Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bogyó bá'

    nagyúr

    válasz Micsurin #73244 üzenetére

    A naked Hyosung biztos jobban megy, mint a GV250 csopper ugyanazzal a blokkal (más áttétel, más súly, stb.), annak konkrétan úgy 125-130 a valós végsebessége. Itt kevés híján 10000-et forog.

    Nem a gépedet becsmérlem, csak a saját példámat írom le: teljesen elégedett voltam a kis 125-ös Hondával, csak ciki volt, hogy néha a konstans nyélgáz (90-100) is kevés volt ahhoz, hogy a román kamion utol ne érjen. Gondoltam váltok, és veszek valami 250-est (a 20 LE-s Honda CBF 250, illetve a 27 LE-s Hyo kis csopper volt a képben, mert qrva jól néz ki!). Elég az nekem, ha 15-20-szal gyorsabban fog menni, mint a kicsi. Valóban ekkora tempóval járok a GS-sel (120 körül országúton), de az a 250-eseknél (főleg a gyengébbik Hondánál) szintén csutka gázt jelentett volna, a GS-en meg pontosan félgáz. A várható élettartam miatt nem mindegy, plusz néha jó, ha van egy kis "tartalék" is a motorban. Használd egészséggel, vigyázz magadra, és ha a korod miatt leteszed a korlátlant, akkor majd úgyis veszel erősebbet (főleg ha utassal is túrázol). :R

    [ Szerkesztve ]

    Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

Új hozzászólás Aktív témák