- iPhone topik
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
- Magisk
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Fotók, videók mobillal
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Júliustól kötelező biztosítást kell fizetni egyes rollerek után is!
- Elhagyhat egy kamerát a Galaxy S25 Ultra
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Három Pixel 9 is lebukott
Hirdetés
-
Teljesen passzív, ipari célú MSI minigép a Tiger Lake-UP3 platformon
ph A két kijelzőt kezelő, többféleképp bővíthető vasat az Intel OpenVINO MI fejlesztőkörnyezethez ajánlják.
-
Európába érkezett a ChatGPT egyik legnagyobb ellenfele
it A Google-hátszelű Anthropic Európában is kiadja a Claude AI-chatbotot.
-
Problémás a kék szín megjelenítése HDR tartalmakban az OLED kijelzős iPadeken
ma A hiba mindkét új iPad Pro tabletet érinti, az Apple már dolgozik a javításon.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Verbat #99864 üzenetére
"Amúgy mióta divat TC-n a használttesztnek álcázott reklám?"
évek óta...
"becsületnepper" is teli van tekert kocsival, de gondolj bele mekkora gigantikus húzás is volt a becsületnepper név + TCs cikkek. Hány 10misit kaszálhatt evvel.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
télleg off: aki 10+éve piacon van annak jópár éve volt, hogy 6-12% kamattal kapta a hitelt. Így egy évi 10-15%al még tán 0ra se hozza ki. Így nem lett volna piacon nepper...
vagy megvolt a tőke túlnyomó része, vagy tudta az autókat pörgetni. ha tudta pörgetni az azt jelentette, hogy 2-4hónapnál többet átlagban nem állt rajta semmi. Máris nem 10-15, hanem ~50%volt. Ha a tőke nagyja megvan akkor ez ~zsebben is marad ha nem akkor legyen -15%=~35%. pldaból kiindulva magát minimálbérre bejelentve, néha +embert... fizetve költségeket nagyjából levonva minimálbéren felűl megmarad egy évi 10-15misi.
És ez részemről rendben is van, teszem csendben hozzá ha nem így lenne nagyja nem is csinálná.Ami baromira iritál, hogy a MO nepperek ~100% úgy b* át a vásárlót ahogy bírja. Évekig hallgattam, hogy, hogy versenyeznek ki tudja az adott romot a legnagyobb %al eladni.... Direkt a gombokért elhozható váltó/motorhibás de átmenetileg javítható, durván törött autókra utaztak az a legnagyobb biznic.
Szemrebbenés nélkül, dicsekedve...[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz deicide #100102 üzenetére
"hanem mennek a kertek alatt, kibaszott nagy dugókat okozva a mellékutakon, amik nincsenek felkészítve ekkora terhelésre."
Én is ezt látom a nagyobb bajnak. Elég ha csak a jelenlegi "ritkán használom/5000ft sok/nem fogom ezt is kifizetni így is mindenhol lehúznak" forgalom 20%a nem veszi meg akkor az a 20% átmegy azon a BPn(Érden...) ahol jelenleg is rendszeresen/bármikor van/lehet dugó. Egyrészt mégtöbb dugó lesz, másrészt az őshonos lakosság pikkpakk rászokik a mellékutakra evvel azokat elviselhetetlenné és balesetveszélyessé teszi.
Eközben ráadásul a "megyekártya" miatt még lényeges bevételnövekedés se lesz, a forgalomcsökkenés meg azon főutakon fog jelentkezni ami saját tapasztalatom szerint jelenleg is élhető.
azaz érezhetően több bevétel nem lesz, de jóval szarabb lesz. kb a megint nem gondolkodtak mint anno a 150ft/gbos netadónál. Az van, hogy nem értenek hozzá ami oké nem lehetnek internet/közlekedési szakemberek... de nem kérik ki 3 szakember véleményét hanem este megírják oszt az van. [link]
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz hobizoli #100149 üzenetére
több, sajnos saját plda is van, hogy nem mérlegelnek. Kinek volt elsöbbsége, ki nem adta meg és pont.
persze rendőrségen... egy két kapcsolat csodákra képes.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz hobizoli #100158 üzenetére
Igazad van, én is így gondolom mégis az van, hogy nem adta meg az elsöbbséget és kész.
Esetünkben még ekkora sebességtullépés se volt és hát ugye ha jól értem nem volt értelmezhető helyszinelés.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
Jovan akkor vegyük elő a tavalyi esetem egyszerüsítve
Enéztünk jobbra. Nincs semmi. Fordulunk, kocsi megáll. Enézek jobbra megint ~250mre megjelenik egy autó. Semmi pánik azalatt 4*megáll. De nem tőlünk 30mre vett észre, kezdett el fékezni. Ki a hibás? Mi.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
új 1.5 dci kről (K9K 608 / 609) van vélemény? Gondolom 0.9es tceről semmi...
Szóba került, hogy kéne venni egy ilyen mini crossovert és captour/juke eddig a legszimpibb.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
új 1.5 dci kről (K9K 608 / 609) van vélemény?
Menynire megvehető, egyes régebbi dcikről ugye lehetett csúnyákat hallani, kiforta már magát, mire kell figyelni...?
szerk: gondolom a 30.000km/2év olaj/légszürőcserét le kell hozni 15.000km/1évre és 30/45.000kmenként illik benne üzemanyagszürőt cserélni. Még mi?
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz zsoltee10 #100218 üzenetére
Nem szép a Vitara.
Ez a mini crossover vétel most nem logikus hanem ízlésbeli döntés lesz, megmutattam pár autót kiderült ez a mini crossover kategória játszik és ebből is a capture/juke a legszimpibb.
És imo érthető, szép, kényelmes.
kivülről
[link]belülről
[link]don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
[link]
tipikusés a külföldről behozottak egy szignifikáns része detto ez. Mért? Mert ezen lehet messze a legtöbbet kaszálni. (És ott ki se szurja volt tulaj, hogy dehát ez az enyém...)
zsolt: De már tényleg... lupo után 600ért prémium? minimum triplázódik az üzemanyagköltséged ha meg vmi elköszön és ebben az árkategóriában ez sanszos azonnal ugrik még 600... aztán még 600...
lupo után egy punto/yaris... is nagy lesz, van 4*a ami így baleset után gondolom nem mindegy, nem eszi le a hajad, kispénzből karban lehet tartani (nem 7l az olajat nyel el, hanem 3at, szíj hozzá 6-10k....) és ha vmi tönkre is megy van a bontóban anyag bolti ár harmadáért.
szerk: Fentihez. 1gen yarishoz mondhatni értegetek. Nem vagyok karosszériás... de nem 10* áltam alatta, rendszeresen jobban tudok tipikus problémákat... mint egy Toyota márkaszervizes. És hiába kérnek meg, hogy nézzek meg 1es yarist kapok rétegvastagságmérőt nem veszem észre, hogy kettőből lett összerakva.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz runner 125 #100356 üzenetére
Bementünk Hondahoz 1.5hónapja, hogy Jazz, nem tudnak rendelni.
Bementem egy hete, 2hónapja nincs és szeptemberig!!! nem is lesz, akkor jön az új generáció.europában a legnépszerübb tipusuk a jazz és 10-11hónapig nem kapható... wtf normálisak ezek Hondanal?
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz zsoltee10 #100360 üzenetére
Ha jól értettem a gyártása állt le és németben annyival jobb a helyzet, hogy ott még van vmekkora készlet és hogy oda elöbb érezik az új modell és kissebb lesz a kiesés.
Dizájn miatt Capture lett volna befutó de az ára ütős. 1.2essel közepes "intense" felszereltség + metálfénny, tolatókamera, elöl ülésfűtéssel 7% kedvezményt levonva 5.2misi!!! fölé jön ki és ekkor még nem rendes bőr a kormány...
5 meg kb a határ amibe bele kéne férnie.Városi max 4.2m, min yaris ülésmagasság volt a feltétel. Mokka, 2008, B-max dizájnra nem szimpi, IX20/Venga szimpibb de az leeszi a hajam, verso-s nincs, jazznál lemértem volna ülésmaggasságot elvittem volna egy körre, de nincs, note nem szimpi, 500x indulóára mint capture.
Megy az ötletelgetés...
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Goblin12 #100417 üzenetére
megfigyelésem szerinte 750-800k egy határvonal az alatti yarisoknak rendszerint van vmi kehélye.
Ez nem baj, ha tudsz róla, baj ha nem.Toyotanak kb az egy jó dizele az 1.4es de én kihagynám egy 10+éves yaris dízel 90%ban simán van 400-500.000km+ egy benzinesben szerencsével 150-200.000sem. Motorból mind az 1szfe, mind a 2szfe nagyon jó inkább az állapot döntsön. hirtelen ennyi
szerk: osztrák kocsik uugy rohadnak....
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz dabadab #100442 üzenetére
azért had lepődjünk meg a nyilvánvaló ostobaságon.
Dobpergés: Mostantól nehogy vki hahus vagy más hirdetett eladó kocsiról (könyörgöm ha eladó akkor hirdetik...) véleményt kérjen, úgy, hogy linkeli. Link nélkül meg ugyan, hogy mondjuk véleményt, hogy tünjön fel, hogy ha vmi kehés.
Becsületnepper meg had gratuláljak.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
Egy toyota.comról való manual is azonnali ban?
pl biztosíték csere yarison.
[link]don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz runner 125 #100516 üzenetére
Ami durva az a kihagyás. 2hónapja kb ami megmaradt, most meg, hogy szeptemberben jön. ~10hónapig nem kapható a legnépszerübb tipusuk.
ránéztem, ausztria és németben még drágább is mint nálunk volt, németben már nyáron megjön az új.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
Nekem hivatalosan 3.2l ami belemegy de még ha kicsit ferdén állok, hogy panból minden kijöjjön is max jelzés fölé megy 3lel.
Elején nem értettem... mára megszoktam, pont jó is mindig 3l veszek.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
-
Dare2Live
nagyúr
Máshol nem tudom, de általam ismert Toyotaknak talán pár fokos dölés lehet, csak 90%ig rakom és simán felcsavarom. De ahogy látom Ford...oknál is hasonló a helyzet. [link]
tersh: hirtelen ránézésre pl. [link] [link] pan->oil filter után "jut be a motorba" Ha filter száraz akkor először fel kell töltődjön, ennek a gyapotszerű izének fel kell szívja az olajat nem sok idő ez de addig se fut rendes kenés nélkül a motor. Uígy nem tudom mi van még a sorba de jobb a békesség...
szerk: De nem 100% kizárt, hogy nincs sok értelme de ekkor se bukik vele az ember semmit.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz hobizoli #100610 üzenetére
Ahhh most értettem meg egy régi Toyotas videot, hogy megnyomok, nyomva tartom vmilyen gombot, gyujtás rá, gyujtás le és akkor megforgatja a motort az indítomotor gyujtás nélkül. Ha jól emlékszem....
Fel nem fogtam anno mi az értelme, most meg nem találom...[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
Mindenkinek igaza van.
Egy 14es könyebben beleesik ja. Mégis nem a 14esek járnak gumishoz, felnishez hanem a peres gumival szerelt csodák.
Uígy nagyobb sebességet jól megválasztva kvázi "átmegy" a kerék a kátyún. Ja logikus. Csak ha nem lehet menni gumishoz.Most a jól müködő EPS/fékerőelosztó utállok jutottak eszembe. És biztos van egy 0.1%os réteg akinek jobb ha nincs. 99.9% viszont nem fogja egy időben a jobb elsőn nagyon jobb hátsón kevésbé csökkenteni a fékhatást miközben a bal hátsón elsőn erősen, bal hátsón kevésbé növeli vagy hasonló. Elsőnek is kéne hozzá 4db láb.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
Nemazért már de ez az egész feloldozás mert más is, meg ... tényleg baromira szarul jön ki Integra halála után 1 hónappal.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz VegyesTamás #101395 üzenetére
Matiz neki kb minden szempontból rosszabb választás mint egy Punto.
Szerelhetőségben, alkatrész szempontból, motorválasztékot tekíntve.... arról nem szólva, hogy a matiz mint a régi swift koporsó, punto pedig az egyik első autó aminek utascellája van és ez nem lényegtelen szempont.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Sholom #101579 üzenetére
Ha annyira nagyon a focus jön be neki akkor mért nem benzines?
Egyrészt nem betegágy, másrészt benzinesbe átlagban jóval kevesebb km is kerül, kínálat se kicsi. [link]
szerk: Ha "A fogysztas nem erdekli, a cege fedezi az utikoltsegeit " akkor mi a fenének akar dízelt, géza nooormális?
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Sholom #101594 üzenetére
Én ha nem akarja/érti 2. alkalom után rá szoktam hagyni mert csak rossz lesz.
Így vett haverom 3misiért 1.6tdcis C-Maxot. Utaltam rá neki de hát eldöntötte, meg tény kényelmes jó kocsi az. Nem kis, nem olcsó szívások után ~4évre rá eladta nem akarom kiszámolni mennyit bukott rajta... és most egy öreg japán szivó benzinessel jár, a legnagyobb költsége a 4gumi volt.
Szóval finoman közöld vele aztán ha dízelt akar a rosszabb fajtából akkor vegye ezt.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz tresh #101599 üzenetére
"Majd fogja ha kirúgják és nem fizetik.... akinek ez a szempont saját autó vásárlásnál ott baj van."
Akinek nincs erre a kirugják és nincs fél évig munkahelye esetre 1millió ftja az ne akarjon problémás motorú mondeot. Ilyenkor nem a +5-10Kft nyi benzin katasztrófa hanem egy 200-500.000fts javítási árajánlat.
Azaz neki főleg jobb a benzines.
De ha van +1misije a bankban akkor is.Sött afele hajlok, hogyha új autó akkor is jellemzően jobb vásár egy benzines, mint egy problémás és Ford dízelek nagyja ilyen dizel.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Kornel #101630 üzenetére
"újonnan bármikor vennék egyet" + "10k-s olajcsere periódus"
és persze igen így én is ill először végigszámolnám, hogy a dizel felár hány km, év után jön be. Anno legutoljára amikor ezen agyaltam vmi évi 30-40kkm között volt a vonal.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Sholom #101637 üzenetére
akkor ez eldölt.
motort nem piszkálja ellenben ez "hatástalanít" többek közt fokozottan rákkeltő anyagokat.
Van róla rengeteg leírás jellemzően szivinfarktus amikor kiderül mennyi a cseréje... leírás pl [link]
EGRnek pedig emlékeim szerint NOx hatástalanításban van a legföbb szerepe, amik erősen mérgező, az élő szervezetben nagyon káros gázok.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
-
Dare2Live
nagyúr
-
Dare2Live
nagyúr
-
Dare2Live
nagyúr
olajnál ökölszabály, hogy hidegoldalit érdemes csökkenteni 0Wra is nyugodtan, melegoldalinál meg nem érdemes eltérni az ajánlottol.
és persze a gyári ajánlást betartani legyen az akár API akár vmi speckós.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz tboy93 #102361 üzenetére
Nincs benne semmi csoda. Vedd le az adókat a magyar árból és ugyanott vagy.
amúgy 2.2$/gallont találtam 3.78l/gallonnalé számolva 275ft/$ alapul véve 161Ft/liter.De ha megnézed autó árakat, kaja árakat.... mind olcsobb USben mint MOon.
Fokozzam? MOon ha pl 270.000Ftbe kerülsz a cégnek akkor ebből megkapsz ~130nettot. (kb 200brutto)
Tehát a te által megkeresett összegnek első körben 50+%át lenyeli az állam!
Aztán mindenre rájön minimum 27% adóteher (ÁFA), üzemanyag árára sokkal több, hogy a matrica, súlyadó....ról ne szóljak.A végére kijön, hogy az általad megkeresett/megtermelt bér 70%át lenyúja az állam.
Elvileg a fenti jóléti államnak a lényege az lenne, hogy sok adót fizetsz de cserébe kapsz jól müködő ingyenes egészségügyet, nyugdíjat.... ehez képest ugye a pénzt lenyeli az állam egészségügy szinvonala béka segge alatt, hogy arról már ne szóljak mekkora nyugdíjunk lesz.
runner 125: Ez így elég zagyva. pl Kína fogyasztása már rég megelőzte USét ehez képest majd hófehér. Uígy nem jön össze ez a minimum 2/3 US tulajdon. Arról nem szólva, hogy piac van. Ha exon vmit kitermel azt annak adja aki a legtöbbet adja érte. Nem jótékonysági intézmény.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz sch_a #102643 üzenetére
sztem néhol nem tudod mit akarsz...
pl mi a jól felszerelt? ABS? Léggkondi? KPzár? az mért ne férne be Yarisba ebbe az értékhatárba?
yaristól azért félsz mert kicsi lenne? Mért Fiesta nagyobb?ilyesmik. ha nagyobb kell huzd ki a fiestat, yarist és rakd be helyére a focus, corollat. Mégnagyobb? focus, corolla kombi, 307 helyet meg 307sw. Megbízhatóság? Ebbe nincs kérdés yaris, corolla a leg ráadásul 1.3as és 1.0as is nagyon megbízható, keveset fogyasztó darab.
szerk: Nekem amúgy yarisom van, sokat gondolkodtam cserén de nehezen veszem rá magam nekem túl jó.
Az év 99%ban tökéletes jórészt városban, kissebb mértékben országúton van használva 4.9-5.1lel eljárok. BPen ez felugrik 6lre.
1% ami marad a nyaralás.... ekkor felrakom a tetőboxot az +400liter azaz össz van 680literem. Ha vennék egy corolla kombit, 307SWt azoknak van ~360liter. Akkor is fel kéne raknom a boxot, semmi +t nem adna.
Ha lesz két gyerek akkor első körben előre tolom a hátsó üléseket aztán lehet kényelemből mert megtehetem cserélek...[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
anno számolgattam
-ha kapunk hitelt amiért 0%os kamatot kell fizetni, vagy kipengetjük és nem számolunk avval, hogy az a pénz máshol többet hozna
-és sikerül venni egy amortizációjának nagyján átesett 6-7éves autót
-amit 18éves koráig akarunk üzemletetni
-és ebben a +12évben soha nem romlik el
-nem rozsdál,
-nem kell súlyadót fizetnünk mert rokkantak vagyunk,
-olajat, fékpofát... magunknak cserélünk.
...
akkor a mostani benzinárak mellett olyan 320.000Ftbe kerül évente az autó. [link]Reálisan nézve amúgy sokkal többe évi 500K alatt még az ilyen überspurok se usszák meg mint én.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Kornel #102980 üzenetére
Mindenkinek magának kell kiszámolnia, maga tudja mennyit megy hol...
Én jórészt megyeszékhely városban Yarisból kijövök ~5 liter környékén, még mindig kicsi/közepes 1.4es tetű lassú IX20nál 7lből, egy nagynak számító benzines sorrentoval meg nem tudom 12L alá vinni.
az mondjuk évi átlag 15.000kmel számolva ez sztem nem sok nem kevés jelenlegi rekord alacsony árakat figyelembe véve. 330*5*150=247500Ft vs 346500 vs 599400
Azaz ezt a rekord alacsony üzemanyagot alapul véve évi +100.000Ft marad a zsebben egy kicsit nagyobb és 352.000Ft tényleg nagy kocsit figyelembe véve.
Erre rájön a szervízdifi, súlyadó, kötelező, nagyobb gumi, amortizáció, hitel vagy elmaradt kamat...
Vége az, hogy egy 6évesen vett Yaris min 7-8évig megtartva épp kihozható évi 500kból, egy 6évesen vett IX20 700kból, egy 6évesen vett sorrent 1m+ból.
És itt jön a személyes kérdés. Ha van havi 200+nettod. Ez azért MOon elég jó fizunak számít. Megér +1hó munkát minden évben az IX20. Vagy megér minden évben +3hó munkát a Sorrentó?
Nagyobb boldogságot ad e egy IX20/sorrento, mindha elmész nyáron/télen 1-3hét full exclusive akárhova vagy befizeted/elmész gyerekekkel síelni vagy...Nem lehet beleszólni. Mindenkinek ki kell számolni és eldöntenie neki mi éri meg.
Számoláshoz segítséget adhat egy kiszamolos excel abba kb minden benne van. Ajánlom.
[link][ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
topikot olvasva még aki városra is vesz kocsit annak is nagykocsi avensis, sorrento... val kéne járni mert parkolni uolyan könnyű anyagilag meg alig megterhelöbb.
Már rég ki kellett volna halnia ennek az max 4méter hosszúságú kiskocsi kategóriának...
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz deicide #103001 üzenetére
Nincs behúzva a kézifék pont emiatt. Simán odébbtolnak. Behúzod akkor is de nagyobb lesz a horpadás.
De ha nem is tolnak nagyon odébb rendszerint lököstöl, lökösig mennek. Hallják/érzik lökös megy a fék.[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs