- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
Hirdetés
-
Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
ph Asztali PC-k, monitorok, videokártya, hát, hűtés és egér is került heti válogatásunkba.
-
Enduro változatot kapott a Mobvoi TicWatch Pro 5
ma WearOS 3.5 rendszerrel és kettős FSTN és AMOLED kijelzővel érkezik az új modell.
-
Homeworld 3 - Amit a játéktól várhatunk
gp Akik a drágább verziót vették meg, már játszhatnak a teljes változattal.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MC Pite
veterán
llwynog: Azt is lehet, de még műszakin sem fogja senki megmondani, hogy ezen a Vectrán az nem xenon, főleg ha 4800K környékit rak be az ember [gif]
bandus: Nem szeretem igazán a Renaultokat, de ez a M3 fl2 GrT speciel (régóta) tetszik (meg az utolsó normális kombi).
Erről függetlenül nagy eséllyel psa lesz az utód (Leon3 helyett inkább 308, új Corolla hibridet még ki kéne próbálnim, de a C4 Spacetourer már egy út után is nagyon bevéste magát az agyamba, meg hát bringa meg gyerek mellé főleg nem hátrány; kár hogy rohadt drága).
A hegyek, főként az Alpok; meg örök szerelem
Bár idén nem hámoztam ki a montit az autóból a versenyre, mert a 93-100mm csapadék nem tréfa, főleg errefelé.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz 6030D #206219 üzenetére
Sérülés miatt júniusban F-re csökkentettem, de a C,D,E közül az E-t szeretem a leginkább
2007óta kötelező elem, (sokkal) jobban várjuk mint a karácsonyt
Pedig megint új irányban hajtogattam be a Sparkot, meg utána Bogi futóbringáját.Benzin: A héten 1,27 körül volt a legtöbb helyen osztrákoknál, persze ahol megálltunk (végre elaludt a picur, lebetegedett kissé és elég elcsigázott volt) ott 1,37/1,558€ volt. Meg Sopronban is 500 felett volt az jobban adalékolt nyál.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz bitpork #206331 üzenetére
Mekkora a gáz, jól vagytok?
Szar érzés, személyautó már megvolt...
Meg kell nézni a radart, mikor utolértek, akkor még elsőre jónak tűnt, de eltört a felfogatása, aztánn később xarakodott.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz stickermajom #206337 üzenetére
Á, a kék Picassom kapott hátsó lökösbe E91-est, tolatva házat, 405-öst, csatornafedél betonkoszorúját, meg persze csipcsup dolgokat (garázsajtó, bringa, bringa nagytányér, szekrény, létra, sörpad, vonóhorgos bringatartó, túl közelre parkoló autó, stb), de ettől még nem vonzotta a bajt .
Amúgy az még régi francia iskola szerint készült, nagy fényzetlen betéttel, mindegyiket túlélte törés nélkül (nyilván a karcok gyűltek, sárfogó leszakadt [kötegelővel javítva, mint a gyári] meg a Valeo parkszenzorok is fogytak )[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz flashpointer #206339 üzenetére
Mit raksz a tetőcsomagtartóra? Vagy bokszot keresel? Nem kombi/egyterűre olyat ( így látom 13x-14x cm hosszúak) rakj mint ami az előző hsz-emben van, hosszabbat ne!
bitpork: Nincs cascod? Ha van, neked mindegy mikorra és kitől hajtják majd be.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Magnum_ #206353 üzenetére
Külföldi tgk-s csak rendőri igazolással mehet ki az országból ha van sérülés; legalábbis a városi legenda szerint.
bitpork: Nem egészen. A bálnára lehet hogy drága a bizti(nekem évek óta 3x-4x huf/év a teljes, kopp-kopp), de ha neked okoztak kárt, azt is egyből fizetik, és ők hajtják be a károkozón.
Faternak is 6 hónap volt mire a rendőrség lezárta az ügyet és a mabisz fizetett, de másfél hét után már kész volt az autó és ki volt fizetve (bő 900k kb 10 éve).[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz 6030D #206364 üzenetére
Ott nem csak a 100.000, hanem a 4 év (az erősebb limit 1.2 és 1.4 16V esetén). Az új vezérlést nem tekerték át kézzel indítás előtt, vagy nem érte meg a vezérléscserét?
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Peter.70 #206393 üzenetére
Előírás a 2 év a fékyfolyadékre, ha nem hágózok, akkor 4 évente szoktam, de ESP tömbből is kiöblítve(!).
Okoslányosan lehet az utolsó 1-1 decit 2 évente, full rendszer minden másodikra.IceQ!: Sokat próbáltam, GE/Tungsram Megalightok a favoritok
de évek óta ledezek, csak hobbiból próbalom az izzókat.
+70-es az okoslányos megoldás, fehérebb, jobban világít, de sokáig, és nem drága. Amúgy meg a 130-as Megalight, vagy Bosch +90 vagy 120.
Osram palettát is próbáltam, nem rosszak, de nem olcsók, nekem a próbált Philipsek (a standrd kivételével) csalódást okoztak fényerőben és színhőmérsékletben (Whitevisionok).<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz rbalint88 #206451 üzenetére
Nekem a Megane indításkor írja hogy ellenőrzés ok, és ha abban a 2 másodpercben lapozok egyet a bajuszkapcsolón, mutatja a szintet.
A 208ból valamiért kispórolták (pedig már 20 éve a 206 is jelezte a km óra számjegyei helyén rajzolt ki krakikákat; a C3 meg csak Oil Ok-ot, de a semminél több).
Más kérdés hogy mi vagyunk a 100.000ből az egy, aki ezt nézi is.pit stop, tréning:Legalább a standard, sokkal kevesebb eleme van mint a zsámbéki vagy mogyoródi pályának.
Elsőnek jó.
Mondanám, hogy az ECO baromi hasznos hogy megtanuljon az autóra figyelni, de úgyis mindenki letojja, és 'jóazúgy', hogy az emberek szétcseszik az autókat (hajtásláncot).[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
pit stop: Legyen úgy. Ha még tudod futunk hogy menjen el arra is, kíváncsi vagyok a visszejelzésre.
Ma párom vitt a kórházba, de vagy egy literrel többet eszik alatta az autó, és kevésbé dinamikus is. Átlag juzer szintjét hozza, de nem lenne hasztalan egy Eco tréning...bandus: Ez mi, O4?
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz molnarpeter #206473 üzenetére
Semmi extra. Hazafelé Kőszegnek jöttünk, semmi nem volt, ember se. (Kifelé Sopron felől, ott papírokat kértek az osztrákok.)
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz hacki87 #206481 üzenetére
Akik kikapcsolják, miért kapcsolják ki a szellőzést? (Sokszor az temperálja a combosabb fejegységet is.) Van két ismerősöm, ha beülök az autójukba, minimum tavasztólnőszig ki van kapcsolva, mindegy hogy fent az ablak vagy lent. Automataklímás, nem kevés, hanem semmi levegő nem jön be. Sose sikerült megfejtenem, nekem mindig levegő hiányom van, és ablakkal csínyán bánok, mert megfázik a buksin a huzatban.
sutszi: 7,84l/100km, a Subarunál(?) ez jó fogyi.
Tegnap az ügyeletes kör nejem vezetésével:[kép] Majd egy literrel több (5,6) mint amit én szoktam hozni
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Integrale #206491 üzenetére
Áramlás? Mármint hogy kintről vegye a levegőt?
Qru, nektek elég/jó úgy a levegő? Mondjuk az átlagtól érzékenyebb vagyok a (jó) levegőre...
Gondolom tavasztől őszig, mert télen csak tolod a fűtést...[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Nálam sem jelzin autón a fordulatot, ez a jellemzőbb.
bitprok: Még egy szavazat a sprére, az is is valamit, és nem hangos. A kompi nagy nyomásra van, kis volumennel.
tope: Hogy picit felmegy, az normális. Ha feljebb kapcsol a venti/bekapcsol a második, akkor nem normális. Mintha nem jutna elég levegőhöz a motor hűtője (a légkondiéról meg meleget kap).
Megállás előtt 5 perccel érdemes kinyomni a klímát, manuálisnál hőmérsékletet visszatekerni hidegre a langyosról.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz bitpork #206522 üzenetére
Olyan mennyiségű port a lakásban tolnál szét? Ezek a kis kompik a kis volumen miatt nem jók szerintem, egy kis kézipumpa is hatásosabb.
A sima nagy kompresszornál az olajmaradvánnyal vigyázni kell, nem nagyon szereti a nyákot védő lakk.
Nem véletlen, hogy mindenütt a sprét tolják. Havi 1-2 használatra én kispumpát használtam itthon mikor gépeket takarítottam. Vagy kapcsolós(pressure/volumen), vagy mtb pumpa kell. Az nem tud nagy nyomást, csak 3-4b, de nagy volument tol. Az outi pumpák 7-11bart tudnak, de kis volumennel.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Biqci #206551 üzenetére
Ebből az 5000K-es (kicsit melegebb a valóságban) olyan mint a gyári xenon. Amit 4300nak írnak az kb 3800K, elég sárgás.
Ha mehet a sima fehér, akkor projektorosba ez, vagy bármibe mehet ez, ez kicsit hidegebb.
Sajna a kedvenceim nincsenek készleten, úgyhogy azokat nem ajánlom most (passzív, rézszallagos, a valóságban befér a 2000 lumenbe, azaz nem kéne neki mosó és automata szintállító, akárcsak a D5S-nél)Szerk: Amit rbalint linkelt, az ködlámpába jó, fele fényereje van mint a H11-es izzónak!
Németeknél vannak viszont olyan Osramok, amit legalizáltak már egy csomó autóhoz (nyilván nem tizenévesekhez).tope: Olyan kell, ami testre is nyomja a jelet. Pl a C57 Bletooth FM Transmitter, több autóban is használtam, vonali szintű hangja van, telefonálásra is élhető.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz lazac_ #206567 üzenetére
"82°C-os volt benne a gyári 88°C-os helyett, amivel nyáron mondjuk éppen jobban kellett volna működnie"
Ezt nem értem Ha nem pályanapozol teljesítmény növelés után, akkor nem jobb, sőt.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Biqci #206614 üzenetére
Ez komoly kérdés?
Sehol nem sikerült meg lámpát beállítattni.
-nincs sín, csak kereken guruló cucc (párhuzamosság bukó)
-nem használják a pálcát vagy a lézert a fényszóró középponthoz (magasság nagyon bukó)
-több helyen a 15⁰os törés tetejét nézik a vízszintes rész helyett (facepalm)
-nem nézik a szórt fényt, vagy a fényerőt
-ködlámpánál nem tudják mennyire kell állítani (1,3%) - sőt, nem egy helyen hallottam hogy szerintük szórt fényt ad+1: 101%ban úgy hagyják a szerelők ahogy van lámpa csere után. Izzócserénél se nézik.
Minek, ha műszaki se nézik egyiket se; és a sok ... még le is tekeri.
Kivétel: A psa-s szerelőm mikor lámpákat cserélt, beállította. Jobbra, mint bármelyik célzott lámpa állíttatásomnál (mindhárom autónál kézzel rákorrigáltam szemre mert másfél-két csíkkt világított meg!). Ezzel elmentem hazáig, és csak ott korrigáltam saccra, majd később pontosan.
Barátok, ismerősök autóinal tucatja kerülnhozzám, hogy állítsuk be, ami 95%ban TYC vagy Depo, és részlegesen beállíthatalan .Teszem hozzá az új autóknál pont ugyanígy van beállítva sokszor - sehogy. A suzukik (ledes projektoros) azért királyak, mert valami csoda folytán azt beállítják (gondolom, mert normálisan világítanak).
De akinek itt a topikban beállították jól, hogy 90-120 méterre, nem fölfelé, nem kancsalon világított, jelentkezzen, utalok nekik egy radler/sör árát Revoluttal, és koccintunk! Plusz tegye közkinccsé a műhely elérhetőségét.
Projektorosoknál is megég a foncsor, de sűrűbbennelőforduló eset, hogy csak a por ég rá, meg a lencsére - érdemes kitisztítani!
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz bandus #206615 üzenetére
Tükör, beázás, üvegszilánkok a szellőzőrendszerben(örökre), vagy a még lágy a ragasztó és úgy rakják be, zörögni fog bizonyos fordulatnál/kátyúnál ahogy a kaszni és üveg összeér.
Vagy feszül, és hamar megreped. Vagy nem hővédőset rendelnek és éget majd a nap. Elszakad a matrica, és új rendszám kell. Eltörik az A oszlop takaró egyes pöckeit. Nem a helyére, hanem egy ricbivel odébb rakják vissza az ablaktörlőt. Általában csak gyanús, törölsz egyet jó tűnik. Majd nagy esőben lakotton kívül vagy pályán rájössz, hogy a fura hang onnan jön, hogy összeakadnak a lapátok.Biqci: Az nem lesz jó, AGM akksi nélkül rinyálni fog az autó, előbb utóbb valami itt feladja, jobb esetben az akksi/kb sose áll le a motor, de nem tudod miért.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Igaz, ha még olvasható, akkor cserélik.
"A megrongálódott regisztrációs matrica utángyártása akkor engedélyezhető, ha az azon feltüntetett rendszám vagy vonalkód alapján a matrica még azonosítható."Volt akinek elveszett, és azt akkor nem tudták máshogy papírozni, csak rendszámcserével
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz MC Pite #206667 üzenetére
Biqci:Ja, hibrid, addig nem jutottam . Akkor AGM erre nem vonatkozik, csak általánosan.
CactuS: Akkor vagy itt balfaszoskodtak, vagy már enélkül is mehet az új matrica, passz.
Itt (Esztergom, kb 8 éve) jó darabig ment a cécó, parkolás, matricák átiratása, elég nagy szívás volt.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Simán törölni két nap, ablaktisztítóval. Frissen nem nagyon kéne buborék legyen, max 1-1 icipici. Inkább szaporodni szoktak mint eltűnni, de várj egy két hetet (napon).
Más, #első fólia legálisan:
Nekem a 208on először van legális fólia elől (idáig 80-85-ösök voltak, tökéletetesek; a Meganeon is) de az NT Ceramic 90 meg fényudvaros, azaz mintha könnyes szemmel néznénk a fényforrás felé. Nem ért ennyit az körömnyi matrica . Elsőboldalsókon még Ceramic nélkül már 4 autómon volt 90-es, ott nem volt vele baj, meg a 208 első lejáróin sincs gond.
Megane/208 hátul 80-as amúgy, meg gyárilag színezett ablakosak, azok is jók, nincs ilyen jelenség, a telepítés pöpec, és májusi.
Nejemet nem zavarja, telepítő szerint nagyon ritka az ilyen, inkább tetőablakosok panaszkodnak tükröződésre, más kollégáknál se nagyon panaszkodnak. Talán a lapos szélvédő ront a helyzeten, passz.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Stift, szétküldött váltóval (2001ben).
Más: i30 1.5 DPI
Ennyiért parádés szvsz...Más:
Lottó ötös esetén a Mustang Revology mellé megvan mit vennék még, pályanapozni, az Elise mellé
[Légende Renault 5 Turbo 3][ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz rbalint88 #206749 üzenetére
Olvastam már az autóról, sajna még nem vezettem.
-Én az erős közepesen felszerelt autókat szeretem, de sokaknak nincsenek nagy igényei - nézd meg mennyi suzuki vásárló van. Nekik alapár körül is tök jó. Nem 8-tól indul legalább, de élhetően felszerelve sem 10m.
-Maga az autó jó. Nem pont az amit szeretek, de korrekt. Motortól függetlenül.
Nálam is a Kia szokott közelebb lenni az ízlésemhez.-1.5 dpi meg jó hogy van, mint lehetőség. Magában a 3 hengerrel nincs bajom, abból is van jó (208 motorját szeretem pl, 2750nyomatékcsúcsot is) meg 4 hengeresből is van vacak.l
Olvastam már párszor erről, azt írják egész jól megy, és korea felébredt, nem 4500, hanem 3500ön már nyomatékcsúcsot érünk, megy a pacsi!Amúgy a DPI azt hittem hagyományos dpi, egy gdi meg egy mpi befecskendezés, de nem; ez 8 mpi szerű (még közelebb a szelephez) befecskendezés, ez szimpatikus.
Nem vitatom el a turbómotorok előnyét, szeretem a jól sikerült (kisturbós, gyorsan felpörgős, nem már 4000nél visszametszett) feltöltős mocikat is.
Aki leszarja a motort, konzervatív, vagy tud vezetni, tök jó ez is, átlag juzernek, hölgyeknek ott az ezres turbós.
Meg szoktam járni az Alpokot legalább évente, keményebb (2x-3x%-os) emelkedőkkel is találkozok mindig, és igaz hogy 4500-6000 között, de (ottani) normál dinamikával abszolválom szívó (chippelt) 1.6osokkal. Ha ott laknék, azért nem azt venném, az 1.4tsi/tgdik elpicsáznak meredeken.
Sőt, kifejezetten szeretem , mikor végre lehet menni egy jót szerpentinen(ülés picit le, mégfüggőlegesebbe a támla, picit le a kormány, magamra húzom az övet és szúrjuk), és kikormolom végre a vasat . Csak átlagjóskával ne találkozzak, aki ugyanazzal ugyanott kecmereg a motort gyilkolva, és nagyobb forgalom esetén n
nem olyan buli megelőzni. Vagy k..a nagy teherautót, amit csak kettesben tudunk követni, és fejvakarós az előzés, de 5-6 évente ezt is megoldom.Amúgy ha ezt/Ceedet (ha lesz benne ez a motor) vennék (fiatal használtba) jó kérdés mivel venném, ki kéne próbálni - de nem a kereskedés körül síkon 2 fővel 5 percben. Araszolás, nagyobb emelkedő terhelve. Akinek ilyen tapasztalata van/lesz, dobhatja ide, vagy privátba is akármilyen. Valószínűleg csipsszel ez is inkább 125-130 ló körül tudhat amúgy, mégjobb megindulási hajlammal. Tudom, ott az 1.4/1.5 is, de oktávba is fölösen erős az év nagyrészében, és évi 25k km esetén plusz egy liter annyit nem ér. Meg akármennyi ló van az autóban, hajlamos vagyok mindet kihajtani, ami a napi 2 órás út alatt lehet néha felelőtlenebbé tenne. Azonos fogyasztással a nagyobbik turbós kéne, nincs kérdés - psa 1.2 puretech ill a renault 1.2-1.33-asa pont jó kompromisszum és karakter, azok a kedvenceim ebben a ligában.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz MasterMark #206769 üzenetére
Igen, és a legtöbb dual befecskendezős az közvetlen + szívócső befecskendezős (felénk az 1.8 tfsi kezdte asszem).
És részecskeszűrő mentes is.
tboldi: Igen, ez is olyan.rbalint: Így van, az 1.6 GDi vagy a Toyota 1.6 VVT (132le) 110nek (se) érződik általában. A Kia 109lovasára 90et mondtam, stb.
Míg az enyémre az 1.8-as 140 lovas (ufo) Civices kolléga azt hitte, hogy turbós. Nem, csak jó helyen a nyomaték a sztratoszféra helyett, meg picit engedékenyebb már, és érzésre sokkal megy/indul meg, mint a szintén kkcsiker ejtő váltós ejtő Civic.Amúgy 7,35 a konkrét tesztautó ledes főfénnyel, sztem nem rossz ár.
Szóval 1 számmal nem lehet leírni egy hajtásláncot, egyetértünk. Nekem elég lehet ennyi kraft (csipszel) ha jól adja elő. De pl ha a suzuki ezres turbósához hasonlít a kicsi tgdi, akkor az is bukó, szerintem ez középtré.
Több vélemény: https://rollingtons.hu/2021/03/04/tokeletes-nepauto/
Joggal gondolhatnánk, hogy ezért a vándordűnék dinamikáját idéző menetteljesítményekkel kell megfizetnünk, de nem. A fickós ,egyötös" őszinte lelkesedéssel fog szelet a kompakt kombi vitorlájába. Nagyszerű párost alkotnak a könnyedén, pontosan, szinte élvezettel kapcsolható, rövidre áttételezett, hatfokozatú sebességváitóval.
https://www.autonavigator.hu/cikkek/orok-elet-meg-egy-nap-hyundai-i30-1-5-dpi/
A 110 lóerő nem tűnhet soknak, nagy félelmem volt, mire lehet képes nagyobb terhelésnél, de egészen meglepő, hogy négy felnőttel és egy 1,5 évessel a gyomrában pont ugyanolyan, nem változik semmit, ebben nagyon jó egy ilyen szívómotor. Autópályán gyorsítani ekkora terheléssel is bőven képes, a 130-as utazót kényelmesen eléri és tartja is, innen még értelmezhető előzésre is képes.
https://www.vezess.hu/ujauto-teszt/2020/11/23/autoteszt-hyundai-i30-2021-15-dpi-szivo-benzines-teszt/
Odafigyelve a kuplungra, a motor alapjáraton is megmoccantja az autót, nem kell minduntalan gázt adni parkolás közben. Változó szelepvezérlésével a motornak 2000 körül már van elég nyomatéka, váratlanul életképes az alsó és a középső fordulatszám-tartományban.Pár száz kilométer megtétele után úgy éreztem, hogy ez a szívómotor nem ahhoz képest elfogadható, hogy egy 110 lóerős, turbó nélküli benzines, hanem jól harmonizál az autóval, amikor nincs telerámolva vagy nem meredek kaptatón, autópályás emelkedőkön kínlódsz vele. Jól harap, akarja a menést, igazán szerethető szívómotor.
Vezess szerint amúgy nem csatolt hosszlengőkaros a futóműve, de nekem a képen annak tűnik. Igaz, másik helyen a dpi=mpi+gdi megoldást írtak, plusz a több helyen megjegyzett nincs helye a kalaptartónak/értelmetlen rekesz azbülés mögöttre is lenne egy fogadásom, hogy az a kalaptartónak a helye.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz MC Pite #206775 üzenetére
Ezt előbb nem találtam:
https://www.autosvilag.com/tesztek/7231-hyundai-i30-wagon-1-5-dpi-comfort.html
Arra számítottam, hogy a károsanyag-szigorítások nyomán egy visszafojtott, kelletlenül gyorsuló, inkább hangos, mint lendületes autót fogok vezetni, amit megkönnyebbülés lesz visszaadni. Ehhez képest az első néhány kilométer összeszokást követően már a városban kitört belőlem az „Ejha, ez nem is rossz” érzés. Már nagyjából 1 500 – 2 000 fordulattól van annyi nyomaték, hogy a gázpedál lenyomására az autó érezhető gyorsulásba kezd, ha pedig tovább pörgetjük, egész fickósan elindul. Nem fogja persze soha felszaggatni az aszfaltot maga alatt, de útakadály sem lesz autó soha. Ebben valószínűleg a hatos kézi váltó első néhány fokozatának rövid áttételezése is segít, de tény, hogy pl. körforgalomból kifelé kettesben, hármasban nem várt lendülettel indul meg. Az alapmotornak még pályatempóban sincs oka szégyenkezni, 130-ról hatosban is tud gyorsulni, ráadásul ugyan soha sem marad észrevétlen, de a 3 500-as fordulaton pörgő motor a remek zajszigetelésnek is köszönhetően egyáltalán nem ordít.
Hyundaii30Wagon53Persze 5 személlyel, csomagokkal megrakva nyilván csökken ez a kraft, ám hétköznapi használatra tökéletesen alkalmas. A motor nemcsak nagy sebességnél, pályatempóban, de országutakon, városban is hihetetlenül csendes, finom járású, a hatfokozatú váltó pedig precízen, bár egy kissé hosszú utakon jár. A gép a hatodikat már akár 50 km/óránál is mindenféle kínlódás nélkül elviseli, így a városi forgalom lendületét simán lehet tartani vele. A 110 lóerős szívómotor szolgálataiért cserébe nem is kér sokat: az M5 autópályán sík terepen és szabályos 130 km/órára állított tempomattal 6,3 litert evett, míg országúton 90-100-as tempóban 5,5 literrel is megelégedett. Városban, Szegeden használva az autó 6,4 literes átlagfogyasztást írt. ki.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
-
MC Pite
veterán
válasz kisza25 #206786 üzenetére
15 perc sétával
Másut... Bringával, vagy a telefon mellé rakom. Azt hiva rakod? Mi táskába, ruhazsebbe.Tipo sem rossz, de a Meganehoz után felesleges lenne rá cserélni, sőt.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz buci30 #206845 üzenetére
Ide a topikba max úgy kapcsolódna, hogy szellőzőrácsos tartóba lehet csak rakni navigálás+töltéskor, mert különben állandóan túlmelegedős üzenetet dobál. Így ez eléggé off, meg sokaknak nem újdonság.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz focvis #206855 üzenetére
És iPhonneal? Azok nekem (cégesek) állandóan túlmelegedtek.
Garázs: A dunsztilást értem, előző helyen még 2-3 hét után is tiszta vizes, párás volt a (tégla) garázsban az autó.
Az ajtóra vágott két szellőzőrács sem igazán javított rajta.
Nem tudom hogy egy lemezgarázs milyen lenne (nyáron forró), de egy félig nyitottnál nincs ilyen gond, cserébe télen hideg (de száraz).
Ha fém garázsnál megint előjönne, körbeszórnám szellőzőrácsokkal, 30*30asból 8-10 darabbal (a kettő tökéletesen semmit se ért).<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Tsebacsi #206909 üzenetére
Iphone ellenében korlátolt a droid?
szerk: Csak a fejegység miatt váltasz? Nem ér annyitjanakbacsiv Ez nem elég intő jel? Nemmértem, milyen választ várd, hogy használd nyugodtan? Ezerrel szerviz!
Pontosan milyen olaj van benneaz ajánlott VW 504.00 0/5W30 helyett?VAG olajhőmérséklet: Idág az összes 1.2, 1.4 tsinél 103-110⁰ között volt az olaj, manuális váltóval. Télen, nyáron, araszolva, német autobahnon (jó, 170nél felment akár 112⁰ra is).
És innen csókoltatom a téli meg nyári olajos, meg hülye diagram alapján félásványi 10W40et megmagyarázó okos...öhm, juzereket.Egyértelmű hogy értelmes műszaki vizsga lenne a megoldás, de erre képtelenek hogy megvalósítsák . A pénzbe nem kerülő dolgok sem mennek higy figyeljék vizsgán, ugye...
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Tsebacsi #206958 üzenetére
Én olvasom, csak nem tudom milyen átlagsebességre. Ha 130as pályázásra, arra nem rossz, de sztem nem is jó. Ha büntihatáron és 150+osan mentél, akkor fasza érték.
Tudom, mindenki azt mondja hogy nagy autó*, de én nem lököstől lökösig mérem az autókat miliméterben, hanem utas és csomagtér méretben (esetleg nyilván a finomságot is nézhetjük, de az ár/prémiumság kérdése inkább mint méret).*: Pl az F30 fél arasszal hosszabb az enyémtől; elől szűkös széltében, hátul mindenhogy, a csomagtartója meg, khm. Vezethetőséggel kenyérre kenhetett volna, de csak elszomorított hogy a Ring of Kerryn egy ennyire visszajelzés nélküli, döglött, motorféknélküli, nagyturbólyukas (megfontolt automata váltóval és kisdízellel) rázós autóval kellett vezetnem, hogy egy Rapidért is már sokat ráfizettem volna helyette. Az én szarommal ilyen helyeken azért lehet egy tűrhetőt autózni, pedig ez sem az arra kihegyezett változat, de tök más liga ahogy kommunikál, vagy ameddig mertük fordítani őket, addig abban is verte.
Szóval régebben sem hatott meg kategória, ezek után meg főleg lepereg, főleg amíg másban nem rak le valamit.
Az a plugin ötös pl már rak, más liga több szempontból is. De nekem nem igazán nagy egy egy ilyen nagymotorháztetejű szedán. Pont mint a SUVok, mit kezdjek azzal, hogy rontják fogyasztásban/bizonyos területeken a saját esélyeiket divat vagy rétegigény miatt, még mindig csak ahhoz képest tudnak jók lenni.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz D1Rect #207010 üzenetére
Spritmonitor a legjobb sztem, emlékeztet km/idő alapján köv szervizekre, cserékre, biztosításokra, matricákra, stb, stb. Ingyenes, vmi 1 euróért vettem 2 éve a reklámmentességet (diszkrét volt, inkább mint hozzájárulás).
Plusz weben mehetnek a csv exportok is. Egy próbát megér[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Tsebacsi #207030 üzenetére
Közúton nem szeretek gyorsan (büntihatár fölött) menni, pályán 120-130at szoktam. Évente megyünk Salzkammergut régióba, sok sok pálya, némi lakottonnkívül, szerpentinek, meredek utak. Aláírásomból látszik a piciny Picasso, és a piciny (a középkategóriás kombikhoz áll közelebb) Megane mennyit ettek ilyenkor. Igen, könnyebbek, nem plugin, de egyterű meg kombi. Hét alatt, általában hathoz közelebb (klímázva természetesen). Széltében simán jó, lábamnak is kényelmes, nincs magasan, magam mögött fél arasznyi térdhely (175cm), nagy puttony megpakolva (nagykerekű monti, nagyobbik futóbringa, hideg esős hegyvidékre és hazafelé strandolósra is csomagolva), két felnőt meg a picilány.
Most 6,41 volt az 1097km-re, kb a szokásos. Nem szoktam forgalmi akadály lenni, sőt, igyekszem a sietősebb Gosauiakkal tartani a lépést, nejem gyomra szerencsére egyre jobban bírja, kicsilány meg kifejezetten élvezi mikor felébresztjük a ménest és melegítjük a gumikat az isteni új aszfalton *szívecskésszmájli*.Szal nem rossz az áramvonalasabb, modernebb szedántól a 7, és oké hogy nehezebb és több helyet foglal a garázsban, de szvsz ekörül jó pár kompakt is eljár, amiben van ennyire 'nagy' (=hasonló hely van). Legalábbis 308 II SW 1.2Pt130 és Leon ST 1.4TSI biztosan; sőt. Nálam még főként Ceed (1.4/1.5TGDI)
esetleg i30 1.5DPI miatt) és Corolla (DF) van a radaron, azokkal nincs konkrét ismerősi tapasztalat, de több tucat teszt/videó/mérés után azokra is fogadnék hogy mennének a kombik is ennyiből.
Igaz, nem pont ennyi erő és biztonsági tartalékkal mint az ötös, az tény.Szerk: Szarul fogyaszt a hibrid autópályán (melyik hibrid?) rész azért annyira nem egyértelmű. Oda az erősebbik Corollát venném, akit érdekel, keressen rá kb mit eszik pályán. [link]
5,5-6,5 között, nehézlábúság függvényében átlagjuzer alatt, és azért van benne akarat.Elnézést ha kötözködésnek ment át, nem akartam azt, csak nekem más szemüvegen át ez jön le.
Hátsókerekes nagyautók között (jó, Omega is element ennyivel, a 2.0 meg a 3.0 is jól evett pályán) manapság jó, plugin súlyban meg főként.
Csak a plugineket nehéz hova tennünk talán ilyenkor, de a fél elektromos autós mivoltához képest korrekt a benyás része úgy hogy egy testben laknak.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Hat lityi pályán a teteje, mindenütt csak kevesebbet eszik, dugóban/városban üt.
Nem gyűrte fel 124LE/160Nm az aszfaltot, de élveztem, és 110ló 155Nm alá nem vittem. Jófiúsan szoktam, de az új aszfalt, ahh .
Phev fogyi: Amperától baba; és egy Passat GTE-től ami közelebb van?
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Sok autónál (relatív gyengébbek) eléggé nyílik az olló már ennél a sebességnél...
A DynamicForce jobban tűri a pályát, ott kb ugyanannyit esznek (sőt; de elég pontos mérés az összehasonlításra nincs, így csak 5,5-6,5-et veszem, nem az 5,3-at), mindenütt másutt jobban fogyaszt az 1.8HSD, akár egy literrel is. Végre dobtak alternatívát a spórhajtáslánc mellé. Mondjuk itt is visszaváltanék itthon emberi méretű kerékre, felénk a 225/40 nem nagyon adja.stickermajom: Most nem az?
Forgalom nincs, felhajtónál, hídnál vagy felüljárónál mérhetnek (céges Focusokkal meg Fiestákkal is parketta tempomatot -rendesntenpomat nem volt- használtunk sokszor; csak ezeknél a pontoknál visszalassítva ).[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz szőröscica #207052 üzenetére
Nálam fogyasztott a legkevesebbet a Focus II, alapból 8,2-8,5 (sok pálya, meg vegyes). Kollégáknál 8,5-9,5.
A Fiesta Nyergesújfalu-Esztergom vonalon akár 5,5-el elment nem klímás időben, ha azzal kellett beüzemelni mennem, akkor 7+ litert evett.
Horvát körön 9-9,5 liter körül evett a Focus, mert lenti részen nem lehetett annyira haladni, meg M6-ig se. De M6on hm... sokat ehetett , kb 20+. A pillanatnyi fogyasztásmérője használhatatlan, fél másodpercenként ugrálnak az értékek, így sose néztem, főleg nem 170 körül (ezek a 101 lovasok voltak a leggyengébbek, sajna főként ezekkel jártunk, a 115 lovas C Max sokkal jobban ment és evett, a Civic szedán is, a Partner meg Partner, a jó öreg 2.0HDivel).
Nagyfőnök Accordja (2.0 benzin) lett volna érdekes; siettünk (meglepő )le, mondja telefonon hogy kb 3 óra még hátra (M0ról már kanyarodtunk le). Integetek neki hogy 4 óra lesz az Mr Alpers, amire csak legyint és beszél tovább. Elértük az M6ot, az óra 215-220-at mutatott végig, ő nem vette ott vissza, ahol mi igen. Ja, akkor már közelebb volt a hetvenhez az öreg mint a hatvanhoz. Meglett bő 3 óra alatt.Biquci: Halkan merem mondani, hogy nem rossz az szerintem . Az összes (1.6) MX NB-s ismerősnek (kicsi játszós kategóriát nézve) ilyenkor 8+, és 7 alá soha semmivel nem tudják vinni (igaz, mindkettőn nagy kerék van, meg hát néha nyitva a tető).
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Sokkal sokkal kevésbé fájna pályán a 120, mint lakotton belül a 30; amivel viharos sebességgel haladnak az EU nagyvárosaiban
160 szerintem plusz egy-másfél liter a 130hoz képest.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Sebességre szinte korrekt mérést csinált a vezess, 3 db 1.6dci 160 lovas Talismannal.
https://www.vezess.hu/magazin/2018/05/25/fogyimeri/Összefoglalom (megjegyzem, a rövid táv és a tudománytalan tankolás végett a fedélzetik az azonos autóknál valószínűleg pontosabban mértek, mint az újságírók):
343 kilométer
-150-es tempó, avagy megengedett+20:
3 óra 25 perc
150 km/h: 25,60 liter gázolaj, 10058 forint, 343 km, 94,9km/h átlagsebesség, fed.komp szerint 7,4 l/100 km, számológép szerint 7,464 l/100 km-130-as tempó, mindeütt a megengedett:
3 óra 47 perc
130 km/h: 22,50 liter gázolaj, 8840 forint, 342 km, 82,1 km/h átlagsebesség, fed.komp szerint 6,9 l/100 km, számológép szerint 6,579 l/100 km-110-es tempó, autóúton 90:
3 óra 57 perc -1501 Ft
110 km/h: 18,68 liter gázolaj, 7339 forint, 344 km, 62,1 km/h átlagsebesség, fed.komp szerint 5,0 l/100 km, számológép szerint 5,430 l/100 kmDurván számolva büntihatáron menni ahol lehet, az +fél liter. Kicsit lassabban menni pedig -1liter (nem a 1,5-2 litert nézem, mert autóúton nem fog senki 90-el menni, pályán hamarabb 110-120-azik az ember) egy dízellel/jobban fogyasztó downsizeingolt benyással, és kicsit nagyobb a különbség szívóbenzin/hibridnél.
Szerk: Az én autómra ezt mérte ki yt-on egy csóka, kb egybevág az én tapasztalataimmal:
80 km/h - 4.7l/100km @2250 rpm
90 km/h - 5.5 I/100km @2500 rpm
100 km/h - 6.4 l/100km @2750 rpm
110 km/h - 6.8l/100km @3000 rpm
120 km/h- 7.2l/100km @3250 rpm
130 km/h - 8l/100km @3500 rpm
140 km/h -10l/100km @3750 rpm
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz proof88 #207123 üzenetére
Bármilyen fólia, szatyor+erős tape. Nem nagyon láttam olyat, hogy átraknák a búrát (jellemzően vagy a búra, vagy a bázis sérül, nem szeretik vállalni sehol tudtommal). Max lámpafelújítóst kérdezz meg, de kell hozzá egy donor lámpa, amiről szerzel búrát... Azaz 99 % bontott lámpa lesz belőle. És amúgy sem biztos hogy a lámpa jó, attól hogy világít .
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Snoop-y #207129 üzenetére
Ezek pillanatnyi értékek, nyilván háztól házig az ember nem pont ennyit tankol utána. Kivéve ha autópályán lakik.
Látatlanban simán megvan a 2×, ez kb 1 és negyed tonna. Bruttóban a Salzos út nem volt 6,5 (ok, S6-os út amúgy sem arról híres hogy lehet ész nélkül repeszteni).
Lakotton kívülös vegyesben elmegy hatból, nekem legalábbis, ~60-95 között használva (mínusz reggeli tötymörgés a városokban a lámpáknál, annak sztem 30as nettó átlagsebessége lehet max).
Helyben (nem lököstől lökösig méretben, hanem belméretben) sztem használható, de a mostanában terjedő nézet szerint (azaz autó, amiben van anyag ) sajnos elvérzik.Nyilván a te mozgó házad máshogy van motorizálva, még a 2.0 turbós GT220 is kanyargós úton rúgna labdába mellette; de ez az (erősebbik)alapmotor.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz focvis #207138 üzenetére
Hát, nemtom, én nem nézem annyit, de saccperkábé ilyesmi a pillanatnyi (amúgy a kompi felfelé csal).
6,x-el szoktam Salzkammergutra járni, Tirol is 6,x, max bő hét. Ilyenkor értelemszerűen nem megyek 130nál többet, max a német szakaszon egy keveset. Itthon meg csak M0-Gödöllő ezen kívül amit pályázok sajáttal, de annyira nem eszik sztem pályán se sokat.Ha fel és lehajtó között csinálnék egy tripet, az valószínű kb annyi lenne mint amit a csávó gyűjtött.
Amúgy egy 50-200km/h fogyi diagram kb exponenciális, szal ha nem is pontos a fenti, jellege, arányai stimmelnek (átlag motorizáltságú autókra). Legtöbb autó 50-60 és 80 között eszik a legjobban (lásd pár hibrid/villanyos számlapját is).
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz lazac_ #207149 üzenetére
Ha túlmelegszik, nagyobb kapacitású hűtő kell, nem korábban nyitó termosztát, azzal pont nem éred el amire tervezték, csak a sáv alját. C3-unkba 103⁰os volt pl a gyári termosztát (teljes!) nyitási hőmérséklete. 1.4 8V, 73 lóra visszavágva ebben. Ehhez is volt többféle, a mérnökök tudják mikor lesz az olaj olyan meleg, amilyennek lennie kell, utcai használattal.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz MC Pite #207150 üzenetére
Ez talán még közelebb van ahhoz, amit látni szoktam az enyémben: [link]
Lehet itt a kombiság is javít(mint a Leonnál is), meg a normális olaj, tiszta motor; passz.
Picassonál még szórakoztam méricskéléssel, itt már nem[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
-
MC Pite
veterán
Juteszembe, #szarulszerelhetőfhanszia.
Minden évben olajcserekor megfogadom, hogy Renaultot a büdös életben többé nem veszek.
Most is.
Régebben más (főleg vag-os) ismerősöket piszkáltam, hogy alap szervizelések néha milyen szarul végezhetők (én főként psa-kat bütyköltem, meg ismikkel a elsősorban német autóit). Ha azokat volt kétszer, akkor ezt négyszer annyi szívás.Ja; tegnap klíma tisztítás, pollenszűrő cserekor is ugyanezt mondtam.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Új hozzászólás Aktív témák
- eBay-es kütyük kis pénzért
- SSD kibeszélő
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Politika
- Elden Ring
- Elektromos autók - motorok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- NVIDIA® driverek topikja
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- További aktív témák...
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- DXRacer használt szék eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest