Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz Dell XPS #17591 üzenetére

    A rendőri intézkedést lezárták helyszíni bírság kiszabásával, minket meg megnyugtattak, hogy minden rendben van az autó papírjaival, biztosításával!
    Ezt követően bevittük a Néró M5-be, ők felvették az Unionnal a kapcsolatot. 1hét múlva megtörtént a kárfelmérés az Union részéről. Most 19-én telefonon elmondta az ügyintézőnk, hogy átadják az ügyet a MABISZ-nak, mert a szerbek azt igazolták vissza, hogy nincs biztosítása. Megállapították a kárt, közölték, hogy a roncsot már értékesíthetjük. Ennyi. Pénteken próbáltuk telefonon elérni a MABISZ-t, de lehetetlen volt, így írtunk nekik egy e-mailt... a visszaigazolás megjött, hogy megkapták, olvasták, de válasz még semmi. Ennek fényében holnap megint megpróbáljuk felhívni őket, ha nem sikerül, akkor személyesen befáradunk hozzájuk. Jobb ötletem nincs. A poén, hogy erről az egész biztosítós herce-hurcáról még egy db papír sincs a kezünkben. Szánalmas, hogy 3hét alatt ennyit tudtak intézni!
    Az, hogy nekem ez alatt a 3hét alatt milyen plusz költségeim keletkeztek az autó hiánya miatt, az senkit sem érdekel majd természetesen. Baromira elegünk van már!! :W :W

    Minőségi üzleti kategóriás laptopok garanciával,számlával!Üdvözlettel: Miklós Zoltán 709400131 Viberen is!

Új hozzászólás Aktív témák