Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bacus

    őstag

    válasz csongi #127060 üzenetére

    Nekem nincs tapasztalatom más V blokkokkal, de azt mondják mind eszi, van ami csak kicsit, van ami jobban.

    Írtam, hogy kímélő motorozásnál (5-6000 fordulatig), ami nem jelenti azt, hogy egy egy kigyorsításkor nem pörgeted tovább, de egy lendületes szerpentinezésnél ez alá nem is megy a fordulat!, ott nem jellemző az olajfogyasztás. Azaz még a 12e km (ami talán az L1-től előírt, azaz a 2011-től ) sem kell utána töltögetni, kb minimum szinten leszel, de a vásárolt 4l-nél a 8 dl-be bele férsz. A kérdezett k7 - k9 típusoknál 6e km a csereperiódus, ott egészen biztos.
    Nekem k4 volt, 80e km-el adtam el, nekem az olajfogyasztás nem volt probléma, szerintem még 12e km csere periódusnál sem kellett volna még pluszban vennem. (4l elég volt)

    Az 1liter / 1000 km-ként (nem 6e !), az tényleg kicsit pusztulat, amit egyébként alig venni észre, mert sem a hangján nem hallani, se nem füstöl feltünően, sőt, nem is megy rosszabbul. De ez 150e km alatti motoroknál szerintem nehéz akarattal is elérni. Ispán (volt Mackó féle tesztben is a motorjával) motorjában 270.000 km körül van most, azért ő már ellenőrzi az olajszintet 3-4 tankolás után. :)

    Az olaj fogyasztás mennyisége nem mérvadó a kopottságra minden esetben, annak idején volt 2 db 1,6 8 szelepes motorral szerelt opelem is (kadett, majd vectra), ezek egyike sem evett 1 deci olajat sem. Aztán jöttek a 16 szelepes ecotec motorok, ott a gépkönyv szerint az olaj fogyasztás 1,5 liter / 1000 km-ig normálisnak számított !, bár a kezdeti ecotec motorok, legalábbis az 1,6-os kerülendő kategória volt állítólag.

    Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30

Új hozzászólás Aktív témák