Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rick4

    félisten

    válasz GejzaR #79169 üzenetére

    Senki se állított be senkit semminek.
    Vettél egy terméket, és fogalmad sincs a vonatkozó törvényekről, azaz nem hogy hagyod magad szivatni, még itt is rosszul látod a dolgokat.

    Először is: Megveszel egy terméket, van 3 nap cseregarancia, ahol a nem működő terméket egy ugyanolyanra cserélik, az elad nem hivatkozhat semmire, cserélnie kell. Törvény. Ha nem ismered a törvényt, az nem az én bajom, én csak leírtam, hogy van ilyen.
    Másodszor: online vetted, van 14 nap elállásod, elállsz, és visszakapod a pénzt. Ezen sincs mit rugózni két hétig.
    Harmadszor: Én mindent, ami 5 ezer forintnál több, videoval csomagolok ki, nem csak a sérülés, a rendelt termékkel azonosság, meglévő darabszám, és bármi más tekintetében is elég egyértelmű helyzetet teremt, hogy ott a video, kibontáskor ez vagy az volt a helyzet.

    Ha sem egyik, sem másik törvényadta lehetőségeddel sem akarsz élni, és még a saját érdekeid sem véded egy sima repülő módba tett, sámlira állított telefonos kicsomagolással, akkor miféle segítséget vársz innen? Egyelőre annyit írtál le, hogy sérült volt a készülék, és nem éltél a törvény adta jogoddal. Kihasználta az alza? Ki hát!

    Leírok egy egyszerű esetet, pont az alvázánál volt.
    Vettem egy tévét, kiderült, hogy hibás, igaz 300 km-re volt tőlem, havi 1x volt bekapcsolva. Kb 3 hónapos lehetett, amikor fény derült a bajra, elfelejti két bekapcsolás között a levett fényerőt, 50%-ra visszaáll, ehhez elég 5 perc kikapcs is. Visszavittem a tévét, leraktam, eljöttem, nekifogtak vizsgálni, 14 nap múlva jött egy mail, ogy még nincs készen, de dolgoznak az ügyön, de pont egy nagyon sűrű időszakban történt, nem foglalkoztam vele, eltelt 3-4 hét, mire jeleztek, hogy mehetek. Elmentem, a tévé nincs javítva, holott részletes leírást adtam, videot töltöttem fel a youtube-ra, alapos munkát végeztem. Sebaj, tévé marad, új hibajegy, és várunk. Ugye a törvény szerint 15 napra kell törekedniük, mindenki érti, mit is jelent a törekvés, sokaknak itt véget érnek a vonatkozó szabályok, pedig van még. Egy ngm rendelet előírja, hogy amennyiben az üzletben nem tudják megmondani, az igényem, (javítás vagy csere) teljesíthető-e, azaz vagy meg se vizsgálják, vagy nem tudják megállapítani a javíthatóságot, úgy 5 napon belül annak a terméknek szakember elé kell kerülnie, annak a szakembernek meg kell állapítania a hibát, majd annak a hibának, és az alkatrész beszerezhetőségének függvényében nyilatkozniuk kell, azaz értesíteniük kell engem, tudják-e az igényt teljesíteni. Namost az 5 nap nem véletlen, hogy tudna bárki a 15 napra törekedni úgy, hogy 8-10 nap múlva még nem látta szerelő a terméket? Sehogy, ezért van az 5 nap. Namost az alza szépen csendben volt a 6. napon is, gondolták, majd megint pontosan- precízen a 14. napon küldenek mailt, és ülhetnek a dolgon, mert hát ugye ők törekednek. Namost a 6. nap végén kaptak szépen egy mailt a törvényi hivatkozásról, a kötelezettségül elmulasztásáról, a súlyos szerződésszegő magatartásra hivatkozva a szerződéstől (a vásárlástól) elállásról, majd mindezt jogszerű eljárás kilátásba helyezésének lehetőségével, mint panaszkönyv, békéltető testület, stb stb megfejeltem. 2 napig gondolkodtam, majd jött a levél, hogy visszaadják a készülék árát. És ennyi. Nem volt más lehetőségük, és bizony tetszik vagy sem, így működik.

    Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

Új hozzászólás Aktív témák