- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
- Európában Moto G85
- Mobil flották
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
Hirdetés
-
Európában Moto G85
ma Tegnap mutatkozott be Kínában a Moto S50 Neo, ami az európai oldalakon Moto G85-ként manifesztálódott.
-
Formabontó vezetékmentes klaviatúrák jöttek a Keychron műhelyéből
ph Egy 60+ százalékos ortolineáris, valamint egy 65 százalékos "tört" modellel gyarapodott a cég portfóliója, amiket QMK-val szabhatunk végletekig testre.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #20997 üzenetére
Ez eredetileg természetesen nem chopper blokk, ha rákeresel a CBX 125 F-re, akkor látod, hogy az egy 17 lóerős, 125-ös speedgépnek született. Valamelyik elborult tervezőjük csinált belőle belpiacos kiscsoppert, némileg legyengítve a blokkot.
Főbb eltérések: a speedgépen 2 db 21mm-es torkú karbi van, 6 sebességes a váltója, és kb. 120 km/h a vége (max. fordulat 11.500).
A CBX 125 Customnak (mint az enyém), csak 17mm-esek a karbijai, és nincs benne a 6. fokozat. Elvileg 14 lóerős, 95km/h lett a vége így. (max. fordulat 11.000; de ezt ötödikben már nem forogja ki. Végsebességnél 9000 alatt van az RPM.)szerk.: elvileg kész vagyok a szelepállításal, a 0,05-ös szívó hézag az 0,1 fölött volt, a 0,08mm.-es kipufogó meg 0,15- 0,20 között valahol. Szerintem az elmúlt majd' 20 évben senkinek eszébe nem jutott vele bíbelődni.
Nem próbáltam még ki, mert szét van szedve sok minden más is (tank, benzincsap, etc.) festegetni akarom a tank alját kívülről, mert ott kezdte ki a rozsda, így próba csak este, vagy méginkább holnap lesz.A vezérmű állapotát látva ez a motor tényleg csak 19 ezret futhatott, mielőtt hozzám került. Sehol semmi kopásnyom a bütykökön, a lánc is mintha zsírúj lenne.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Normcore puckscreen 58,5mm/1,7mm
- Beépített Gipe-3 ipari terület Ráckevén
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg