Hirdetés
-
67 wattos gyorstöltés és Leica kamerák a Xiaomi kagylóján?
ma Megkérdőjelezhető hitelességű fotó és valós hitelesítési adatok a Mix Flipről.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
it Miután nemrég újabb dolgozókat küldött el a Tesla, Elon Musk azt ígéri, hogy 500 millió dollárt költenek a töltőhálózatra (ez értelemszerűen inkább az USA-t érinti).
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz pècsimunkás #175595 üzenetére
Csapágy?
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
MasterMark
titán
válasz pècsimunkás #175595 üzenetére
Az egy kopó alkatrész, ha a csapágyról van szó...
Amúgy fék is lehet, ha rálépsz a fékre azonnal elmúlik a hang? Amúgy azt is karban kell tartani.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
Gombinyó
őstag
válasz pècsimunkás #175595 üzenetére
A japán/Toyota/Corolla/Auris sosem romlik el...
Haha, a Corollánál béta teszter pozícióban érzem magam. A csomagtér elválasztót már sikerült gariban cseréltetnem. Az ablakok zörögnek, ha nincsenek felhúzva teljesen, ezzel még futnom kell egy kört, hogy cseréljék a szerkezetet, elvileg már elismerték, hogy tényleg szar. A klíma panelem zörgött, ha bekapcsoltam a klímát kb 5 percig, azt szétszedtem, meghúztam a csavarokat, azóta kussban van. Az anyósülés zörög, ha nem ülnek mellettem. Az egész műszerfal képes recsegni-ropogni. Jobb hátul valami ütődik a kasztninak, ha kicsit csavarodik az autó. Sokaknál a kormánnyal is van valami gond, nekem még nem jött elő.
Megveszem rá a plusz két év garit aztán 4 évesen eladom, mert elképzelésem sincs mi lesz vele később és egyelőre minden horror áron van hozzá. Ez már rég nem az a Toyota, ami anno volt, de a motor az jó, azt a részét imádom. Rossz belegondolni, hogy valaki majd 10m-t kiad ezért a két literes hibriddel. -
Qru
MODERÁTOR
válasz pècsimunkás #175679 üzenetére
Azért sokat elárul a gyerekről, hogy Achilles gumik vannak a
300390 lovas Suprán...[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
F_Zolee
veterán
válasz pècsimunkás #175746 üzenetére
Gazdaságos racsingoló. Lehet legalább évente új garnitúrát vesz. Dot látszik? Nem láttam a videót.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz pècsimunkás #175820 üzenetére
A Mozaikos poftalanitas ota eleg hosszu varolistak vannak muszakin.
#nincsbennetarcsi
-
Gombinyó
őstag
válasz pècsimunkás #175820 üzenetére
Simán... most az okmányirodára várunk, most nem jött még meg az ajándék kerék szett, lassan megvan a műszaki, stb, stb.
-
AMD Power
titán
válasz pècsimunkás #175820 üzenetére
Sajnos igen. Aug 2-án "vette" az autót.
szimi57 Mondtam neki. Irigykedek is! Nekem az életben nem lenne ennyi pénzem egy autóra. Bár ha jól tudom ő is hitelre veszi.Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
#89309696
törölt tag
válasz pècsimunkás #176711 üzenetére
Múltkor a kertben leesett egy körte, volt egy lyuk rajta és darazsak repkedtek ki belőle. Széttapostam azonnal, akkor derült ki, hogy az egész belső rész már darázs volt vagy 20-an voltak benne. Néhány megúszta így is, kilökődtek oldalra.
Először fel akartam venni és kidobni, szerencsére nem vettem fel. -
#89309696
törölt tag
válasz pècsimunkás #177188 üzenetére
A Fussoért Munez jobban elkap, mintha helyesírási hibát ejtenél.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz pècsimunkás #177266 üzenetére
Csak nem hagyhatta a Renault, hogy a 3F szabályt meghazudtolják...
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz pècsimunkás #177282 üzenetére
En egy ideje igy hasznalom a kocsit, mondjuk 3-3.5 eve. 3-4 km a munkaba jaras (ugye mar volt szo a mechwart-oktogon tavrol😁), de nem latom, hogy nagyon gondja lenne ezzel a felhasznalassal az 1.6 crdi kianak.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz pècsimunkás #177282 üzenetére
Igen ez nem éppen ideális felhasználási mód lett volna a dci-nek. Aurissal nem lesz gondod, csak a kokszosodás de az nem egy nagy történet. Itthon megdióztatod és kész.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz pècsimunkás #177285 üzenetére
Igen lehet hogy csak azért mert a drágább HSD-t akarta (volna) ránk melegíteni. De direkt befecskendezéses, szóval ha volt is benne kis túldramatizálás attól még tényszerű a dolog.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz pècsimunkás #177290 üzenetére
Koksz majd 200+k km környékén jön, szóval még sehol nem vagy.
4 revizió 120k? Haha itt a VAG-nál 1 kerül ennyibe.
#nincsbennetarcsi
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz pècsimunkás #177266 üzenetére
Én mindig is úgy tudtam - és ezt hangoztatták a szervizekben - , hogy az M9R motor először 2006!-ban a 2.dci Nissan qashqai-ba került. Laguna 3 meg 2007 őszétől kezdték gyártani.
A ph1-ről van szó. Nekem ez volt, én újonnan vettem, gurultam ki a pesti szalonból, 8 millióért, 2009 januárjában a létező összes extrát belekérve. Hogy a ph2, ph3 típusoknál már mennyire volt csak Renault azt nem tudom. Az biztos, hogy én kifogtam egy olyat, amit úgy összeraktak, ha azóta is úgy jártam volna vele, most közel lenne a 850-900 ezerhez.A futóműve kemény, sportos és ezáltal egy fos, de... a magyarországi elcseszett utakra értem, ez az autó pályára való és szerpentineken sport autókat megszégyenítő betapadási tulajdonságokkal bír. Hasonló erőben lévő kombi bmw, vagy passat etc... max annyit lát, hogy a laguna 3 eltűnik előlük, esélyük nincs azokra a kanyarsebességekre, mint a renault-nak.
Szóval ez az autó pályára való, nem városba, főleg nem magyar városba és mivel az ára a béka segge alatt van már régóta, ezért olyanok is egyre többen megveszik, akiknek épen futja rá, de az alkatrész árai viszont durván drágák. Emlékszem, mikor a volvo s90 autóm volt, ahhoz minden olcsóbb volt, mint a lageszhoz. Röhej. Ezért aztán elkezdődik az otthoni tákolás, gányolás, aminek az híre megy, hogy a renault és a francia (megint) szar.
Nem az, csak meg kell venni a gyári alkatrészeket és időben kicseréltetni. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz pècsimunkás #177340 üzenetére
Ez tény, nem városba való, de ha már vesz ilyet a tulajdonosa magyarországon, akkor ezt az autót muszáj elrúgni neki pályán hetente minimum kétszer és 3000 felett legalább fél órán át, mert azt imádják. 6-ban nem lehet, az enyém 130-nál, kb 2100-2200 fordulaton volt...
5-ös ben lehet menni vele 3000 felett 130 körül, hatban az enyém már 180 körül ment, mondjuk - tudom ezt itt sokan nem szeretik- de engem ez sem érdekelt, ha pályára mentem vele MO pályán 160 alatt nem mentem vele.
Egyébként minden baja lesz. A FAP-tól kezdve, az egr és kb minden elkoszolódik, a motornak meg a turbónak idő előtt annyi lesz. A legjobb olaj és légszűrő csere (10 és 5 ezrenként), pályán megküldeni és soha nem lesz baja ennek a motornak.
Szerencsére az enyém gyárilag FAP mentes volt még, úgyhogy ezzel sem kellett törődnöm.
De soha egy kis füst, annyi nem jött belőle, mert... Egyszerűen rendben volt/van a motorja. -
molnarpeter
nagyúr
válasz pècsimunkás #177340 üzenetére
Pontosabb baja ismert?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz pècsimunkás #177363 üzenetére
Magyarul összeomlott a CR rendszer. Az drága mulatság valóban.
Akkor most amit megspórolt az üzemanyag költségen, azt szépen belapátolhatja a gépbe. Ingyen ebéd sosincs...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
válasz pècsimunkás #177368 üzenetére
Az az igazság, hogy ha valaki sokkilóméteres autót vesz, főleg olyat, ami önmagában garancia arra, hogy úgyis eszetlenül használják, mert ez a lételeme, az ne lepődjön meg, ha időnként sok pénzt kell rálocsolni. Erre szokták mondani, hogy ha majomra telt, akkor a banánra valót is ki kell tudni gazdálkodni. Amúgy nekem is 2 kollégám jár a5-tel, az egyik v6-os. Szép gangja van, de pont a télen járt vagy 3 hónapot biciklivel munkába, amíg kigazdálkodta az új kormányműre valót, mert valami beállt benne, és 3k eur körül volt a költséghatékony megoldás, miután sikerült hozzá szakit találni, aki vállalta a kókányolást ebayről vett alkatrészekkel.
Másik véglet a kolléganő, aki 2 éven belül a második 1500 eur-s autót veszi, miután a nagykorúvá vált vectrájába beleölte egy új kisautó árát, aztán amikor már senki nem vállalta a javítást, vett egy 1500 eur-s, 2005-ös mazda 6-ot, ami meg pár hónap után beállt, és se előre, se hátra. Most vesz egy másikat, megint ugyanennyiért. 10k körül ugye itt simán kapsz egy 3 éves, lízingből visszavett Polot, vagy Ibizát, vagy bármit ebben a méretben, márkakereskedőtől, 2 év garival, gyakorlatilag nulla befizetéssel, nulla % hitelre (na jó, évi 2-4% körül van a teljes hitelköltség). De nem, kell a nagy, meg a prémium, meg hitelt aztán nem, mert az az övé, amit kifizetett.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Szada85
aktív tag
válasz pècsimunkás #177368 üzenetére
Tényleg nem bántásképp, de kollégád tökéletesen megfelel a sztereotípiáknak.
Fb is feldobálja a "B&H - Németországi autóvásárlás" oldalát, ott szintén lehet látni erös posztokat, olyan autókat visznek ki hitelre a honfitársaink, amit én mérnöki melóval nem merek bevállalni.
(Ettöl még lehet a hiba bennem is persze. )
-
BigBlackDog
veterán
válasz pècsimunkás #177678 üzenetére
Azért autópályán látok én jónéhány olyan járművet, ami szerintem jobban teszi, ha nem 130-al halad (nem a kamionokra gondolok). Mondjuk országúthoz képest a pályán van legalább két sáv, szóval a normális tempóval haladóknak közepes forgalomig adott a belső.
-
lazac_
tag
válasz pècsimunkás #177769 üzenetére
Sőt, a 2T Trabant 601 S Universalunkon is volt parkfény, Isten nyugosztalja.
-
-v-
addikt
válasz pècsimunkás #177866 üzenetére
Inkább a 4 kipu a baj, embertelen meló az úgy.
-
#89309696
törölt tag
válasz pècsimunkás #178725 üzenetére
Te is feldobtad a télit? Én holnap fogom. Sárba már köll.
-
válasz pècsimunkás #178736 üzenetére
Én ezt a gumi dolgot már letudtam majusban és eddignagyon elégedett vagyok vele
Nyáron jól teljesített a maxxis ap2, nem csikorgott, nem kenődött, nem kopott nagyon durván, jól tartott kánikulában, esőben, pályán, jobb, mint a nyári eco gumik amiket használtam
Focvis: látom nagyon becsípődött nálad
Vedd meg, aztán lenyugszol, amúgy ezzel lehet csapatni, csak véletlenül se balesetez vele
Egy gti után még tud élményt adni?[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
AMD Power
titán
válasz pècsimunkás #178755 üzenetére
Megane 1 főleg a facelift utániak szerintem az akkori kategória egyik ha nem legjobb autója volt!
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
válasz pècsimunkás #178813 üzenetére
Én 1x majdnem vettem egyet. Sajnos hülye voltam nem vettem meg. Vettem helyette egy fos VW Polo Classicot.
Kb 2 éve mentem egy "lerobbant" 1.6 Megane-al. FC utáni volt. Még úgy ,hogy *zar volt még úgy is sokkal jobb volt mint az Astra.Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
ngaba
aktív tag
válasz pècsimunkás #178813 üzenetére
Ismerőseim megszóltak miatta, mert fosch francia...
Egyébként érdekes, hogy a szarfrancia / szarolasz mennyire benne van a fejekben, de egy Kia / Hyundai 5 (max. 10) év alatt a gagyiból átalakult a minőség szinonimájává (a fejekben is).
Nekünk amúgy Fiat Brava 1.2 16V kocsink volt, és azt is bármikor oda lehetett állítani egy német mellé. (Nem véletlenül lett év autója, jól kitalált autó volt az.) Volt néhány hülyesége (az első ajtókitámasztók alulméretezés miatt kiszakadtak), a futómű sem volt túlbonyolítva, de jól nézett ki, elfértünk benne, ment is, apámnál vidéken max 5.5 literrel elvolt. Komolyabb baja nem volt (kuplung tört el egyszer), 200 ezer km körül adtuk el (kétévesen vettük használtan).
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz pècsimunkás #178855 üzenetére
Fölé nem is nagyon ment, ha tökéletes viszonyok voltak 180 a vége.
Én mondjuk padlóztam, pörgettem, mert nem voltam megelégedve a dinamikával úgyhogy 6.7 körül evett. 5.9 volt a legjobb, annál nyugodtabban én képtelen voltam menni, akkor is megőrültem.Egyébként tényleg nem ment rosszul, Óbudai emelkedőnek parkettáztam harmadikba simán felgyorsult 100-ra a végére, a Pulai emelkedőt is meg tudta mászni 120-szal negyedikbe.
Ment ez mint a golyó. Csak én telhetetlen vagyok és férfi, semmi nem elég.
És lusta vagyok váltani. Egy kéziváltónál az eléggé hátrány, ha nem akarsz váltogatni + a szívóbenzin se szereti. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz pècsimunkás #179052 üzenetére
Ilyen képem nekem is van, csak ott egy nullával több van. :-)
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz pècsimunkás #179055 üzenetére
Igen, szerintem be is raktam, vagy a Renault topikba, már nem emlékszem.
Csak ilyet találtam itt a fórumon hirtelen. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz pècsimunkás #179057 üzenetére
Kiváló társ volt mindig, amíg használtam. Pedig kitapostam belét, ahol csak lehetett.
De ennek örült ez a motor. :-D... -
Qru
MODERÁTOR
válasz pècsimunkás #179063 üzenetére
Szívóbenzinnél is megvan, a Volvo sor5 motor 140 és 170 lóval is kapható volt, pedig teljesen azonosak csak az ECU szoft más. Egy sima reflash-el lehet a 140-esből 170-eset csinálni.
#nincsbennetarcsi
-
Gombinyó
őstag
válasz pècsimunkás #179087 üzenetére
Passz, Aurist csak városban próbáltam, azt is csak egyszer, nem tudom ahhoz képest milyen.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz pècsimunkás #179087 üzenetére
Q5 egy szekrény.
-
Doki16
addikt
válasz pècsimunkás #179087 üzenetére
Én nagyon elégedett voltam az FL Aurissal csend szempontjából. De a Q5 nem mérvadó már ahogy rájöttem. A GTE Passat például minden überel. Nagyon csendes pálya temponál is. De Golf is veri az Aurist. 200-nál sem volt extrém hangos. Szerintem a GTE modelleknél eléggé odatették magukat. Főnököm 2020-as Q3-ja hangosabb mint a Golfom.
Szerintem egyre jobban látszik, hogy az angol Corollák nem az igaziak.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz pècsimunkás #180490 üzenetére
Nyomd logout alol, ott meg jo drabig marad a regi nezet.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz pècsimunkás #180675 üzenetére
Sok és nem sok, azaz a 750-et bőven túl fogjuk lépni ezzel a Debreceni etappal, fel is hívom a Fordot hogy jövő héten megyek a féltávos ellenőrzésre.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz pècsimunkás #181514 üzenetére
Itt a Merkantil a tulaj a kártyán (még ) így muszáj cserélni.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
veterán
válasz pècsimunkás #181514 üzenetére
Az valszeg' még hitel volt és az ügyfél a tulaj, azonban akkor is kellett töröltetni a banki opciót. Manapság pénzügyi lízinget kínálnak, ott a lízingcég a tulaj.
-
válasz pècsimunkás #181514 üzenetére
Akkor az hitel volt, nem lízing, most már ha jól tudom csak lízinges megoldás van és ilyenkor csak üzemben tartó vagy, én is csak az voltam a tiponál, a fabiánál még tulajdonos, de arra hitel volt felvéve, nem lízing (2006)
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz pècsimunkás #181522 üzenetére
Amúgy kicsit frusztráló is volt, hogy a majdnem 4M Ft-osa autóból 1M Ft kölcsön volt és a tulajdonos mégis a lízingcég volt nem én 3/4 vs 1/4
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Qru
MODERÁTOR
-
-v-
addikt
válasz pècsimunkás #181789 üzenetére
Végre egy téma ami engem is érdekel!
-
veterán
válasz pècsimunkás #181793 üzenetére
Szigorúan szárazon, akár mosás után, de legyen teljesen száraz.
Valóban a 000 és 0000 acélgyapjút javasoltam, talán a 00 sem árt. A 0000 túl finom.RBálint: A napfénytető cumi lenne, azt nem szívesen babrálom csavarhúzóval.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz pècsimunkás #181789 üzenetére
Nálam az acélgyapjúval lettek mikrokarcok rajta (viszonylag friss kipu volt a Volvón, sok koszt nem látott még, csak az alja volt kissé fekete). Autosol króm felületekre való polírpasztája segített ezen. Szóval a nagyját a négynullás gyapjúval leszedném aztán a pasztával finishelném.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz pècsimunkás #181915 üzenetére
Nem, garázsból indulok.
-
nagyúr
válasz pècsimunkás #181915 üzenetére
Minimum.
Ha páralecsapódás van az autón, akkor amivel letöröltem az ablakokat, azzal végig húzom az ablaktörlő gumit, mert azon is rengeteg mocsok van még."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Gombinyó
őstag
válasz pècsimunkás #181919 üzenetére
Soha nem emelgettem még.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest