- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- iPhone topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Fotók, videók mobillal
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
Hirdetés
-
Ilyen lesz a Morbid Metal
gp A Unity-vel készülő rogue-lite PC-re készül és még idén megkapjuk elvileg.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Kihajtható támasszal és nyolc hangszóróval szerelt tablet a Lenovótól
ma Bemutatkozott a Lenovo Tab Plus, egy különleges szórakoztatórendszerrel ellátott táblagép.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
.mf
veterán
12.2-3 már dög-alacsony (12.8-nak kéne lennie), a 10-11V pedig már abszolút.
Nem biztos, hogy csak az akku, sőt, ha ilyen hirtelen jelentkezett, esélyes, hogy nem (csak) az.Én is hasonló cipőben járok, nálam nagy valószínűséggel a generátorral van gond (a hétvégén szedjük szét). Akku lett már benne cserélve, először simán a kora miatt arra tippeltem, mivel töltőfeszültség, ugyan a szervizkönyv által megadott tartománynak alján, de volt. Csakhát akkucsere után is elkezdte az első intő jelet: indítózás után ha be volt kapcsolva a tompított, alapjáraton állva remeg a fénye.
Nálam ez egy lassabb folyamat volt, egyre gyengébb lett a fény és erősebb a remegés, utána nehezebben tekerte az indítómotort, majd már nem is bírta beindítani, úgy kellett betolni. Ha nálad ilyen hirtelen jött semmi előjel nélkül, nézd meg az akku kontaktjait, savszintjét, valamint hogy egyáltalán tölti-e az akkut, s milyen feszültséggel. Utána lehet vizsgálni a fesszabot (az már kicsit macerásabb) majd a generátort (ahhoz olajat is le kell ereszteni).
Gyurikám, ne osztogasd itt már megint az észt féltudással
Inti, hogy hány ilyet tudnék... tegnap Szfvár -> Siófok -> Bp (balatonos forgalom) -> Kecsó (repnapos forgalom) -> Bp (repnapos forgalom), remélem el tudod képzelni, mennyi faszlámát kerülgettem... Rendszeres volt az olyan, hogy 110-120-szal belső sáv, mellette semmi, mögéállok, ráhúzódok, nyomok refit, semmi. Hagytam a csába, kielőztem jobbról. Másik kedvencem, aki negyed sávot húzódik ki jobbra, hogy férjek el... kösz.
Tegnap a prímet viszont a következő vitte: 4 sáv, ebből 2 viszonylag tömött, találd ki melyik. Igen, a belső kettő. Legbelsőben mennek 120-130, mellette -5-10, két külső teljesen üres volt, egyetlen kocsi sem volt ott! Nem akartam elhinni, ezek is azt hiszik, hogy a B-kat az "Belsősáv"-ot jelent?Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Battlefield 2042
- Escape from Tarkov
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Milyen processzort vegyek?
- Politika
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- EAFC 24
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...