Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MC Pite

    veterán

    válasz szabonagyur #197721 üzenetére

    Az crossover lenne max, nem suv. A suv ezerszer bénábbbaz alapmodellnél, lásd Kuga, vagy szinte bármi.
    C4 Picasso ugyanezt tudta, kompakt méret, nem alacsony, stb, azzal volt gond? C5 Aircross lett az utódja.
    Mondj nekem praktikus suvot. Tudok párat, ami annal lett álcázva egyterűs alapolra, de a legtöbb s...a s...r.

    Az megvan hogy egy kompakt egyterű kevesebbet zabál, ügyesebb az úton, olcsóbb gumizni, kényelmesebb mint egy suv? Ok, a normális műanyagozás előnyös. De csomiban egy Rapid Spaceback körberöhögi a legtöbbet.

    Skacok, melyik suvok praktikusabbak a kombiknál? :F
    C5 Aircross, 5008 és Espace nem játszik. CX5 meg nem jobb a hatos kombinál, hiába praktikus a suvok között.
    Suvoknak magas csomiperem, alacsony belmagasság (nálam a mérce bringa állítva), 15-30⁰-os szögben álló támla fektetve (sajna a kombik is erre tartanak). Sima 1/3-2/3ot tudnak 3 ülés helyett, csomagrögzítési lehetőségek mint egy hatchbacké. 2 Xsara Picasso után meg egy Megane3 Grandtourral (bringásként, apaként, bútor, létra, sörpad cuccolósként - sík padló és dönthető anyósülés rulez) nem gondolom, hogy tudtok akár ilyen praktikus suvokat mint ezek :R

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz bitpork #197726 üzenetére

    A Kuga SUV. 16cm feletti hasmagasság, jó nagy kerekek, magas orr. Formentor, CX30, XCeed, HRV, Niro, SCrocc az crossover.

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz bitpork #197734 üzenetére

    Kérlek vezess egy Focust, C Maxot és egy Kugát. Az Active is több mint optika, de míg a fókával és C Max-al jó menni, a Kugával rühellek, borzasztó (picit is rossz úton). Annyival nagyobb egy C Maxnál az emelés, hogy megölte a bulit, sőt, a biztonságos közlekedést. És amitől pl jól variálható egy C Max, azt kiszedték a Kugából. Szerintem 100ból 99 embernek EZ a suv. Nem hoztál másik Fordokat példának hogy jobbannlásuk; de mi az Edge és mi a Puma? Illetve, mi Kuga?

    Nem kötözködni akarok, de a Suv zászlaja alatt k..ták el a Focus/C Maxot így, és autóbuziként is ez már sztem suv. :R

    ngaba: Nézed meg a Spacetourert, a Berlingot és társait, C5 Aircrosst, az 5008-at(sokkal egyterűbb mint a Scenicek), esetleg az Espacet. Belül meghagyták az egyterűs dolgokat szerencsére, ha nem is mindent.

    Qru: A szokásos 3 kombi, meg az O4. A 130lovas turbósokat bennehagynám a kalapban, ezekben a kasznikban elég lendületesek, nem hiszem hogy kell 160 ló. Meg ugye, nem is 130 az a 130 sem a psanál, sem a vag-nál, de gyanúm szerint a 140 se 140 a kia/hyundainál. Magamnak C4 Spacetourert vennék, kanyarkövető xenonnal, mirrorlinkes fejjel, 1.2 Pr-el, a rövidet, én imádom, vezetni is tök jó. Csak drága ez a szarfrancia.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Qru #197747 üzenetére

    Ceed(vagy i30, egynek számolom)/Megane/308. Megkerülhetetlenek sztem a kombik közül.

    RAv4nél nem csak a törésteszt aggasztó, hanem pl a kikerülési manővereket ahogy abszolválja. Baszki, ha a Kugával félek, milyen lehet a RAV4? Bár lehet hogy puhább, és nem akar annyira lepattogni, passz.

    bitpork: Ha valakinek terepjárás, vagy vontatás kell, az más tészta, nincs kérdés.
    De a juzerek döntő többségének nem kell terepképesség, és konkrétan a kompakt/kompakt suv párosoknál (de akár fentebb is) a malomkövek sokkal rosszabbak rossz úton.
    Kemények a rugók; ráz, remeg az autó (mint a Desiro a nem szintben lévő síntoldatokon), és pici úthibákon is el akar pattogni, némi billegéssel kombinálva.
    Megszoktam egy tempót Balaton felé, Picassoimmal, C8-al, C3-al, Meganneal, Jumperrel, Octaviával, 208-al, és még tököm tudja mivel jártam arra (sokszor szügyig pakolva, és még a tetőn is boxot cipelve).
    Majd megyek ugyanarra a Kugával, és az előzőek sebességéhez képest a 75-80%ával biztonságos, mert a fenti jelenséget produkálja. Nem egy autóval, másik is ezt tapasztalták. Én meg viszem az utasokat ahogy szoktam, és összeszorított záróizmokkal várom hogy stabilizálódjon az autó, pedig tök normálisan mentem be a kanyarokba.
    Akárhonnan nézem, ez nem rossz út kompatibilis szerintem. Igaz, majdnem mindenki Offroadozott (árokbagurulás ;] )is vele UltraBalatonon, mert nyomógombbal leállítod a motort, kinyitod az ajtót - nézel a tükörbe nyithatod-e már - majd az autó lassan gurul... Középen felvillant egy kis üzenet, hogy az elektromos kézifék nem húz be magától, tedd meg te(why?) de csak ennyi, diszkréten. Bármelyik gombos ekézifékes autót vezettem, mind megtette, vagy volt rá opció hogy megtegye, és úgy látom mások is ezt gondolták róla.

    Amúgy nekem nincs meg melyik autóneved milyen autót takar, legalább egy spritmonitor kéne az aláírásba :D

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz bitpork #197765 üzenetére

    De ekkorát? :DDD

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Veron #197784 üzenetére

    +1 Leon. Plusz használni jobb, nem idegesít a lassú fedélzeti.
    3as FR-ben nem ültem, de a korábbi szolíd 15mm-es gyári ültetés teljesen jó volt. 16os kerékkel használnám, futóműtől függetlenül.

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Veron #197807 üzenetére

    Egyik napfénytetős se volt hangosabb amit vezettem.
    Figyelni, takarítani kell, de én szeretem. Annyira nem, higy még ezt is keressem, mert így is negéz eset vagyok autóvásárlásnál.
    DSG-t ha karbantartod, nagy meglepik nem várhatóak. Én jobban bíznék e kettő közül a Leonban. Amúgy Ceed/308-at megbízhatóbbnak tartom/látom, a Megane4 megint inkább vag szintű

    MMA87: Próváltál olyannFocust ami az olcsóbb verzió? Előbb próbáld ki tetszik-e, sokan (én sem) nem szeretik, dácsiább a dácsiánál.

    bugsyonic: Ugyanez az Scrossal. Ha próbáltad, és nem találod silánynak, jó lehet. De tuti inkább Auris (ST) lenne nálam a befutó többért e kettőből.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz mobal #197822 üzenetére

    Mazdák itt még rohadnak, a Focus... ha tetszik próba után is akkor a 125 lovas szívóval; de a Ceed/i30 vonalra mennék inkább rá, egy nagyságrenddel jobb autók mint a 3as Focusok.

    Veron: Én tuti megnézném.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Mc' #197828 üzenetére

    Picasso/5008, esetleg Scenic3 vagy Touran. Octaviába 3 gyerekülés befér?

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz denko #197836 üzenetére

    Ezen mit is látsz? Nem látom a rozsdá velsőre, de ázsiai (?) autónak tűnik, úgyis inkább a kaszni, futómű környéken érdemes a rozsdát nézni.

    Nesa:Seejtem, azért sem szopatom a kérdezőt 4½ személyes autókkal, meg üresen 1.8tonnás nem túl olcsón fenntarthatókkal sem.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz denko #197840 üzenetére

    A sózástól az alasó 50-60 centin szokott minden rozsdás lenni, motortér felső képen ebből nem látni kb semmit.

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    Nálunk is volt nagy egyterű is a családban (meg sok ismerősömnek is van), meg kompaktok is. 3 gyereküléshez inkább céloznám ezt (főleg tíz év körüli autóknál), mert az összes nagy egyterű egy más kategória. Megbízhatóságban, fenntartási költségben, vezethetőségben is. (1300-1500 kg körül vannak a benzines kompakt egyterűek, 1600-1800 a nagyok, főleg ha tolóajtóst nézünk). Van akinek bejön, valakinek nem(hogy még a sofőrülésbe is fel kell rakni az embernek a seggét), ki kell próbálni, utána kell járni.

    3 egyforma üléssel, amik egymáshoz képest tologathatóak, normálisan be lehet rakni 3 gyerekülést/felnőttet, és ilyenkor lassan a pótüléseknek is lehet haszna. Kombiknál befelé dőlnek a helyek a szélén, és a középsőt sem lehet eltolni előre vagy hátra a többihez képest. Sőt, sokszor rövid az öv is középen, pl hordozót nem tudtuk oda bekötni.

    A városon belüli munkábajárás és gyerekek rövidtávon szállítása erőforrás szempontjából problémásabb. Vagy kettőstömegű cserére, EGR köri és renegerálódási problémákra, vagy diózásra/vezérléscserére, vagy egyéb nyalánkságra kell számítani.

    Ha ezektől nagyon fázunk, Scenic3 (hatos kézivel) szívó 1.6 bírja talán legjobban, vezérlés+okoskerék cserével C4P és 5008 (akár Zafira) 1.6osai, vagy a (főként az 5/7 külön üléses) dobozos személyszállítókból akadnak gyengébb (90 ló környéki) dízelek, amik jobban bírják az ilyen használatot. A Touran az 1.6 MPI-vel...pf, inkább tökönszúrnám magam, az FSI meg elég rikta (és mint egyterű... van akiknek megfelel).

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz cappa72 #197856 üzenetére

    Nekem a Picassoé/Megané(nem tudom hogy csak huzatban tér el az alaptól, vagy tömésben is, szemre csak a huzatot látni) is 5-700km-ekre jó (volt), a C8-é 1000km felett is tök jó (meg az mk1 C3ból a jobbik ülés is, bár comb terén nem támasztott sokat, de a hátat remekül, plusz normális kartámaszos volt).
    Rapid&Toledo/Octavia/C4 mk1 sem zavart 1000+ km-eknél sem, C4P II alap ülése nagyon bejött.
    Focusok és Turneo Connect Esztergomon belül is sanyargatták a hátam. Vitara S-Cross 1-2 óráig jó, utána már nem annyira.

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz szekera #197869 üzenetére

    Niro nem játszik? CX30 méret, Adac mérései szerint lakotton kívül fél, városban 2 literrel fogyaszt a CX30 (2.0) alatt. X-Ceed, Formentor és C4 mellé ezt venném fel a kompakt crossoverek közé, Tucson jó tágas, amit csak akkor választanék, ha kellene ennyi hely/hasmagasság. Ebben nem ültem, és elvileg nem lett rossz (sőt!), de a legtöbb -átlag emberek és sajtó által- SUVnak hívott dolog sokkal több kompromisszumot igényel mint a crossoverek.

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz szekera #197886 üzenetére

    A 150 lovas 1.5 tsi a túl erős? (10-11 között van a nagyja, az igaz, de ha nem sietős, bemutató, vagy kamubemutatóautók beleférnek, 4év/200e km garisak)[link]
    Ok, ha valamiért(miért ha publikus?) kizártátok a hibrideket... Minimum másfélszer, de könnyen feleannyit eszik város+lakotton kívül a Niro mind a Tucson. [link]

    IceQ!: Ott a kaszni rohad le a motorról...

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz iceQ! #197891 üzenetére

    Ha tisztában vagy a kasznizási(és futómű bekötési pontok, illetve lengőkarok - több ismerősnek ette meg a rozsda a gyárit ilyen mazdán) költségekkel (figyelembe véve a felszereltséget is, mert elől is 100 körül van/oldal), és hogy figyelni kell folyamatosan, kettőstömegű (400-450k amiket elsőre láttam), részecskeszűrő (170-280), lámpafelújítás (vetítőlencséé), gumizási tételekkel (és van egy kis tartalék a befecskendezésre) és ezek megfelelnek, akkor jó lehet.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz szekera #197898 üzenetére

    54 éves hölgy ha kipróbálná, valószínű pont rohadtul tetszene neki a hibrid; de ismerem a jelenséget, saját nejem is fázik tőle, pedig sose próbálta. Pedig nagyon imádná alul a nyomatékot és hogy csak D-be kel rakni és joccakát.

    Hát így sokminden beleférhet. De ha tetszik neki, CX30 és kész. A világ energiáját is beleölheted, majd közli melyik miért nem tetszik. Amúgy pont hibrid Capture-t mondanék még mellé (hibridben ;] ), ami még kezes de már nem kicsi, esetleg Puma.
    De válasszátok ki a CX színét és kész. :K

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz iceQ! #197900 üzenetére

    Hát, te tudod, úgy látom sose fogunk egy mederbe evezni ezzel. Nézz olyat ami tetszik.
    Másfélért a CR DSG-s Passat Föld-Hold távolság többszörösével nálam nem az alacsony szervizigényű kategória.

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz simauser #197908 üzenetére

    Van valami koncepció, egyéb igény? A WagonR meg a Picasso meg Almera egy lapon említése alapján úgy vélem még nincs eléggé kiforrva. Mekkora autó kell és mire?
    WagonR-t nem nagyon szeretem, anyámnak van (Agila), szarabb úton igazi tenyérizzasztó izgalmas élmény úton maradni. A hibáit inkább nem sorolom, de motorikus futómű, hűtéskör, elektromos hibák szép számmal. Almerák rohadnak.

    Én első helyre Cliot, Grane Puntot raknék 800ból. Ha nagyobb hely kell, Scenic 1 vége (1.4 16V, vagy 1.6 ha 3-4 fővel van jellemzően használva) vagy a Picasso is jó lehet (ha nem volt gazdája, küszöb és hátsó futómű (lengőkar csapágy) törődést igényel - és a legtöbbnek nem volt). Kompaktot nem is nagyon tudok jó szívvel semmit (főleg preferencia nélkül) 800ért. De a Clio3 és a Grande Punto már egy számmal nagyobb mint a Fiestád. Vagy ha elég a kisautó, akár Clio Campus, az gombokért fenntartható, megbízható eléggé, 1.4 16V-vel venném. Esetleg Aygo/C1/107 ha tényleg fillérekért fenntartható kell.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz tboldi #197913 üzenetére

    De, ennyire vészes. :( 80-90-el mikor sietnem kell nem túl jó úton, szabályosan félek, izzad folyamatosan a kezem és a záróizmaim dolgoznak rendesen. Ugyanott, ahol Picassoval 100al könyöklőn van még a kezem, hetvenes pulzussal... Sima úton elmegy.
    Nem vagyok félős, gokartozok, évente veztech tréningezek, szeretek vezetni... Pörög a kis doboz, lelkes, de ennyi, nem a mi útjainkra való, plusz biztonságban sem mérhető akár egy Cliohoz.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Veron #197919 üzenetére

    Szerintem el is dőlt :)
    Keylesshez nagyon hozzá lehet szokni :)

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz bitpork #197943 üzenetére

    1-2 méterre csökkenti? Nálam a keyless alig egy méterről megy. Ha nagyobb ívben kerülöm hátulról az autót (pl hogy kivegyem a gyereket), bezár. A gombos nyitás zárás klasszikus 20 méterről is.

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz dong86 #197959 üzenetére

    Franciát nem akar. Jó kis hosszmotoros audikat, 5/7 bömbit vagy E/S mercit lehetne még nézni, jól kiegészíteni a korábbi sort. ;]

    Én nem érzem úgy, hogy szeretném a(z ezektől megbízhatóbb és olcsóbban fenntartható) középkategóriás autókat üzemeltetni, karbantartani, úgy, hogy ennek az összegnek a 2-3×osáért nézelődtem. De lehet, hogy valamiért kell ekkora méret kell... mondjuk az a kompaktok között is megvan. Akkor nemtom, megjelenés, vagy jó zajszigetelés, vagy egyéb. Mint a legtöbbször, én is francia és koreai kompakt vonalról mazsoláznék alapból, vannak azon kívül is amik jók lehetnek, csak érdemes tudni mire, és hogy melyik változatok azok.

    Dob: Nem csináltatnék új palástot, ha már janódob, akkor egy forgatott (halk, de kisebb az ellenállása). Tartósabb is mint az utángyártottak.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz dreizwanzig #197984 üzenetére

    Ford 1.25öse vérszegény nagyon, abból csak az 1.4.
    Nekünk C3 volt, jobbik üléses, 1.4 8V megteszi, de 16V motorokat néznék inkább a helyedben (főleg az 1.6ossal, az golyóálló). Ha a 208 eleje is van ennyiért (inkább picit felette) az bestbuy, könnyű, ügyes, tágas.
    Grande Puntokat is megnézném, jó az 1.4T is, és a ClioIII-ban
    is jó (még) az 1.2tce.

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Qru #197988 üzenetére

    Ahhoz van téligumi amit reggel megszakértettünk.

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz meszaaa #198009 üzenetére

    Komfortban a Superb, de több élet van az RS-ben. Amúgy Formentort választanék, még ha csak 150 lovas is, ha elég a puttonya. Sem a Superb, sem az RS nem vált ki belőlem kéne érzést, bár utóbbi legalább valamilyen (mármint nagyjából volt egy irány, és az alkatrészek, beállítások, hangolások nagyjából ebbe az irányba tartanak).
    Inkább Ceedet kombi Platinum GT Line Platinum 160 TGDI/i30at vennék (akár sportos csomaggal), használni elvileg jobb mint az Octaviát. Vagy Dynamic Forceos Corolla kombi.
    Részben a fedélzeti rendszer miatt, részben ergonómia, részben nem szívesen vennék facelift előtti VAG autót semmiből ;] . Ha meg a hely/bővíthetőség a legfontosabb, 308 SW-t.

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz vzsryl #198022 üzenetére

    Szerintem azért a játékautó méret nem ez, de kinek mi. :R
    [link], [link]
    Külsőre tetszik az RS, belül egy picit már túljátszot (ülés, belső, túlhangsúlyozott kamu kipufogóvég, stb) [link], [link] (alatta a videóban egy sima, világos belsős)

    meszaaa. Proceedet nem írtam, mert az hátul elég sovány, bőven a Formentor alatt van, a használható belmagasság nagyon alacsony :(

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Veron #198047 üzenetére

    Ha látnánk is hibát, akkor is azt írnánk, hogy veddmármeg ;]
    Ebben sztem még nincs részecskeszűrő, szoktak is (legalábbis 1.2) kormosak lenni kicsit a kipunál.

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Veron #198122 üzenetére

    1, Nem kapkodtál amúgy sem, ez benne volt.
    2, Nem tudom ki örül a kp-nak, de jellemzően kevesen. Persze, bármibe jó, de otthon nem tudom bevizsgálni, munkaidőben ezért nem akarok bankba várni veled egy órát, és ha megkaptam a kesst, akkor is mehetek berakni, mert 99,9%ban kártyázok.

    Ellenben a kereskedők egy része szereti a kp-t...

    Proceed nem játszik?
    1.8 TSI? Ezt jól meggondoltad? (Nem, nyilván, de azért megkérdem.) A többi dsg-s... Meg csúnyák az osztott lámpával, de az más kérdés. De másik topikban is amiket olvasok, meg amennyit haverom idén az Amarokra költött, még mindig úgy érzem hogy a vag nem nagyon akar megbízható autókat gyártani... Ha már élhető is az O3/G7/L3. A M4 is, de legalább jó vezetni és kinéz valahogy, plusz praktikumban is jobb.
    De mióta megvan a mostani kisautónk, sajna erősen hajlok hogy következőleg csak icockpites autót veszünk (nyilván a motor, futómű, zajszigetelés, praktikumban is tök korrekt; de így unblock a vezethetőség a kormánnyal, üléssel, vezetési pozícióval nagyon rendben van, ehhez képest az O3 egy tompa, zsibbadt, faék egyszerű valami. Nyilván neked nem játszik a 308, de olyan kurva drágák a normális Picassok, hogy úgy tűnik megint nem lesz pénzünk egy fasza Citroenre - 208 is azért lett, mert a korabeli C3-ak fél-1 millával drágábbak. Jobb ugyan pár dologban, de nem mindegy hogy 3,3 vagy 4,2 milla.

    Amúgy 7.3ért használt oktávot? [link] Plusz 308, CX30, stb is akad ennyiért ami már korrekt.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz rolcsi910 #198164 üzenetére

    Mi ahosszú táv, honnan a Balaton? Vagy ha ezt nem írtad, akkor természetes hogy a világ közepéről Budapestről?
    Megane 3 Coupet, C4 VTR-t, Leon FR-t néznék ilyenekre.

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Veron #198203 üzenetére

    *ásít*. Szupcsi, vedd meg :)

    ;]

    Kislányomnál is így működik az utolsó :D

    A gari tudod min dob? A fenntartási költségeken. Nem kötelező márkakóklerekhez vinned, mert szóban hazudnak neked, de írásban elismerik hogy 2009től megvan a menete hogy marad garis, ha máshol csinálják a időszakos karbantartásokat. Viszont a PoHu a világ legcigányabb cége garancia szempontjából, egy havi átlagbérben fogadok veled hogy ha lesz valami garanciális problémád, minimum csalódott leszel az eredménnyel.

    Ha a VAG rollerre akarnék szállni, az a Leonnal teljesülne nálam. A Leon legalább lett valamilyenre lett hangolva (egy FR csomaggal áll össze igazán harmonikusra szerintem), a Skoda meg kicsit kihipózott VW. Van akinek az is tökéletes, baj nincs vele; de nekem nem. Van RS szerű Oktáv, de fehér holló szerű, és nem tudom hogy hívják (RS kormányzás, köztes futómű, de 1.5 TSi-vel, abból egy kombi még jöhetne is). Sztem ez is ilyen belterjes VAG legó, valószínű a kísérleti, engedélyt nem kapott autókat szórják így ki, ami miatt már párszor megbüntették őket, de leszarják. Teszem hozzá, inkább adják el mint semmisítsék meg ezeket, igazuk van, csak nem ártana legalizálni.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Nyx89 #198229 üzenetére

    Én inkább Leont lőnék a helyedben, vagy Oktáviát.
    Persze ha a német vonal szempont.

    Ha nem, akkor Ceed, 308 (1.2Pt), i30. Várost a 308 mocija bírja legjobban (feltételezve hogy nem elégszel meg az 1.4es Kia/Hyundai motorral, mert az is, bár az 1.2 Pt piszok gyorsan melegszik, és még szívóban is nyomatékos, a turbós változatot nagyon fincsi vezetni, jobban szeretem a VW féle 1.2 és 1.4-nél karakterét.)

    Picasso/C4 Spacetourer emelt is, kényelmes is, nem is túl hosszú. C-Max és Scenic szintén. Ha árban belefér, akkor Ioniq vagy Niro is tök jó lehet. Ha tetszik, az Auris hibrid is, facelift után.
    Ezek (mind) a SUV (szerű) autóknál mind ezerszer jobbak szvsz, kényelemben, futóműben, praktikumban.

    Qru Esztergom és Tatabánya magasságban is ilyen a helyzet, de ahol elnézem a Meganeom, Bp-n is akadnak ilyen helyek. Nem pont azért viszem most is máshova (gari időben még), mert fele annyiba kerül, hanem mert normálisak, és rendesen dolgoznak. Környékbeli márkakóklerek nagyjára szamarat vagy tamagocsit sem bíznék, nemhogy az autóm. Sok sok ismerős és cégesautó példája mutatja mi lesz ha odaviszik.
    (OFF)Lásd húgom kálváriája, aki 206al megunta a szar vidéki szerelőket, majd most 3× annyiért szar márkaszervizekbe hordja, hogy elk*rják az autót át átb*sszák húgomat, sokadjára.(/OFF)

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Veron #198233 üzenetére

    Én két évig kerestem autót, de sztem ötöd annyit sem kérdeztem. Sőt, lehet hogy itt semennyit sem. :D
    Kéne egy #napiVeron topik ;]

    Nyx89: Az emelt, G Astránál (bőven) nagyobb vonalon a HR-V és a 2008 is megnézésre érdemes lehet.
    Okos megoldás lehet egy 0.9 TCe (szívócső befecskendezéses, tök jól viszi) Logan MCV is (Stepway/TechRoad ha kell az emelés, de szerintem gyárilag is elég magas).

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Bdanyy #198235 üzenetére

    Hát, google mapson értékelések figyelmes olvasása. Ha az 5 csillagot a seggnyalásra és az ingyen kávéra kapták, az még nem jó szerviz. Főleg, ha van mellé sok 1-2*-os értékelés, akik fényképekkel támasztják alá, mi nem lett a valóságban cserélve, vagy mit csesztek el. Ettől jobbat nem tudok. Kollégáim nagyja meg van győződve, hogy azok a pékek, lovászfiúk és kertészek akikhez az autóikat hordják javíttatni, jó szerelők. Öhm, röviden; nagyon nem, mégis bőszen ajánlgatják. 1-1 márkatopikban van pár ajánlott szerelő, ezeket lehet érdemes levadászni. Vagy ahogy manapság dívik, a facebookon. Ott olyan az információ kereshetősége, mintha papírhajóra írtad volna mielőtt a Dunára bocsátod. Az egyéb dolgokat inkább nem is sorolom.
    Komárom Esztergomban akik szerintem jók a (franciára szakosodott) a Peters Tokodon, és a (PSA-ra szakosodott+PSA bonó) Vargasz Tarjánban. Több érdemi tapasztalatom nincs, mert tudok egy tucat VAG-ra szakosodottat, de elég vegyes eredménnyel, aztán itt kifújt amit tudok. De van egy bő huszas listám, ahova az ellenségem autóját, vagy azt se vinném. ;]

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz iceQ! #198238 üzenetére

    Területfüggő. Előző autóm Berlini volt, alsó 50-60 centit mintha lesavazták volna. Osztrákoknál a hegyvidékeken tolják jobban a sózást (pl Tirol).
    Amúgy, nem mindegy honnan van? Körbenézed, vagy rohad, vagy nem (az autó vagy jó, vagy nem ,mindegy honnan származik).

    Aki azt mondja innen vagy onnan kell/tilos, gyanakodj.

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Pitterix #198263 üzenetére

    Az olajat akkor eszi, ha agytrösztök félásványi 10W40-el etették. Az itthoniak nagyja azt kapott.
    Egy szebbnél még nekiállnék 1-2 5000-es normális olajjal való olajcserének, ill olajteknő lekapásnak, de 600ért... Pff, nagyjából sejtem milyenek, láttam egy két olyat ami bontószökevény.
    600ért 2-es Cliot néznék. A TPCA törpéit is lehet, de türelem kell hozzá hogy épkézlábat találj.
    Splash és Grande Punto sem játszik 600ért...

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Tom1939 #198274 üzenetére

    Clio, Punto, akár Rio. C3 is jó lehet, épkézláb állapotú Splash, Jazz is jó lehet.Én egy... hogyismondjam nem túl minőségi, praktikus, igényes autónak tartom a vasaló stiftet, utaztam benne eleget, nem tudok ilyen gagyi egyszerű autót még. Aygo/C1/107 az az, de simán van ilyen megbízható, és ötletesebb, kevésbé zörög, kevesebbet eszik, még talán egy fokkal több karbantartást is kaptak.
    Minden más egy nagyságrenddel normálisabb mint a stift (első Sandero kivételével), beleértve a Splash-t is. De tudom/látom hogy ez nem sokakat zavar.

    Pttypang: Jelképes összegért simán jó, vegyél bele normális fényszórót(vagy ha foncsor még jó, sok évig garit adó helyen políroztasd), normális olajat neki, azt megy amíg megy.

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Veron #198282 üzenetére

    Vegyél oda egy telefontartót.

    ngaba: Nekem is volt nem olyan jó fényszórós autóm, vettem bele rendeset (egy pár új gyárit végül, mert az utángyártott egy ... volt). Kislányomat fel akarom nevelni, évi 30k környékén megyek, abban bőven van sötét is. Nem vagyunk egyformák, csak jeleztem hogy az Astrán ez foglalkozós pont, érdemes számolni vele/megcsinálni. :R
    Az pl hogy fele annyit nem látsz pl a swift fényszórójával mint a C3-al, azt nem említem, mert átlagjuzer nem foglalkozik vele, fizikaórán aludtak, vagy bátrak, vagy mittomén. De pl G Astra vagy Fábia leendő/friss tulajoknak inkább jelzem hogy lámpát rázzák gatyába.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz ngaba #198295 üzenetére

    Értem.
    Az érthető ha emiatt pár hónapot csúsznak ilyen dolgok (legyen 15-20k egy 4 év garis polír).

    Mennnyibe kerül kijavíttatni, hogy a négyből csak egy izzó világít elől? (Sokszor hátul is hasonló arányok, testhibák, beázások, éveknóta törött búrák, stb.) Az is vakítva, vagy csak hogy szimplán másfél csíkot/vagy az eget világítják? Vagy hogy olyan a búra mint a sütőpapír (8-10k-tól csinálják lakkozással). És millió ilyet tudnék sorolni, és a sokadig járművel (hajó, motor, stb) is, és azok mellett a fő autóval is.

    Tudom, értsem meg, nincs pénze az embereknek... Márint még a pénzbe sem kerülő dolgokra sem :F . Vagy mint a kollégám aki bő tízszeresét keresi egy szett 14-es Corsára való gumiszett árától(havonta) - 2002-es szarrá revült, félrekopott gumival jár(télen, a nyárija 13éves). Sok sok hasonló konkrét esetet tudok. Vagy a kormoló, hintázó, szarfékes autók tömkelegét is nézhetjük.

    Maradjunk annyiban, hogy szerintem sajnos nem azon múlik, hogy kevés-e a lé, mert az ingyenes és filléres dolgokat sem javítanak ki évekig(!)sem!
    Ez igényességi kérdés és a műszaki vizsgáztatási rendszerünk... khm, hasznosságát is jelzi.
    Ez nem feltételezés, ez tény, napi szinten látjuk az utakon :(

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    Így van. Attól tekintsünk el, hogy 90%bann meg így sem jól állítják be*, de (néha csak kicsit) jobb a semmitől.

    *: Hossztengelyt nem tudják ellenőrizni/állítani, ahhoz sínes műszer kell, illetve a lézer/pálca sincs használatban, és a legtöbb helyen a 15⁰ös törésvonal tetejét( :W ) állítják oda, ahol a vízszintesnek kellene lennie. Így van az, hogy 80-120(-150+) méter helyett 25-60 métert világít a magyar autóspark nagyja, és széltében össze vissza. Beleértve az új autókat is, ahol az üzembehelyezési díjért cserében sem állítják be se a tompítottat(!), se a ködlámpát, és az 1,0 helyett 2-3%-al találkozok, az 1,3 helyett 2-10(!!!!)%-al! Akkor is, ha reklamálták a ködlámpát, akkor sem állítják be sokszor :( . Suzukik azért ilyan jók, (a ledesek), mert valamilyen csoda folytán azokat beállítják. Amcsiknál is vizsgálja az IIHS az új autókat, ugyanez a tapasztalat, még a feláras ledex/xenonos/lézeres rendszerek sincsenek sokszor a prémiumokonnsem beállítva, így pár tíz métert világítanak el. Pedig éve óta nézik, mai napig nem sokat javult a helyzet.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz mobal #198308 üzenetére

    Együtt lehet vele élni, de főként városba jó. Évente párszor a hegyekbe is elmegy akár, de meg kell tanulni vezetni. Amit nehezít, hogy rosszul tanítják az embereket (eleve sebesség váltónak hívják a nyomaték váltót). Engem pl eléggé idegesít, mindegy milyen autót hozok el ismerősökkel, mindig én hozom a gyengébbet (50-80LE) de másfél-kétszer erősebb autóban is lemaradnak minden egyes gyorsításnál, pedig normálisan megyek, nem racsingolok. Éppen ezért eléggé utálok vonatozni...

    FireShadow: Ceed, Leon, Megane, Auris HSD a hagyományosabb vonalon.
    I30 Fastback illetve Ioniq a Fastback vonalon.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Qru #198315 üzenetére

    Szűk lityivel eszik többet az 1.8 as amúgy azzal sem megy kifejezetten jól. 1.8ban van több akarat, de japánosan magasan (4400rpm) van a nyomatékmaximum, szintén ügyesnek kell lennie hogy kiautózzuk. A kollégák 70% váltig állította, hogy az 1.8as Civic gyengébb mint a (vérszegény) 101 lovas Focus 2 (abban rövid a váltó és gyenge a zajszigetelés, de bőven gyengébb volt a Civictől, mégis így érezték). Én sokkal jobban szerettem a Civicet mint a fókát. (És a 2.0 Accord relatív gyengébbnek érződőtt még ettől is.)
    Városba 1.4et vennék, magamnak 1.8, és egy kis kezelés hogy normális vegye a lapot. 1.8as Civies kolléga ugye -chip után- turbósnak tippeke a K4M-et a sajátomban, mert ez alul nyomatékos, az meg seh...fent.

    tboy93: Nem tudom mennyivel lett jobb mint a 8gen, ott azért akadtak dolgok.

    Qru: S-Cross, 2008.

    Stylewars_kp: Számos alkalommal jöttem többszáz km-t vadidegenekkel pályán vonatozva, (némelyik el is köszönt mikor lehajtott :D ). Úgy tök jó, bevédjük egymást, haladunk, takarítunk, praktikus.
    Nem lenne lehetetlen küldetés, de jellemzően a magyarok nagyjának alapvető vezetéstechnikai hiányosságai és vezetési kultúra és előrelátási képesség hiánya miatt akkor sem nagyon megy, ha az úton többször próbálom elmagyarázni, hogy szerintem hogyan kellene mennünk.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Qru #198339 üzenetére

    Ez a FL-es, ami már tök jól néz ki belül? ;]

    ASX igényesebb kicsit az S-Crosstól (de ha ez számít, akkor inkább 2008at, vennék, akár GripControllal), de inkább utóbbit venném.

    Cpt.Price: A Style-t ikszelném. TSi és a lámpa miatt is.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz 4tha #198409 üzenetére

    Kezdjük azzal, mire gondolsz hot/warm hatch alatt. Élvezetesen vezethető virgonc/ügyes, vagy inkább erős autót? Mert a listádban vegyesen szerepelnek az autók.

    Nekem ebben a kategóriában a pörgős, élni, menni akarás és a jó hang a fontos, a fentiekből ezt a Focus tudja, de egyel kisebb kasznival még könnyebb játszósat találni (Fiesta ST, Clio RS). Sőt, sokszor a kisebb, könnyebb, gyengébb vakarcsokkal sokkal jobb játszani, és itthon kevés helyen lassabbak (szerpentinen is sokszor hozzák a 2-300 lovas mezőny sebességét - lásd tonna videó Forus RS vs Clio RS keresőszavakkal.
    Ha játszós kell mert benzinvérű vagy, ne hagy le a listáról a kicsit korosabb, de etalon Megane RS-t, vagy akár GT86/BRZ-t.
    Viszont hogy mennyire kell erős, és mire/hova, nem tudjuk, mert egy csomó kisturbós sportosline is jól megy, kezes, ügyes, és azok tényleg nem drágán fenntarthatók és jól is tudnak fogyasztani (már egy Leon FR is tök ügyes, 150lóval odéb lehet állni, nem is fogyaszt sokat normál közlekedéssel; de ebben a ligában vannak jópáran). Főleg ha sokat városozol érdemes ezeket is megnézni. Nálam még vízválasztó a komolyabb változatok komoly felnije és peres gumija, ami amerre én járok, halálra vannak ítélve. Tudom hogy nem nehezebbek, de egyszerűen vannak néha védhetetlen brutál kátyúk, és még a nagy rugóutas polgári futóműves autóm 17es kerekét is párszor eldefektelték szar úton, váltottam is 16os kerékméretre inkább.

    mobal: Kérdezd a barátod: [link], [link]
    Egyébként a forgatókönyv függ a konkrét esettől. Az elmúlt 10 évben vett autók nálam mindig így néztek ki: Foglalót fizetek(bár pl carnextnél nem tököltöm két utalással ment egybe), kifizetem a honosítás/okmányirodában átíratás/eredetvizsga/satöbbit (60-90k jellemzően), majd a fennmaradó összeggel/utalási igazolással, és az előző este kötött biztosítással a megbeszélt napon elhozom az autót, kész.
    Mindig épp kereskedésnél találtunk megfelelő autót, ők meg megcsinálták a bürokratikus részt. Magánszemélytől való vásárláskor jellemzően ocsmányiroda és eredetvizsgátadót neked kell intézni.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz mobal #198422 üzenetére

    Persze. x biztosító erre, y biztosító arra az ügyfélkörre lő. Kötelező esetén nincs igazán különbség. Ha kötsz cascot is, ott kell megnézni nagyon, főleg hogy teljeskörű legyen. Nálam inkább az szempont, mennyit szoptam velük. Kb 10 biztosítónál voltam, de az utóbbi kb 9 évben csak az unionnál van mindig a cascom és a kötelezőm, mert megy minden gördülékenyen, megvannak a régebbi cuccok, nem kell hatszor telefonálni rájuk, és árban is top3ban vannak 3x éves vidékiként átlag 1.6os motorizáltságú autókkal. ez többet ér nekem mint évi párezer forint. Korábban mikor évente váltottam mindig elakadt valami a biztosítónál/alkusznál/banknál.

    Amúgy mivel spritmonitorba úgyis írom a költségeket, pl így nézett ki a Megane-nál (90500, de 95 volt a 208-ra is):
    Vagyonszerzési illeték:52 650 Ft, Új forgalmi engedély:6 000 Ft, Törzskönyv:6 000 Ft, Forgalomba visszahelyezés:2 300 Ft, Ügyintézési díj:5 000 Ft, Eredetvizsga:18 500 Ft

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz 4tha #198429 üzenetére

    Én hótziher hogy inkább 1.4 TSI-vel venném az 1.8 helyett. Sokkal kevesebbet eszik, és bőven jól megy az a 150 paci (ha mégis kevés, az is megoldható hogy legyen még egy kis tartalék). Nyugi, a 225ös gumi már vesztésre áll ezzel a motorral szemben is, a 205öst meg relatív óvatosba is megforgatja az ember, és nem csak egyesben. Próbáld ki először az 1.4-et.

    Ct200h kiakadást nem értem. Van a keveset fogyasztó, alul is élhetően nyomatékos hibrid, meg sznoboknak a 200lovas hátsókerekes autójuk, ami nem megy jobban, legalábbis a 150lovas IS az egy, khm, megfontolt, jószág, átlagos dinamikában, főleg városban a Ct200h lekörözi. Amúgy meg ráz mint az ekhósszekér.
    A Ceed GT az egy GT.
    Ne az autós kártyát nézd, próbálj ki egy két ajánlott modellt.

    Guliettára +1, szintén az 1.4-eseket venném.

    Paxker315, úgy vélem azon nem lesz elég szép az embléma, magyaroszágon a jó megjelenés ilyesmit szokott jelenteni.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz 4tha #198464 üzenetére

    Olyat próbálj ami tetszik. Menj 1.4 és 1.8as Leonnal, te sem tudod még melyiket vinnéd. De lehet az első Leon után másodikat nem is próbálsz, who knows...

    Alfákra is ránéznék, ilyesmire céloznék: [link] Vagy Mito, DS3, bár ezek lehet nem elég csajozósak...

    Skilly: Gyanítom Aisin hidrodinamikus automata, abban nem lesz kettőstömegű. Az adblue figyelős/foglalkozós ennél is (hihetetlen, hogy a legtöbb gyártó nem tudta ezt normálisan megcsinálni): [link]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz footy #198472 üzenetére

    Képeken nem jön be az i-cockipit, vagy vezetted? Nekem fura, emberek miért szeretik lusta érzéketlen a malomkereket, ami kitakarja fele műszerfalat a hagyományos autókban. Igaz, 208ast terelgetek ezzel, de abban imádom, és furcsa mint a Megane 'nagy' kormánya, amit a pofámba kéne emleni, hogy lássak mindent (nem teszem).
    De hát azért van többféle, mindenki választhasson, csak a legtöbb ember aki vezette, jókat szoktam hallani róla (ha én nem is számítok).

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Gombinyó #198478 üzenetére

    Véget érni látszik, vagy már otthon van? :) Majd gratulálok ha a otthoni képeket dobsz róla :D
    Igen, az üvegfóliások szoktak ilyeneket is.
    Pro tipp: A fényszórót is fóliáztasd hasonló okokból.

    Corolla de nem hibrid? :) Idáig jutott a világ, hogy mint autó is felkerül a radarra lassan :)

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz ngaba #198492 üzenetére

    Az erős autóknál (1.4 vs 2.0 tsi-s változat) ritkább futóműelemek, drágább gumi, jellemzően gyorsabban is kopik, alig lesz nagykerekben hozzájuk kopó cucc, az is sokkal drágábban. Plusz városban már 3 liter a különbség, és sima kicsit huplis úton, ami addig fel sem tűnt hogy huplis, az ember veséje leszakad mire odagurul a lámpához, plusz az egész autó magasabb sebességnél áll össze, amivel lehet hogy 1-2 havonta tud az ember menni.

    Miközben a polgári, és a polgári sportosabb változatai is már eleve a magyar utaknál jobbra vannak belőve.
    Én a mai fiatalságnál a VAG konszern buzulást látom, meg pár rizskályhát toldoznak foldoznak, és ennyi; más autók nem elég divatosak vagy mi a tököm... És rohadtul nem olyan autókat vesznek, mint amit mondanak hogy keresnek, hanem a megjelenés meg az embléma a fontos, meg a lovak száma, esetleg a korom mennyiség. Majd mivel nem egészen olyan az autó, és magukat győzködik, jön a kőnehéz extra kerék, esetleg fék upgrade mert alapból is gyengus, a(z igénytelen) csüccs, meg a (igénytelen) csipszelés, hülyegyerekes sötét fóliázás, amit még pár homasitás kiegészítő után mikor már eléggé elbaszták az autót, eladják.
    OK, a döntő többség nem nagyon próbált jó/jól vezethető (sportosan) autókat, és Golfokból meg Passatokból meg A4-ekből próbálnak csodát varázsolni. Ezek sem rossz autók, csak tudni kell mire milyen változatot/autót célszerű keresni.

    Ahogy 4tha is sportosabbat keres, bár ez sem ugyanazt jelenti mindenkinek. Haverom, akinek a Leon 20V-je volt, a kinézet miatt vette, mert tetszett. Ugyanúgy vezette, mint az 1.3as 1-es Swiftjét (én azért szerettem rajta megdolgoztatni a gumit, futóművet, motort, és rendesen kikormolni a kipufogót, egész kiegyensúlyozott autó volt, és dob, csipsz és új kati meg lambadaszondák után már értelmesen is kezdett menni, addig soványka volt). Utána is S-Lineos Audikat nézegetett, hogy sportos legyen és erősebb... de minek, ha 60-80 lóval is mindig körbautózom

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

Új hozzászólás Aktív témák