Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • oncsi

    őstag

    Mikor jönnek már rá a fiatalok (bocs de az idősebb korosztály ezt talán már megtanulta), hogy egy telefon árának a 25-30%-a garancia. Ez dzsunka, nonem, alsó kategoriában nem így van. Azért is tudnak tölük venni olcsobban.
    Csak a saját példámat hozom fel (a közel 33 év Bizony nem elütés) mobiltelefonálás alatt megtanultam, hogy a garancia a legfontosabb. Sokkal fontosabb mint a tesztek mutogatása, vagy a mindig aktuális csúcsmodel tulajdonlása.
    A mostanában szidott Samsungbó 4db ot használunk. 2db. S2-t és egy Note 10.1-et, meg egy Tab 10.1-et.
    Az egyik S2-nél volt egy garis sw frissités. És az egyik Note-n volt egy töltés hiba, amit a halyszinen (munkahelyemre jöttek, kaptak egy szóbát), és kicserélték a töltő-kábel-aksi triót. 1 évesen. Plusz 2 fóliát, törlő kendőket. Van még rá 13 hó gari így is. Az aksira töltőre újraindult az 1 év tartozék garancia.

    Mellesleg ez a tavaji kifutó csúcsmodel volt. 200 körüli árral. Erre it komoly szakemberek mondják, hogy elavult, meg haladni kell a korral. Néha gondolom másokat is meglep, hogy ki van a nick mögött.
    Szaktudását az tanórák alatti nyomkodásból szerezte. Félre ne értsetek, nem bántani akarok senkit.
    De amikor beir egy hozzáértő, hogy ő most megy adót csalni, mert kell a csúcsmodel, a játékra, megzizzen az agyam.
    Az ilyen hozzáállást sokan leleményesnek, én meg köztörvényesnek tartom. Lehet, hogy elkur..lt a világ, de hogy ezt még reklámozza is a gerinctelenje, az tulzás.

    [ Szerkesztve ]

    Kinek csak kalapácsa van, mindent szögnek vél

Új hozzászólás Aktív témák