- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iPhone topik
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Mobil flották
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Master Detective Archives: Rain Code - Rövid előzetesen az új kiadás
gp A korábban Switch-re megjelent játék a nyáron újabb platformokra is ellátogat.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Ausztráliának is elege van a közösségi média káros hatásaiból
it Parlamenti vizsgálatot kezdenek a közösségi média káros hatásai miatt.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
gzbotii
veterán
válasz Nerazim #171442 üzenetére
Az ilyenek szokták elcseszni a kocsit, mert pl "automata váltóba élettartam olaj van", "ha eszi az 5w30-at akkor rakj bele 10w40et" na meg "minek csereled le a fekfolyadekot 3 év után, én se szoktam".
Ezek azok, amiket én hallottam.
Nagyon fontos manapság az is, hogy utánna tudjon nézni, érdekelje a dolog. Mert egyre több a tipusspecifikus dolog, már nem csak TRAWALA van (Trabant, Wartburg, Lada).When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Én még nem láttam autós hirdetést ennyi méterrel: 439.482
Ezt mégis, hogy, amikor a 20 éves, német impot TDI-k 220.000 futkosnak az utakonWhen every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
gzbotii
veterán
válasz kisza25 #171569 üzenetére
Egyik német autós újság szedett szét két azonos motort, egyikben 50.000 városi a másik 300.000 főként pályán összeszedett kilométer volt. A kettő kopottsága/állapota nagyon hasonló volt.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz tboy93 #171585 üzenetére
Nekem meg volt egy '94-es B Corsam, MAP szenzoron kívül csak kopó alkatrészek, két év alatt (rugó, lengéscsillapító, féktárcsák, váltó felfogatásnál egy szilent).
Amikor eladtam, haveromhoz került, két évig volt nála. Hátsó hidat kellett cserélni, ennyit említett[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
-
gzbotii
veterán
-
gzbotii
veterán
válasz AMD Power #172839 üzenetére
Ennyibe csak az első generáció (XP10) fér bele úgyis, azt 1999-2005 gyártották, 2003-ban volt a facelift.
Ez például egy faceliftes modell, arról ismered meg, hogy a lámpatestnek van az a kis lenyúlása (mintha könnycsepp lenne (ha jól látom, a hosszúfény került oda). Ami miatt a FL verziót venném, az a normálisabb színkínálat. Előtte főként türkiz, döglöttegér szürke és piros volt.Három éven keresztül volt dolgom három ilyennel (pre-FL, 999ccm), én hordtam őket szervizbe, de ott is csak kötelezőket kellett. Céges Smart emellett többet volt szervizben mind szolgálatban.
De 110 fölött halálfélelem, 999cm gyengus hosszú utakra, de városban élhető. Ha több mint egy órát kell ülni benne, már kényelmetlen az ülés. Cserébe optimális városi autó, magasan ülsz, jól kilátni, könnyű parkolni, könnyen jár a váltó, utasoknak is van elég hely benne (C Corsahoz képest biztos több). Belseje szinte slaggal mosható. Ha nagyon odafigyeltem városban 5L el tudtam járni, haladósan 7-7.52000-es F Astráddal mi van, amúgy, megvan még?
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
-
-
gzbotii
veterán
-
gzbotii
veterán
válasz MarioAna #173472 üzenetére
1.9TDI azért bírja, nem egy autó fut az utakon 4-5-600.000 km az órájában. Nekem 5.8 a fogyasztási átlagom, 20% pálya, 40-40 város és országút mellett.
Persze a lutri benne van.A PD előtti, 90 és 110 lovasok még a sok rövid távot is bírják.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz MarioAna #173472 üzenetére
"Szlovákiából ingáznék haza, de mivel csak tartózkodási helyem van itt, nem tudok kocsit regisztráltatni (pedig a díjakat nézve 150k-val olcsóbban megúsznám itt a kinti rendszámot )"
Szerintem Ausztriát* leszámítva, nincs olyan szomszédos ország, ahol ne lenne egy ekkor különbség
Az autók árában is van egy szolid 15-20% plusz, gondolom a regadó miatt.*ahol azért nem annyiból élnek.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz LuckyL #173481 üzenetére
Felvidéki emberke is mondta, hogy ott is olcsóbb. Román piaccal van még tapasztalatom, az is olcsóbb jóval (frissen, nepper által behozott autókat nézzük, hogy ne legyen az, hogy a román nem költ rá, így mind roncs - pedig nem roncsabb az átlag, mint itt).
Használt autókról beszéltem amúgy.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz LuckyL #173483 üzenetére
Ami olcsóbb, pl B5.5 Passat, Golf 4, C Vectra, C Corsa, Yaris.
Azért össze lehet hasonlítani, ha van az egyik országban 5000 eladó 1.9 TDI Octavia klímával, a másikban meg 2600 ugyan ilyen alap követelményeknek megfelelő autó, az egyik helyen az átlagár 1950€ a másik országban 2230€.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Jaded #173552 üzenetére
Szerintem 1.1 millió rengeteg érte...Akármilyen szép állapotban is van, sokat állt + idős autó. Ha két év múlva vagy bármikor el akarod adni, szerintem 400at se adnak érte.
Sok lerúgott ezekből 3-500ért megy simán, nehéz lesz árában elpasszolni.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
-
gzbotii
veterán
válasz Doki16 #173792 üzenetére
Pedig én találtam hármat is, igaz mind golfkocsi. Az számít? [link]
1,9-ért már van régi Saxo Electrique illetve 2,5-től indul a C-Zer/i-On/i-MiEV szentháromság.
(#173794) Doki16: természetesen én se gondoltam komolyan. Annyiért van szép állapotú dízel, még talán DPF nélküli is, ekkora távra az a legjobb (ennyiből).
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Core2duo6600 #173795 üzenetére
Igen, csak egy szép állapotú füstös kijön most 1 milllióból, öt év alatt kér még nagyon max 700at, akkor ott vagy, hogy került az egész 1,7-be, vagy veszel egy i-MiEV -et 2.7ért, de azzal se Balatont nem nézed meg, se a Júlia Alpokat.
"Tankolni" meg kb felébe kerül, ha otthon töltesz és fizeted az áramot.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Core2duo6600 #173797 üzenetére
Ha jól emlékszem, akkor 1,5 millió volt a határ. A legolcsóbb elektromost vettem, ami 2,6-nál kezdődik most. Annyiért meg ilyen i-MiEV -et kapsz. Legolcsóbb normális, autószerű dolog most HAHU-n 3,5-ért egy Leaf.
Akkor miről beszélünk? Persze elméleti síkon Model 3, i-Pace és a tényleg megvan oldva. Csak nem az említett keretből.Amúgy meg, magyarul: kuplung, kettőstömegű
(#173800) Qru: ja, meg a Renault származékoknál figyelni kell arra is, hog ami nem magyar piacos, annál az aku 1-3 hónap múlva letilthat, mert azokat csak tartós bérlésre ad a Renault, adott országon belül. Így lehet, hogy van egy elektromos Laguna 2,5-ért, de abba még aksi kell, ami nem kevés pénz (~8000€).
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz molnarpeter #173807 üzenetére
Ugyan ilyet linkteltem, ha 1 millióból kellene napi 50km-re ingázós.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Johnny_vT #174118 üzenetére
Toyota Yaris egy mérettel nagyobb, mint az Aygo. Az első gen Aygot a PSA-val közösen fejlesztették/gyártották, tudtommal a motor Toyota eredetű és a karosszéria volt köze a PSA-nak. Ennek ellenére az is megbízható (és így a C1, 107 is vehető).
Ezek közül Adam lesz simán a legdrágább.500al van személyes tapasztalat, szerintem az áráért elég gagyi a beltér, a pedáloknál nem fért a lábam, annyira szűk a hely. De legalább sport módban meneget...
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Core2duo6600 #174120 üzenetére
"A keret rugalmas, de próbálnánk 1,5 millió alatt maradni."
Szerintem forint és nem euróra gondoltWhen every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Core2duo6600 #174128 üzenetére
A FemDomtol nem lesz az embernek 1 millió helyett 3,5 hirtelen.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz rayoliviero #174449 üzenetére
Jármű, eladó/vevő és helyzet függő - hogy milyen állapotban van a gép, mennyire sürgős az eladónak, hogy elmenjen, milyen a beszélőkéd, stb. Magán, nepper, márkakereskedés, etc. Sorolni is nehéz a variációkat.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz bajnokpityu #174739 üzenetére
"Szóval, ahogy sejteni lehetett, ez nem a jövő."
Autós topciban lenne aki karóba húzna ezért
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Core2duo6600 #174768 üzenetére
Van olyan keret/élethelyzet/ember/ország/igény, amire te nem elektromos autót javasolsz?
600km napi ingázás? C-Zero, 400.000Ft keret? i-Miev! Élményautózás? i3.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
-
gzbotii
veterán
válasz MunezXBK #175519 üzenetére
Tehát ha Németországban ha veszek egy autót, akkor az említett két forgalmi birtokában az enyém az autó hivatalosan.
Ha viszont itthon be akarom íratni, akkor kell hamisítani egy szerződést a tulaj nevére?When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz trialboj #175521 üzenetére
MPI az sima szívó, injektoros motort takar röviden. Nincs bennük turbó. VW-féle FSI is szívó, de közvetlen befecskendezéses, ahol a kokszosodás már probléma.
Ha szeretnél egy turbós autót, ami mozdul is, akkor talán egy 1.9 TDI, de ebben ugye van kettőstömegű, néhányban DPF is, ami már problémásabb városban - a 110 ill 90Le ezért ajánlottabb. Ez lenne a legolcsóbb.
Úgyszintén a VW féle 1.8T benzines, de ezek már elég ritkák.Esetleg még Fiat Bravo 1.4 T-Jet?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz kisza25 #176918 üzenetére
Fizikával azért nehéz vitatkozni... Ha 5.ben megy 100al és 140el is, magasabb fordulaton mindenképpen többet kellene fogyasszon.. Főleg, hogy az fordulattal exponenciálisan nő a fogyasztás.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz runner 125 #177014 üzenetére
"túl sterilek, túl kimértek, lehet erős jelző, de kevésbé innovatívak (csak formáról beszélünk) és kevésbé "bátrak". Nagyjából mind a három németen azt érzem így elsőre, h láncra verve tartják a mérnökeik kezét, nehogy túlhúzzanak 1-1 vonalat, formát..."
Ez a német dizájn. Apple is ezt a vonalat követi(te), pl. Visszafogott, letisztult, csak funkcionális vonalak. Nekem pl a pont az új Type R-től émelyedik fel a gyomrom.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Doki16 #177101 üzenetére
Hogy is van? A magyar autóvásárló hülye? Én pontosítanék egy annyival, hogy nem csak a magyar és nem csak az autóvásárló, hanem az emberek többsége minimum egy burokban él
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen