa. Tehát nyugodtan mondhatja neki hogy nem adja oda próbakörre mert nincs jogosítványa. Általában ilyenkor visznek magukkal a vevők olyan ismerőst akinek van és tud próbálni.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz runner 125 #106701 üzenetére
Közben nézelődtem még, tudsz valamit a 2014-2015ös CBR 650F-ekről? Kinézetre bejön, árban is belefér.
Gipsz Jakab
-
Geresics
addikt
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz runner 125 #106821 üzenetére
Ó hogy... jó nekem is jobban bejön a VFR, de amelyik megfelelne színben meg mindenben, abban va 60-80ezer km.
Gipsz Jakab
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz runner 125 #106830 üzenetére
Nem tudtam, hogy ilyen drága az euró, már régen megtanultam nem forintra váltogatni mindennek az árát.
Keresgélek még, hátha Németországban valahol a közelebbi részén találok egy megfelelőt. €400 körül van az átpapírozás, annyit még megérhet.
Viszont megyek kipróbálni egy GSX 650F-et is, fiatalabb, olcsóbb, van ABS, kitudja lehet tetszeni fog. (Régen mentem Bandittal, azt éltem)Szerk: Illetve van itt még egy a környéken, amit megcsúsztattak, és fényeztek de nem tudom hol tudnám bevizsgáltatni hogy sérült-e bármi, vagy hogy egyáltalán megérné-e foglalkozni vele.
[ Szerkesztve ]
Gipsz Jakab
-
vendingo
veterán
válasz runner 125 #106834 üzenetére
Nem értem, miért baj az, ha nem 100+ lovas egy gép?
Pl. FB-on is valaki megy tanácsért mit vegyen, aztán sorban jönnek a beszólások, hogy a 600-650-es gépeket el kell felejteni, mert nem mennek. Minimum 1000-es gép kell... Nem értem ezt a magyar megalomániát. A vfr szerintem is sokkal jobb, de azért nem kell temetni egy motort, mert más teljesítménye, felépítése van. Ha a vfr annyira sokkal jobb kategóriáján belül, akkor miért nem látok belőlük olyan sokat az utakon? Szerintem mindennek megvan a maga létjogosultsága. Mindennél van jobb, attól még a másik nem lesz rossz. Én is bejártam a szutyok sv-vel a fél világot, pedig rettenet szar futóműve van, gyenge fékekkel, kis teljesítménnyel. Majdnem minden percét élveztem.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz runner 125 #106834 üzenetére
Azt azért kihangsúlyoznám, hogy ha versenyezni szeretnék, meg száguldozni akkor sportmotort keresnék. Elvoltam a kis ER6N-el is.
(#106835) Doki16: csupa jót olvastam róla a tesztekben is. Tetszett nekem a régi Bandit is, mikor mentem vele, csak a kinézetével volt némi problémám. Ennél a GSX-F nél ezt is kiküszöbölték. (Talán a kipufogó, amit azonnal eldobnék messzire )
Gipsz Jakab
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz runner 125 #106840 üzenetére
Ez a kirakatos dolog annyiban nem probléma talán, hogy minél többet kipróbálok annál könnyebben tudok majd dönteni a végén.
Amit néztem VFR is a tanácsod (tanácsotok) miatt otthagytam, pedig szerelem volt első látásra/hallásra. Itt jegyezném meg, hogy az utcán közlekedő motorok 90%-ában nincs abs.
Találtam másikat, árban ugyan az, km picit több, annak csak a színe tart vissza. Már arra is gondoltam hogy megveszem és később olyanra fényeztetem amilyenre csak szeretném.Ez az egész úgy kezdődött, hogy szerettem az ER6N-t, de párommal szeretnénk hosszabb túrákra menni, és alkalmatlannak bizonyúlt, de nem a teljesítménye hanem a kényelme, főleg utasnak. Ekkor elkezdtem ER6F-eket nézegetni, hogy akkor már legyen szélvédelem is egy pici stb stb. Aztán gondoltam akkor már lehet egy picit erősebb is, az nem probléma ha van tartalék benne. Így alakult ki ez a kis lista.
Volt szerencsém motorozni BMW F650-essel, ott jöttem rà hogy a túra enduro nem az én világom.
Szóval igen, ami megtetszik igenis kipróbálom, aztán vagy bejön, vagy nem.
Gipsz Jakab
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz runner 125 #106840 üzenetére
Ne akard megtudni mi volt mikor autót vettünk.. de a lényeg hogy a végén nem bántam meg a döntésünket, pedig egy 200+ lovas dízel BMW helyett lett egy 182 lovas benzines Honda.
(#106842) etnies Nagyon nem jött be nekem a túraenduro.
[ Szerkesztve ]
Gipsz Jakab
-
Rent
senior tag
válasz runner 125 #106840 üzenetére
Köszi! “Csak” 34 vagyok. 🤣 Privátban elküldöm az elérhetőségét.
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz runner 125 #106853 üzenetére
Gipsz Jakab
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz runner 125 #106840 üzenetére
[link] Ezt most találtam, és még közel is van. Képek alapján vélemény, észrevétel?
Az a kormány?
[ Szerkesztve ]
Gipsz Jakab
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #106891 üzenetére
HSM egy àlomvilàgban èl, nem tudom honnan vesz ennyi sz@rsàgot, az èvek alatt kèpezte magàt?Minden esetre jól sikerült neki, elvan a maga kis vilàgàban.SV650, VTR1000, FZS1000, több SM tulajakènt, szàmtalan motor tesztvezetèsèvel a hàtam mögött van nèmi ràlàtàsom melyik motor milyen, bàrmely tartomànyban.Valòs körülmènyek között nem lexikonok, szàmok alapjàn.Egy SV650 kategòriatàrsa a CBF600N, nàla igen, tènyleg nyomatèkkosabb, rugalmasabb kb 120-140-es tempóig.Ezt is tapasztalat nem fotelfizika.De hogy a 650-et hasonlìtani egy 1000 gèphez, lehet az sor4 vagy bàrmi, ès megpròbàlni meggyõzni màsokat arròl hogy a 650 rugalmasabb bàrmely tartomànyban, na ehhez kell kuràzsi.Mèg jò hogy volt mindegyik, ìgy tudom hogy az SV650 addig tart lèpèst a nagyokkal amìg 1-esben kiengeded a kuplungot.Ahogy ìrod is, igen egy nagy cm3 SM pl: KTM SMC 660 ami bõ 50 kg-al könyebb mint egy SV õ valòban rugalmasabb mint a legtöbb motor.De csak is bizonyos tartomànyokon belül.De az nem SV650 kategòria, amikor cimbivel cserèltünk jesszus az SV elromlott, nem megy az egyik henger?Aztàn egy jòl belõtt 150 lovas FZS1000 alul is olyat tol 6.ban 50-rõl a 650 V2 3.-ban nem tud lèpèsttartani, ja ès ez nem dynopad eredmèny, valós szituàciò.Szòval neki nagyon sokat kellene valòs körülmènyek között motorozni, nem elmèlkedni, mert nagyon nincs szinkronban a kettõ.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
hroberto
veterán
válasz runner 125 #106891 üzenetére
Szóval az egyhengeres Supermoto a király. Mindig is tudtam!
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #106906 üzenetére
Halihó!
Neked esetleg 2 hét múlva vasárnap egy enduróstúra?
Ha összejönne akkor Kisbéren találkoznánk azt onnan indulunk, itt lesznek hegyek, feljárók amiket hiányolsz Győr környezetében.
Garantálom a tátott szájas motorozást![ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Jakab66[hun]
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest