Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • GejzaR

    tag

    válasz Rick4 #79171 üzenetére

    OFF-ba rakom, de azért folytassuk, mert hátha mást is érdekel.

    3 nap cseregarancia:
    Ennek hogyan kéne működni? Kihozták, aznap kibontottam, és már küldtem is a reklamációs igényt a honlapon és cserét kértem. Ezután jött az, amit már leírtam, további fényképek, stb után befogadták a reklamációt és árp. 28-án elvitték. Végül kicserélik, de az ügyintézés 2023.04.17-től elvileg május 5-ig tart, most kaptam emailt, hogy addigra szállítják ki a cserét. Nem értem, hogy én itt mit tehettem volna, hogy ez gyorsabban menjen?
    Ez max úgy működhet gyorsan, hogy üzletben veszed és viszed vissza, kéred az újat. De kiszállítással ez sajna elhúzódik, vagy valami titkot tényleg nem tudok :F

    14 napos elállás:
    Szerintem ennek semmi köze az én ügyemhez, mert azért "álltam el" mert a termék használhatatlan volt, nem azért mert nem tetszett, stb...

    Ez a videózás egyébként jó ötlet, bár nekem sem azzal volt a bajom, hogy nem tudtam ledokumentálni a kárt, hanem, hogy miután lefotóztam amiket kértek, jött még 2 kör, hogy még erről meg aztán arról küldjek több képet. Ezt a videó sem tudta volna megoldani, mert közeli képek is kellettek mindenféle címkéről meg EAN számról, sérült csomagolásról, stb. Ez igazából csak azért volt bosszantó, mert mindig visszacsomagoltam aztán bonthattam újra ki, ami egy nagy TV-vel nem olyan könnyű.

    Amit leírtál esetet, az már egy 3 hónapos használt termék garanciális próblémájáról szólt, szerintem ez megint egy új kategória, de tanulságos volt, köszi.

Új hozzászólás Aktív témák