Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MC Pite

    veterán

    válasz Dare2Live #197109 üzenetére

    Ha te mondod... A városi legenda szerint rohadt megbízható a Suzuki. Volt/van a családban, elég tapasztalat van velük sok helyről, nem rossz, de nem is különösebben jók szerintem. És sok cucc nincs utángyártottan, amik nem olcsók (vagy fogyó eszköz, mint kábelköteg, ABS tömb, amik elég húzósak).
    Járok kollégákkal be, akiknek Suzukijuk van. A 3 éves Vitara elmegy, olyan amilyen, enyni pénzt sztem nem ért sose, vannak benen meglepően archaikus dolgok. A vasaló Swiftnek zörög a beltere ezer helyen, olyan robosztus... szóval nem érzem annak. A Splasheket amikor próbáltam, a fele szintén zörgött (de a Swiftekre jobban jellemző). Az is, hogy ha előtted áll a pirosnál, mire elindul, már füstöl elég sok (ez részint az olajnak köszönhető, de ha a gépkönyv megengedi...). Motor nem rossz, ezt nagyon sok más autó is tudta. Váltó, tömítések, futómű semmi extra. Kalaptartó felemelése se fog elromlani, az biztos.
    A baromi jól fogyasztás nagyjából igaz, mert könnyűek, nem rosszak a motorok. Mondjuk SX4ekre már annyira nem igaz, amúgy meg kisautó platform minden autójuk, tehát ne is egyenek sokat.
    Akkor ülj be egy CMF-B Sanderoba előbb, de legalább olvass róla/nézz 1-2 videót :R
    Nem tudom mennyi Suzukiban ültél ami viszonyításnak jó, (meg más korabeliekbe) meg mi a sajátod, mert elve igencsak eltérő ingerküszöbökkel rendelkezünk. Több haveromat nem zavarja hogy a 2000-es gyártású újonnan hasonló árszegmensbe célzott autóm sok dologban jobban kidolgozott volt mint egy új Vitara amit az elmúlt pár éveben vettek, nekik jó. Meg tudom érteni, S-Cross már szódával nekem is megteszi, és az újabb(!) Daciák is (a régebbieket szintén nem offoltam, ahogy az Auris Sports Tourer fl előtti verziója sem billentette be nálam a kéne bitet, csak fl után).

    vzsryl: Annyira kevés modernebb autó megbízható, de korrektek, főleg fl (2011) után. A Berlingo/Partner meg már megint bejáratott technikára jött ki.

    Izlések és pofonok, volt EW motoros Picassom, ezredforduló után jó volt, de most inkább a szívó 'prince' amit vennék (mint kb az összes eruópai 1.8as, még a kilencvenes évek óta updatelgetett motorrol van szó).
    Súly: 1430 egy 5008, egy zafira B bevalottan 1503kg.

    VVT cserés vezérléscserekor, mint magyarországon szinte mindenben, a vezérlés az cserés úgyis, ha autót veszek; és ennyi (itt kokszosodási probléma nincs). De van miből választani.

    alázógyík: Ha már ez egy ajánló topik, akkor kicsit bővebben évjáratra/motorkódra tudnál mondani pár konkrétumot? Mert anélkül a hsz-nek nem sok értelme. :R 2014től egyébként a turbós is már élhető/TSi szintű (abból is az már a javított), csak sokan azt hiszik ugyanaz megy a minibe, bmw-be, meg PSA-ba.

    [ Szerkesztve ]

    Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725

Új hozzászólás Aktív témák