Hirdetés
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Dupla fejezetet nyitott a Huawei Mate XT a mobilok történetében
- Nem indulnak meggyőzően az iPhone 16 eladásai
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Fotók, videók mobillal
- Apple Watch
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
A gépház modding sötét oldala.
lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban? Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
-
Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
ma Mindegyik telep nőtt, legtöbbet az iPhone 16 Pro hízott.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
.mf
veterán
A bilincs be van csavarva, másik oldalon sem laza a csíptetős. Benzincsap elzárása és cső letörlése után is megnéztem, sajnos tényleg onnan indul, ahol a csapnál el van öregedve.
Ma azért gurultam vele 70-80 kilit gond nélkül (azt hittem, sikerült elállítanom a csöpögést), meglátjuk. Holnap reggel megpróbálom szétkapni, oszt' meglássuk. Úgyis csak ebéd után tervezek indulni.Ali: igen, a kép ismerős csak sajnos úgy emlékszem, hogy a benya oldja a szigszalag ragasztóját, így azon is átfolyna. Átmenetinek végülis megteszi...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
stifi
senior tag
mondjuk ez mentalitás kérdése
én a főiskolán se nagyon jártam be órákra, tehát jegyzetelni sem nagyon volt alkalmam.. viszont a netről minden anyagot le tudtam tölteni, könyv se kellett hogy szépen mindenből levizsgázzak.. igaz a 3 éves sulit 7 év alatt csináltam meg (LOL), de munka mellett csináltam meg és elég régóta élek önállóan, magamat ismerve az is szép teljesítmény hogy egyáltalán befejeztemmég a B kategóriánál 10 éve én is végigültem az órákat és én is jegyzeteltem (+ sok teszt), ott is átmentem egyből
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
alvaro
senior tag
Laptoptáskával a hátamon mentem párszor, igenis szar volt: egy merev deszkához voltam kötözve, ki se egyenesedhettem, mert a hátsó ülésbe ütközött az alja, meg egyáltalán, kellemetlen pózba kényszerített. Mondjuk egy kis erőlködéssel azt legalább be lehetett dobozolni, csak az a fura kényszerképzetem volt, hogy így kevésbé rázom szét a földúton. Aztán lehet, hogy tévedtem
-
Integra
titán
nem esik ki a hátizsákból semmi, feltével hogy a zippzárat lehúzod az aljába a végébe és nem fent középen húzod össze, mert ha belekap a szél, akkor bizony kinyítja aztán lesz meglepetés
alvaro: olyan hátizsákkell ami megfelel a motorozáshoz is. nekem a laptop sem gond, nem közvetlenül a hátában van, hanem a végében, derék és mellcsattal, ez le nem jön. igaz, ez inkább katonai hátizsák, nem a budmil.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
.mf
veterán
Én is jobban szeretem a tanktáskát, hátizsák nélkül valahogy "szabadabb" (és tisztább, szárazabb, biztonságosabb) érzés, a menetszél nem ráncigálja a hátamon, oldalszél kevésbé kap bele, meg a ruhám is jobban szellőzik, kevésbé izzadok le. De ha több cucc van, akkor én sem vetem meg, valamint motorról leszállva cipelni pedig azt praktikusabb és kényelmesebb.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
doc
veterán
szerinted hogy lehet 'nem ugy' hasznalni egy kabatot?
marpedig igenis a ruha szar. konkretan nem is a kabattal van bajom, hanem a zipzarral. panaszkodtam mar tavaly is, olyan f*s anyagbol van rajta a kocsi, hogy a filleres, puha fem egyszeruen szetnyilik. a boltban mikor visszavittem visszanyomkodtak fogoval, de ez nyilvan csak tuneti kezeles
iden teljesen eltort a kocsi, es mivel valami elmebeteg idiota meret, nem is kaptunk hozza sehol a varosban (cipesznel, gomb/zipzar szakuzletben, kabatszabonal, stb)vegul, az utolso pillanatban mielott a teljes zipzarat csereltettem volna, aposom aki egyebkent cipesz (csak az orszag masik felen) talalt hozza valo kocsit, amivel mar mukodik rendesen
es mielott jonne az hogy 'de akkor is te vagy a hulye' elmondom hogy a parom ugyanilyen (csak par szammal kisebb) kabatja detto pontosan ugyanezeket a tuneteket produkalta (pedig o sokkal ritkabban hasznalta mint en)
raadasul pont mult heten neki a zipzar vegen levo kis fem pocok is leszakadt, szoval most hiaba van uj kocsi rajta, megint nem tudja hasznalni a kabatotennyit a mugenreszrol...
-
ALI_G
veterán
Télen volt, én vettem. Nagyon jó cucc és csak 6k volt. Motoros ruha alá is hordom, olyan mint amit 20-ért árulnak, izzadságot jól elvezeti, melegen tart télen, hidegen nyáron (kis túlzással).
Amit nem értek, hogy hiába izzadok bele, de miután elpárolgott a felületéről, nem marad büdösPardit végig lapoztam és csak az 3 darab van 150-ért, a többi 200+
Ez a motoin.de valahol van Pesten Tayrol? -
runner 125
nagyúr
-
Archer
őstag
1-1.1-ért ahogy nézegettem már ki lehet fogni jó állapotú 2005 körüli gépeket, majd talán egy olyat célzok meg. De ez még nagyon a jövő zenéje Bár a 2005-ös ZX 636 is nagyon tetszik de az mégsem Honda
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
yodamastah
őstag
Hat a haverok akik masszivabban toljak a palyazast, egy evben 5-10 millio ft kozott motoroznak el. Nekem kozel sem volt erre ennyi penzem, de volt mar olyan hogy 2 het alatt 2 elso es 3 hatso gumit fogyasztottam el. Ehhez kepest a turazas is olcso moka De azert az is kezd extrem lenni hogy ha legurulunk 5-en a horvat tengerre 3-4 napra es az 5 motornak 500e ft csak a benzin koltsege.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
-
tomyoy
senior tag
telefonon dumáltam vele, megnézhető kipróbálható, garázsban áll, nekem is furcsa volt, hogy nincs rajta matrica, ez ilyen átmeneti lehet mert 2005 modelleknek szürke a váza, 2006 tól fekete, persze vannak kivételek, viszont a kipufogó fekete ami csak 2006tól volt. Jah és gugli nem talál fehér színű 650est S verzióban, de R ben se nagyon, viszont nagyon jól néz ki.
nyiknyiknyiknyik
-
vendingo
veterán
Ősszel szeretnék venni egy 92-93-as évjáratút, csak kicsivel több kilométerrel, és egy 0-val kevesebbért.
Azóta vágyok egy ilyenre, amióta kaptam az egyik falunapon egy pakli motoroskártyát 92-be.
Ez volt a favorit a külleme miatt, másik a honda goldwing, mert az meg ütött mindent a súlyávalSzép idők voltak.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
stifi
senior tag
szerintem 2 óra munkadíja lesz, ez rémlik régebbről
idő az elkövetkező 2 hétben, bejön?Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Daywalker
addikt
-
emre
veterán
Én meg azt nem tudom, hogy egy új kéménynek mi köze van a szinkronhoz.
Egy kicsivel korábban ki lett fejtve, hogy a teljes rendszert be kell lőni hozzá, ha nem kifejezetten a te motorodra készült a szerkezet. De nem kívánok vitát nyitni.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
emre
veterán
-
-
stifi
senior tag
nagyon udvarias tudok lenni a levélben, majd teszek a magyarázat mellé egy zsebkendőt is, nem fogják magukat felidegelni
nem a bajszukat akarom én huzigálni, csak a fizetési kötelezettségemet tologatni, részletezni..szerk: a röhej egyébként az, hogy életutamra jellemző az alábbi lépés: nincs pénzem, szarban vagyok, minden ellenem fordul. tankolni alig van pénzem, nemhogy ezt a szart befizetni, a kabátvásárlást és a pályázást is tologatom, hogy majd egyszer...
erre beüt még egy nagyobb kiadás, és leszáll az agyamba a vörös köd: egyszer élünk, nem fogom hagyni magam sanyargatni! holnap megveszem a kabátot, kicseréltetem a gyertyákat, a láncfeszítőt, sőt a lakásfelújítást is folytatom, ha már félbehagytam..nem tudom ki kapcsolgatja a távirányítót odafenn, de bekaphatja -> jövő héttől minden más lesz
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
vendingo
veterán
Nekem kocsival 2-3 perc a melóhely, ezért nem megy el sok benzinre.
A másik kocsim 8-13 liter között eszik ha finoman járok vele, pályán a 16-17-et lazán bevágná, pedig csak 993ccm-es a motorja.
A twingo beéri 5 literrel, a moci szintén.A streetracinges tuningolos mindegy mennyit eszik csak turbós legyen korszakomból kinőttem szerencsére. (baromi drága volt a tanulópénz)
Havi 30 lazán elment benzinre, meg 2 havonta 30ezer szerelőre[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
-
nagyúr
Hát nekem az 1.0-es ezer éves (93") swift ha nem taposom ki a belét kijön 5L-ből.
Novemberben voltam Szekszárdon egy tárgyaláson, (aki nem tudná Szabolcs megyei vagyok) és úgy hogy 100-110-től nem mentem többet, és oda-vissza is Pesten keresztül mentem át, nem pedig kerülve, jött ki a fogyasztás 4.9-re. Ja és ukrán benzinből. (csak van valami haszna ha már ennyire keletre lakik az ember, a határ tőlem 35km-er és 300 a benya kint )
És azt tudni kell, hogy a kinti benzin szarabb mint a hazai, bárki bármit is mond, vagy állít.
Észre lehet venni a kocsin is, és a motoron is. Volt már a gixxer-ben is próbaképp, nagy anomália nem volt, nem csörgött csattogott a gép, de nem pörgött úgy, és végre se ment annyit mint a hazaival. Azóta úgy vagyok, hogy a kocsiba mehet, de motorba csak hazai.Új hardverek számlával, garanciával érd PM.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Szólánc.
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Asszociációs játék. :)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Politika
- Diablo IV
- További aktív témák...
- Chevrolet Captiva 2.4, Benzines,2007.-es Városi Crossover. (SUV.)
- Nespresso Barista Receptkészítő, tejhabosító újszerű állapotban eladó
- TPMS EL-50448 Auto guminyomás-érzékelő, újratanító RESET-elő eszköz
- Parkside akkus multicsiszoló (PMSA 20-Li A1) - érvényes garanciával
- iENYRID Aokda A1 (Új) elektromos roller eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen