Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz andrás47 #137792 üzenetére

    Sok hazai gyártói/szerződéses szerviznek kevés az, hogy EU-s a készülék, ha nem hivatalos hazai viszonteladónál történt a vásárlás (márpedig a Turbado nem az), akkor vagy nem foglalkoznak a készülék javításával (Huawei/Honor például egy ideje), vagy csak a kötelező egy évet adják meg, a második kiegészítőt nem (Samsung és társai), ráadásul az első évben is vannak korlátozások a kedvezőbb vásárlású készülékek ügyintézéséhez képest (csak javítás van, nincs csereigazolás...stb.).
    Nem véletlen, hogy a Turbado által intézendő a jótállás és jellemzően nem vihető direktben a hazai gyártói/szerződéses szervizekbe a készülék a fogyasztó által, mert van ugyan gyártói jótállás a készülékeken, de többnyire nem itthon hozták azokat eredetileg forgalomba (más régiókóddal rendelkeznek), így csak külföldön, a forgalomba hozatal szerinti országban intézhető az, ezért kell a vásárlás helyére visszavinni vagy -küldeni a terméket.
    A Turbado és társai üzletek/webshopok nem véletlenül adják látványosan olcsóbban a termékeket, mint a hivatalos hazai viszonteladók és az olcsóbbság miatt a jótállás is kompromisszumosabb, de persze a vásárló dönti el, hogy neki melyik konstrukció a megfelelő.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák