- Hivatalos az új Apple AirPods
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple M2 Ultrákon futhatnak az iPhone egyes AI funkciói
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Ausztráliának is elege van a közösségi média káros hatásaiból
it Parlamenti vizsgálatot kezdenek a közösségi média káros hatásai miatt.
-
ROG Ally X néven jön az ASUS kézikonzoljának frissítése
ph A fejlesztést a Computexen leplezi majd le a cég, de nagyjából lehet tudni, hogy mit hoz.
-
Multiversus - Így harcol Joker
gp A free-to-pay játék teljes kiadása a hónap végén startol minden platformon.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dare2Live
nagyúr
üregvédelemre mik az ajánlott termékek?
anno még elöző kocsinál vettem 2 flakon vmilyen dinitrol üregvédőt, be is vált de hogy milyet arról már fogalmam sincs...
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
-
Dare2Live
nagyúr
válasz runner 125 #110293 üzenetére
Ez nagyon komoly.
Én csak a tipikus problémás helyeket akarom lekezelni: üregeket, meg kerékjárati ívet.
üregekre eddig talán a legjobbnak tűnik a Dinitrol penetrator. Kerékjárati ívre még nem tudom.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz !Overdose! #110372 üzenetére
"Takata airbags: the recalled models so far
Chrysler 300C sedan 2006 to 2007
Honda Jazz 2004 to 2009
Honda Accord Euro 2004 to 2007
Honda CR-V 2002 to 2008
Honda Civic 2004 to 2005
Nissan N16 Pulsar
Nissan D22 Navara
Nissan Y61 Patrol
Nissan T30 X-TRAIL
Nissan A33 Maxima
Toyota Echo 2003 to 2005
Toyota RAV4 2003 to 2005
Toyota Corolla 2003 to 2007
Toyota Yaris 2005 to 2007
Toyota Avensis 2003 to 2007"+kb minden mazda és biztonyos US made BMW + bizonyos US Fordok is.
Amúgy meg Takata baromira elsunnyogta volna, csak ugye USben a biztosítok ilyet nem hagynak.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Kalandor #111250 üzenetére
magánszemélyre más vonatkozik mint kereskedőre.
Amúgy baromira érdekes az egész, ha pl kereskedőtől vett autónál az első héten kiderül, hogy folyik a vízpumpa akkor mi van?
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Kornel #111467 üzenetére
"a veszek egy uj szuzukit, akkor jo esellyel 10 evig kulonosebb gond nelkul elfut olajcserekkel, se vezerlest nem kell cserelni, a futomuvek se kenyesek, motor se."
Hozzáállás kérdése. Ha tudsz 10+évben gondolkodni nem hülyeség egy fenti új autó. Nincs benne kockázat, csak cseréled az olajat/szürőket, néha fékbetéteket... és használod.
10év vagy 200.000km után esetleg költesz egyet a felfüggesztésre és használod még sokáig.
Lehet a kérdés az, hogy kibirod e....használtban ahol élvezhetőbb, extrasabb darabok beesnek 2misi alá az inkább a 6-7év+ de akármi van mindig zsákbamacskát veszel. Lehet meguszod egy folyadékok/szürők/vízpumpa/vezérlés cserével de lehet belenyulsz vmi szarba. Mindha vennél egy szép mondeot...
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
Én ha láncos akkor 1/2szfes Yarisból indulok ki amiknél rendszeresen 500.000km után is gyári a lánc + vezérlés.
mi ez az offba rakos hülyeség? Ezt a kört már kb 10* lejátszottuk.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Bati0501 #111517 üzenetére
Így van. Ha kornelka megveszi és önti bele 10.000kmenként a sustinat meg odafigyel rá elég jó esélye van rá, hogy 10éves koráig csak szürő/kopó dolgok miatt fogja szervizelni és utána se sok.
Ha meg vesz egy 6-7+éveset akkor abban nagyon masszívan ott a zsákbamacska és "lehet,h a nyakába szakad egy mázsa sz@r"
A használt autó vásárlása mindig ilyen van/volt/lesz.
Igaziból nem értem mit nem értesz rajta.
szerk: Ez a láncos 2szfes yaris dolog jó plda rá. Aki vigyáz rá annak elmegy 500.000km+ot. Aki meg elfelejti az olajcserét meg 130nál véletlen 5ös helyett benyomja 3asba ott 50.000kmet sem.
vagy nekem 240.000kmnél gyári kuplung volt benne. Másnál 50.000kmnél cserélni kell mert amikor vezet mindig rajta a lába a kuplungon.
Nagyon sokat számít a tulaj.. tényleg nem értem mit nem értesz rajta.[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz interstate76 #111519 üzenetére
Colt helyett inkább yaris. Egyrészt 1.0 és 1.3 is baromi megbízható, másrészt sokkal több van a bontóban, harmadrészt ah a 2gyerek kics akkor előre lehet tolni a hátsó üléssort és akkor még nagyobb is lesz a csomagtartó mint egy 207SWnél.
Ha meg nagyobbaka gyerekek akkor 207SW bár sztem 2 nagyobb gyerekhez az is kicsi...
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz rbalint88 #111522 üzenetére
"általában a "nyakadba szakadó zsák szar" is csak kopó-fogyó alkatrészek cseréjét jelenti. igen, a kettőstömegű lendkerék is az."
Persze minden absztrakciós szint kérdése. dizelkütyük de még a motorblokk is kopó-fogyó alkatrész. váltó is... és lényegében minden.
"egy friss típusnál még nem lehet tudni, hogy milyen típushibái vannak + Ha új autót is vennék biztos, hogy egy régebbi típusból választanék"
Egyrészt ő mondta, nem én.
Másrészt ahogy írtad elég sokat lehet tudni. pl a Suziki benzinmotorok ha megvan az olajcsere, nem durván rúgják... legendásan jók, tartósak... Egy új japán szivóbenzinnel nehéz mellé lőni.Pénteki autó persze mindenütt van. Nemrég láttam 1NR-FE motrocserét. 6évesen ette az olajat. Utánakérdeztek ez már a 3. amit cserélnek. Mellesleg 2008óta mindin második Toyotat evvel viszik.
Toyota persze gariba cserélte
Pénteki autó persze mindenütt van. Ellenben Magyar 7-9éves használtpiacot nézve kb minden második az. Toyotaban is.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Bati0501 #111526 üzenetére
"h használt autónál jól meg kell nézni,aztán nincs meglepi."
3évig szaunáztam nepperekkel. Vadásztak a motor/váltó... hibás darabokra mert 500k-2+misivel olcsobban is megvehetőek. Hazahozták 10-40.000ftért megcsinálták úgy, hogy még 10.000-20.000kmet elguruljon és ment a hahura. Persze ezek mind magánszemélyesen vagy épp külfölditől vetted.
Többször rákérdeztem, hogy lehet e ezt szűrni. Mondták ha tudod mit kell keresni és szétszeded a váltót, motort... esetleg röntgenszemed van.Ennyit talán a "h használt autónál jól meg kell nézni,aztán nincs meglepi."ról.
bitpork: "azért a kettőstömegűt lehet kímélni is, nem szükséges annak tönkremenni gyorsan. Ugyanakkor a feladata pont az hogy az elhasználódása terhére megóvja a váltót a rezgésektől és a hirtelen fellépő nagy nyomatékváltozástól, nem?"
pontossan. Itt jön be a nincs röntgenszemed, nem tudod kímélte e... rész. Persze sokkal olcsob a használt. De aki 10+évre vesz... nem hülyeség egy jó új autó.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz bitpork #111591 üzenetére
"Pl meg lehet mondani az olajhőmérsékletből , olaj színből és a diagcsatin keresztül hogy milyen állapotban van egy tiptronic."
Hát én anno végigolvastam a Gazsis kalandodat és mindha kiderült volna pár dolog ami nemderült ki, nemláttál meg annak ellenére, hogy nem lehet téged hozzá nem értéssel nemtörödömséggel gyanusítani.
Vhol tökéletes plda arra, hogy lehet neked megérte Gazsi, de átlagember inkább vegyen egy új vitarát/ix20at...
szerk: "Itt van Kalandor esete. Olyan autót talált aminek jelen állás szerint, visszakövethető a múltja. Ebben az esetben úgy gondolom mérlegelhető a használt is."
Szó se róla... én is yarist vettem. 1 magántulaj, 7éves 54.000km végig szervizelve és az egy tipus amit vmennyire ismerek. Mellesleg ha majd kell nagyobb tudok majd családon belűl cserélni. (Édesanya új IX20at vett.)
Talán a 7.volt amit megvettem, a 7ből 3nak ránézre, első meghallgatásra volt baja. Azt a 3at is gond nélkül eladták.[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Kornel #111774 üzenetére
annyira más, hogy mielött rendesen elkezdenéd nézegetni nézz ki párat köryezetbe nyomj az eladó kezébe egy ezrest azt ülj bele, vezesd, ülj be magad mögé...
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz DeFranco #112078 üzenetére
a darálás nem gond, az EBD vagy és egy/kétcsatornás ABS hiánya a gáz.
Én már azon is filóztam télen kiveszem a biztosítékot. Rémítő amikor EBD (vagy és egy/kétcsatornás ABS) hiánya miatt mert az egyik kerék nem tapad az összes többin is lókakkin fékez kocsi meg csak megy előre... (Miközben ha nem lenne ABS vagy lenne mellette rendes EBD simán megállna)
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Kornel #112202 üzenetére
Ebben az 1.6-1.8misis sávban azért már ki lehet fogni jó/szép néha kvázi tökéletes darabokat.
Én benzines yaris/versot... néztem 1hónapig kb, ha makulátlan állapot lett volna fontos akkor volt 3napig fent egy garázsos 2008as 1.3as yaris sol 45.000kmel végig szakszervvízbe hordva.
Még az eredeti nyári gumi volt rajta téli meg nem járt hozzá mert ha -volt akkor tulaj nem használta.Én szerencsémre/bánatomra full extrasat akartam végül megszorulva letettem a voksom egy 54.000kmes 2008as EXE (digit klíma+kulcs nélküli indítás+...) mellé. Ez nem tökéletes pl bal alján ott a felületi rozsda (toyota szerint felületi rozsda,nem belülről jön 10+év mire átlyukad azaz nem garanciális probléma....), kellett rajta vízpumpát cserélni és jövőre vehetek rá új gumit mert még ezen is a nyári volt... cserébe benne vannak az extrak.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Geller72 #112644 üzenetére
Nekem az a megfigyelésem, hogy aki tényleg megteheti annak nem számít.
Nemérdekli a használt. Van 2-3db ami tetszik neki, elviszi őket tesztkörre kiválasztja a színt, belsőt...megrendel hozzá minden extrat oszt kész.
A végeredmény lehet, hogy csak 10, de az is lehet, hogy 60milla. Nem érdekli, nem fontos, nem tétel. Mint amikor te tejet, kenyeret veszel a boltban. Ja nem te(mi) lehet megnézed mennyibe kerül.
Biztos hülye?don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Satan_Claus #113153 üzenetére
"a 2 Avensisből az egyiknek a motorja csattogott, a másik meg felváltva fehéren - feketén füstölt, valszeg megölték a motorját (1.8 VVTi mind2)"
kb 2006 közepéig 1.8 VVTik ha nem kapták meg max 15kkmenként az olajcserét akár 100.000km után már eszik az olajat majd ha nem foglalkoznak vele(kb 200k a javítás) akkor újabb 100kkm után kukásak.
Toyota 8év/200.000kmig gariba cserélte őket.ha 1.8vvti akkor vagy olyat kell venni amin gariban megvolt a motorcsere, vagy 2006 utánit.
azért nem írják oda, mert simán eladják.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Tom1939 #116269 üzenetére
"Tényleg használható e magyar körülmények között a michelin crossclimate."
Akivel beszéltem azok szerint jó. Nyárim utolsó kört rúgja, télit idén még felrakom aztán jövőre ha kollégák meg lesznek vele elégedve 99% beruházok rá.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz parandroid #117015 üzenetére
"jelképes méretűre összenyomorítani a hátsó ablakokat, hajrá, lehet bepakolni a gyerekeket a barlangba."
és már az egyterüeket, SUVokat is elérte ez az őrület. Elöl is sokkal rosszabb a kilátás, hátul meg barlang.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz !Overdose! #117397 üzenetére
"Az állófűtés nem csak a vizet melegíti?"
A blokk fém, fémek a hőmérsékletet nagyon jól vezetik.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz bajnokpityu #118340 üzenetére
hát karakterre tényéleg más amikor 1400-4500ig végig megvan mint egy vonal a 170/200nm
és nem mint régi 1.6nál 2000nél nem történik gázadásra semmi, kb 3000nél megy 100nm fölé és 4000re el is éri a "csúcs" 145nmet ami után már lefele megy....don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
persze kérdés mi a "sose" de Toyotanak is volt (lehet van is) pár láncos benzinese ahol csak ellenörzés van előírva, csere sose és megfelelő használat/karbantartás esetén tényleg "sose" nem kell vezérést cserélni.
Persze kérdés mi a soha de 99%nak 600.000-700.000+km az soha.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
Pécsen jó futóművest és/vagy Toyotas szervizest tud vki?
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
ott van a hszemben: "megfelelő használat/karbantartás esetén"
A megfelelő használatba nem fér bele a 130nál erős voltam és csakazért is benyomtam 3asba vagy a min 10W40et rakok bele mert a sürű a jó és mindig megvárom a 15.000kmet hiába városi 3kmes padlófék/padlógáz a vezetési sítlus.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Johnny198612 #125259 üzenetére
"Raadasul tobben kiemeltek, h a Yaris nem teljesen Toyota szinvonal."
Kik?
"Yarisbol meg a 13 evesek is 1.4 M korul vannak."
Hol?
[link]don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Johnny198612 #125278 üzenetére
"es ha oregszik, akkor ez is oregszik, es komolyabb problemak is fellephetnek"
Elolvastam a cikket de nem látom a komolyabb hibákat. Hogy 10évesen kell rajta légtömegmérőt pucolni vagy neadjisten cserélni (kb 10perc) az nem komoly hiba. Hogy 250.000km fölött kezd kopni a kormány az sem komoly probléma. (Jellemzően bebörözik) Indítási nehézségekreől én nemtudok, váltó reggel keményebb -ok esetén elsőre tényleg nehezen veheti az 1/2t elsőre. De ez megint nem komoly gond. Főleg, hogy alig van keményebb - az utobbi években.
Ha megbízhatóság, tartosság fontos yaris nem az egyik hanem imo a legjobb kicskocsi választás a piacon. jazzhez képest is.
"Ezert zartam le a 8-9 evnel oregebb autok nezegeteset a hetvegen."
pldnak Veszel egy 5éves 100.000kmes pl TSIs VWt avval szted kevesebb probléma lesz mint egy 200.000km+t futott 10+éves rendesen karbantartott yarissal? Karbantartod az a yaris lefut neked 300.000kmet még úgy, hogy motorhoz hozzá se nyúltál, a TSIs VW meg nemhogy 300.000km de 100.000kmen belül lesz zsebbenyúlós turbo és vezérléscseréd, márha nem futsz bele egy komplett motorcserébe. Melyik is a jobb, megbízhatobb, tartósabb?
Tényleg csak pl kedvéért."De ha veszek egy 7 eves Fiestat vagy talan Puntot, jo allapotban, ami meg fiatalnak mondhato, akkor meg talan elvezhetem par evig idegesito hibak nelkul"
Mi az idegesítő hiba? Mert akár punot/fiesta/yaris mindegyiknél lesznek idegesítő hibák.Daewobol meg ne indulj ki... teli voltak szar szériákkal.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
"Akkor át is nevezhetem a topikot Milyen Honda Jazz-t vegyek topikká, ugye?!"
hát hszed kb pont így hangzott... toyota szar, dizel szar, Honda isten... téma letudva, topik zárható izé átnevezhhető "Milyen Honda Jazz-t vegyek" topikká.
Jazz tud +100l csomagteret feltéve ha nem tologatod a Yaris üléseit. Persze az csak gyerekkel megoldás. És de jóval problémásabb. Topik zárható.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
Hyundainál I30/IX20... elképzelhető, hogy az első kötelező (olaj+szürőcsere) ~65-70.000Ft?
Édesanya lazán kifizette volna, csak nem volt a márkaszervíznek kártyaolvasója, így meg elmaradt amikor meg mondta ledobtam a szíjat, mert
Toyotanal pl Yaris szervízdíjak:
Motorolaj (5W30) és olajszűrő csere, karbantartási munkadíj
+ 1ÉV INGYENES EUROPE ASSISTANCE*
19 800FtA legdrágább Toyotanak a Land Cruiseré pedig:
Motorolaj (5W30) és olajszűrő csere, karbantartási munkadíj
+ 1ÉV INGYENES EUROPE ASSISTANCE*
35 600 - 37 600 Ftdon't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz hdman #126482 üzenetére
Michelin Pilot Sport egy prémium sportgumi. Nem arra van, hogy lassan kopjon hanem, hogy harapjon.
Lassú kopásra tökéletes a Michelin energysaver, 2-3*annyit elfut mint egy pilot sport. De nem is harap úgy...
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz hdman #126485 üzenetére
Nekem energysaver volt az brutál lassan kopik 80.000km elment 4mmig és fogyasztáson is jelenthet egy 2-4dlt, vmint szárazon sztem bőven jó.
De ha esik nem szabad tolni neki... brutál gyengébb mint egy pilot sport... ami ugye pont a másik véglet, legjobban kopó gumik közt van de harap szárazon, nedvesen.[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz yodamastah #127542 üzenetére
Volt anno erről egy írásom. [link]
Ha soha semmi nem megy tönkre, minimumra számolok mindent akkor ~35.000Ftot visz el a kocsi havonta. Valójában 50-60eft alatt nem nagyon lehet megállni talán nesa.
anyagiak: imo a választóvonal a család/gyerek. Tényleg a világ egyik legjobb dolga de költséges...
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
Baleset miatti bonus csökkenés, mennyivel növeli a kötelező díját?
Volt egy koccanásom, amire kihoztak 40.000Ft kárt (el nem tudom képzelni, hogy fényeszésen nem látszott semmi, mind1) és ha nagyobb az emelkedés lehet jobban járnék ha befizetném.
Tothgera30: ha jól emlékszem TSInél a lánc/vezérlés lehet problémás. Láncosat én nem vennék, új szíjasok tudtommmal rendben vannak.
paavoo: Amit VW előír. ld gépkönyv.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
-
Dare2Live
nagyúr
válasz kisza25 #150041 üzenetére
Azt tudd, hogy Kia/Hyundai GDIk (is) eléggé hajlamosak szelep "elszenesedésre". Aki figyel/megnézi már 30.000kmnél érzi, jól látja, késöbb meg ugye tisztítatni kell ami nem olcsó buli de olcsobb mint egy katalizátor...
Ezen pedig a 6.000kmes olajcsere meg hosszabb táv se segít. Kartergáz szürő... ellenben segíthetne csak akkor ugrik az 5/7év gari.
1.4 MPInél nincs ilyen probléma csak avval nekem van 7.6os átlagom azaz átlag inkább ~8.5ből fog eljárni.
Elég bosszantó ez a GDI szelep "carbon buildup" probléma mert szivóval Hyundai/Kianal nincs már turbó, egy 1.6 T-GDIhez képest meg egy 1.6 MPi rémitően gyenge.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz kisza25 #151445 üzenetére
szelep szenesedés különösen igaz Hyundai/Kia GDI vonalra akkor már ne csak az 1.6 GDI legyen említve.
Nem mindegy miben van az az 1.4 MPI, egy I20 mást fog enni mint egy IX20.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz antocian #151479 üzenetére
"Ideális az a verso, vagy scenic, de hát újonnan vagy újkori állapotban azok megfizethetetlenek."
5-5.5et írtál. Ennyiből mindkettő megvehető listaár szerint is. Scenicből nem listaáron hanem alkuval/akcióban talán Zen vagy grand is belefér.
Akcióban S-Crossból első keresés alapján 4.6ért találtam a 140LEs 1.4est,
amúgy 3.9ért indul. [link]A mérete meg neked kell tudni. Nekem városban elég lenne méretileg 3 gyerekhez egy S-Cross de amint el akarnánk menni nyaralni raknám fel a tetőcsomagtartot meg az 550l+os boxot, mert máshogy képtelenség elférni.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Acheron #151692 üzenetére
"Szomorú ez, hogy akármelyik modern benzines motor elkezd érdekelni, valami negatívum mindig előjön..."
Mivel minden új/modern motor GDI így nemcsak mindig valami de jellemzően ugyanazok a negatívumokt előjönnek.
Hamár szóba került: Van olyan GDI motor ahol szelepek nem kokszosodnak? (Most az mindegy, hogy 50.000km után lesz kokszos vagy 150.000km.)
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz #94529552 #151752 üzenetére
7 személyel 155liter a Verso. 5személyes, 5személyel 480liter
amúgy két gyerekhez kb ideális a Verso(C-Max, Golf plus, Picasso... méretkategória). Városban élhető, kisebb távokra bőven jó a 480liter ha meg 2hét+ nyaralásra is kell cigölni és kevés a 480liter akkor tetőbox.
pl Verso csomagtér ~480liter + tetőbox igény szerint akár 600liter = 1080liter. És máris agyonvertük csomagtér méretben egy kombi mondeot, de még 5személyel egy galaxynak sincs 1000liter+a.szerk: babakocsi. ha babakocsi van akkor baba is van. Onnan a baba elötti lábtér szabad. Amúgy babaval nehéz hosszú útra menni, nem csak mert sok a köcölék hanem mert egyszerűen nehezen viselik ha 4-5-6ht le vannak kötözve. Mondjuk én is.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs