Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Xero

    nagyúr

    válasz [-HERO-] #105475 üzenetére

    Itt azt mondták a Monsterre, hogy 2 év korlátlan garancia, 3 ingyen szerviz. Ezt lehet bővíteni valami 1000chf-ért 3 vagy 4 évre (erre nem emlékszem pontosan) és 3 év ingyen szervizre. Valószínűleg a Triumphnál is hasonlóan állna a dolog.

    Utána ami olyan azt úgyis én megcsinálom. Nyilván nem akarom a világ minden pénzét rálocsolni, de ha nem hagy ott az út szélén az Alpok közepén, akkor ez a része annyira nem zavar.

    A Ducati nekem valahol becsípődés gyerekkorom óta, amikor Bükkszentkeresztről lefelé jövet egy száraz kuplungos Ducati csattogott a parkolóban Lillafüreden. Így maradok, kb mint a dohányosok. Max nem nyúlok hozzá.
    A Triumph is mocskosul tetszik, a három henger hangja is nagyon különleges és tényleg ésszerűbb döntésnek tűnik.

    Mindenképpen ki fogom próbálni mind a kettőt, csak gondoltam hátha van valami jó érv a Ducati mellett. :DDD Tudom nagyon gáz... :D

    (#105473) runner 125: Azért jócskán nagyobb dög mint a 620-as. :DDD
    De valóban puding próbája az evés. A bal törött könyököm miatt az üléspozíció sem mindegy, jobb ha kicsit közelebb a kormány. Viszont 1200-as hétszentség hogy nem lesz. Az már feleslegesen nagy dög lenne nekem. Még egy 821-et sem motorozok majd ki nemhogy a Triumphot vagy az 1200-t.

    Bármelyik is lesz az első idényben a majrés beállításból max 1-2x volt kikerülni, ezt most borítékolom. :DDD

    Ráadásul itt a rendőrök keresztre feszítenek, ha túlhúzod, szóval kb teljesen felesleges.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák