Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • imibogyo

    veterán

    válasz -Mike- #73182 üzenetére

    Nekem ma viszi el a motort a szerelő, szóval szerintem ebből idén már nem lesz gurulás. :( Persze én is mondtam neki hogy nem sürgős (mert hát végülis valójában tényleg nem az), meg aztán ő is csak úgy vállalta el, ha nem időre kell, mert rengeteg motor van nála...

    A legtöbb dolgot már megoldottam a motoron magam. A törött vízpumpa fedelet és légszűrőházat megforrasztottam, kitakarítottam a karburátort, az első kerék tengelyrúdját ami ütött újra esztergáltam, az elöregedett vezetékezést kicseréltem (szakadásvizsgálat volt) az összes benzincsővel együtt, a nem világító lámpák és indexek is javítva (vezetékezés és foglalathiba is volt), még azt a nyamvadt dudát is sikerült megcsinálnom (teli volt dzsuvával és "beállt"... De arra már nem tudok rájönni, hogy mi lehet még a baja, amitől nem indul be, itt már elfogy a műszaki tudásom. Látszólag minden rendben van, néha el-el kapja a motor az indítást, úgy 5 másodpercig forog is, majd leáll.

    Lényegében amivel szerintem még gond lehet az maga a blokk belső lelkivilága, aminek az ellenőrzéséhez nincsenek meg az eszközeim. Úgy mint a kompresszió, szelephézag és karburátor finom beállítása, valamint az "egybeöntött" elektronikai dolgok közül is elszállhatott valami (fesz. szabályzó, gyújtáselosztó stb.). A blokk belső" tömítések is lehetnek valahol hibásak persze, de ezt megint kompresszióméréssel lenne a legegyszerűbb kizárni (persze logikusan nem az olajdekni, vagy vízpumpa tömítésére gondolok), lutrira pedig nem veszek egy 40.000 Ft-os tömítéskészletet...

Új hozzászólás Aktív témák