- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Vodafone mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
- Erősebb zajszűrést ad ismerős formában a Galaxy Buds 2 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
- Micro headset használatával vizsga közben a mobilt belehet mérni? Valamint le lehet hallgatni?
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
AI-alapú, mobilos lopásgátlót tesztel a Google
it Kitalált a mobilokra egy AI-alapú lopásgátló funkciót a Google – Brazíliában kezdi el tesztelni.
-
Volt olyan piac, ahol mindezidáig egyetlen IP69 minősítésű telefon sem volt
ma Ez a piac pedig India. Volt, amíg az Oppo be nem dobta az F27 Pro+-t.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
parandroid
nagyúr
válasz K Norbi #20288 üzenetére
Meghajlunk az érveid előtt, és elismerünk a homokozó királyának. Vedd az arany homokozólapátot és a koronázási vödröt, és élj bölcsen a pozícióddal!
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Mappa
addikt
válasz K Norbi #20402 üzenetére
Este melóból körúton belőve Óbudáról-Népligetig simán végig lehet jönni, 2 lámpa váltás talán. Végig 60-70 arra is már bőven jó. Utálom tartani a gázt már
Amit mondtam oldalt ahol szerelik 30+áfa a gyári kar + 5 rongy a tankolásig megtehető km. Különben az 8k ha csak azt kérem. Azt is bele akarom már egy úttal rakatni.
[ Szerkesztve ]
nem kötelező megadni
-
nagyúr
válasz K Norbi #20456 üzenetére
Futómű állítást nekem sehol se tudják normálisan megcsinálni, nincs benne a gépben a típus 7gen civicből az angol 3-5 ajtós illetve az usa coupe van a gépekben, a japán sedan nincs. Tőlem szokták kérdezni, hogy most akkor melyikre állítsák
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz K Norbi #21050 üzenetére
A teljesítmény növekedése már nem ennyire egyértelmű kérdés. A belsőégésű motort úgy kell szemlélnünk, mint egy rendszert, amire a láncelmélet jellemző. Egy lánc csak annyira lehet erős, mint a leggyengébb szeme. Ha a leggyengébb szemet kicseréljük egy erősebbre, akkor a lánc is erősebb lesz. A motor töltéscseréjét befolyásolja a levegőszűrő fojtása, a szelepvezérlés ideje (vezérműtengely geometriája), az égéstér és szelepek szerkezeti kialakítása, a kipufogórendszer fojtása, hogy csak a leglényegesebbeket említsük. Ha ebben a láncban a legnagyobb fojtást, a legnagyobb korlátozó tényezőt a levegőszűrő jelenti, akkor annak cseréjével akár 2-5%-os teljesítménynövekedést nyerhetünk. Ha a legnagyobb fojtása a kipufogónak van, akkor hiába teszünk sportszűrőt, sajnos szinte semmit nem érünk el, kipufogócsere is szükséges, de akkor meg lehet, hogy a szívószelep mérete vagy vezérlési ideje lesz a szűk keresztmetszet.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz K Norbi #21052 üzenetére
Egyszerűbb azt írni hogy a sportszűrőt ahogy a neve is mutatja sport autókra fejlesztik ki nem a mezei 1.3 as swiftre vagy a 3lityos v6 benyára.. hangja lesz ha felteszed egy széria autóra, pöcsölni fogsz vele állandóan takaríthatod de jobban nem fog menni sőt még több esélyt adsz a motornak hogy még több sz@rt szívjon magára.. Gyártass egy egyedi elömlőt + kipufogó rendszert na az majd hozz némi pluszt persze annak is utána kell menni sw-vel. Jah hogy a sport szűrő 10k max (gagyi) , a kipufogós móka meg 300k de hát valamit valamiért szokták mondani..
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz K Norbi #21106 üzenetére
Egyrészt a hangszórónak kell egy "doboz", amibe szólhat, másrészt a lemezek zaj- és rezgéscsillapítása nagyon fontos, ha szép mély hangokat akarsz hallgatni és nem a lemez/kárpit rezgését. Hallgatok én mindent, AC/DC, Punnany, Eminem, Parov Stelar, Postmodern Jukebox ...
Kis olvasnivaló a témában:
"Ahogy a hangszóró rezegteti a membrán előtti – és ezzel együtt nyilván az amögötti – levegőt, ez nem feltétlenül láthatóan ugyan, de mozgásba, rezgésbe hozza a körülötte lévő tárgyakat, nagyobb felületeket is, amelyek ennek folytán afféle másodlagos membránként kezdenek viselkedni – ám ezek a membránfelületek legtöbbször éppen a hangszóró ellen dolgoznak, annak a teljesítményét oltják ki, illetőleg csökkentik az azonos hullámhosszú, ám ellentétes fázisú rezgéseikkel. Ezt nevezzük akusztikus rövidzárnak.
...
Föltenném a költői kérdést, de a válasz úgyis adott: a rezgéscsillapítás a megoldás."
-
MPowerPH
félisten
válasz K Norbi #22262 üzenetére
Itt kint vettem az angoloknal, de Nemetorszagbol jott. Itt kicsit dragabb, ellenben bennem folyamat el az a hiszem, hogy az itteni dolgok jobb minoseguek, mint amit otthon kapsz, mint ahogy azt mar tapasztaltam. Nem tudom, hogy ez erre a szegmensre is igaz e...
Es meg reklamaltam, hogy nem azt kuldtek, ami a kepen is van... Csodalkoztam is, hogy azt valaszolta, hogy az indikatoros mar nincs gyartasban. De nem figyeltem, hogy ez mar mas tipus.
Egyebkent otthon is lehet kapni mar. Ennek a sracnak irtam, ugyan ilyen aksit arul. Kepet o is rosszul rakta ki, mert neki is mar detto ugyan az van, mint ami nekem. Ha gondolod, kerdezz ra, o honnan vette.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz K Norbi #22266 üzenetére
Nagy tevedesek vannak e teren is. Az angolok a legigenytelenebbek a gumihasznalatot illetoen. Kezdve azzal, hogy itt is van tel, mivel alt. januartol marcius elejeig majdnem folyamatosan maximum 7 fok van, es esik, legtobbszor eso, de 3 eve, miota kint vagyok, mindig volt ho, ami meg is maradt 3 napig. Tavaly 1 honapon keresztul minden reggel kapartam az autot, mert -1 - -5 fokok voltak reggel, es a hatalmas para miatt jegpancel fagyott az auto kore. Tegnap is kapartam reggel, pedig csak 1 fok volt. 1,5 fok korul, mar fagynak a vizcseppek, igy az utak is csuszosak.
Erre fol, az angol nem hasznal teli gumit. Meg is all az elet, mikor leesik a ho... Sot, azt, hogy egy auton milyen gumi van, nagyon nehez megmondani. Altalaban minimum 2 fele, de 10 autobol 5-on minimum 3. Itt ugye azonos tengelyen is engedelyezett a kulonbozo tipusu abroncs hasznalata. Csak par pelda. Szemben a 6 eves S Mercin konkretan 4 fele gumi van. Forgasiranyos, asszimetrikus nyarik, es 1db 4 evszakos. Kicsit messzebb Audi A5 3.0TDi, 6 evesen, 3 fele gumival. A kisebb autok meg hagyjan, oda olcsobb a gumi, megveszik parban, igy legalabb a tengelyeken azonos. De a dragabbakat szigoruan egyesevel cserelik. Baratom MOT -ra vitte az Insigniat, teli gumival. Az egyik elso rosszul kopott, igy megbukott volna az MOT-t. A csoka csak azt az egyet kicserelte, nyarit rakott fel, valami altala forgalmazott kinait.Szoval lehetetlen megmondani, mit is hasznalnak. En megmaradtam az otthoni szokasoknal, decemberben megy fel a teli. Esoben is jobb, meg 7 fok korul is biztosan elobb megallok vele, mint a nyarival. Ideges is vagyok, mikor palyan csuszos idoben kozelrol kovetnek ebben az idoszakban.
Don't Tread On Me
-
EQMontoya
veterán
válasz K Norbi #23724 üzenetére
(#23719) trassher szoktam járni Debrecenbe, mennek mint a veszedelem ész nélkül a városba 60 nál letolnak az útról.
Jajj, ne már!
Persze, hogy letolnak, ha városban 130-as tempó féktávjához választod a követési távolságot. Főleg akkor, ha a többiek ismerik a zöldhullámot - amihez lehet, hogy haladni kell.Persze én vagyok az agresszív köcsög, értem én. Ma is rádudáltam reggel egy csajszira, 30-40 körül haladt a forgalom 7:45 körül a Kosztolányi környékén a Petőfi híd felé, és nem túlzok, ha azt mondom, hogy 80m távolságot tartott az előtte menőtől. Hol máshol, mint a legbelsőben?!
Same rules apply!
-
Skillet
addikt
válasz K Norbi #23724 üzenetére
az autó arra van, arra született, hogy rója az utakat. ha berakod szegényt vitrinbe, akkor pont attól fosztod meg, amire készítették. sokak szerint az autóknak lelke van. aki így gondolja és mégis vitrinbe pakolja, az a lelkét öli meg.
enyémre talán már lehet azt mondani, hogy nem mindennapi, ritka darab. mégsem támasztanám le soha.
nem azért vettem, hanem azért, hogy élvezzem. minden nap, akkor is ha szakad a hó meg sózzák az utakat. ez van.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
tomiii.
aktív tag
válasz K Norbi #23732 üzenetére
Én mondjuk az 5k/db(felnivel) árú használt gumikkal is eljártam ezeken a helyeken RWD-vel, pedig akkor kezdtem a vezetést(előtte csak a jogsim megszerzésekor vezettem, azután pedig 1 év vezetés teljesen kimaradt) és nappal jártam, forgalomban. Szóval nem értem miből ered ez a sok baleset.
-
SzlobiG
félisten
-
stickermajom
addikt
válasz K Norbi #24407 üzenetére
Ez még talán a jobbik eset, mert úgy tűnik azon kívül, hogy totálisan ízlésficamos az emberünk, legalább motorikusan is költött rá, és gondolom jobb állapotban vannak a futómű illetve a fékek, mint a hazai "elmegymégígyidén" autók 80%-a. Még mindig inkább ez, mint a télen félrekopott nyári gumival közlekedő, 2 ezerért tankoló tunnyerjóskák.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra