- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Magisk
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
Hirdetés
-
A pénzügyi hatóságok helyett ír hamis üzenetet az AI
it Az olasz jegybank igen veszélyes deepfake videókra és üzenetekre figyelmeztet, miközben az USA szabályozná a politikai kampányok AI-használatát, korlátozná az AI-exportját. Míg a globális AI-csúcson a cégek a társadalom megvédését ígérik, addig a Microsoft az AI kapcsán súlyos nemzetbiztonsági botrányba keverheti magát.
-
Hunt: Showdown - Augusztustól csak jelenlegi generációs gépeken játszhatunk vele
gp A PlayStation 4 és Xbox One verziók automatikusan frissülnek az új kiadásra.
-
Francia portréstúdió edzi a Honor AI-t
ma A 200-as csúcsszéria a Studio Harcourt szakértelmével készít portrékat, a Honor AI négy szinten dolgozik.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
válasz Kornel #73775 üzenetére
A ráköltésnél érdemes szerintem elválasztani azt, amit azért költ rá az ember, hogy eredeti állapotában tartsa az autót, vagy amit azért költ rá, hogy valami olyat tudjon, amit gyárilag nem tudott. Mittomén, nagyobb fék, jobb zene, jobb zajszigetelés, +30 ló, stb.
Utóbbira csilliárdokat el is lehet szórni, és valóban nem érdemes, ha ilyen igények vannak, akkor másik autót kell venni.
Annyi, hogy ezt soha nem lehet gazdasági szempontokkal indokolni (ezzel próbálkozott ugye Tsebacsi is, de hát eléggé hamvába volt ötlet volt). Ha vágyik rá az ember, és megteheti, meg kell venni. Nem lesz olcsó, de ez van, attól még nem kell megideologizálni.rbalin88:
Amugy a 250 lo is siman kiautozhato utcan
És mégis hol? Főleg egy első kerekes családi autóval?
Mert oké, egy 350Z-t talán kiautózol a Visegrádi szerpentinen egy forgalommentes nyári estén élvezetből...
De az említett Fókát hol? Autópályázni végképp nem kell 250 ló, Budapesten aztán tényleg rettentő fontos, hogy álló helyből 3.8s vagy 3.1s alatt éred el az 50-es tempót, amiről aztán gyorsan fékezhetsz is GPS szerint 38-ra a sok mazsola mellett...
Élmény meg sokat nem fog adni, ez nem egy RS, amiben a tisztességes difi meg okosított első futómű is ott van hozzá. Bár, ha valaki arra élvez, hogy villog az esp visszajelzője, akkor biztos jó.
Cserébe itt bejön a képbe, hogy nagyobb motor, nagyobb fék, nagyobb felni, nagyobb gumi, tehát többet fog fogyasztani és drágább lesz hozzá minden. Én tuti nem venném meg.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz bajnokpityu #73807 üzenetére
Tegnap én is letoltam egy ezrest, nem volt vészes.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz bitpork #73811 üzenetére
Attól még a gkfb fizet rá, nem?
Mondjuk, ha jogsi nélkül sikerült összehozni, akkor nem tuti.lenko: azt sokan nem értik meg, hogy egy 10+ éves, de egykor drágább gép utazási komfortban jóval többet tud egy új kisautónál.
Egyszerűen azért, mert ezeknek a dolgoknak (zajszigetelés, minőségi ülés és kárpit) az ára nem nagyon változott azóta sem, és egy 3-4M új árú autóban (aminek még ugye jelentős része adó) ez nyilván nem fér el.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
-
EQMontoya
veterán
válasz focvis #73827 üzenetére
Csak trollkodok, nincs ezzel semmi para.
12 Novemberében vettem.kisza25: alapvetően inkább még egy kategóriával feljebb értettem. Tehát mondjuk ha egy 10 éves 3-erbe, vagy egy jobban felszerelt Paszulyba, Accordba beülsz, azért azzal sokkal jobb lesz 1000km-t autózni, mint mondjuk egy új Swifttel.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Dobozos Transitban láttam Romániában tehenet utazni, de ez még azon is túltesz.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz B-L-A-C-K #73914 üzenetére
Jah, elég lesz gumizni is pl. egy mostani A4-et, amikor már 160 lóhoz is minimum 18-cas felni dukál, meg 225-ös gumi.
Prémium autóval járni lehet:
-Drága: ha van egy megbízható géped, aminél "csak" a fogyasztás, amortizáció, kopó alkatrészek cseréje (azért egy fékbetét sem Suzuki árban lesz ám, a tárcsáról nem is beszélve) fog pénzeket vinni.
-Drágább, ha mondjuk be is döglik benne valami elektronika
-Kurvadrága, ha valami frankó motorikus hibába is sikerül belenyúlni valami érzékenyebb konstrukciónál.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Gergőke88 #73932 üzenetére
Hát, lehet, inkább 6.5-ért választanám a Fókát.
Egyébként annyira mókásak ezek az extrák, mint az elektromosan dönthető hátsó ülés. Mégis minek?
Ne kelljen kiszállni, mikor a targoncás Józsi berakja a raklap vákumcsomagolt maláj qrvát a csomiba?[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #73987 üzenetére
Pedig a tünetek alapján vagy a töltés ment el, vagy az akkud lett cellazáras, mert amúgy nem merülhetne le ennyi autopalyazas után.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #73992 üzenetére
Ki tudok gurulni holnap este egy feltöltött akkuval.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #73996 üzenetére
Töltésjelződ a műszerfalban vagy multimétered van?
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz pècsimunkás #73999 üzenetére
Mi motivál arra, hogy egy bő 100 lovas autóval 160-nal told pályán?
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Az előbb hallottam: én csak fröccsöt iszom, nem iszom tiszta bort, mert vezetek.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz tomcsi23 #74031 üzenetére
Van az a lejtő
Egyébként ebben nincs semmi meglepő, jobb 1.6 szívók is elmentek 6 literből 100-110-es tempónál, szóval azért a fél literért nem érte meg turbósítani.
7-7.5-ből még az IS is elmegy, pedig ez minden, csak nem takarékos, meg ugye erősebb is.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz focvis #74034 üzenetére
Azért azt vedd figyelembe, hogy 100kg-val könnyebb, valószínűleg 10 évvel újabb konstrukcióként jobb az alaktényezője és kisebb a hajtáslánc vesztesége, mivel elől kapar.
Ezeket mind figyelembe véve nem önmagában a motor szerintem nem sokkal hatékonyabb.Az meg nyilvánvaló, hogy valamivel jobban megy, egyrészt ugye az a 100kg előny, másrészt nagyobb nyomaték, és az is alacsonyabban.
Kornel: sajnos igen, de szerintem nem a gázreakciók az oka, hanem hogy a turbós motorok részterhelésen valamivel kevesebbet tudnak fogyasztani, és a fogyasztás/CO mérések kitrükközéséhez kellett a dolog. Egyre szimpatikusabb a 350Z/370Z, mint utolsó mohikán. És ketten kényelmesen el is férnénk benne. Azt meg lefosom, hogy mennyit eszik. Mondjuk nekem 240 lóval is elég lenne.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Kornel #74038 üzenetére
Az biztos, hogy jobb hatásfok érhető el a turbós motorokkal.
Ez ugye egy kicsit bonyolultabb. Alapvetően igaz, de: csak részterhelésen, tehát amikor viszonylag alacsony fordulaton közlekedsz. Hamarabb megjön a nyomaték, hamarabb fel lehet váltani.
Viszont erő nem lesz a semmiből, a lovaknak zab kell, egy 200 lovas turbó annyit fog enni, mint egy 200 lovas szívó, ha mindkettőnek kitaposod a beléd.
Viszont ha megnézed a fogyasztásmérési ciklust, valami horribilisen lassan (10+ másodperc) gyorsítanak fel benne 50 körüli tempóra. Ez nyilván a mai forgalmi viszonyokat nézve köszönőviszonyban sincs a valósággal, viszont a gyártóknak erre kellett optimalizálni, így jöttek a kis turbók.
Amik ugyan a valóságban is hatékonyabbak valamivel (hasamra ütök, legyen 10-15%) vegyes felhasználásban, de a gyárilag megadott fogyasztási értékekkel köszönőviszonyban sincsenek.Cserébe jóval komplikáltabb, az eddigi tapasztalatok alapján kevéssé tartós konstrukciók. Szóval összességében nem vagyok benne biztos, hogy sokkal előrébb vitték a világot, ha egyáltalán.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
-
EQMontoya
veterán
válasz #94529552 #74127 üzenetére
Jorus japánozik, Tsebácsi Focusára meg egy szót nem szóltam. Van még kérdés?
Vagy Te vagy most a júdea népe front, aki megbosszulja, hogy leszóltam az Astrákat?
Focvis: ez tiszta sor, erre a célra szerintem is tök jó. Egyetértünk, tényleg egy autópályázó tank, egy városi "leszarom, csak férjek be mindenhová" és egy élménydús játszós lenne az igazi, de hát ez nagyon sok lőpor meg hely.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz focvis #74228 üzenetére
Nemtom, én jobban szeretem valahogy a digókat, mint Horvátországot. Na nem az északi részt.
De valahogy előrébb járnak szolgáltatásban, lazák, de valahogy mégis működik minden.
Tök jó arcok a horvátok is, sőt, általában elég pozitív tapasztalatunk volt velük, de a digóknál valahogy természetesebben működnek a dolgok, könnyebben találsz egy jó éttermet, cukrászdát, jobb az infrastruktúra, ilyesmi.
És a horvátoknál nem nagyon van homokos part, a digóknál meg bőven.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz focvis #74231 üzenetére
Mondjuk ezek pont nem a jó helyek, az sajnos határozottan igaz Olaszországra, hogy a legfelkapottabb helyeken tényleg tucatturistának fogod magad érezni.
Szicília, Szardinia nekem pl. határozottan bejött.Saint_: én nem lennék ennyire kategorikus, szeretem én Horvátországot is, csak a másik partot jobban.
Egyébként, ha nem tengerpart kell, hanem inkább hegyesebb, erdősebb vidék, akkor Szlovénia és a Bledi tó környéke szerintem tök jó. Közel van, nem drága és elég normálisak. Csak kávét nem tudnak főzni.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Én szeretnék a helyedben valami rá való, 15 col körüli alut, azzal "kicsit" olcsóbb lesz gumizni, jobban is fog menni és jobb lesz a komfortja is.
Azt a kérdést már csak magamnak teszem fel, hogy ki a f..om tesz ekkora kereket egy 1.4 Corsára?[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz bajnokpityu #74455 üzenetére
Sok balesetmentest. Családi autónak szerintem korrekt, egy pár éves autónak azért nem kellene, hogy bármi komolyabb baja legyen...
Same rules apply!
Új hozzászólás Aktív témák
- Megjött az ASUS 240 Hz-es, fényes WOLED monitora
- Hardcore café
- Microsoft Outlook topic
- Az LG elengedi a feltekerhető tévéket
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Videós, mozgóképes topik
- EA Sports WRC '23
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest