- Mobil flották
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- iPhone topik
- Hivatalos az új Apple AirPods
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
it Miután nemrég újabb dolgozókat küldött el a Tesla, Elon Musk azt ígéri, hogy 500 millió dollárt költenek a töltőhálózatra (ez értelemszerűen inkább az USA-t érinti).
-
Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
ma Bejelentette a Xiaomi, hogy mikor esedékes a Poco F6 és F6 Pro premierje, a fotón pedig egyértelműen látszik, melyik Redmiből készül az új modell.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Magnum_
nagyúr
válasz pècsimunkás #155173 üzenetére
Adjatok 2 napot ezzel az autoval, felszerelesem van, olyan belteret varazsolok ebbol a fotok alapjan, hogy az enyemnel is jobb lenne. +kormanyborozes + javitofestek a szurke borre.
Nekem bejon a fa, de diszleccsere kb 5 perc. Meg kis $. En 10k-ert vettem a fullos alut.#155176 Aero: ez valid erv
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
brumi1024
veterán
válasz pècsimunkás #155235 üzenetére
Hát ahhoz lehet, hogy kevés a csipsz.
-
brumi1024
veterán
válasz pècsimunkás #155526 üzenetére
Az kivétel, az 1.5 3 henger.
-
nagyúr
válasz pècsimunkás #155598 üzenetére
Biztos hogy nem ülnék bele, max a Rav4. Sosem voltam Toyota fan (de 1x, még nagyon régen, amikor épp meglett a jogsim, és majdnem Avensis-t vettünk, de Mondeo lett végül)
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
simonjoe
senior tag
válasz pècsimunkás #155601 üzenetére
...hát ha jól emléxem az előző generációs RAV dízel egyike a legszarabb motorkonstrukcióknak. Bár nagyon kellemes élményem van egy RAV4-ről. Ennek ellenére unalmas, egyszerű és gyenge minőségű belső amit akkor tapasztaltam. Az újakról semmit nem tudok, gondolom tízen akárhány év után csak sikerült valamivel jobbat, szebbet alkotniuk.
Joe
-
nagyúr
válasz pècsimunkás #155601 üzenetére
Kikérem magamnak!
Másfél éves volt csak!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
válasz pècsimunkás #155914 üzenetére
Én örülök, hogy nem bőrös, mert már vagy 4x így jartam volna, mindig van toll a zsebembe, és csomószor bele akadok be-ki szállaskor
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
molnarpeter
nagyúr
válasz pècsimunkás #155914 üzenetére
Szerintem kis felület kiegyenlítés munka, aztán festve fel sem tűnik. Gondolom nem vasig vágás, csak köröm karc.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz pècsimunkás #155914 üzenetére
Majd az idő begyógyítja. Mert:
A. Összekopik többé-kevésbé a környezetével.
B. Megszokja a szemed.Ne bántsd, az utólagos bőrözés nem lesz olyan, mint az eredeti.
@Gaben : Nem hiszem, hogy veszek belőle újat. Most nyugi van, nincs kapacitásom / energiám autócserén agyalni.
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz pècsimunkás #155922 üzenetére
Qru: szerintem is egyre hugyabbak a kormanyborok gyarilag.
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
MunezXBK
nagyúr
válasz pècsimunkás #156283 üzenetére
Itt 1 centtel olcsóbb az E10.
-
Gombinyó
őstag
válasz pècsimunkás #156934 üzenetére
A szolnokiról tudsz esetleg nyilatkozni? Kecskeméten horror árat kaptam az első, nem is kötelező olajcserére. Kaposvár meg nekem 500 km lenne.
-
Gombinyó
őstag
válasz pècsimunkás #156945 üzenetére
Dánke
-
molnarpeter
nagyúr
válasz pècsimunkás #157163 üzenetére
Náluk sem ment még tönkre teljesen, csak csökkent a kapacitás.
Új autónál azért nem csak az akku új, hanem az egész elektromos rendszer, indító, generátor, csatlakozók, stb. Nameg ahogy elmúlik a rózsaszín köd, szerintem a több rövid út is gyakoribb, de ez már pszichológia Pár mély merítés meg kinyírja mindet, mi is arra szoktunk vigyázni, van vagy 5 töltő a háznál (békebeli, okos, és több csepptöltő). Fiat 1.3 Multijet cégnél párszor leszívta az akkut, az enyém is ilyen motoros és riasztóval felszerelt, pár napnál hosszabb állás után már inkább töltöm az akkuját, nehogy az indítás közben essen le károsan a fesz.
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
-
válasz pècsimunkás #157994 üzenetére
Nagyon nem mindegy, hogy hogyan használod, csak város, sok rövidtávon, hideg motor, vagy csak országút, csak pálya. Van amikor indokolt a 8k km is akár.
Azt amúgy tudjátok, hogy a károsanyag kibocsátásba beletartozik az olajcsere intervalum is, azért adnak ilyen extrém magas távokat, mikor veszed az új autót egyből tanácsolják a felezésétEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
gzbotii
veterán
válasz pècsimunkás #158101 üzenetére
Örök kedvencem a Kloster Scheyern búza, kimondottan jó. De igazából Németországban néhéz rossz sört venni (pedig van ott is, csak az arány jóval kisebb).
Mondjuk ezek szerint a poén nem ment át
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Magnum_
nagyúr
válasz pècsimunkás #158112 üzenetére
En is szinte csak a teledont hasznalom, mindenre is. Nagy kijelzore van igenyem (most 6.7"), most a szakvizsgara keszules miatt neha bekapcsolom az uj laptopom (2 hete vettem, meg tegnap tovabbkepzesen jol jott), de van, hogy 3 hetig hozza se nyulok itthon... apam is ezert vetz ugyanilyen mobilt, mert tud rajta hireket olvasni, youtube-ozni, meg azon mar van ertelme az ikon es betumeret novelesnek, hogy kenyelmes legyen neki
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
Magnum_
nagyúr
-
nagyúr
válasz pècsimunkás #158879 üzenetére
Számomra viszont érthetetlen, miért nincs sem turbós, sem 2l hibryd a 4 ajtósból. Minden adott, akkor miért nincs ezekből ? Érthetetlen!
A másik, hogy nincs 1,6- os kombi. Sokan idegenkednek mind a turbótól, mind a hibrydtől, úgyis gyártásban van az 1,6, gondolom nem lenne nagy bonyolultság megoldani ezt sem.Logisztikai és üzleti megfontolások vannak mögötte. Anno, mikor az Auris / Corolla bontást kitalálták, nem hasracsapásra dolgoztak. Az autós újságírók persze folyton élezik ezen a nyelvüket, de Európában az eladások eléggé éles határok mentén "repedtek" a piacon. Közép- és Nyugat Európában a ferdehátú és a kombi megy, kelet- (olvasd: Oroszország) és dél-kelet európa, illetve a közép-keleti piacokon viszont a szedán. Ez annyira így van, hogy a szedánt Nyugat-európában csak Nagy-Britanniában, Spanyolországban és Németországban árulják, a többi nagy piacon nem elérhető.
Tehát emiatt szépen felosztották: az E210 esetén a ferdehátú és a kombi megkapja a legújabb 1.2T motort, hiszen ha nem is hibridet vesz az EU béli vásárló, akkor is modernebb, kisebb károsanyag-kibocsátású motort kap, ami csökkenti a cég CO2 büntijét. Míg a szedán, amely amúgy is a keleti- és közép-keleti piacokon fogy jobban, plusz ahol nincs CO2 para, illetve többre becsülik a szívó motorokat, tökéletes lesz a több, mint 10 éves 1ZR motoros verzió.
Logisztikailag egyszerűbb: csak a kisebb 122LE-s hibrid technológiát kell mindkét fő gyártósorra kiküldeni, az 1.6-os motor "marad" a Törökországban készülő szedánoknak, míg az ferdehátú és kombi a Nagy-Britanniai gyáregységben készül az 1.2T motorral és az 1.8 ill. 2 literes hibrides verzióban...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
veterán
válasz pècsimunkás #159415 üzenetére
Én is így tudom; S betű tetején az a kis bizbasz.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz pècsimunkás #159576 üzenetére
Inkább korábban kelek, hogy ne a csúcsban jöjjek be, nem szeretek araszolni. Annak ellenére hogy ezt Skormi már magától megteszi.
mod:
Gergőke88: Gratula! Kérünk még képeket, meg részletes beszámolót!
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
válasz pècsimunkás #159576 üzenetére
Én sem arra megyek dolgozni, mint amin haza fele jövök.
Mondjuk nálam az az ok, hogy hideg autóval, hideg motorral indulok és ezért nem megyek rá egyből a gyorsforgalmira, hanem inkább egy pici kerülővel lakott területen megyek.
Napközben többször megyek még az irodától erre arra, tehát hogyha eljövök az irodától haza, akkor már meleg az autó és akkor az elkerülő gyorsforgalmin jövök vissza.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Qru
MODERÁTOR
válasz pècsimunkás #159583 üzenetére
Reggel láttam egy új Polo GTI-t, sokkal jobban tetszik mint a G8 GTI.
kisza25: Jó hogy szívót vettél ilyen távokra.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz pècsimunkás #159642 üzenetére
Örülök, hogy tetszik!
Ma én is ittam egyet 18:00 felé, meg egy pálinkát még 11:30 környékén, meg 2 gyömbéres jégert 18:30 és 19::0 között. Még iszom majd valamit, vírusos időkben fontos a fertőtlenítés. (Nem vagyok total alkesz!)
-
Shrike7973
senior tag
válasz pècsimunkás #159661 üzenetére
A zörgés nem csak akkor van, ha hidegben indulsz, és amíg melegszik fel az autó, akkor zörög?
De, most, hogy mondod, lehet. Ha igen, akkor az mit jelent? -
Shrike7973
senior tag
válasz pècsimunkás #159663 üzenetére
Értem.
Egyelőre akkor lehet megvárom a melegebb időszakot, mert ha igazad van, akkor nyáron nem kellene ezt tapasztalnom.
A családban viszont van egy 2017-es Golf, abban elég sokat ültem már utasként, és nem volt ilyenre példa - minőségben pedig szerintem a két autó nem áll távol egymástól. -
Qru
MODERÁTOR
válasz pècsimunkás #159827 üzenetére
Nekem a prémiumtól nyomatékosabb a motor alul ezt a Hondánál és a Subarunál is tapasztaltam.
A német nyálon nem vettem észre semmi de kb 4 decivel kevesebbet kér belőle azonos úton/tempóval. De biztos csak azért mert hazafelé lejt az út és még hátszelem is van.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz pècsimunkás #161014 üzenetére
Hát de na!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
veterán
válasz pècsimunkás #161014 üzenetére
Csatos üveges, hmmmm.
-
Richard!
addikt
-
Richard!
addikt
válasz pècsimunkás #161019 üzenetére
Én már kivagyok a bajor söröktől... Nálam jelenleg a tályföldi Chang rizs söre a best. Lidliben kapható.
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
válasz pècsimunkás #161618 üzenetére
1,8 140 ló, ha találok értelmeset, de 1,6- ból sokkal több van
Azt néztem a kínálat fele Zalaegerszegen van
Kicsit már utána néztem, nem jellemző a rozsda, az 1,6 gázosítható (mondjuk nem szempont) az 1,8 is, de azt állítgatni kell, fogyija kb ugyanaz a kettőnek, az 1,8 jobban is megy, nem csak papíron erősebb, opel motorok.
A kombi is tetszik, meg a sedan, az 5ajtós formája nem adja ki nekem.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz pècsimunkás #161621 üzenetére
Volt 1,4t, de az már keret felett van, meg nekem nem ideális a turbós (ha marad a munkám)
Focvis: jó lenne 1,5M-be beleférni, az a baj, hogy 1,5M-ig alig van értelmes autó és inkább 1,5-2,5M között lennének, de akkor nem lenne értelme annak, hogy eladom a tipo-t, vagy megint lízingelni kellene.
Egyelőre csak nézegetem, most amúgy sem tudnék venni, mert még az is kérdés, hogy az enyémet hogyan viszik el. (Még jó hogy lefoglalóztattam)
Lehet kivárom a végét a vírusnak és meglátom akkor milyen a piac és mennyi a keret és mik a kilátások Meg milyen munka lesz, ha sokat kell menni, akkor lehet valami kicsi diesel autó lenne, ha tudom ezt csinálni amit most, akkor meg maradok a szívóbenzin vonalon.
Amúgy még a lancer-t, ibiza st-t, bravo, tipo vonalat nézegettem.
Régebbi vonalon a seat leon tetszik (2006-ig)[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Gombinyó
őstag
válasz pècsimunkás #162640 üzenetére
Sokáig bírta... nekem két hónap után 5-6 kavics nyom a fényzésen plusz 2 a szélvédőn és kapott egyet az elején a logo plexije is, ami mögött a szenzor van, az végig van repedve.
Elengedtem az aggódást
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz pècsimunkás #162643 üzenetére
Az olyan bosszantó, hogy vigyázol a cuccodra más meg telibe...
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
-
máyköl
veterán
-
molnarpeter
nagyúr
válasz pècsimunkás #162786 üzenetére
Új acélt szerintem érdemes egyből lefújni, 1-2 flakon festék nem drága, és jóval erősebb felület lesz.
-
nagyúr
-
Doki16
addikt
válasz pècsimunkás #163176 üzenetére
Ez a legjobb. Nálam is így volt az Aurisnál. Egy sima mágneses tartó a szellőzőbe és ennyi
Most is ugyanott van a Golfnál szerencsére a szellőző.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
#89309696
törölt tag
válasz pècsimunkás #164232 üzenetére
A gyári katalógust megnézve tényleg 5.2 a szedán és 5.6 a kombi. Nekem sose sikerült még 6.5-6.7 alá vinni normál használattal, egyszer mikor lassan mentem akkor volt 5.8.
Lehet valami érzékelő döglött az enyémbe, azért fogyaszt ennyit és nem is megy? Pedig műszakin a kibocsátást megdicsérték és a gyorsulása, végsebessége is annyi amennyi kell. Vagy az injektorok szarok vagy a nyomás vagy kompresszió nincs? Francia az egész.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz pècsimunkás #164235 üzenetére
Gyengének nem gyenge amúgy, azzal nekem sincs bajom. Alul döglött nagyon, a kapumból meg a kereszteződésekből csak 1800-as fordulaton tudok elindulni, ha lejjebb akarok akkor vagy sokat kell csúsztatni vagy vissza kell engedni a kuplungot 2-3 alkalommal és kikanyarodás közben marha idegesítő ez, hogy ezzel is foglalkoznom kell. Vagy ráengedem de akkor beesik 700-ra és onnan nyökög fel.
Murvás úton gurulok alapjáraton és lepadlózom akkor alig karmolgat és nem is rúg el. Csak ha rárúgok a kuplungra. A Lada ugyanígy alapjáratról azonnal felrobban hatezer fölé és csak úgy porzik meg kopog a kavics a kocsi alján és nem kell kuplunggal rásegíteni. Az enyém miért ilyen balfasz? Ez az alacsony fordulati nyomatékszegénység tipikus kompresszióhiány amúgy, de én nem hinném, hogy el lenne kopva, mert a motor meg tiszta belül, volt ebbe rendesen olaj cserélgetve. Viszont benzinszagú az olaj, de az lehet csak a rövidtávok miatt, ez se mond sok mindent önmagában így.
Kár, hogy Robi ilyen messze lakik, rá tudna nézni élő adattal hátha valamelyik jeladó küld hülyeséget. Lehet nem véletlenül adta el az előző tulaj 9 hónap után, csak mivel én 2.5 év alatt mentem vele 6ezret így még mindig nem derült ki a hibája. -
Qru
MODERÁTOR
válasz pècsimunkás #164301 üzenetére
Kicsit drága jaszkarizás volt ez neki. A légzsák önmagában 100k-s tétel (de inkább több)... És akkor még ott a pirotechnikai övfeszítő patronja ami szintén nem olcsó. Lakatosmunka is lesz vele főleg ha nem leemelték, hanem nagy gázzal letolatott a padkáról...
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz pècsimunkás #164301 üzenetére
Lehet csak a napsütés miatt csalóka, de gyanús a hátsó futómű is.
Pedig szép autó ez az e91; 325d/330d tetszene, 335d meg egyenesen állat lehet.Német szerelő beszélt le róla, vagy itthoni?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz pècsimunkás #164455 üzenetére
Családi Barátunkké, nála tároltuk eddig a gumikat. De ez a mostani küzdelem lehet azzal jár majd, hogy nézek egy gumitároló állványt és a kisházban csinálok neki helyet. Nyáron meleg, mint egy szauna, télen hideg, mint az éjszaka, pont jó a guminak
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Szada85
aktív tag
válasz pècsimunkás #164951 üzenetére
Írtam korábban, hogy sajnos a gazdasági döccenö finoman súrol minket is, bnöm turizmusban dolgozik és július 1-gyel megszüntették a szerzödését, van 1-2 interjú idöpontja már, de jelen helyzetben az sem garancia semmire.
Nekem autóiparban még nincs jele, hogy rezegne a léc, de mivel multi, így bármikor jöhet leépítés, ahogy a Conti, Bosch otthon is már százak szerzödését szüntette meg.
Emiatt jött az ötlet, hogy ha valaki leteszi "az árát", akkor kiveszem belöle a pénzt, és megy a számlára, én meg nézek valami olcsóbb másikat. Kicsit fáj érte persze a szivem, de cserébe jobb ránézni a kontóra. -
-v-
addikt
válasz pècsimunkás #165020 üzenetére
Megnéztem párat, tök jó szerintem is
-
vans?
őstag
válasz pècsimunkás #165232 üzenetére
Koszi, mivel kint nem lenne ismeros, aki ert az autokhoz, nagyon rizikos lenne cserelni, meg szeretjuk is. Inkabb vegigragom a procedurat a honositassal majd.
@Qru, neked is!
hábm bábm
-
tboldi
nagyúr
válasz pècsimunkás #165435 üzenetére
Nem tudom, nem ültem egyben sem, de nem sok esélye van.
Visszatérve az MX-5-höz:
Átszámolva pár centivel magasabb nálam ez a csávó, de én is pont ugyanígy a szélvédő keretét bámultam az ND-ben.
[link][ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs