- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Asus Zenfone 10 - kicsit más az új kicsi
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
-
The First Descendant - Napokon belül megkapjuk a megjelenési dátumot
gp Hamarosan vége a várakozásnak, reméljük a fejlesztők tartják magukat az ígéretükhöz.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
whitezo88
nagyúr
válasz Kornel #47600 üzenetére
tervezett elavulás... melyik autónál is van az (downsizinges), hogy a motor gyakorilatilag száz-egynéhányezer km után kileheli a lelkét? és lehet generárolni, jóesetben? nem jut eszembe valami 1 literes turbós.
a timeres hűtés még az mk2 octaviánál is van szívóbenzinnél, legalábbis az hogy nagy melegben autózás után leállítod a motort és még zúg a motortérben egy kicsit. gondolom ez az.
-
tomcsi23
veterán
válasz Kornel #47600 üzenetére
Igen, ez egy másik téma.
Amúgy van egy "ismerősi" ellenpélda, konkrétan 1,8T-s Leon. Na az a júzer magasról tesz rá, hogy hideg vagy meleg. Indulás után 2 sarokkal már padlózza, visszahűteni ha épp úgy jön ki, de amúgy nem szokta. És még gyári a motor, a turbó. Nem mondom, hogy az a követendő példa, de normál használat mellett, _kicsit_ odafigyelve, nem kell betojni egy turbóstól.
Mondjuk utóbbi pont nem válasz a hsz-edre, ezt csak úgy írtam.[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kornel #47600 üzenetére
Hehe, erről haver jut eszembe, mikor megvette az első turbós kocsiját, lejött a pályáról megállni inni egy kávét. 150-el tolta előtte huzomosan, majd megáll a kútnál elfordítja a kulcsot de a motor jár tovább. Emberünk ledöbben gyorsan hívja is a márkaszervízt, ahol megnyugtatták: ez azért van, hogy ne nyírja ki a turbót, 5 perc és magától leáll, nyugton vegye ki a kulcsot, zárja be a kocsit és kávézzon.
Van ahol figyelnek erre is (Toyota)...
#nincsbennetarcsi
-
Integra
titán
válasz Kornel #47600 üzenetére
azért az intercooler nem pici, el is kell helyezni meg a külön kört is kikell építeni a motortérben, és nem passzol az be a legtöbb kis motortérbe, ahol már amúgy sincsen semmire hely. szerintem könnyen kimutatható a többlet költség is.
persze aki ilyen kis szart vesz aztán oda az egész, magára vessen, megette a marketing bullshitet. illetve ez a kereskedő hibája is, hogy nem tájékoztat rendesen. lehet, hogy ha rendesen ismertetné a turbo motor használatát, úgy megijedne a szimpla vásárló, hogy inkább nem vesz semmit, mert sok lóvét csenget ki, vagy veri magát hitelbe......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen