- Térerő gondok, tapasztalatok
- Netfone
- iPhone topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- A Realme bemutatta a GT 6-ot, Európában is kapható a telefon
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Mozgóképen a Razr 50 Ultra még nagyobb kijelzője
Hirdetés
-
Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
ph A Pro és a vezetékes változat után tehát itt a Razer saját rádiós megoldását használó változat, mely 8 grammal könnyebb is az előbbinél.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Rövid videón a Commandos Origins
gp A játék elvileg idén debütál, első naptól elérhető lesz Game Pass előfizetők számára.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
norbert1998
veterán
válasz
bajnokpityu #138484 üzenetére
Nah, ezek ilyenek. A tengelyre merőleges irányban éri őket némi oldalirányú terhelés, hosszanti irányban felesleges a hosszú palást. Kisebb dugósúly, kisebb ellensúly (kiegyenlítőtengely?), pörgősebb motor. És nem mellesleg a kisebb inercia miatt kanyarítani is sokkal könnyebb. Bár ez főleg egy 2T 250 vs 4T 450 enduro között jelenik meg, vagy ha szőrszálat szeretnénk hasítani, érezni azonos lökettérfogatnál is.
Ahogy nézem, ez nem hüvelyezhető blokk, szinte biztosan nikasil-es, de majd pontosít az, aki a saját szemével látja
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok