- Oukitel WP35 - az 5G-s faék
- Telekom mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
Hirdetés
-
Felpörög az asztali CPU-piac a következő pár hónapban
ph A friss pletykák szerint az AMD és az Intel is a frissítésein dolgozik.
-
Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
it Hamarosan sokkal szigorúbb szabályozás alá esik az EU-ban a Telegram, mivel egyre több a helyi felhasználója.
-
2024 - Alig egy nap múlva jön a Sony új State of Play előadása
gp Az előzetes tervek szerint több mint 30 perces lesz a műsor.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dare2Live
nagyúr
"bar az jo, hogy a gyerekbringakat be lehet dobni"
@Veron yaris. Egy gyerekkel mert anyósülés ld képet telirakható, gyerek lába 2-3évig nem ér le oda is pakolható elég lehet a 380liter. Csak babakocsi mellé ne akarjatok még egy futóbiciklit is berakni ha elmennétek 1hétre. De ha első után 2évvel ha lesz 2. onnan már tuti kevés.
De ez csak az én véleményem.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz MC Pite #197105 üzenetére
"Szerencsére(?) az emberek nagyja semennyire nem ért az autókhoz, tehát az árukat jól tartják viszont."
Ez inkább annak köszönhető, hogy legendásan tartósak, robosztusak és ha vmi gond is van velük más tipusokhoz képest nagyon olcsón javítjatóak. Na meg baromi jól fogyasztanak. Amikor ez 25+év alatt beleivodik az emberekbe az érték és megjelenik a használtautó piacon is.
A Sandero vonalat nagyon nem értem. Az újat még nem láttam de a régiben olyan szinten volt a belső tér minősége amihez képest a Suzuki Mercedes.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz oliwire #197287 üzenetére
A szokásosokon kívül:
-Eszedbe ne jusson 1.33as 99-101lessel megvenni. Hanem amit linkeltél a 1.3as 87LEssel. 2008 decembere után már 90%ban az 1.33assal van ami kerülendő.
-Kejékjárati ívnél ahol meg tud állni sár mennyi a rozsda. Hátsó kerekek elött alvázon rozsda. Vmennyire 13+évesen mind rozsdál kivéve ha lekezelték.Az 1.3as (2sz-fe motorkod) motorral, manaul váltóval amúgy zseniálisan tartós agyoncsaphatatlan darab. Feltéve, hogy 15kkmenként megkapta az olajcserét.
Megvétel után érdemes venni 2 palack dinitrol 1000et és "kiönteni" vele a küszöböt. Úgy nem 15-20 hanem 20-30évesen fog küszöb elrohadni. A hátsó kerékjárati ívet ki kell mosni alaposan, ha kell passziválni és vékonyan dinitrol 1000 majd 482.
Váltó is kapjon olajcserét. Nem nagy összeg és úgy váltó nem 300-400.000kmnél kotlik meg hanem soha.
Motor ha cserélték benne az olajat akkor 0W20 az ajánlott. De nem kényes rá ha épp 5W30 van kéznél. Olajszürőböl ha lehet gyárit.
btw jellemző erre a motorra, hogy ha 15kkmenként kapott olajcserét akkor 500.000km után se eszi a 0W20at se.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz MC Pite #197294 üzenetére
uazzal az autóval 1.3as yaris én 5.5es átlagot csinálok jórészt városban feleségem uott 7.5est.
Anno mondtam neki, hogy látja a pirost nem kell tolni a gázt, motorfék... de aztán beláttam a lényeg ne törje össze. Most meg, hogy mindig ott van a gyerek hátul aztán végképp mindegy, hogy a havi 300kmnél 5.5 vagy 7.5.
A turbos SX4 körbeautóztadot nem értem. SX4/Vitara könnyű. A 140les 1.4es valójában 150-160le, 1500nál már 200nm megvan.
ja és: [link]
Az időről annyit, hogy téligumival!!! jobbat ment mint a GT 86 vagy egy Focus ST.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz oliwire #197300 üzenetére
Melyik 1.0ást? Az 1szfe motorkodos ugyanaz mint az 1.3as 2szfe. Örökélet +1nap. Viszont 2005ösek az utolsók belölle.
Az új 1.0as az 1KR-FE váltotta. Könnyü megismerni mert 3hengeres. Szigorúan kerülendő akár csak az 1.33as. Sztem akárhogy pátyolgatják 300.000kmet nem bír ki egyik sem. Az 1szfe/2szfenél a 300.000kmnél meg "még bejáratós..."don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
És sajnos pont a legnagyobb csomagtér a legkisebb helyen, könnyen pakolható egyterüektől búcsuztunk először. Senkinek se kellett. Csak a SUV (esetleg crossover).
praktikum vs divat
Egyértelműen nyert a divat.Itt a másik kedvenc a SUVosított/crossoveresített modellek tetszettek. 100%ban ugyanaz a technika, méret... és a SUVosított verzióért sorban állnak úgy is, hogy +800K az alapár.
És persze ott van a 84le/100les kis suvon min a 215/45 R17 de inkább a 235/45 R18. Kit érdekel, hogy ráz sokkal drágább, gyorsabban kopik, fel fogod ütni.. de jóbban néz ki.
praktikum vs divat.
Egyértelműen nyert a divat.Ebben a világban élünk.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz cappa72 #197718 üzenetére
ahogy mondod. Írmagja.
Össze lehetne szedni:
Ford: B-max, megszünt, C-Max megszünt, S-Max most szünik meg
hyundai/kia: IX20/venga megszünt, carens megszünt.
Toyota: verso megszünt.Ehh inkább a mi marad. Fordtól galaxy...
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz szabonagyur #197721 üzenetére
"Ha valakinek nincs szüksége arra, hogy egy házat magával vigyen"
Rakás kis egyterű volt. Egy Venga 4.09méter. De ha kell mondok kissebbet...
Vagy az a bajod velük, hogy sokkal nagyobbak belülről, sokkal kényelmesebbek, sokkal nagyobb a csomagtartójuk, sokkal variálhatobbak mint egy azonos méretű SUV?"de egy picit emelt magasságra meg igen az csak divat?"
Egyterüek nagyja picit emelet magasságú pont a gyerek ki berakása, beülés kiszállás... vonal miatt.
A hszed végét meg végképp nem értem. Rakás SUV rohangál "full üresen".
"akkor is vinni kell mindent nehogy a gyerek 2 játékkal legyen a 20 helyett."
ahogy írtam. Rakás kis egyterű létezett.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz szabonagyur #197725 üzenetére
"Mi a praktikussag? Ezt sem tudod egyenileg definialni."
őőő. Kicsit magasított praktikus könnyű ki beszálni, gyereket, csomagokat kivenni, berakni. Ez tipikus egyterű és suv előny.
Külső méreteihez képest belűl nagy. Az elöbb említett Venga 4.09méter és 440literes a csomagtartója. Egy kona ami kis suv 7cmel hosszabb viszont 365literes a csomagtartója belül sokkal szükösebb mint Venga.
Melyik a praktikusabb?És akkor ott vannak a tipikus egyterű előnyök. Össze vissza variálhatóság. Nagyon jó plda a Jazz de egy ebből a szempontból annyira nem jó Venganal is tologatható a hátsó sor ami nálunk elég nagy segítség. feleségem alacsony, gyerekek picik máris nem 440literes a csomagterem hanem 500. MIndez egy 4.09méter hosszú ideális városban autótól.
"Ha az embereknek ezek kellenek most akkor ezek."
Ahogy írtam. Nem a praktikusság miatt veszik a SUVokat (peres felniket...) hanem a divat. Én is imádom a peres felniket. Néztem is vengára. De a gumi sokkal drágább lenne miközben fele annyit bírna, tuti felütném mert magyar utak és rázna is. Pedig nagyon szépet találtam. Ejh meg kéne venni még ha tudom szar/divat is.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz KoVee84 #197732 üzenetére
Nem arról van szó nem tudom megérteni.
Én is akarom azt a peres felnit.
Amúgy hálisten nekem az egyterűek tetszenek. Tudom fura az izlésem de ez van.
@vzsryl "mert árban minimum 2x a szorzó." És ez a csoda. Most nem Q7re gondolok ott nem tudom, de uaz az autó, de minden uaz és azért mert kasztni SUVosítva van el lehet kérni érte +xmilliót és úgy is jobban veszik. Amikor az autógyár rájön, hogy 8misiért is megveszik amit eddig 6misiért se tudott eladni.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
kia és hyundainál szivoból sztem legjobb az 1.6MPI aztán 1.4MPI és legvégül az 1.6 GDI
1.6 GDIk már 100kkm körül csipegetik az olajat 200kkm körül már nagyon. Megvétel elött kötelető egy kompressziómérés.
1.4 MPIknél régebbi szériáknál érdemes ránézni a lánc/láncfeszítő kombóra. Képes 100kkmnél ugrani. A probléma fő oka, hogy újként is csörögnek így nem tűnik fel tulajoknak, hogy szépen lassan mégjobban csörögnek.
1.6 MPI talán a gamma legjobbja, de megvétel elött itt se ördögtől való dolog ránézni láncra, kompressziómérés.
Egyik motor se bírja a 10W40 és tsait szigorúan 5W30 de mégjobb a 0W30.És a kappak (újabb, turbos motorok se jobbak mint a konkurencia)
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
meg ebben a közepes SUV kategóriában aztán végtelen a kínálat. Érdemes a többit is megnézni.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz bitpork #197943 üzenetére
Enyémnél nem kell 1-2mre csökkenteni a hatótrávját mert az alapból is max 1m. Odamegyek ajtóhoz abban a pillanatban nyit amikor rárakom a kezem a kilincsre. Hátizsákba van kulcs az még ok. Utána beülök gombal indítom. Zárásnál meg kilincsen van a gomb azt nyomom meg. max 1m lehet a hatótávja.
Persze ha akarom nyithatom, csukhatom gombal is szökőévente szükség van rá.@aero: Még nem lopták el. Amúgy én azt gondolom, hogy ha akarják viszik a távirányítost is nem ez dönt.
a dolog baromi kényelmes. Nem kell soha elővenni, megnyomni, berakni ez az egész kimarad. autómatikusan nyílik...
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz bitpork #197953 üzenetére
az mért jó?
új pl ford keylessek ha nem mozgatod nem sugároz jelet. hiába rakod le ajtó elé ha még át is menne a jel a lakásajtón ha nincs nincs. az enyém persze kőkori gondolom mindig sugároz de az én tipusomat ha távirányítos akkor láttam róla videot kb 60sec alatt viszi aki kínából berendelte amit kell. ennél keyless se rosszabb.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
műszaki vizsgával most mi a helyzet?
most néztem, hogy a kettes (évi 3000kmet guruló) kocsin lejár siessek vele vagy sem... vmi vészhelyzet + 90nap rémlik és még vészhelyzet van (aszem)
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz MC Pite #198228 üzenetére
egy hónapja mondta nekem egy KIA márkaszervíz vezető, hogy a 7év garancia az marketing... igazából a 2év is.
Bármi ami forog, működik arra ráhúzhatják, hogy nem érvényes rá és töbnyire rá is huzzák. Nálam is megtették. Ha homályosan is de ott is van a feltételekben. [link]
szerk: ja teli van az adott szervíz jó értékelésekkel. A rosszaknál a fö pont, hogy a garancia semmit se ér....
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz CartmanLand0 #198508 üzenetére
ha tényleg 10.000kmenként volt olajcsere mindenképp meg kell nézni akár venni. Olyan olajcsereperiodusssal 500-600.000kmet is elfutnak az MPIs gammak. (G4Fa és G4FC)
de örödög nem alszik én megvétel elött méretnék egy kompressziót. Illetve a lánc feszességre nézzenek rá.
Ha kompresszió szar ott kell hagyni. Ha lánc/feszítő kehés akkor cserélni kell ezt kalkuláld bele.[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz rasotamas #198737 üzenetére
Én is manager vonaltól látom ami átlag 40-50fő.
Illetve akinek tényleg szüksége van rá tehát akár/min heti 2-3* is mennie kell. Vagy olyan atyaúristen tudása van, hogy 50Kft+/órát számláznak azért ha vhova megy.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
Ez az olajfojás mennyire vészes, mitől lehet Nissan Note 2006. [link]
Spanyol autókat le lehet vhol kérdezni? Kereskedős autókra költelező 1év garancia van ami mondjuk nem tudom nennyit ér.... ITV (kötelesző) mennyire szigorú spanyolban? btw ránézésre nem jobb az autós helyzet mint MOon.
Hugomnak kell autó mondtam neki fotózza végig ami tetszik és alulról is ez sikerült hátha vkinek röntgenszeme van...
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
jun 30al lejár a forgalmim viszont addig nem tervezek visszajutni MOra.
Ilyenkor mi van, juli 10én már fixen otthon leszek, forgalmi állomás tőlem kb 800m gyakorlatban elmehetek oda és leforgalmiztatom? vagy?
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
Már kint vagyok... úgy volt utosó héten megcsináltatom de tényleg minden azaz minden is beütött és elmaradt.
@molnarpeter: kösz gondolkodtam megkérek vkit vigye el műszakiztatni de azon a 800men csak nem hasalok el
@f4lcon xceed kivülről jól néz ki de engem erősen zavart, hogy alig lehet kilátni. Most ez a divat.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz tboy93 #207211 üzenetére
ha így mennek fel a használt árak az is egyre neccessebb lesz. És szinte biztos nincs vége a drágulásnak látva az új árakat meg, hogy nincs. Plussz minket az eur/huf külön sújt.
meg már legtöbb 10évesben is ott a dpf, turbó, közvetlen befecskendezés... ami jóskönyv szerint 10éves kor felett brutál kockázatos és drága egy régi nincs dpf, szivó, nincs közvetlen befecskendezéshez képest.
Ami használt van überdrága lesz és aknamező.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz user12 #207902 üzenetére
Ha rendesen cserélték az 5W30at elmennek azok többet is. 2014ben már új láncfeszítővel jöttek onnan elvileg problémamentes. Ettől még célszerű ránézni mert nem nagy munka.
Ami sztem kerülendő hyundai/kia vonalon azok az "új" direkt befecskendezős benzines. A gond, hogy minden új benzinesük az.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
-
Dare2Live
nagyúr
ECB 0.75% az alapkamat, sztem most is lazán lehet 1.5%ra autót elhozni, sött...
Evvel szemben moon 10.75% az alapkamat amire rájönnek az extra bankadók és a megmentjük a hitelest is bele kell kalkulálni... Így lesz 18+% ami brutál megdobja a törlesztőt.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz f4lcon #209002 üzenetére
1.33as és a 3hengeres (1krfe) kifejezetten kerülendő Toyota benzines.
Benzínbe a régi 1.0 1szfe és 1.3 2szfe tipikus örökélet plusz egy nap mindez igaz akkor is ha városi napi 4*10kmet megy. Az 1.4 D4D hosszútávon használva szintén örökélet +1nap de a napi 4*10km ki fogja nyírni.
Még annyi, hogy a kerülendő 1.33ason sztem a 10.000kmenként cserélt 0w20se segít. Max annyi, hogy nem 100-150kkm közt kezdi el csúnyán enni a benzínt hanem 200-250kkm után.
Kia / Hyundai gammanal meg elképesztő koklerság ami megy. Ott a GDI ami kifejezetten kerüldenő. De azt se tudják odaírni, hogy az 1.4 láncfeszítője mettől meddig cserélendő új revre.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz CactuS #209033 üzenetére
Nem a hibrid-dízelre gondoltam only gamma/kappa vonalon ugatom a témát.
"Az érintett dízel-hibrid változat 100-as nagyságrendben van jelen és stabilan 60 százalék feletti meghibásodása van, 10k-30k alatti km futással. Ha időben elkapják, leállítják, akkor csak vezérlés javítás, ha nem akkor motorcsere megy. Tömegesen."
A régi 1.6 egész jó motor volt. Hogy sikerült így el****ni?
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
Megvan 2.5év alatt a 100%os áremelkedés.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
2.5éve 4.5misi volt az S-Cross GL+. Metálfényt sikerült ebbe az árba még beleakudni.
(Végül Venga lett detto 4.5misiért metállal. )Tudom autós topik de másik forumban vki kikereste bedobta, hogy az új 2022es Iphonet ha median bérbe nézzük pont uannyit kell érte dolgozni mint 2010ben. De a samsung S1 galaxymat 80kért vettem 2009 decemberében rendes boltban. Most az S22 280K lenne. Viszonyítás képp megnéztem KSHt 2010 minimálbér 73500Ft. Most 200000Ft.
Értem én ebbe már 3 kamera van és 5G.És baromi gyanús (~100%), hogy uez van élelmiszereknél is.
Nem lepne meg ha ez kijönne autóknál is. És ez az egész überdurva.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz HUTCHDB #209221 üzenetére
"az árat, mindig a kereslet határozza meg."
Meg a kínálat. kereslet/kínálat. (Meg még pár dolog.)
Jelenleg is az van mint fél éve. Kevés/nincs új autó. Kevés/nincs új autó = kevés/nincs használat autó. Kereslet viszont még mindig van bőven. Különben nem lennének 1-2éves várólisták. Magyar szempontból meg erre rájön az EURHUF...
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz footy #209279 üzenetére
Sztem sokaknak hasznos lenne ha leírnád.
szvsz többé kevésbé minden downsized turbos sőtt akár sima DI ahogy mennek bele a kmek hajlamos, hajlamos lesz LSPIre. Külön gond, hogy sokszor a szervízkönyv által előírt SN olajat rakják bele és nem az új SN+t. Az SN+ egy dologban különbözik az SNtől. LSPI protection.
What is SN PLUS?
API SN PLUS is the interim spec within the lubricants industry that supplements the API SN category for gasoline engine oil performance. It helps bridge the gap between current ILSAC GF-5 and future ILSAC GF-6 specifications. It was developed in response to auto manufacturers request to ensure gasoline direct engines have guaranteed protection against low speed pre-ignition (LSPI) events. LSPI is caused by high pressure build up in the cylinder of the engine which can damage your car’s engine.
2. How do I know I need an SN PLUS oil?
As of May 2018, no OEMS are recommending an API SN PLUS oil but check your owner’s manual to see if you have a gasoline direct engine that might benefit from an API SN PLUS oil. GDI engines are named differently by manufacturer (eg. GDI, FSI, SIDI, Eco Boost), consult your owner’s manual to understand what specific engine your car has. API SN PLUS is expected to be recommended by OEMs in 2019.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz HUTCHDB #209275 üzenetére
"10-12 millió környékén olyanokat hirdetnek, amelyek 1-2 évesek és újonnan 20 millió környéke volt."
Én amiket nézek a "megbízható" vonal. Ott 1-2 évesen nem csökkent az ára 30-40%al hanem masszívan nött. Még 4évesen is többe kerül az adott autó mint amennyiért megvették.
pl Suzuki S-Cross 1.4T GL+ metallal 2019ben anno 4.6misi volt . MOst a legolcsobb! 4évest 4.9ért hirdetik most median meg kb 6misi.
[link]Érdekes, hogy kb egy kategória de ahol beszüntették a gyártást ott "csak" annyi mint 4éve. A 3éves Kia Venga ára viszont már ott is masszívan feljebb van mint amennyiért megvették.
[link]@footy THX
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz HUTCHDB #209374 üzenetére
Akkor itt csúszott el. Én az eredeti árhoz néztem.
A 18milliós Skoda Octavia ár sokkoló és (nekem) értelmezhetetlen. Kifutó új RX400at néztem édesanyának 18misiért.
Ami áremelkedés az autóknál (élelmiszernél...) az elmúlt ~2évben van ahoz fizu duplázódás kell. Olyat azért nem osztogatnak Moon de ha igen akkor nem magában hanem masszív teljesítmény van mögötte.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz csanady97 #209378 üzenetére
Ha minden nap be kell járni akkor hosszabb távon sztem a racionális az az, hogy költözz vagy keress más munkahelyet. Nem mert drága az üzemanyag hanem mert napi 2h az életedből az sok.
Autóra én vmi agyonütthetetlen dízelt néznék. 2012 utáni renault féle 1.5DCI vagy Toyota 1.4 D4D. De nem vagyok nagy dízel szakértő.
pl [link]don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz D1Rect #209526 üzenetére
EUban minden euroban van számolva, globalban meg USDben. A használt autópiac vmi 80% import hónapon belűl begyűrüződik az árba, márha kereskedők már most nem írják át az árakat. Keresleti piac van.
De új autóknál is megejelenik.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen