- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Három új színben lesz választható a Nothing Phone (2a)
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- iPhone topik
Hirdetés
-
Így fest a Steel Effigy korai béta változata
gp A külső nézetes hack&slash akciójáték az előzetes információk szerint PC-re érkezik.
-
Oukitel WP35 - az 5G-s faék
ma Kedvező árú, 5G strapamobil bukkant fel szerkesztőségünkben.
-
Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
ph A Bloomberg videointerjújában utalt erre a Dell és az NVIDIA vezére.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz rbalint88 #216643 üzenetére
Hát ezt én sem, miért fáj az valakinek, hogy én az 1,4 szívóval gyorsabban szeretnék menni, mint Ő az erősebb akármivel.
Amúgy tipo elől is egész jól lemennek[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
nagyúr
válasz rbalint88 #216685 üzenetére
Egyetlen egyszer volt hanghiba amikor a honvéd bázis mellett mentem el és akkor épp telefonáltam, de mondom csak 1x fordult elő. Majd esetleg tesztelem. Lehet itt nem mindig van zavarás, amerre meg Te jársz, ott ez mindennapos.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
6030D
Ármester
válasz rbalint88 #216685 üzenetére
+1, nagy haszna, hogy általában tudja hol van baleset, és nem visz arra.
Én mostanában mindig azzal kezdem, megnézem milyen útvonalakat ajánl fel, és az idő/km mellett hozzáveszem én merre mennék. De sokszor nem értem, mi alapján tervez, például a hétvégi Fehérvár - Szentgotthárd menetet:
1. Veszprém déli elkerülő (amit építenek) + 8-as főút majd a legvége M80
2. Veszprém északi elkerülő + végig a 8-as
Mivel nem lehet (?) áttervezni olyanra, mire gondoltam, ezért az északi kerülő után váltottam útvonalat, hogy az M80 felé vigyen. Ahol aztán érdekes módon látta, hogy megy tovább az M80, de az első lehajtón le akart hozni.
Még egy jó van benne, a kátyú jelzés: nem egy bp-i felüljárón jelezte már előre a lyukat, így azért jobb, mint az utolsó pillanatban észrevenni (este, bukkanó tetején).Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
kuyarashi
őstag
válasz rbalint88 #216768 üzenetére
Köszönöm.
Durván 7-10 év körüli autóban gondolkodom, főként japán, koreai márkákra, de szóba jöhet például Opel is (csak az Insignia pont nem egy ajánlott típus).
Tetszik néhány BMW és társa is, de nem szívesen vennék a nyakamba használtan egyet sem, annyit pedig nem költök autóra, amennyibe újonnan kerülnek.Minden esetre átmegyek a "Milyen autót vegyek" fórumba is.
Többieknek is kösz.iNEO DSGN • (csillagászati maszkok, alkalmi faldekorációk, exkluzív termékek) • https://ineodsgn.hu/
-
sutszi
veterán
válasz rbalint88 #217446 üzenetére
Építsék bele az árakba... ne legyen ennyire direkt. Az a külön szomorú, hogy kifizeted...és nincs szappan, vagy ratyi a hely... Akkor a panasz már nem vígasztal...
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
outsiders
aktív tag
válasz rbalint88 #217500 üzenetére
I30-ba kell adapter úgy be lehet rakni, nem egyszerű történet, de megoldható PDE generáció nekem is, 3 hónapja használom leddel. Kistarcsán van egy ledekkel foglalkozó srác, nála tettük be, 3-4 fajta adaptert végig kellett próbálni.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Vismajor01
addikt
válasz rbalint88 #217641 üzenetére
Az a helyzet, hogy amig fel nem rakod el nem tudod dönteni, hogy illik e az adott autóhoz avagy sem.
Eleve krva nagy lutri a szinválasztás, mert semmi sem úgy mutat mint a youtubeon/googlen/szinkártyán mikor az autón van. Én ha nem ültem rajta 2 hetet akkor egyet se Volt mindenféle szin, gyártó...Kész káosz.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Puma K
veterán
válasz rbalint88 #217734 üzenetére
Aztarohadt. Annyiért csinos lányok oszlatják a szürke felhőket az ember feje körül.
Mondjuk 2020. januárban mikor még nem volt ez a cirkusz hogy egymást koronázzák meg az emberek, akkor még píprosan 8.000 Ft volt a kőfelverődés javítása.
Most ahogy nézem (elsőre halántékimpulzusként linkeltem őket) már 7-8k+áfáznak/hiba.
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
simonjoe
őstag
válasz rbalint88 #218895 üzenetére
Egy barátomnak van egy E300de-je. Egy pad van a csomagtartóban, így rendkívül kicsi, az üzatank meg csupán 35l-es. Én is ebben a vonalban gondolkodom, de az értelmesebb dízel plugin az az Audi, de annak meg Q..va nagy az üzemeltetési költsége, egy olajcsere üti a 100k-t. Nem pálya. Nagyobb a választék a benzinesekből, mos éppen a Hyundai Tucson-t próbálom "levadászni", infókat gyűjteni róla.
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz rbalint88 #218906 üzenetére
..nem tudom, h milyen lett, én már a mostani újban gondolkodom, a 265LE-s szerintem ezzel már lehet valamit kezdeni. Remélem ezek már jobbak mint az előd. Még csak most rendelhetők, teht sok infó nincs ezekről. Figyelemmel kísérem, nem szándékozom újat venni, 1, max két éves, keveset futottal számolnék. Azt azért látom, h ezeknek az új autóknak a fenntartási költségei, dekadikus szervizei messze magasabbak mint a családban lévő 10+ éves autóké. Néztem az Audi Q7 e-tron-t, mint lehetséges utód, de el kellett vetnem, mert rohadt nagy árak mozognak körülötte, szűrőinek darabja 30-40e HUF, plusz még az olaj! A régi Passat CC-ben egy komplett szűrőcsere plusz prémium LM olajjal, munkadíjjal 50eHUF. Persze nem egy liga, de a Splash-be meg csupán 30.
Joe
-
EQMontoya
veterán
válasz rbalint88 #218920 üzenetére
Ezzel teljesen egyetertek, en sem szeretnek venni egyelőre, kell ennek meg par év, mire tényleg gördülékeny lesz ez a story.
joamilestone forumtarssal pedig teljesen egyetértek abban, hogy ez akkor lesz életképes, ha a karácsonyi dugóban, fűtve is biztonságosan eljuss BP-rol az ország bármelyik végébe.
Egyebkent en meg attól félnék, hogy ha kijön a szilárd elektrolitos akku belátható időn belül, akkor a jelenlegi villanyautók értéke jelentőset fog esni nagyon rövid időn belül.Same rules apply!
-
simonjoe
őstag
válasz rbalint88 #219000 üzenetére
Köszönöm szépen az infót!
Az autószerelőm azt mondta, a mai autók egytől egyig x@...rok, legyen az akármelyik. Döntsek érzelmi alapon, és ha szerencsém van, akkor kevésbé szívok vele.
Sajnos időszerűvé kezd válni az autócsere, mert a Passat CC, annak ellenére, h kitűnő "kondiban" van, sajnos a kasztnin már jelentkeznek a lehetséges rozsda jelei. No meg a dízel ellenesség egyre jobban begyűrűzik, talán még most abban az állapotban vagyunk, h kapunk érte némi aprót. Van még egy 12 éves kevés futású Suzuki Splash, e kettőt váltanánk. A Hyundai igazán érzelmi döntés, persze van benne racionalitás is. Mi nagyon sokat megyünk, és főleg nagy utakra, 300km-nél nem rövidebbeket, erre van a Passat, helyijáratra meg ott a Splash. Nagyon szeretem a dízelt, nekem csak azok voltak, ("szenvedek" is a Suzuki volánja mellett)de mivel tapasztalatom nincs a pluginok világából, csak sejtéseim vannak, első körben dízel formációkat néztem. Először a Mercedes és a Volvo jött a látótérbe, majd az Audi. Az előző kettő beltere nem tetszik, a csillagos meg ráadásul túl is van árazva, csomagtartója kicsi. Az Audi-nak meg Q...va magas a fenntartási költsége. Így kezdtem keresgélni a benzinesek között. A szempont, h legyen benne erő, és megfelelő méretű csomagtartó. Véletlen "jött szembe" az új Tucson, kiderült, h van belőle 265LE-s plugin, ez már így teljesen vállalható lenne. A Zasszonnyal megyünk megnézni, az Ő véleménye is kell .
Már csak azt kell eldönteni, h új 17milláért, vagy várjak még egy évet és legyen használt kevesebbért.Joe
-
mycso
veterán
válasz rbalint88 #219040 üzenetére
Érdekes, nálam is (renault) picit furán működik.
Amit én vettem észre, hogy nyári szürkületben/hajnalban indokolatlanul hamar kapcsol lámpát (még simán nappali fényviszonyok vannak).
Viszont ebben a téli szürke időben meg túl későn, így télen már én felszoktam hamarabb kapcsolni.
Annó keresgéltem diaggal, nem találtam rá opciót, hogy hol lehetne finomhangolni.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Magnum_
nagyúr
válasz rbalint88 #219361 üzenetére
Mubizos folia, elozo tulaj tetette fel, kisfeleseg nem engedi leszedetni gyerek miatt, alig latok hatul valamit, zavar. (Audiomon is ilyen volt, arrol is lerepult anno)
Ja! Legfontosabb: megvan az uj babakocsi, ujra elferunk az autoban <3
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
nagyúr
-
-
veterán
válasz rbalint88 #220277 üzenetére
Olyan nagy állat nem vagyok.
Népi megfigyelésem alapján a hideg idő és a városi közlekedés, különösképpen ezek együttese fogyasztja legjobban az olajban hátralévő kilométereket.
Még annyit az eredeti kérdésre, hogy ebbe a megszokott 3-4 literes olajtöltet helyett 5,7 liter kell.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen