- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Eleglide C1 - a középérték
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Megérkezett az Apple iPhone 14-es szériája
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
Hirdetés
-
Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
ph A E-ATX lapokat is fogadni képes torony új verziója zajcsillapító paneleket és teli előlapot kapott a némaság érdekében.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
Goool adta el, de mas oka volt. Az egy gyakorlatilag problemamentes auto, alapveto kaebantartasokat igenyli, es nincs gondja. S40, Carisma ugyan ez.
Laguna 2 volt amit problema miatt adott el a tulaja, amit egyebkent szinten karbantartas hianya okozott, de az valoban nem egy jol sikerult modell.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Atomgeszi #143553 üzenetére
Nagyon jo baratomek hasznaltak egy 307 SW-t, 1.6-os varianst raadasul, egyszer hengerfejtomitest csereltek 200e km korul, aztan kinottek es tovabbadtak csaladon belul, mai napig megelegedessel hasznaljak, a jelenlegi tulaj testvere egy Xsara Picassot hasznal ugyan ezzel a motorral, gondtalan evek ota.
Amiket felsoroltal hibakat, azok nagyresze mar javitva lett, 9+ eves autokrol beszelunk, szerinted a turbocso jelenthet meg problemat ennyi ido utan? Hatso ablak ugyan ez a tema, turbo barmelyik turbosban hibaforras lehet, PSA 1.6 HDi-ben az olajkorben levo kicsi szuro az oka, amit egyebkent evek ota PSA eloiras szerint, el kell ravolitaniuk a rendszerbol, annak az eltomodese valoban okozott problemakat, mert olajcserevel ajanlott volt cserelni, na meg a 30e kilometeres szervizintervallum sem tesz jot neki, szuro eltavolitasaval ki van huzva a meregfoga ennek a motornak. (Igaz ez Fordra es Volvora is).
Eleltronikai problemak lehetnek, leginkabb az FL elottiek eseteben.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz BigBlackDog #143613 üzenetére
Nem, semmi, csak Alfa es ezt valakinek be kell irni mindig.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz Kornel #143624 üzenetére
147 sem az, benzineseket kerulje el, de jelenleg a dizel volt teriteken, szoval ha a futomuvet nem lengokaronkent csereli, hanem egyben es jora, akkor az sem penznyelo.
Nem rohogok a Suzukin, a jelenleg futo Swifttel en is ellennek, egesz pofas.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz akos727 #143641 üzenetére
Az elmult X evbol nem volt jo benzines Alfa. A TS jo, de kenyes a JTS szinten, a turbosak jok 1.4, 1.8.
Stiloban a dizeleken kivul semmi sem csereszabatos a 147-tel. Tok mas padlolemez (Stilora nem epult Alfa), futomu (McPherson + csatolt, 147 ket lengokaros elso, es tobb lengokaros, fuggetlen hatso) stb. Utobbi mindenkeppen olcsobb a Fiat eseteben, 147 futomevet egyszer rendberakod normalis alkatreszekkel, akkor sokaig jo, de az 200e, Stilonak elol van ket lengokarja, meg par osszekoto es slussz.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz footy #143788 üzenetére
Sok változtatás nem történt a típus élete során, ez gyakorlatilag egy kiforrott Stilo, más köntösben, vízpumpa tud szivárogni, de azt valószínűleg már pár éves korában orvosolták, illetve a fűtőrendszer állítómotorja, ami talán hamarosan esedékes, ha még nem volt, de az is 20e körül javítható.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz hacki87 #143983 üzenetére
Nem, de ilyen "ismerőst" én is tudok mondani. Már említettem, hogy a szomszédom VW szervizes, pontosabban már saját vállalkozásként viszi, saját autói két japán és egy német, nem szereti az olaszokat, de inkább venne 159-et, mint bármelyik honfitársát abból a kategóriából és korszakból.
159-ben csak a dízelek és a gyártás végi 1.8 tbi a saját motor, a többinek köze sincs az Alfához, ahogy a váltók nagy részének szintén nincs, elektronika nem problémás.Az ünnepek előtti kérdező 156-ot vagy 147-et akart, ezek pont nem ezredforduló utániak, ahogy ebből kifolyólag a GT és a 166-sem, a GTV pláne nem. A MiTo egy az egyben egy GP, a Giulietta pedig szintén jó (természetesen apró hibák vannak, amik nagyrészt garanciálisak).
De a nagy szakvélemény is úgy tartja, hogy a 2000 utáni új modellekkel semmi kardinális hűde probléma nincs, legalábbis nem több, mint a konkurenciával.
csupán csak ennyi.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz sheep #144067 üzenetére
Ez hulyeseg! Ha van 400-ert Swift es 400-ert Megane, akkor sznob, villantani vagyo, ha a Meganet valasztja? Na ne mar.
400-ert nem egy olyan auto van, amik jobbak a Swiftnel, legzsakkal, klimaval, kis fogyasztassal. Persze, a Swift elpusztithatatlan, varosba nagyon is jo, de itt nem csak az az igeny, hogy elvidd a gyereket oviba, hanem 4 fo, balcsi, pest, sopron stb stbMegane, Astra, Laguna, G3, Delta/Dedra, Marea, kicsit meglokve a keretet B Vectra is kepbe kerulhet.
Xeon.szabi. szoval ami millio alatt van, az nem auto. Egyeb okos hozzaszolas?
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz xEon1337 #144081 üzenetére
Na, ez a sznob jellemzese. Ha 1 millio ala csokken a C30 erteke, akkor eladod, mert mar bontoszokevenynek szamit?
En megertelek, de akinek arra van penze es ingerenciaja, az tud valasztani egy milla alatt is, "biztonsagos", jo es megbizhato autot. Nem kell egybol a frocsogve lenezni.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz xEon1337 #144091 üzenetére
Az orszagban rengeteg (fovarostol 30 km-re is akar) levo telepulesrol atjutni a masikra tomegkozlekedessel, nevetsegesen sok. Nagykata-Koka pl 15 km, es tobb mint masfel ora tomegkozlekedessel, de fel tudok sorolni meg 10 masik kapcsolatot is, aminel szinten ilyen aranytalan a helyzet.
Az mennyivel jobb, hogy sporol, sporol, vesz egy komolyabb, kenyelmesebb, felszereltebb autot, amit aztan nem tud uzemben tartani?
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz tresh #144097 üzenetére
Nem feltétlenül, vegyük pl a linkelt Mareát, nincs értéke, egy vele azonos korú G4 3x ennyibe kerül, műszakilag pedig nem feltétlenül van jobb állapotban, hiszen egyidősek, feltehetően a futásuk is közel hasonló stb stb.
Az ár nem minden esetben határozza meg azt, hogy milyen állapotban van egy autó, lásd amit fentebb írtam.
Árnyékra vetődés azt gondolni, hogy a több pénzért vett autóra kevesebbet kell költeni.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Kornel #144117 üzenetére
Motorokkal nincs igazán gond, (kivéve ugye a szokásos pontokat, lendkerék, turbo stb), első szériánál a műanyagok könnyen karcolódnak (műszerfal fényes betétje pl), első futóműben egy összekötő hibája miatt volt visszahívás, csomagtérzárral van valami nyűg, ha megadja magát akkor belülről nem nyitható, hátsó ablaktörlő kábeltörés miatt megállhat (eltörik a gumiharmonikában a vezeték).
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz xEon1337 #144160 üzenetére
Amit egyszer kicserelsz, az utana jo lesz, nem kell havonta cserelned a szilenteket. Vasarlas elott atnezessel azert sok mindent kiszurhetsz, nagyon feketen feheren nezed a dolgot, ennel azert sokkal arnyaltabb.
2000 utani uj autok azert biztonsag szempontjabol mar eleg jok.
Amiket felsoroltal pedig erosen kopo alkatresznek minosulnek, azoknak a csereje azert ferjen mar bele, nem kell melyiteni a fogyasztoi tarsadalom szakadekat, ami jo es javithato, azt meg kell javitani, felteve ha gazdasagosz de egy 2004-es Polo eseteben boven gazdasagos par szilent es lengescsillapito csere."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz kalmanchris #144170 üzenetére
Kettes Golfra épül a G3, szóval inkább 80-as évek.
xeon.szabi: Lassan el kell adnod a C30-at, még egy év és milla alatt lesz a kezdőár. 11 éves a legöregebb, de az alapja ugye a Ford C1 platform, ami már 13. Egy bontószökevényben ülsz.
A minőség és a komfort pedig tényleg ne függjön már az autó korától, mert visszaböffentem az anyatejet.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz xEon1337 #144191 üzenetére
Az az 1.6 HDi akkor betegágy, ha nem szervizelik, már milliószor le lett írva, hogy a fő gond a turbó olajkörében levő kicsi szűrő, amit ha nem cserélnek mellé pedig betartják a gyári 30e km-es olajcserét, akkor eltömődik, a turbó pedig nem kap olajat, megsül, megtapad, és kuka a fél motor.
~5 éve a szervizeknek el kell távolítaniuk a szűrőt a rendszerből.Szóval csak a te modelled számít, értem. Akkor jó, mert Golf 3 is van 2 millióért, szóval lehet, hogy igazából a Land Rover áldozata nem volt bontószökevény.
Declare: , remélem már senki sem akar ilyen szerviztölteléket venni.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz xEon1337 #144196 üzenetére
Na itt a baj, hogy neked az ár szoros összefüggésben van az autó milyenségével. Abból indulsz ki, hogy ha a felső rétegből válogatsz, akkor az biztos jó, ha az alsóból, akkor biztos szar. Ez a Volvó jelenleg ennyit ér, és szépen lassan csúszik lejjebb (sajnos).
Mesélj, milyen komoly bajok voltak azzal a motorral? Átadom a bill a kollégámnak, és ír ő is a Focus 2-ről.
Turbót cserélt kétszer, a fenti probléma miatt, a szűrő nem, hogy eltávolítva nem lett, de 4 olajcsere alatt még csak megszagolva sem. Lendkerék rakoncátlankodik már, sok a rövid táv és a város, dpf tisztításra szorul, ezt megkapod bármelyik dízelnél."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
A padlólemez is megegyezik a két generációban (fogadok, hogy a tengelytáv is ugyan akkora), és a hátsó futómű is nagyon hasonló, mondhatni ua. Szerk: 2470 a kettes és 2471 a 3-as.
Linkeld légyszi, hogy hol írtam olyat, hogy benzines Alfát vegyen, majd linkelj olyat, amikor azt írtam, hogy ne vegyen. Előbbiből nem találsz, utóbbiból bőven.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Ühüm, akkor biztos azért hirdetnek úgy hátsó futóművet, hogy Golf MK2/MK3. És biztos azért passzol bele az MK3 műszerfala, mert tök más. A VWVortexen pedig azért írnak MK2 alá rakott MK3 futóműről (korai MK3 csak, későbbieken nagyobb a rugótányér, pár millivel szélesebb), mert az sem egyezik.
A padlólemeztől egyébként nem függ a futómű.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz zoo8800 #144212 üzenetére
VW-s mondta, én sem gondoltam volna, fórumokon utánanézve azonban minimális a különbség.
Érzésre egy GTV-t is egy világ választ el egy Multiplától, pedig ugyan az a platform.
Nyilván nem úgy kell érteni, hogy felcsavarozza a kettesre a hármas sárvédőit és kész az MK3. Viszont az is meglepne, ha a VW csak a kettes és a hármas kedvéért két külön padlólemezt fejlesztett volna (7 évre). Biztos igazítottak rajta, hogy jobban megfeleljen a kor követelményeinek, attól még nem merőben új. (jó példa erre az MK1 Toledo)
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz hobizoli #144219 üzenetére
Nem vettem alapnak az olaszokat. 90-es evek beli AutoMotorban olvastam, hogy megtartottak a G2 padlolemezet, csak a kaszni novekedett par centit szelteben hosszaban, akkor ez nem is tunt elkepzelhetetlennek, Corradobol es a Toledo Mk1-bol kiindulva plane nem, ami elso erzesre is kozelebb van a G3-hoz, mint a kettohoz, pedig azok 100%, hogy G2-n alapszanak.
Majd a mar emlitett szervizes szomszeddal beszelgetve kerdeztem ezt, hogy valos-e vagy sem, nem tartotta elkepzelhetetlennek, mivel nincs kardinalis kulonbseg a ket modell kozott, futomu kialakitasa is azonos, korai G3 eseteben alig van elteres az elodjehez kepest, fekkel kapcsolatban mondott valamit, hogy ha ilyen akkor jo, ha amolyan akkor faragni kell a cserenel.Namost, ezek egyike sem zarja ki azt, hogy alapjaiban a G3 padlolemeze egy enyhen modositott G2. Tul nagy az atjaras ahhoz az Mk2, Toledo, Corrado, Mk3 vonalon, es tul keves az elteres.
Na, de befejeztem, mert unalmas.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Kornel #144251 üzenetére
Milliószor leírtam már, hogy benzinest már nem vennék ezekből, dízelt igen, mivel kevésbé kényes. Tipo platform rozsdapontjait is leírtam már, első doblemez torony alja (találkozik ott van 4 lemez) és a hátsó doblemez, de ez jellemzően csak az első szériásokra (1992-ig, pl nagylámpás Tipo).
w333
: jó sok autód volt már.
a szerelő barátodnak pedig jó sok Alfája van. #2[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Atomgeszi #144271 üzenetére
Nem a Stilot emeltem ki, hanem a motort. Az 1.4 a jobb motor benzinesek kozul, dizelbol kb mindegy, legtartosabb es kevesebb hibaforrasu az 1.9 jtd 80 loval, abban nincs kettostomegu.
Magus2: jobb motor az 1.6? Ez mar nem a Delta/Bravo fele 1.6-os.
Kdavid94: az 1.4 T-Jet az egyik legjobb kisturbos. Nincs igazan nyugje, 120 es a 150 lovas kozott van hardveres elteres is, de birja a gyengebbik az erosebb teljesitmenyszintjet. (500 Abarthban 200+ lovasok is vannak).
Futorendszerben van gyengesege, ezt orokolte a Stilotol, leptetomotorok megallnak, igy nem tudod szabalyozni az aramlat helyet. Uj draga, de van felujitokeszlet is hozza, azzal egesz olcson meguszhatod, errol van info a Bravo clubban.
Valamelyik szivo motornak pedig a vizpumpaja szivargott, azt viszont mar biztos cserelte az elozo tulaj.
1.8-as Stiloban a vezerlesmodosito lesz gyengepont, ugyan az mint az Alfakban es Lanciakban, jo minosegu olajjal es gyakori cserevel ket szett vezerlest kibir, de ha hasznaltkent veszed, akkor azonnal csere minden komponens, ami 120e Ft also hangon.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Mágus2 #144279 üzenetére
Rossz helyen van a motorvezerlo, nem birja a hoterhelest. Rengetegen atszerelik mashova, ugy tartossa valik.
Nekem a fogyasztas/teljesitmeny nem jon be, 1.4 gazdasagosabb, 6 sebesseges, menetdinamikaban pedig nincs szamottevo kulonbseg.
A fire motorcsalad eleg kiforrott mar."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz wody21 #144354 üzenetére
A srága háromszög felkiáltójellel, az féklámpa, tolatóradar, fékszenzor stb hiba, hátulját elnézve első kettő könnyen lehet.
Egyébként, ha nem kint élsz, akkor mi a bánatért nézel onnan olyan autót, ami itt is van bőséggel, megkíméled magad utazástól, bürokráciától és egyéb kellemetlenségtől.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Külpolitika
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Nyaralás topik
- Eleglide C1 - a középérték
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen