- Mobil flották
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Telekom mobilszolgáltatások
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
ma Kínában más néven már startoltak, az európai árak magasabbak, de elviselhetők.
-
Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
ph A gyártó Super sorozatú, 12, valamint 16 GB VRAM-mal ellátott megoldásai a szabadba nyomják a meleg levegőt.
-
Mobilarena
TOPIK ÖSSZEFOGLALÓ
Ezt a leírás azért hoztuk létre, hogy segítsünk eligazodni a tévék kusza és állandóan változó világában. Először következzenek a kérdések, amikre szeretnénk választ kapni:
1. Tévére szánt összeg, forintban?
2. Mire használnád leginkább? (pl. filmnézés, tévénézés, játék, sport)
3. Milyen messziről nézed a tévét, és mekkora méretűre gondoltál?
4. Világos vagy sötét szobában nézed-e a tévét, többnyire nappal vagy este?
5. Szemből vagy enyhén oldalról nézed-e a tévét, illetve általában többen nézitek-e?
6. Milyen szolgáltatások/funkciók fontosak neked? (pl.HBO, Netflix, AirPlay, PIP stb.)
7. Milyen csatlakoztatási igényeid vannak? (pl. jack-csatlakozó, optikai stb.)
8. A tévé talpa középen vagy oldalt legyen?
9. Miket részesítesz előnyben? (pl. márka, operációs rendszer stb.)
10. Milyen egyéb követelményeid vannak? (pl. Ambilight, légegeres távirányító stb.)
11. Csak új vagy használt tv is szóba jöhet (garanciával vagy anélkül)?
Ajánlott modellek összehasonlító táblázata (haladóknak)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rick4
félisten
válasz GejzaR #79169 üzenetére
Senki se állított be senkit semminek.
Vettél egy terméket, és fogalmad sincs a vonatkozó törvényekről, azaz nem hogy hagyod magad szivatni, még itt is rosszul látod a dolgokat.Először is: Megveszel egy terméket, van 3 nap cseregarancia, ahol a nem működő terméket egy ugyanolyanra cserélik, az elad nem hivatkozhat semmire, cserélnie kell. Törvény. Ha nem ismered a törvényt, az nem az én bajom, én csak leírtam, hogy van ilyen.
Másodszor: online vetted, van 14 nap elállásod, elállsz, és visszakapod a pénzt. Ezen sincs mit rugózni két hétig.
Harmadszor: Én mindent, ami 5 ezer forintnál több, videoval csomagolok ki, nem csak a sérülés, a rendelt termékkel azonosság, meglévő darabszám, és bármi más tekintetében is elég egyértelmű helyzetet teremt, hogy ott a video, kibontáskor ez vagy az volt a helyzet.Ha sem egyik, sem másik törvényadta lehetőségeddel sem akarsz élni, és még a saját érdekeid sem véded egy sima repülő módba tett, sámlira állított telefonos kicsomagolással, akkor miféle segítséget vársz innen? Egyelőre annyit írtál le, hogy sérült volt a készülék, és nem éltél a törvény adta jogoddal. Kihasználta az alza? Ki hát!
Leírok egy egyszerű esetet, pont az alvázánál volt.
Vettem egy tévét, kiderült, hogy hibás, igaz 300 km-re volt tőlem, havi 1x volt bekapcsolva. Kb 3 hónapos lehetett, amikor fény derült a bajra, elfelejti két bekapcsolás között a levett fényerőt, 50%-ra visszaáll, ehhez elég 5 perc kikapcs is. Visszavittem a tévét, leraktam, eljöttem, nekifogtak vizsgálni, 14 nap múlva jött egy mail, ogy még nincs készen, de dolgoznak az ügyön, de pont egy nagyon sűrű időszakban történt, nem foglalkoztam vele, eltelt 3-4 hét, mire jeleztek, hogy mehetek. Elmentem, a tévé nincs javítva, holott részletes leírást adtam, videot töltöttem fel a youtube-ra, alapos munkát végeztem. Sebaj, tévé marad, új hibajegy, és várunk. Ugye a törvény szerint 15 napra kell törekedniük, mindenki érti, mit is jelent a törekvés, sokaknak itt véget érnek a vonatkozó szabályok, pedig van még. Egy ngm rendelet előírja, hogy amennyiben az üzletben nem tudják megmondani, az igényem, (javítás vagy csere) teljesíthető-e, azaz vagy meg se vizsgálják, vagy nem tudják megállapítani a javíthatóságot, úgy 5 napon belül annak a terméknek szakember elé kell kerülnie, annak a szakembernek meg kell állapítania a hibát, majd annak a hibának, és az alkatrész beszerezhetőségének függvényében nyilatkozniuk kell, azaz értesíteniük kell engem, tudják-e az igényt teljesíteni. Namost az 5 nap nem véletlen, hogy tudna bárki a 15 napra törekedni úgy, hogy 8-10 nap múlva még nem látta szerelő a terméket? Sehogy, ezért van az 5 nap. Namost az alza szépen csendben volt a 6. napon is, gondolták, majd megint pontosan- precízen a 14. napon küldenek mailt, és ülhetnek a dolgon, mert hát ugye ők törekednek. Namost a 6. nap végén kaptak szépen egy mailt a törvényi hivatkozásról, a kötelezettségül elmulasztásáról, a súlyos szerződésszegő magatartásra hivatkozva a szerződéstől (a vásárlástól) elállásról, majd mindezt jogszerű eljárás kilátásba helyezésének lehetőségével, mint panaszkönyv, békéltető testület, stb stb megfejeltem. 2 napig gondolkodtam, majd jött a levél, hogy visszaadják a készülék árát. És ennyi. Nem volt más lehetőségük, és bizony tetszik vagy sem, így működik.Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobil flották
- Háztartási gépek
- Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II
- Elektromos autók - motorok
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Politika
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Asztalos klub
- Vírusirtó topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen