- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Megvan a Honor 200 startdátuma
- Honor Magic V2 - origami
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
Hirdetés
-
Manor Lords - Túl a kétmillión
gp Alig három héttel a megjelenés után máris egy fontos mérföldkövet értek el a készítők.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
it Hiába a nagy tüntetések, a helyi önkormányzat rábólintott a Tesla német gyárbővítésére.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qtya123
őstag
Üdv!
Tudtok Budapesten olyan mosót, ami a szokásos kézi lándzsás, de van a talajba beépítve alvázmosó fúvóka?
Ez pl Mosonmagyaróváron van: [link]
Ilyet jó lenne találni Budapesten, mert a kefés mosókban van, de nem akarom a kefés karcolós mosást. A robowashnál tök jó az alvázmosó fúvóka, meg nem kefés a mosó, de nem annyira S-cross kompatibilis. Ugyanis ennek a motorház teteje a két oldalán majdhogynem derékszögben lehajlik a sárvédő felé. Így a hézag gyakorlatilag oldalt van. A mosó egyik keskeny vízsugara meg pont abban a magasságban küldi végig gyök kettővel, igen nagy nyomás azt a rést. Ennek az az eredménye, hogy egy kicsit vizes lesz a szélén a motorháztető alatti szövet. Hamar kiszárad, meleg is van, a motortér is meleg, de nem tetszik. Úgyhogy ennyi volt a robotwash.
-
Qtya123
őstag
válasz rbalint88 #240387 üzenetére
Eddig így csináltam minden autón. Csak most nemrég kapott alváz+üregvédelmet az üregúrnál és azt mondta, hogy nem a legjobb dolog nagy nyomású mosóval mosni az alját az alvázvédő miatt, mert ha túl közel van, akkor felsértheti és ott bemehet alá a retek.
Ő javasolta, hogy inkább ilyen sprickolós mosóba menjen az alja.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
Üdv!
Biztosítással kapcsolatban lenne egy kérdésem.
Jószág uraság megtört engem (1998-as Swiftel voltam). Röviden annyi, hogy haladok az úton 50-es tempóval, előttem megy 3 másik autó. Az út mellett áll egy autó, nem lóg rá az útra, teljesen lent van az úton kívül. Se index se semmi. Az előttem lévő 3 autó elmegy mellette, jövök én, majd ahogy elmegyek mellette egy puffanás hátulról és kicsit érzem, hogy meglökődik az autó... Az okos belém kanyarodott.
A hang alapján nagyobb bajra számítottam, de csak annyi a sérülés, hogy a bal hátsó sárvédőm csücskén kb 5 cm-en lehúzta kicsit a festéket. Behorpadva nincs. Mondjuk fura, mert kicsit még meg is mozdult az autóm oldalra, ahogy meglökött. Lehet, hogy a lökhárítóm fogta meg, bár azon meg nincs nyom. Igaz olyan hú de sok nyom nem is látszana, lévén fényezetlen matt fekete műanyag.
Végignéztem, nem látszik sérülés, szétnyílás a futómű elemeken.
Azért majd a kárszakértő mikor kijön, mondom neki, hogy lehet szépen megemelni műhelyben az autót és nézzék meg ott is a futóművet.... Szerintem nincs baja, a gumin és felnin sem látszik ütközés nyoma, de sosem lehet tudni.
Ezzel kapcsolatos lenne a kérdésem. A kárszakértő a sárvédő húzást látva mondhatja azt, hogy ez ennyi és kész, vagy ragaszkodhatok ahhoz, hogy nézzék meg műhelyben a futóművet is?Amúgy kíváncsi vagyok, ha csak a sárvédő 5 cm-es meghúzás lesz a feltárt hiba, mennyit fog ajánlani a biztosító (K&H-nál van neki) egy 24 éves autóra.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
Na igen, gondolom ott fogják vissza a pénzt, ahol csak lehet.
Az imént bejelentettem a K&H-nál. Scannelve csatoltam a kék-sárgát is.
Mondjuk közben észrevettem, hogy a feleségem, aki kitöltötte (az ő írása olvasható, velem ellentétben ) elírta a lapon a sérülés helyét. Azt írta, hogy bal hátsó sárvédő, miközben a jobb hátsó.
Az ábrán és a rajzon jól jelölte. Remélem ezen nem rugózik majd a biztosító.... -
Qtya123
őstag
Sziasztok!
Gondolkozom kavicsfelverődés ellen védő fólián a motorháztetőre. Ha már van rajta 3-4 pötty, ami javítófestékkel meg lett pöttyözve, akkor ettől függetlenül mehet rá fólia, vagy teljesen ép felület kellene?
Ár/érték arányban tudnátok mondani Budapesten, vagy környékén szakit? Neten kerestem, de ilyen 160e Ft-os árakat láttam, ha van ettől olcsóbban azt bevállalom, de 160e Ft-ért nem kell, abból lefényeztetem a géptetőt kétszer.
-
Qtya123
őstag
Sziasztok!
Vettem mindkét autóba üvegtörő+övvágó eszközt.
Ilyet pontosan: [link]Gondoltam nem csavarozom fel, hanem kétoldalú ragasztóval rögzítem, de elvetettem az ötletet, mert nem elég erős a rögzítés. Marad a csavarozós. Az utcai harcos Swiftben gondoltam felcsavarozom a sárgával jelölt részre: [kép] mivel nincs könyöklő, továbbá ezt nem sajnálom összefurkálni.
A Crossban viszont a könyöklőre gondoltam, amelynek jó nagy a belseje és a belső tároló oldalfalára gondoltam, hogy rácsavarozom, ott úgysem látszik.
Eszembe jutott még a könyöklő felhajtható fedelének az alja is, mert azt felhajtva talán könnyebb elővenni, minthogy a mély üregben turkálni. De arra gondoltam (lehet túlgondolom), hogy mi van akkor, ha egy nagyobb csattnál lesz akkora erőhatás, hogy a könyöklő fedele letörjön és elrepüljön, így meg integethetnék az üvegtörőnek is, ha az az elrepült fedél alján van.
Szerintetek melyik rögzítés lenne jobb?[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz radi8tor #259353 üzenetére
Az a baj, hogy a Swiftben olyan brutálisan keskeny az ajtózseb, hogy esély nincs úgy beletenni a konzollal, hogy az onnan kicsatolható és kiszedhető legyen: [link]
Egy jégkaparó fér bele élére állítva....De valóban megfontolandó, hogy a láb mellett sérülést okozhat. Akkor a Swiftben agyalni kell tovább.
focvis: Akkor szerintem a könyöklő fedelének alja lesz nálam is a Crossnál.
A napszemüvegtartó tényleg nem a legjobb ötlet, nem egy erős szerkezet és ha kirepül könnyen fejbe vág.Ezért száműztem a poroltót is a csomagtartó aljába. Oké, hogy ezer év kivenni, de még mindig jobb, minthogy nincs rendesen lerögzítve az utastérben az ülés alatt és egy borulásnál pont az verjen agyon. Plusz az ülés alatt fut a légzsák kábel is, azt se tépje már el.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz radi8tor #259353 üzenetére
Na végül a Swiftben nem találtam értelmes helyet a középkonzolnál. Ahol jó lett volna, ott meg nem volt elég hely. A kesztyűtartóba került, nem csak úgy behajítva, hanem az üreg belsejében a plafonra csavarozva.
Crossban meg sajnos a könyöklő fedelének aljára nem fért el, mert túl hosszú.
Így a könyöklő üregében csavaroztam fel:
Szerintem jobb megoldás, mint amit a Swiftben ki lehetett hozni.[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
Üdv!
Budapesten tudtok olyan műhelyet, ahol úgy cserélik a fékfolyadékot, hogy gépre teszik és megjáratják az abs kockát is?
A legtöbb helyen simán csak lábbal pumpálós megoldás van, esetleg a gépi csere, de olyat nem találtam, ahol az abs kockát is járatják.
-
Qtya123
őstag
válasz radi8tor #260155 üzenetére
Én a Parkside ütvecsavarozót vettem meg a héten 35ezerért. Nem tudom mennyi szokott lenni és milyen árnak számít ez, de körbenézve a neten 35-ért sok esetben akku nélkül vannak cuccok, vagy ha akksival van, akkor csak ilyen 150-200 Nm-es készülékek.
Meguntam már a két autón a kerekeket kéziszerszámmal cserélni, ez legalább kicsit meggyorsítja majd.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz lazac_ #260168 üzenetére
Combosabb csavarokhoz gondolom kevés, de nem gond. Lengőkart nem minden évben kétszer cserél az ember, azt kibírom kézi szerszámmal is. Ez csak kerékcserére lesz használva. Untam már 36 csavart kéziszerszámokkal lelazítani és letekerni (egyik autón 5/kerék, másikon 4) majd 36 alkalommal ismét fel. Az 72 csavarozás és ez kétszer egy évben. Remélem valamennyi időt spórolni fog ez a cucc. Így csak annyi lesz a kéziszerszám, hogy a végén nyomaték kulccsal végigszaladni.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
Üdv!
Két kérdésem lenne a fórumtársakhoz:
- Budapesten hol van jó minőségű autókozmetika, ahol patikán kitakarítják az autó belsejét és nem az van, hogy átszaladunk rajta ronggyal, rommá fújjuk szilikonnal a műszerfalat, plusz karistoljuk a porszívó gégecsövével a küszöböket...?
- Az autómba 3.9 Liter motorolaj kell. A szervizben beleburították a 4 literes flakont. Most a nívónál a szint a MAX felett van 6 milliméterrel. Jól gondolom, hogy ilyen mértékű többlettel nincs semmi gond?
Köszi!
-
Qtya123
őstag
válasz BigBlackDog #263567 üzenetére
Kozmetikás tippet köszi, közben lett egy kontakt.
A +6 mm-es szint leállítás után kb 10 perccel nézve volt. Lényegében 1 dl-el van több benne, mert 3.9 az előírás és 4-et rakott bele...
-
Qtya123
őstag
Üdv!
Van valami tanács arra, hogy milyen szerrel érdemes leszedni azt a fekete ragacsos anyagot, amely az ajtó párazáró fóliája alatt van? [link]
Nem akarok olyan oldószerrel nekiugrani, ami lekapja az ajtó belsejéről a festéket is.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz tboy93 #264972 üzenetére
Nitrohigítóval biztosan nem megyek neki. Lakkbenzin sem hiszem, hogy jó ötlet.
Izopropil alkohol jut még így eszembe. Biztos van valami normális oldószere, de a fene tudja milyen pontosan ez a gyári kence, mi az előírt oldószere...
Még lehet megkérdezek autóhifist, azok leszedik, mikor az autó hangszigetelését csinálják. Egyébként annyi a dolog, hogy a gyári tömítőanyag nem épp a legjobb minőség és néhol elengedi a fóliát pár mm-től 1-2 cm-es hosszúságban. Ott meg be tud jutni a víz. Tipikus S-Cross betegség. Bóvli a tömítőanyag és nem elég rugalmas. Bezzeg a Swiftben 25 év után is olyan, hogy kicsit megnyomod és úgy odaragad, hogy csak na.
Gondoltam Sika Lastomer 710-el nyomom ki a gyári trágya helyett. Csak előtte le kellene szedni a régi ragacsot. Igazából rá is nyomhatnám vékony rétegben, de az olyan gányolásos dolog lenne. Az is eszembe jutott, hogy elviszem autóhifishez és mondom neki, hogy csinálja meg így, akkor tuti jó: [link]
De 40ezer Ft-ot mondott a 4 ajtóra. Annyit nem adok érte, hiszen nem nagy kunszt leszedni az ajtóborítást, ennyit nem ér meg nekem.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
Üdv!
Első szélvédőre napvédőből tudna ajánlani valaki normális minőségűt? Ezek a filléres cuccok annyit is érnek... Az a fém gyűrű, ami az anyagba van applikálva, hogy a tapadókorongok ott rögzüljenek gyakorlatilag egy légyfingástól is kiszakad a helyéről és használhatatlan lesz az egész, mert onnantól kezdve nem áll meg benne a tapadókorong.
Erről a fajtáról beszélek: [link]Láttam ilyen merevebb, karton szerű anyagból készült napvédőt: [link]
Ezek jobbak? Vagy ezekből is ugyanúgy kihullik a lyuknál a fémkarika?[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
Köszi a tippeket. Az esernyős nem biztos, hogy jó nekem, lévén kamera is van és nem középen, így tuti útban lenne az esernyőnek, mert azon csak középen van kivágás. A jelenlegi cuccokon is vágni szoktam egy bemetszést, hogy a kamera tartójának helyén becsússzon, így a kamerát is takarja a naptól. Az esernyőt nem szívesen vagdosnám.
Rápróbálok akkor erre a merevebb verzióra, ha azt megtartja korongok nélkül a napellenző. A másik fajtával az a baj, hogy hajlik nagyon és korong nélkül kicsúszik a napellenző alól.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz cOxeR #275061 üzenetére
Nagyon brutál volt a vihar, mint valami trópusi hurrikán. Felénk rengeteg fát kidöntött. Voltam kint a városban, sok helyen szlalomozni kellett a félig, vagy teljesen útra dőlt fáktól.
Sok autón esett kár.Én mindig úgy próbálok parkolni, hogy ne fa alatt álljak és igazából közvetlenül épület mellett sem szeretek állni, mert bármit lesodorhat a tetőről, párkányokról, erkélyekről. Így kvázi kiesik a lakás előtt a parkolóhelyek kb 90%-a.
Az a szerencsém, hogy az a maradék, ahol se fa, se épület, azok vannak a legmesszebb a bejárattól, így általában van hely.
De most, hogy ennyi autó kapott, szerintem felfedezik maguknak mások is. Azt viszont nem lehetett elkerülni, hogy 500 kg levél, termés, virág és minden egyéb más ne lepje el az autót. Arra meg különösen háklis vagyok, mikor a szélvédő előtti műanyag rács van tele retekkel, mert abból ugye mindig jut le a rács alá is....(Garázs meg kihalásos alapon, továbbá van nem messze innen egy garázssor, ahol vannak eladóak néha, de ott nem veszek, mert önkormányzati telken áll... Nem akarom azt, hogy x év után egyszer jöjjön a levél, hogy más beruházást terveznek oda, leszek szíves saját költségen lebontani. Nem véletlenül olcsóbbak 3-4 millával azok a garázsok.)
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
Üdv!
EU-n kívüli ország traffipax bírságáról van valami infótok?
Volt egy Albánia-Montenegró körünk és hazafelé Boszniában már nem bírtam idegekkel az előttem 40-el szüttyögő lerúgott furgont. Persze pont lakott területen előztem meg és mivel idegből tettem, így kb 68-ra gyorsultam fel, nyilván egy fix traffi előtt.
Villant is, ahogy kellett. Számíthatok arra, hogy megkeresik a rendszámmal kapcsolatban a magyar hatóságot, vagy ez csak EU-n belül játszik?[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz Hőguta #276643 üzenetére
Azt vártam én is, hogy a határon jelez majd a rendszerük és addig nem engednek ki, amíg nem fizetek. De nem volt semmi.
Remélem megúsztam akkor. Tanulság: ne húzza fel az embert a tetű lassú furgon...
Amúgy nem húzott volna fel, ha nem az van, hogy egy komplett héten át minden nap Montenegróban a tengerparti települések között szivok a rohadt nagy dugóban. Felemésztette a türelmem. A budapesti dugók semmi ehhez képest. Átlagosan napi kétszer 1.5 órát ültünk benne. Volt olyan,. hogy 3 órát egy irányba... 5 km-t tettünk meg 2 óra alatt. Szóval aki oda megy nyaralni az felejtse el, hogy mászkál a települések között autóval. Vagy ha igen, akkor reggel 8 előtt induljon meg, mert utána egész nap végig katasztrófa. -
Qtya123
őstag
válasz kisza25 #276690 üzenetére
"Olaszok ugyanúgy vezetnek, mint mi"
Én most edződtem meg a montenegrói és az albán közlekedésen. Kb 1800 km-t tekeregtünk náluk. Hát ők nem úgy vezetnek, mint mi.
Meg lehet szokni, először fura, de végül is balesetet, koccanást nem láttam a káosz ellenére sem.
Mindenre nyomkodják a dudát. Ha jelzi, hogy jön, ha ideges, ha beenged, ha eléd vág, vagy csak úgy... Így a végén már azt sem tudod, hogy ki miért dudál.
Volt olyan, hogy a dugóban araszolva megláttam egy helyet, elkezdtem párhuzamosan betolatni, erre az albán veri rám a dudát. Felhúztam maga, nézek hátra idegesen, meg kérdezem, hogy mivan, erre csak annyi, hogy jelzett, hogy megállt és tolathatok. Hát mondom bocs bakker, köszi, de igazából látom magamtól is. Én meg ugye rögtön arra gondoltam, hogy azért dudál, mert nem tetszik neki.Az, hogy a biciklis szembe jön a többsávos körforgalomban, az teljesen normális. Index az a körforgalmakban, meg úgy alapban kb ismeretlen fogalom. Ami fura volt még, hogy 2x2 sávos út és balra nincs kanyarodósáv, hanem a belsőből kanyarodnak le, de külön lámpa sincs, csak telizöld, szóval várni kell, míg a szembejövő 2 sávon elmegy a forgalom. Ez akkor jó, mikor mész a belsőben és beragadsz, mert az előtted lévő természetesen nem indexel, hogy ő le fog kanyarodni, neked így meg már nincs időd jobbra kisorolni.
Nem értem miért nincs kanyarodósáv, nagyon belassítja a forgalmat ez a szerencsétlenkedés. Ahogy az is, hogy állsz egy kereszteződésben, várod, hogy menjen el előtted az autó, de az meg index nélkül lekanyarodik abba az utcába, amelyben állsz.Ja és ha előzékeny vagy és magad elé engedsz valakit, akkor mögötted 99%, hogy rádverik a dudát. Volt, hogy a rendőrautó dudálta le meg mutogatott a svájci turistának, mert az beengedte maga elé a kikanyarodót.
Érdekes egy légkör. Van a káoszban valami rendezett folyás, de sokkal lassabb a forgalom a fent említett baromságaik miatt. Meg egy idő után kezdtem már unni a sok tülekedést, bedugdosom az autó orrát, átmászok mindenen mentalitást.[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz alexah #281105 üzenetére
Szerintem nem nagyon büntetnek kamerák alapján. Van pl a reptérről jövő gyorsforgalminál befelé egy rész, ahol buszsáv van, hogy a Gyömrőit be tudja kapcsolni a forgalomba a buszok és taxik vonatkozásában.
Ki is van írva egy táblára, hogy kamera kontroll és 2 kamera is figyeli az oszlopon azt a kis szakaszt: [link]
Na itt az autósok rendszeresen szoktak le-fel menni a gyorsforgalmira. Nekem pl nem egy ismerősöm van, aki itt napi szinten le-fel megy és sosem büntették meg őket. Egyszer láttam a budapesti autósok youtube csatornán, hogy valaki pont akkor csinálta ezt, amikor egy rendőr volt mögötte, nyilván annak utánaeredtek a zsaruk.Ha már közlekedés. Nekem a KöKi melletti egyik lámpás kereszteződés, pontosabban annak használni nem tudása veri ki a biztosítékot. Ez: [link]
Belső sáv balra kanyarodó nyíl, mellette lévő sáv egyenes nyíl. Fent telizöld. Nem atomfizika. Mégis annyira megzavarja a sok sunkót az, hogy nem egyenes+balra nyíl van a belsőben, hanem csak balra, hogy nem jut el az agyukig, hogy attól még a lámpa telizöld. Amikor erre járok, majdnem mindig baleset nyomai vannak a kereszteződésben. Olajra szórt homokmaradvány, üvegszilánkok, féknyomok, de volt olyan, hogy komplett lökhárító volt odadobva a járdaszigetre. Ma is mentem arra, kanyarodnék balra, látom szemből jön egy taxi. Messze van, átmegyek előtte. A mögöttem lévő robogó is átjön. Erre megyek tovább és hallom hátul, hogy nagy csatt. A jóképességű, aki a 3. volt a sorban utánam és a robogó után, szépen követett minket és behúzta a taxi elé...
Hazafelé azon gondolkodtam az eset után, hogy tényleg ennyire sügerek az emberek a teli zöldhöz? Áhh, mondom kapóra jön egy interjúztatás, pont a feleségemnél van látogatóban a nagynénje, 40 éve van jogsija, napi szinten vezet (igaz leginkább kis városban, ahol pár lámpa van), mondom rákérdezek:
- mit jelet a teli zöld közlekedési lámpa?
- őőő, az mi?
- az, amikor zöld jelzésnél nem nyíl mutat, hanem egy szimpla zöld jelzés...
- jaaa, hát az azt jelenti, hogy csak egyenesen lehet menni nem?Hú bazzeg. Mondom neki, hogy totál sz@r az elképzelés, de legalább olyan módon nem tudod, hogy nem fogsz balra elé kanyarodni a másiknak. Utána felvilágosítottam, hogy lehet ott is kanyarodni, csak miképpen. Bár lehet, hogy jobban tettem volna, ha nem világosítom fel. Mi van, ha 2 hét múlva annyi marad meg benne ebből, hogy jaaaa, emlékszem teli zöldnél mondták, hogy lehet balra kanyarodni. És már rántja is be a másik elé...
Komolyan mondom, nagyon találó az a hozzászólás, amit egyszer olvastam valahol:
"Az embereknek nagy részének annyi értelmi képessége van, hogy elvégzi úgy-ahogy a munkáját és valahogy túléli a mindennapokat."Nem a B+ jogsit kellene feldobni változtatásnak, hanem azt, hogy 4-5 évente kötelező KRESZ megújító vizsga és aki nem megy át, annak X ideig ugrik a jogsi és úgy kaphatja vissza, ha újra levizsgázik forgalomban is.
Persze erre se kapacitás, se akarat, se semmi, meg ugye instant szavazatvesztés. Na meg az lenne, hogy szimplán még többen mászkálnának jogsi nélkül.[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
(ha vótmá téma bocs) Ti találkoztatok már ezzel az új rendőrségi akcióval, hogy kamu gyalogos megy át a zebrán és nézik, hogy megállsz-e?
Néhány hete olvastam róla egy cikket, amiben arról beszélt a rendőrség, hogy elkezdte ezt a fajta ellenőrzést, mert sok a gyalogosgázolás, sokszor nem állnak meg nekik, stb...
Akkor még mondtam is magamban, hogy van benne ráció, de remélem a realitás érzékük megmarad és azokat vágják meg, akik úgy sz@rják le a gyalogost, hogy már lelépett a zebrára, vagy már ott áll és nem pedig arra használják, hogy kiugrik az utolsó pillanatban a kamugyalogos a semmiből és te miért nem álltál meg.
Ma reggel szembejött velem ez a videó, úgy látszik bőven túlszárnyalták az elképzelésem ami a realitás érzéket illeti... [link]
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- IKEA Malm íróasztal - nyír
- Rowenta X-Force Flex 9.60 Aqua 4in1 kéziporszívó
- Metabo 4Ah LiHD akksik eladóak - 2db, vadiúj, 0km-es, 0 töltésű 2023.04 havi gyártás
- Delonghi Rotofry forgókosaras fritőz olajsütő F28311.W1
- Economy takarékos vízszűrős zuhanyrózsa! Klórszűrő zuhanyfej dobozában nagyon szép állapotban eladó!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen