- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Netfone
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
-
Broken Roads teszt
gp Azt, hogy mi történt az atomháborút követően Amerikában, jól ismerjük a Falloutokból. A Broken Roads e történetet ausztrál szempontból meséli el – igencsak hasonló eszközökkel.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MC Pite
veterán
válasz Reggie0 #189478 üzenetére
Ha gondolod, fejtsd ki, mert nem értem. Ha nem akarod, nem kell, de már érdekel .
Qru: Legyen akkor a francia C-HR, akarom mondani a C4.
Marhán tetszik az új Yaris is, ráfért a márkára (sajna nem a C-HRes csapat csiszolta futóművet hanem a szokásos), de a C4el sztem rálicitáltak.Ovijárat: Múltkor linkeltem pár fogyit 3km-es szakszokról a 208al, ismerősnek ilyen motoros autót is ajánlottam, utánaolvastam és másutt is megjegyzik hogy piszok gyorsan melegszik. A rövid körök miatt gondolkodtunk a Prius3-on is, de így már pláne nem bánom hogy nem az lett, pedig azt is szeretem (főleg egy janó dobbal ).
Szeretem a P3at vezetni, és normál módba is megfelelő pedálmunkával megindul rendesen (csak a juzereknél beszokott rozsásodni a pedálút második fele, az első felében meg álmos normálban); de ez a vakarcs ez szeret nekem sokkal élvezetesebb (menési hajlam, hang, kormány(zás), stb. Meg hát forintosítva a kettő közötti különbséget... amire mi használjuk, ott nem jobb 2szer a P3.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz pècsimunkás #189489 üzenetére
Gyakorlatilag lehet, és itthon is vannak jók (is). Jóféle legyen, ne szórja a fényt, legyen legalább annyi fénye mint az izzónak, és ne is sokszorosa legyen mint az izzónak, állítsd be jól a fényeloszlást meg a lámpát (magasság) oszt kész, 99,9% hogy nem fog senki szólni érte, műszakin sem, úton sem.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Én meg rakok be rendes tolató izzókat
Na jó, korábban én is vagy fék, vagy ködzárót használtam, másra ugyse nagyon használom.Qru: Dugóban a hibrid a király, de vidéki városban már mindegy, nincs is lámpa.
Nagyon hasonló felhasználásra ismerős Prius3at vett, mi meg 208ast kb ugyan annyiért (3m).[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz rasotamas #189501 üzenetére
Itt van írott anyag is: [Sandero]
A C3 XTR tudta még ezt a tetőcsomagtartó trükköt, szerintem zsírHehe, ez sem lenne esélytelen év autónak 😁
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Bdanyy #189660 üzenetére
C57 es Bluetooth (fm transzmitteres) receiver. Van benne mikrofon, 3 gomb, autó negatívjára tolja az fm sugarakat, így tökéletes a hang. És normálisan is tölt.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz BigBlackDog #189674 üzenetére
F2 elég kutya ilyen tekintetben, gyorsabban fogja cserélgetni, érdemes lehet 70-90 körül maradnia. Nálunk a cégnél párhavonta repkedtek a sima izzók is.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Idáig tetszik is a 4S², bár nyáron még nem próbáltam, de 20⁰ környék jobb volt mint a Dynaxer 3 HP, és télen is egész élhető. Igaz, elvileg gyorsan kopik, de ez a 208on pont mindegy.
Sokat agonizáltam a 2 szett/4S (és abból melyik lenne jó) témában(így nem tudok szép nyári alufelnit venni rá ), idáig elégedett vagyok ha ezt (a tél tudást) 3 évig tudja hozni.Szerk: A 4S az évszaknak megfelelő? Biztosítóssal nyilván nem fogok gumitesztekről vitatkozni, de hátha valaki más már találkozott ezzel.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Reggie0 #189861 üzenetére
Ezt nem is tudtam...
jogosulatlan úthasználat miatt kiküldött felszólítás kézhezvétele után a jövőben az éves matrica utólagos megváltásával kerülhetik el a pótdíjfizetést.
Mondjuk nincs nagy kedvem 45öt erre fizetni, maradok január elején a kényelmes (nincs túlterheltség) megyei vásárlásnál inkább.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz MasterMark #189881 üzenetére
Nemtom, nem hiszem, ennyit találtam a honlapon.
Ha ha rájössz hogy elkottáztad, vehetsz utólag (ha már ráhajtottál) megyeit (is).
Más kérdés hogy a nyomorult táblákat is egyszer aktualizálhatnák már<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz AMD Power #189884 üzenetére
Elmegy, de azért nem egy car-next.
Ja, elvileg nem sóznak, gyakorlatilag meg igen. Már kérdés hogy sose értem minek .
Más: WY5W ledből J Ó minőségű ledeset (ellenállással, direkt indexba valót) tudtok esetleg?
Tükör indexbe kellene, kb lófütty látszik a 208nál belőle (a Meganban is ilyen van, abban elmegy, kb 4* akkora a felület mögötte). Van filamentes, de nem erős és nem tartós és nem ellenállásos (de jól használja a foncsort), meg 1-2 2ledest néztem alin, de fényerőben nem voltak meggyőzőek, a nagyokat meg eleve skippelném, picike a foncsor, azok túl sokat takarnak.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz molnarpeter #189897 üzenetére
Hja, gagyit nem akarok, az nem látszik jobban. Valami [ilyesmi] kellene, de amiről van is jó tapasztalat.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz TigerDzsó #189902 üzenetére
Én a Wynns palettát ismerem jobban, azok jók; nem gondolnám hogy a LM rossz lehet. Főleg preventív, kezdeti bajnál érdemes használni őket.
Vivid az gyakorlatilag a superdeal alatt érdekes Mo-n, utána már nem éri meg ha jól néztem?
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz TigerDzsó #189905 üzenetére
A megtakarításaimat ha euróban (is)akarom tartani, akkor inkább PEMÁP. Köszi
AMD Power: Nálam a szín/fényezés jellege tud kizáró tényező lenni; mégha ez esetleg 'lányos' is. Mondjuk pl carnextnél nekem szimpatikus volt a dekrás felmérőlap, és a full szerviztörténet (eleve a hirdetésből is elérhető, de ha bemész, a munkalapokat is felolvassák ha valami érdekel belőle).
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz AMD Power #189935 üzenetére
Öhm, főleg ezeknél, de cserélnikell a fékolajat. Az ESP tömbből kivezérelve is(!!!). Nem elég kipumpálni pedállal.
Olajból fogadjunk 2 nagy tábla csokiból hogy nem olyat raknak bele, ami optimális, hanem sokkal szarabbat. Hűtőfolyadékból a felét tudjátok leengedni, ezért leengedném hogy frissüljön.
Az a fék amit 5-10e múlva kell cserélni, azt mihamarabb kéne. Teszem hozzá hogy nem olyan könnyű az autó (ha jól értem ez ez S Cross előtti), ellenben a fék kicsi, az SX4es ismerősökből több is megsütötte, nem az alap fékcuccot tenném fel,alig drágább a normális. Persze megsütés után is rábeszélték az ismerőst a nem bevonatolt, nem magas széntartalmú acélból lévő nem mart tárcsára, és a filléres betétre. Meglepő módon megint megégette egy hágón .A magyar lengéscsillapító mérést hagyjuk, sztem múltkor ide is beírtam
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz kisza25 #189969 üzenetére
Attól is függ mik a szempontok, azért akad 1-2 versenyző (szubkompakt/nyújtott B szegmensből). Akora helyet mint a Veloster azért tud 1-2 modell ami korrekt és újonan is belefér 4,5-5-be.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz MC Pite #189970 üzenetére
Akad ott még Corsa, Crossland, Tipo, Sandero 2021 (Stepway), Rio, 208, C3 (4,5től fl-es), Fabia, Clio, Fiesta, i20,
De akár Duster, Tivoli, Stonic, Ceed, i30 szebbik műszerfallal vagy Megane párezer Km-el.Hogy mennyi ló kell, meg milyen felszereltség, az a másik dolog. Meg ennyiért/től akár akadnak 100 turbópacis modellek, amik azért megteszik, ha elég egy nagyrahízott kisautó. Szeretem a kraftot, de nekünk pl elég a kisoroszlánnal tök jól elvagyunk a 83 lóval, jobban megy mint a korábbi 1.4, és akkora mint pár éve egy kompakt. Meg a lényeg, hogy szeret menni, de nem eszi le a hajamat sem
Szerk: Ja hogy neked az ezres meg 1.2es turbó motorok nem értelmesek, bocsánat. Elkényeztetett jó motorjával az Ibiza?
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz kisza25 #189978 üzenetére
#értelmes motorral: Tipo. Ez is radaron volt, de köszi, a plusz ccm és hengert (és súlyt) meghagyom azoknak, akik értelmes motorral keresnek autót .
Utána már nekem is csak az i30 van most ennyiért szívóval ami beugrik.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz AMD Power #190000 üzenetére
Nem tudják, szart sem ér az a műszeres mérés.
1500-12000ig ugyanaz a műszer van, nem alkalmas a valóságban normálisan kimérni a víztartalmat. Sajnos.
Ha nem biztos hogy a tömbböl is cserélték, akkor én cserélném, sajna eltrógerkodják/duplájába kerülSzerk: azt a lemezt meg nem kezdem el, hogy amit kiszámláztak, sokszor hogyan (nem) végeztekel a pug/ford/vw/opel szervizben
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz kisza25 #189981 üzenetére
A régi dákókat próbáltad, vagy az új
CliotSanderot? Ha utóbbi, az érdekelne milyen.Szoszo94: Miniből és Fiat500ból is van asszimetrikus.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz kisza25 #190048 üzenetére
Hm, abban nem ültem, de nem sokkal vagyok kisebb mint te, 175cm és most épp 85kg , de 208ban(I) elő-hátul elférek simán, elvileg a Clio még egy picivel nagyobb (csomagtartóban legalábbis biztos, pedig ennek is nagyobb mint egy K Astrának).
Régebbi Dáciákat nem vettem volna, akkor kb az S-Cross volt nálam az igényességi minimum, bár pár dolog fáj rajta (meg főautónak kicsi nekünk).
De a Clio/új Sandero már vastagon igényesebb az S-Crossnál (anyagok, ülések, ablaktörlés, kapcsolók milyensége, helye, funkció), csomagtérborítás(!), műszerfal; és amennyire olvasom a hajtáslánc és futómű is legalább olyan jó lett.
Árban és méretben mondjuk a Vitarával van inkább párban, de az nekem az Ignis kulccsal, még szarabb anyagokkal, az iróasztal kábelátvezetőfedőjével a műszerfalon (vagy a harmadik óra, amik nincsenek egymással szinkronban), gyújtáslevéltem után menetközben megálló ablaktörlő (ami amúgy is még szárazon kezdi törölni a koszos ablakot), az új helyzetjelző sikeresen eltér színhőmérsékletben a főfényektől, meg, ...á, hagyjuk, ez még a japánoktól is igénytelen.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz rasotamas #190063 üzenetére
Meg ne állj a körforgalomban; ha nem tudsz kimenni, menj még egy kört.
Jobban szeretem amikor a külső sáv helyet körforgalmat kikerülő sávok vannak, mert a legtöbb honfitársunk ledobja a láncot a többsávos körforgalomra (lásd megyeri híd felhajtó, világ szégyene hogy lámpássá kellett alakítani; egy körforgalmat...)Majdnem mindegy mit tanítottak, mindenkinek tanították például a **** ködzárófény használatát, mégis 95%ban nem így használják az emberek.
kisza25:Én még tavaly megspékeltem a kört az elektromosokkal (támogatással CitigoIV/eUP), aztán miután felment támogatásnyival az ára, így bedurciztam és így lett egy másfél éves 208, az állam, az unió, és az összes kereskedés bekaphatja.
Nem volt égető a csere, de gondoltam hogy házcsereéig még van 8-9 év, addig a 11éves kisautót fiatalítsuk, ha tudjuk akkor akár elektromosra. Nem számolom hogy hány modell jött szóba, de összesen 3 számjegyű típusnak futottam neki . Nem kapkodtam el (igaz, a Megane is 2 éves keresgélés után lett megvéve, bár ebből az első másfél évben szinte csak C4P II kerestem, xenonnal, benzinnel).
Szerencsére az én környezetemben is mindig záporoztak a jó ötletek[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz rasotamas #190069 üzenetére
Mert más a többsávos körforgalom meg a turbó körforgalom...
Sehol nincs máshogy.Nem annyira rohad bonyolultak szerintem, de látom a gyakorlatban hogy az...
1.kihajtó - külső gyűrű az még menni szokott, tábla nélkül is
3. kihajtó - belső gyűrű (belső, majd elfogynak a sávok, és kimegyek a 3.on)
Ha 2. kihajtó általában ez még a külsőből és belsőből is megy.Qru: Így van, innentől kb értelmét veszti a körforgalom. A másik említettet nem vágom, az turbósra lett megcsinálva?
MasterMark: "nálunk meg az van ami sima egyenes úton" - minden országban úgy mentem át, hogy figyeltem, és inkább az előzékenység, forgalom ritmusa számított. Románoknál k..a nehéz kijönni, nehezebb mint nálunk. Nyugatabbra megállás nélkül gázelvétellel mindig sikerült átmennem.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz rbalint88 #190144 üzenetére
+1
Sajna sok autó megy érzésre meglepően gyengén 1,6-1,8, sztratoszférában a nyomatékcsúccsal, néha még hosszú váltóval (Mazda 6, Leon), egyes lambdától alig akar eltérni.
Civices japánbérenc kollégát múlt héten hoztam vittem, amíg az ufóján szélvédőt cseréltek, a szívó 1.6 alapmotoros (6s)(+csipsz) Megane Grandtourommal.
Méltatta kicsit a futóművet civictől mennyivel jobban rugózik annak ellenére hogy fogja az utat és kanyarodik (15ös a téli kerék ), meg kérdezze, hogy ez az erősebbik/turbós motor?
Holott papíron -200ccm és -30ló. Most csak -16, de nem fent, hanem lentről él sokkal jobban mint a Civic.
De Toyota 1.6 (132), Mazda 1.6 (110) és 1.8 (140?), Ceed 1.4 (109) hasonló volt, a lovak negyede érzésre nincs meg.
Lelombozó, mikor az mx5 nb (+dob) körforgalomból lakotton kívül enyhe emelkedőn egy méter előnyt sem tud összeszedni 100ig a mögötte jövő szintén 1.6 16V (+csipsz +szolíd dob) Xsara Picassótól, ami negyedével nehezebb meg pöppet több levegőt tol maga előtt.Oszt egy csomó 1.2-1,4 vakarcs meg kapar, pörög, tol vidáman, jó hanggal, kéri hogy nyisd ki teljesen a folytószelepet .
Láttatlanba (nem vezettem, de Ceed volt a másik dobogós, sokat olvastam utána) nem megy rosszul, de érzésre jól sem, de tűrhetően fogyaszt, el lehet vele jól lenni, de vigyorogni nem fog az ember tőle. Arra 300ért kell egy SaxoVTS[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
-
MC Pite
veterán
Turbós mocikkal hamarább jönnek a nyúlmókusok, jobban adja átlag vezetésnél.
Ha választhatok (pár évesben) egy Fabia TSI 1.2 85 meg a mostani 208 1.2 szívó 83 (akkor a turbós 110 lovasat veszem ), de mivel úgy alakult hogy rövid utakra is kell használni az autót, így inkább az MPI-t választottuk.
De érzésre (ahogy elmegyek a megelőzött mellett) a szívó is kb úgy megindul mint az 1.2 TSi (105 lovas Rapiddal és Toledóval mentem többet), és fent sincs nagyon különbség.
Ok, picivel rugalmasabb (nagyon lentről) az 1.2 TSI, de nem sokkal/nem mindig, mert a szívó is 2000es fordulat alá nem engedem, 2200től megindul, ennyi gázt mindkettővel kell adnom gyorsítás előtt hogy ne torpanás/morgás legyen.
Lakotton belül negyvenx-ről úgy indul meg, mint mint az 1.2 TSI tette... 93nál kb 2600at forog, 2750en meg már ott maximális 118 nyúlmókus. Fent meg egyel jobban szeretem a szívó érzést mikor 5-6 ezerig nő a lehívható teljesítmény, minthogy 4000nél elfogy.Szal átlagban (ha nincs ovijárat) inkább turbósat venném, de néha akadnak élhető szívómotorok még, akár jó váltó áttétellel (plusz az élénkségen sokszor segít egy kis csipsz )
szerk: Tegnap tankoltam a 208at 902km után, a vegyes használat matt kicsit többet is evett, 4,83l/100km lett (vividdel 328Ft-ra jött ki a literenkénti ár a Shellnél)
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Doki16 #190182 üzenetére
Mi van, április 1 lenne, vagy átaludtam ezt a motorváltozatot valamikor?
[link]
Nem is gázos, nem is automata, csak úgy egy leszedált 1.6 mpi[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
-
MC Pite
veterán
válasz kisza25 #190222 üzenetére
Az azt jelenti, hogy ez abból a készletből lehet, ami miatt megint megbüntették a VAG-ot, hogy a megsemmisítendő autókat (nincs típusengedély, mert valamit teszteltek, módosítottak) eladták?
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Peter.70 #190226 üzenetére
Is is, tankolást appban rögzítek, meg egy egy szervizelést, de keresgélni a webes felületen szoktam.
Kisza: Hát, a 3 hengeresnél picit kevésbé megy oldalra meg több a hely közötte, meg a tágulásitól szívja a levegőt ... szóval passz
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Biqci #190235 üzenetére
H1 az a legkevésbé tartós, főleg peojektorban, főleg az emelt fényerejű. Általában a Megalight 70/90 ill a Bosch 90-es ami okoslányos megoldás. Vagy jóféle LED, projektoros autónál nincs ember aki kiszúrja, ha az 4300kelvines.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz zsoltip #190319 üzenetére
Forensis (sajna nemrég csökkent a kedvezmény):
Milyen kedvezményeket ad ezután a Forensis MOL Partnerkártya?
- 6+1 = 7 Ft/liter - EVO 95-ös benzin
- 12+3 = 15 Ft/liter - EVO Plus 100 prémium benzin
- 6+1 = 7 Ft/liter - EVO gázolaj
- 12+3 = 15 Ft/liter - EVO Plus Diesel prémium gázolaj
- 6+1 = 7 Ft/liter - LPG autógáz Eco+A kedvezmény megadásának a menete a Partner kártya esetén:
normál üzemanyagnál 6 forint/liter azonnali kedvezmény, amennyivel kevesebbet kell fizetnie és egy Multipont/forint literenként azonnal a Forensis kártyára íródik jóvá.
12 forint/liter azonnal kedvezmény az EVO Plus 100 és EVO Plus diesel esetén, amennyivel kevesebbet kell fizetnie és plusz 3 forint/Multipont literenként azonnal a Forensis kártyán elérhető. A teljes kedvezmény mértéke így 7 és 15 Ft/liter!<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz mamboo #190376 üzenetére
Nm értem kérdést, minek szednéd szét többször és állíttatnál futóművet egy kör helyett?
Plusz amikor a szétvert felpuhult futóműelemek mellé újakat raksz, a még nem rossznak tűnők is hamar kopogni fognak. Ezért is érdemes folyamatosan amikor valami feljön, egyből javíttatni, nem feltétlen 2 évente szembesülni azzal, 2 év alatt mit nem csináltunk meg és nőttek nagyobb bajjá. Akinek nem inge...Magam részéről mindent, általában párban.
sky11: +1
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz szabonagyur #190395 üzenetére
Nem tudod a legalsó rácshoz rakni, hogy ne bukjon le? Vagy a lamella jön ki?
Egyszerű a képlet, nyáron, ha éri a nap, navigál és (gyors)töltöd, a klíma hideg enélkül felforrósodik a telefon, és alig fogja venni a töltést.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Hencso #190374 üzenetére
Nem sok rizsrakéta jön be, de ez nem rossz.
Viszont ha ennyire óvod a gépet, azt tudod, hogy
1, tök fölösleges normális szintetikus olajat ilyen sűrűn cserélni? Mármint hacsak nem 2-3 km-re használod a gépet, még kb semmit nem romlik 1 év 8K km alatt.
2, 0/5W-30 A5/B5 olaj az ajánlott hozzá? Nagy a különbség, előnye nincs a másiknak ezzel szemben.
Milyen papucsokat raksz az autóra? A képek alapján az szűk keresztmetszetnek tűnik3, Észlelsz mérhető különbséget a 100assal; vagy ritkán mész vele? Akár 3-4 tankonként is elég lehet, vagy prémium95 (de az E10 is jobban takarít mint a korábbi E5 )
Szép a felni, bár nem so?k 195/50R16 gyárilag (már az is relatív peres, de még gondolom 6,5"os felnin), az 215/40 lesz 17esből?
szabonagyur: Nekme Aldi/Lidl tartóim vannak, gumisak, így ahol kitámaszt, nem baxxa le a festéket/felületet.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Zoli-bácsi #190416 üzenetére
Évek óta így használom
Középen a jobb oldalira rakom(kábel is kevésbé van útba így), magamfelé fordítva enyhén, így az utasra továbbra is megy levegő (és polárszűrős szemüvegben is egy fokkal jobban látszik).<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Hencso #190434 üzenetére
Akkor meg főleg elmehetne 15K-ig, sőt. Egy A5/B5-ös olaj (A3/B4 helyett) 25-30at is kibír érdemi degradálódás nélkül.
Nem kétlem, hogy azt az olajat rakta bele az előző gazdi, arról beszélek mi lenne jó annak a motornak.Akkor meg főleg nem olcsó a 100as benya...
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Hencso #190445 üzenetére
Ahogy érzed; csak akkor töltsd bele legalább jót ennyiért.
Vagy amit szeretnél, sok sok autóshoz hasonlóan cserélheted sűrűn a sűrűbb, egyszerű (ámde sokszor drága, pl Edge) olajat.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Hencso #190451 üzenetére
Olvasd el mégegyszer, nem a gyártó érdekes, hanem minősítés és viszkozitás . Utánajárhatsz mi a jó ennek a motornak, megteheted olajválasztókkal, vagy az olajos topikban is pl.
Átlógás: Sajnos szerpentinen is sokszor átlógnak, meg lakotton belül van egy kb 70°os kanyar aminél igyekszem elkerülni hogy egyszerre érjek oda más autóval, havonta 2-5 ember lóg ott át úgy, hogyha nem fékezek bele, nekem jönne
a gyökér.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz mamboo #190523 üzenetére
Lemförder (Meyle se rossz, főleg ha HD, de a L kb gyári szintű). Olcsónak semmi értelme, tizedét (se) bírja.
7Sony7: Nekem Meganehoz fél év akatt se tudott a specialista hozni mankót, bontók meg nem adnak el semmilyet. Fél év után meguntam és szlovákoktól vettem szettet magamnak (teljes).
Nem az uv-t sosem látott öreg fumi a baj, hanem hogy sok trehány sose fújja fel a pótkereket.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz diegho #190564 üzenetére
Ez baromság, a Golfnál is nagyobb a M3, nemhogy Polo méret. Nem csak én mondom, az adac, ridc, adatlapok. Saját magam mögött (175) egy tonna lábhely van a kombiban, 198 magas haverom is elfért mögöttem, feje már nekiért a kárpitnak (nem akarta 2km-re kitúrni nejem (182) a jobbegyből). Igaz, én ülök, nem fekszem.
Csomiban meg a legnagyobb/jobban bővíthetőbb (hetekig hasonlítottam össze a kombikat).
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz #89309696 #190579 üzenetére
Azért a saját mezőnyükben, idejükben érdemes összevetni őket. Pl M3 egész korrekt, akit érdekel, utánaolvas, vezettem sok korabelit (Dobogókő és Tátra mindegyikkel megvolt) ami igényesebb konstrukció vagy hypeolt (F2, Mazda3, Corolla, Civic) és egyiktől se mondanám rosszabbnak (Corollát és Civicet meg lekörözi sztem). Bár pl Leon I 20V az alap-sportfutóművel is egész kiegyensúlyozott és ügyes, pedig az is csatolt lengőkaros (igaz, azzal mindig üresen mentem, a többivel jellemzően megpakolva).
Bár ugaz, motor, kaszni és felszereltségfüggő is sokszor milyen, nagy a szórás típuson belül is.A futóművel utóbbi pár évben kezdett az ipar újra foglalkozni (persze itt sem minden modellre igaz, és a törekvések ellenére vannak nagyobb difik, de akadnak ügyesek).
Ergonómia: Rezsókapcsolót nem szeretem, de elvagyok vele, ettől nagyobb bajaim, bár vag konszern általában korrekt, a C szegmenses fordok szoktak kiakasztani sok dologgal meg a hármas bmw-k.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz pècsimunkás #190586 üzenetére
Enyém nem szerelemből lett, csak okoslányos megoldás, drága és ritka volt a C4 Picassóból amilyet akartam.
De élhető, korabeliek között korrekt, és szívesen nézek rá a parkolóban<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Darko_addict #190632 üzenetére
Így lehet +x%.
A FOM számor írják ki, kisebb spirál, jobban középre/távolra fókuszált fény.sky11: Igen, a Megane is kapott vitaminkúrát (meg a Picasso meg a C3 is). A 208 még nem, mert garis . Na jó, lehet nem is fog, mert itt nem húzták ki gyárilag a méregfogát, pedig kapott is egy frissítést környezetvédelmi okoból (anticsipsz).
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz BigBlackDog #190676 üzenetére
Nem TDI-d van, akkor meg minek?
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Tsebacsi #190692 üzenetére
Lenne most olyan PHEV amiért pénzt adnál? Máshogy fogalmazva, jól jönne nekünk is, de annyival drágábbak, hogy 10 év alatt se térülne megy a plugin. Nem tudom mit néztél és pontosan milyen felhasználásra, de érdekel mások mire jutottak, mit látnak. Nálunk most a 208 lett az EV/PHEV helyett . De a családinál még mindig nincs lezongorázva, és mindig az Outlander PHEV a B (vagy C) terv, csak jó A tervem nincs.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
+1.
kisza25: Lemaradtam, ez most csak úgy, vagy felkerült a radarra, vagy meg is vetted?
Utazni amúgy nem rossz (jó lámpás jó üléses változattal) csak fenntartani (gumik, fogyasztás, dízelmotorjának a khm, sajátosságai) nem frankó. Meg ha valakinek mint nagy kombi kellene, az csalódni fog az Insigniában; abban az Astra is ügyesebb (ami a sajátommal szemben jól láthatóan kisebb, épp egy nagy gyereküléses dobozt raktunk át oda-vissza, enyémbe simán befért hosszában is, de széltében és magasságban is jól láthatóan kevesebb volt a hely a J Astrában).<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Háztartási gépek
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- Politika
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- SSD kibeszélő
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Escape from Tarkov
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs