Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MC Pite

    veterán

    válasz Kolondrum #192460 üzenetére

    Ezért fizettem most a Megane esetén a másfélszeresét (90et), hogy legyen before-after mérésem*. A Picassóról after volt, de a másodiknál kevésbé nyomta a gázt az eco tuningos, és szvsz kevesebbet mutatott, mint elsőre (az elejétől kötözködött ahogy megtudta másutt csippeltettem, de ba..a meg, ha ő nem vállalta el, akkor pofát laposra).
    Sajna úgy látom nincsenek jó véleménnyel egymásról(finoman szólva), pedig az itthoni top10 akiknél érdeklődtem, nem kicsik/nonamek.

    *: 112@124 LE, 151@162Nm
    144+Nm 3150-5400rpm @ 2450-6100rpm
    152+Nm 3300-5700
    A gyári nyomaték maximum 1000rpm-el korábban elérhető
    80-120km/h: 9,86s > 8,71s 40-60mph 6,05s > 5,63s

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz grizlisandor #192500 üzenetére

    Nálam a csekken kevesebb van mint a papíron(300Ft). Nem akarok belegondolni milyen rendszert használnak.
    Amúgy valóban, basszák már meg a csekket meg a levelet... :((

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Qru #192511 üzenetére

    Van olyan ember, akinek elbaszták, és véletlenül azonos összeg szerepel a csekken és a
    levélben?

    ;]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Qru #192609 üzenetére

    Nem annyira. Ennyivel drágultak az alkatrészek, óradíjak. Illetve még ettől többel is.

    Baszki, de jó hogy linkeltétek a f.sz nav kerekítését, annyit nem olvastam abból a sok...papírból el, és a pontosat rögzítettem. :((

    Paxker315: Fóliázás nem segít, sok kárpitot nem kapnák szét, mert több lesz a zajod.
    Hát, egy japán autó (ami nem lexus) az ilyen. Magasabb polcról kell választani ha zavar a Yaris hangja. Vagy más gyártó más típusát. Imserős mikor néha vezetek hasonlót, és állandóan azt hiszem, hogy lement a hátsó ablak kicsit. Nem, nem ment le, de a japók szerint jó motorzaj (a jót szeretem, de pl toyota, suzuki polgári modelljeinek nem jó a hangja) és a relatív hangos gördülés mellett még az üvegeken át kintről is sok a hang.
    Vegyél egy fasza swiftet, azt ajánlgatják pár hozzászólásonként nem biztos hogy túl magas igényekkel rendelkező egyének ;] .

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz bandus #192625 üzenetére

    Ez zavar? Ezt is leszarom. Kb mindent, mindig elkapcsolok a hírekről is rádióban, másutt nem nézem, nem olvasom...
    De amire vasvillát fogok már és megyek utcára lassan, az az, hogy kurogatják az aldit meg a lidlt :((( . Nem érdekli hogy a coopban mennyi külföldi cucc van, vagy hogy a többiben mennyi magyar, a saját zsebüket akarják bélelni. B.sszák meg, ne csak szemetet lehessen vásárolni drágán, és odamegyek majd vásárolni! De amíg minőségibb élelmiszert nem nagyon kapni másutt, főleg nem normális áron, addig *sííííp* :W .

    Bocs az offért.

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Qru #192640 üzenetére

    Jó'vanna, naponta hallom kollégáktól, akik komolyan mondják, reflexből ezt válaszolom rá. :K
    Meg ahogy olvasgatok, épp picit jobban fel vagyok paprikázva az átlagtól :DDD
    :R

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Paxker315 #192647 üzenetére

    Quatrac sztem nincs a méretében, de akárcsak a Hankook 4S²(mi ezt vettük,mert nem volt a méretben Quatrac) inkább nyárin jó. Egyéb esetben ha belefér GY, vagy olcsóbban hasonlóan inkább télies a Nexen.

    kmisi: Következőleg 5W30 menjen, ügyelve a minősítésekre! Minek vennél drágán egy liter félásványi vackot amit a szerelőd töltött bele, ahelyett hogy lecserélnéd olcsóbban (4-5l) normálisra?

    Integrale: Motorvezérlő és vezérlésmódosítónak olvass utána hogy még ennél is belenyúlsz-e. Iszákos kissé (eléggé).

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz tboldi #192686 üzenetére

    Nálunk is ez van. Mondjuk a Duna partján lakok, úgy nem nehéz, deee a magyarok szarul jönnek. Ellenben még a Balcsin is jönnekna szlovákok :U .

    Tipo sztem korrekt annyiért; Ceed/Megane (és kistesóik) alatt a (Sanderon és az érkező Logan utódon kívül) nincs értelmes autó ennyiért. Nem friss, de mínusz másfél milláért ez jó deal. Szívesen állnék vele 6 millás Vitara mellé ;] .

    [B]ngaba, a Megane helyett kishijján Auris Hybrid Sportstourer lett (volt egy köröm még 4,35ért új S Crossra), ill a 208 helyett (mikor buktam az elektromos pályázatot) kishijjánn Prius3 lett. Nejem előző autója helyett (dobopergés)big blokkos nagykerekes(nem is rossz vezetni) Splasht akartam, már válogattam őket próbavezetéssel (tpca és Jazzt előzte meg végül). De tény, a Swifteket...nem tudom annyira értékelni, mert a konkurenciát is megnézem ;]

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Paxker315 #192768 üzenetére

    Akik szeretik, azoktól: A szedán az miért jó? :B

    Gergőke88: Műszefalra ablaktisztító puharonggyal, hogy matt maradjon. Amit kézzel tapicskolunk, az szappanos víz.
    Gyűlölöm a műanyagtisztókat, vonzzák a port és csillognak, és undorító tapintású lesz a felület utánuk.
    Van folyékony bőrápolóm (eredetileg bringanyeregre), azt szoktam a váltószoknyára, és leheletnyit a kormányra.

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    Érdekes, többen írjátok a jobb légellenállást; de én speciel pont az ellenkezőjét látom 4a/5a változatoknál(sőt, pl MX5 még csukott tetővel is rohadt sokat eszik, pedig alig van homlokfelület). Mondjuk amennyi kosz meg mégis rámegy a szélvédőre hátul, azt meg pont nem is lehet menetközben letakarítani :) (én Focus2, Corolla és Civic-el mentem többet, de kevésbé szerettem mint a csapotthátúakat/kombikat). A merevebb és halkabb rész az jogos, bár ahogy elnézem főként a kinézet miatt szimpatikus nektek.
    Köszi :R

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    Tankolás: 208al 4,50l benzin/100km.

    Off: Csak az én köznyugalmamat zavarja egyre jobban, hogy gépfegyveres katonák kóricálnak mindenfelé (a rendőrökkel)? :F Igazoltatás, helyszínelés, sorból kiszedés, vagy csak boltba séta... Kicsit zavar, minek a nagy fegyvert fogdosni mindehhez. :U

    Szedán/merevség: Azért ez is egy tól-ig tartományban jó (lásd toronymerevítős autók). Kell egy normális merevség, de betonmerev sem előny.
    A fent említett 3 autónál amit többet vezettem, khm... Csendesebb? Hát, Focus egy kicsit, a kombitól, hatckbactől nem tűnt fel.
    Jobb vezethetőség? Focusból a sedánt volt a legrosszabb (pár tízezret veléjük tekertem) vezetni, anak ment el leghamarabb a fara az ívről. Az elegáns bugyikék lemezfelnis Corolla szedán? :DDD Hangos volt így is(Aurisunk nem volt, csak Verso, D4D, az mindent elnyomott,de sokkal jobb volt vezetni), nem nagyon ragaszkodott az úthoz. Hátul extrém szűk volt fejtérben - a Fiestában tudtunk hárman (két kolléganő közél)hátul ülni, abban nem. Imádtam ha csak azzal tudtam cuccokért kiugrani a városba, telikézzel odaoldalazhattam az autóhoz, lehajolhattam a küszöbhöz hogy kinyissam elegánsan a csomagtarót. Azok se családinak, se elegánsnak, se sportosnak nem voltak mondhatóak (egyedül a Civic volt normális, sztem kicsit puhább volt a hb-nél). De egy kamu sedán oktáv tud mondjuk jól is kinézni, az tény.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Gergőke88 #192849 üzenetére

    Festéket nyomnék inkább, a bogarak adnak neki,kéne lakkozni.

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz ZS3NI #193013 üzenetére

    Baszki, tényleg... Ó hogy rohadjon meg a nav hogy feszt kavarnak fölöslegesen :W .
    B..ák meg ha a qr kódos fizetésnél nincs benne :((

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Magnum_ #193144 üzenetére

    Postán ... 15 éve fizettem be csekket utoljára :DDD . Amit az app megjelenít, abban nem látok azonosítót.
    Azaz mintha a postán félig kitöltött rózsaszín csekken fizetnél, és úgy a címzett nem tudja kitől kapta.
    Az előző (nem qr kódos) csekkbeolvasós cuccnál kiírta a befizetőazonosítót is(mondjuk annak is legalább 3 éve hogy használtam).

    Mindegy, remélem ezek benne vannak, most csak nem jeleníti meg.

    rbalint: Sajna sok az ilyen degenerált :( . Ezen nem segített volna, de lightosabb esetek miatt arra tanítottam párom mindegy nennyi heky van, gangokj úgy vissza, hogy bőven legyen tarcsi. Naponta találkozok olyan b..ikkal, akiket 80al beérem, előzök, mire visszaérek megyek kb 105-el, és ott van a seggemben :U .
    Szerintem pont visszább vették a gázt segítvén az előzést befejezését. Én ezzel elvagyok, de nem szeretem mikor páromat a picivel szopatják *******ak. :((

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz #89309696 #193160 üzenetére

    Az a luxus, ha csekken fizeti valaki a biztisításokat, drágábban mint csoportossal. Egy fizetés ideje alatt be lehet rögzíteni csoportost/rendszerest. Ha még a befizetésért kapnék havi egy csokit, akkor se baszakodnék vele. Ha másra nem, ezekre jó a számla.
    Az is luxus, hogy ezért a.... mennyi adófizető forintot locsolnak el, hogy az emberek továbbra is a szürke/feketegazdaságot támogathassák (ha kpban is kapok a lóvé nagy részét mert pl boltom van, akkor is berakom inkább 1-2 havonta, mint hogy hetente járkáljak csekkezni/utalni/befizetni - apám még hetente autózott és fizetett ezért pluszba, anyám már az időtakarékos/olcsóbb verziót csinálja a bolttal).
    Apósék is felveszik a nyugdíjat az automatából, és hetente járnak csekket befizetni a postára. Ahogy érzik...
    Tegnap 12. voltam reggel a postán, kész címiratos mpl csomagot adtam volna fel, 10en(!) kis sárga papírfecnivel jöttek ki előttem. Ja, egy ablak üzemelt.
    Nem csomagautomata kellene a feladáshoz, hanem az időmilliomosoknak csekkautomata, hogy felszabaduljanak a postai dolgozók.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Anaren91 #193165 üzenetére

    Nagyon egyszerű, ahelyett hogy a ...konzervatívok és üfyeskedők maradi hobbiját támogatnánk, szépen ki kéne áll i az államnak emögül.
    Papír kell hozzá, plusz ktg. Embernél hajlandó befizetni csak valaki? Semmi gond, ahogy a bankoknál, szépen rárakni az ügyintéző felárát. Kpban kell kiszállítani valakinek amit így küld? Szintén legyen rendes felára.
    Milyen világ az, ahol ezek az 'ingyenesek'? Majd remélem ahogy a csaló magyar boltláncoknál, akik csődben lennének ha tényleg az lenne mint amit bevallanak más területen is nekiállnak ügyesen 'védeni' a betokosodott, nem versenyképes, csalást pártoló megoldásokat kiemelni azzal, hogy ellehetetlenítik a többit. Na mindegy, nem hiszem hogy ez rendeződne valaha egyhamar :(

    rbalint: Annál valóban, bár az enterre (esetleg power gomb, bár enternél nincs különbség szerintem) egész jól megy az is.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz BigBlackDog #193191 üzenetére

    Ez is egy megoldás. Meg az i cockpit is :P
    Mindig mikor hagyományosba (pl a saját Meganeba) ülök a 208 után, olyan bénának tűnik a nagy (jellemzően nem közepén lévő) kormány, műszereket takarva.
    Emiatt (is) gondolkodom hogy következőleg 308SW lesz esetleg, PureTech mocival :D .

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Anaren91 #193200 üzenetére

    Olyan nincs, helyette van ilyen: Twingo RS CC[Wind]

    6030D: Elől Kratos hátul Scylla? Nem nagy a különbség közöttük?

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz -v- #193186 üzenetére

    Ezerszer inkább ez mint a Supra, nagyon eltalálták ezt a neoretró irányt, baba lett a 400Z :K

    Anaren91: A másik topikban is sorra döbbentesz meg a hozzáértés/ajánlgatás arányával, de ez már erős ;]
    Twingo és harmonika, nem Clio és targa. :N

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Anaren91 #193217 üzenetére

    2 méteres haveromnak egy évig régi Coltja volt, az is vicces jelenség volt így.
    Hát, igen, van egy pár francia meg koreai amit ajánlok (olasz, japán, német is akad). De nem városi legendák alapján teszem mint sokan irogatnak. És bevalottan vag bérencnek sem jobb lenni :P (főleg pl éppen hosszmotoros platformos autó ajánlásánál, aminek szvsz szinte semmi előnye a polgári változatoknál az A3asokhoz képest, viszont az jóval olcsóbban fenntartható, plusz sokaknak kényelmesebb elől). De biztos van valami selling pointja A4/Exeonak, nekem herótom van már tőlük, néztünk/vezettünk párat, de rózsaszín szemüvegen át nézte mindkét ismerős aki ezt kereste. Ezt nem, de B5öt szereltünk párszor; köszi, magamnak nem kéne (mármint úgy hosszmotoros autó, hogy csak magasan a lábam, kevés a hely a kardánalagúttól, hosszú a motorház meg az autó, és eközben meg előnyét nem érezni.
    Kétezres tsi-k/EA888 eleje kerülendő mert nyűgös több szempontból, szted meg a legjobb tsi; legyen.
    3-400ért betegágy egy négyesgolf (amúgy sem egy hűde jármű, nem értem mitől olyan népszerű olyan megbízhatósággal és minőséggel - mindezt úgy hogy a Polo 3 fl vagy B5 Passattal nincs bajom, nem a gyártóval vagyok elfogult) elhiszem hogy volt vele jó tapasztalatod, de orosz rulett. A GTE-n való rugózás (a tulajjal is) sztem fölös, értjük hogy keveseknek éri meg, de van egy szűk réteg akinek/amire jó, pont. Az EcoSportos tapasztalataid is érdekelnének, mert azonkívül hogy egy igénytelen sz.r amit kerestek tök más kategória volt.
    2gurigáért az E60 is egy ajánlás, de szintén nem akárkinek merném, főleg ha már takarón túl van.
    Mondjuk az F Astra kombis ajánlás (150ért) része az nem döntöttem el hogy pocsék, vagy zseniális. (És 150édt nem ajánlok inkább autót, nem tudok okosat helyette.) A víz legalább kifolyik belőle, és külön szúnyogírtással sem kell a parton foglalkozni, mert tankolásonként mehet egy flakon olaj is mellé. :DDD

    Szóval értem én, hogy nem betegágyakat ajánlasz...
    A fáradtan/kapkodva írás mondjuk ismerős, szinte csak így fórumozok jó ideje, sokszor meg is látszik :B
    Písz :R

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Doki16 #193222 üzenetére

    Ez jó 😁 Kár hogy a célközönséghez nem jut el.

    dj79: Úbassz, a ló nyalja meg a meztelen szemét annak aki tette, majd verjék félholtra a katalizátorért kapott pénzért a kocsma előtt :(

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz CactuS #193293 üzenetére

    Jobbulást, te akkor jobban ráfaragtál :R .
    Én délelőtt még azon morfondíroztam hogy itt Nyergesen 1,5 hét az első teszt, és 2 negatív kell, hogy lemehessek a dokihoz, meet amúgy k..a nem covidos vagyok, és majd meg pusztulok az izületi gyulladástól, de addig nem mehetek szakrendelésre vagy háziorvoshoz :W .
    Jobbulást!

    Off:
    Voltam csomagot feladni, csekk témában mit láttam? [kép]

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Richard! #193375 üzenetére

    Ekkora válság van, hogy már foglalkozik szívó motorokkal? Engem többször pattintott már le (kb 5x).

    diegho: Én áttetszőt ülésvédőt raktam a 208ba, szolid és jól takarítható. Kéne lassan a Meganeba is...

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Qru #193577 üzenetére

    Tisztelettel megjegyezném, hogy az MPI motorok is dzsuvásodnak, kokszosodnak, lustulnak, tuti te is találkoztál a jelenséggel.

    Ez esetben miért fölösleges a jobban adalékolt benzin? :F
    Van mérhető különbség átlagos használat esetén a sima és az adalékolt között fogyasztásban. Rendesen kikormolva a sima benzin is le tudja mosni, de átlag juzer ilyet nem tud, amire azt hiszi kikormolás, az lófütty plusz terhelés.

    Teodor52: Minden 3. elégvátlag használat/mpi motornál. GDInél sűrűbben.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz bulikavagyok #194469 üzenetére

    Nem kell aggódni a szervizköltségek miatt, hisz fixen tudja az ember, hogy magasak lesznek - már az időszakos szervizeké is? :)
    Legalábbis legtöbb helyen a garikiterjesztés az átkúráslehúzás gyakorlatilag, amikor 20Ft anyagköltségű fél órás munkára 70-80ezreket kérnek el. ilyen árképzéssel megéri nekik h a odaviszi az ember, de egy átlag(os fenntartási költségű) autónál nem biztos hogy ér ennyit.

    Az hogy az F30as tapasztalataim olyanok, hogy... szóval röviden nincs olyan olcsó ár, amiért érdekelne; az már más kérdés. Utódjában nem ültem, de E46, E90 és F30 eléggé egy tendenciát mutatott, így engem annyira nem is érdekel már (E91 és F31 egy darabig érdekelt).

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz bulikavagyok #194484 üzenetére

    Ja, hogy szervizcsomag, értem (mármint általában másutt úgy hívják a kötelező karbantartásos szervizcsomag).

    Én a garikiterjesztést számolgattam a mienkre (mármint van rá, így vettük) - de sokáig nem fogom azért szervizekbe hurcolni.

    Kolondrum: Egy óvatos százalékot tudsz mondani fogyicsökeknésre? Lehet hogy vótmá, csak átsiklottam.

    AMD Power: Home officeról gyorsan be kellett érniük a céges Skodákkal melóba :DDD

    Tsebacsi: Egy négyes Oktávot inkább érzel minőséginek mint egy Ceedet ha jól értem? Úton, menet közben is? Nem rosszak a Skodák, hármas oktival elvagyok, négyesben nem ültem, de pár nagyobb új Skodáról azt olvasom nem annyira masszív mint a korábbiak. Alig várom már hogy ilyennel is menjek :) . Meg hogy elvigyék innen végre a Kugát, mert addig csak ez a lélekvesztő szokott szabad lenni...
    Amúgy sose ültem még egy ötösben sem, de uccsó előtti hármasban nekem minden volt, de minőségérzetem az semmi. Törökszedános kivitelezés, vagy azt alulmúló helyenként. Nyilván nem a semmiből lett a legnyereségesebb (3-4 éve) egy ilyen relatív kis autógyártó ilyen rohadt nagy kínálattal is.

    Tudjátok mit láttam ma? Talán az elsőt hónapok óta...
    Egy új (hibrid) Vitarát, m e n e t j e l z ő v e l ! Nem tompítottal égette a retinát (sajnos mint pár modellnél, ennél is rohadt sok a szórt fény, meg elég hamar világít a másik szemébe, nappal is fáj). Igaz lakotton belül volt, vagy feledékeny is lehetett. Munkanaponként jellemzően 5-10 ilyen Vitarával találkozok, és hát ugye japánautósok amúgy is khm, konzervatívabbak, plusz aki olcsó autót vesz 5,5-h-ért, amúgy sem biztos hogy mindenből (beleértve kresz és köhém rendeletek) up to date... 99,9%ban tompítottal mennek, nappal, mindenhol is.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Qru #194545 üzenetére

    A legtöbb frekvenciaszelektív csillapító jó, és akár közel van az aktívokhoz (vagy jobb is attól, mert ez ütési sebesség függvényében dolgozik, nem a mód függvényében). Még a Picassoban is fasza volt, pedig nem egy sportautó :).
    Más kérdés hogy miközben autóknál csillagászati árban mérik(sokszor), meg hypeolják, bringáknál (normális rugózó elemekben) alap, és pár szaros megfurkált vékony lemezről beszélünk (részben) plusszba oszt kész. Jó jó, a know how az a jó behangoláson van/lenne egy-egy autóhoz.

    Qru: A rendőr is ember, és jellemzően ők sem tudják az előírásokat. :(

    tboldi: Vanank tényleg feledékenyek, akik ködben, sötétben (főleg város) is DRL-el mennek, azaz ha az nem lenne, akkor full sötét autóval közlekednének. Hogy nem veszik észre hogy 1, nem látnak (igaz, úgyis 2 csíkot világít el a legtöbb user) 2, hogy nem bassza ki a szemét az erősebb műszerfalvilágítás, vagy annak a hiánya?

    stickermajom: A céges autók 90%ában van automata világítás (a vezetői autók 98%ában). A vezető(in)k 80%ban kézzel kapcsolnak tompítottat az automata világításkapcsolós autókban...

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Tsebacsi #194586 üzenetére

    Nekem a Focus/Kuga a Suzuki/Dacia és a többiek között van. Ceed a felsőbb részben van vizuálisan és tapintásra, működésre is.
    Ha hozzá vesszük a működéskultúrát, tovább nyílik az olló. Engem (és autóra kevésbé fogékony kollégákat is) a Kuga kiidegel pár dologgal(közepes felszereltség, 2.0 dízel összekrék manuál váltó, elektromos kézifék).

    Hármas korábbi, F30-as BMW-nél én is írtam hogy kurvára nem prémium minőségi, hanem törökszedános minőségi szint volt (és működési kultúra, fényszóró, ablaktörlő, navi, klímavezérlés vagy szinte bármiben). Helyenként ótvar, szemre is csúnya műanyagok, borzasztó műbör (mint a korábbi Daciakban, csak más színű). Sajnos az ergonómia is pocsék volt. Az hogy jobbkormányosan egy csomó mindent nem csináltak meg normális jobbkormányosra, az külön szégyen.
    Azt hogy vezetni milyen volt az automata 320d-t, le se írom, mert elharapják a torkomat, de röviden, nem jó.
    Szerintem nem viccből írta Cactus, csak nincs rajta a propelleres szemüveg, amin át a legtöbb ember nézi. Nem tudnak elvonatkoztatni, és ugyanazt jobbnak látják egy drágább embléma mögött.
    Több cikket újraolvastam utána, aztán kiderült hogy fulloskat tesztelnek, más fék, más futómű, más kormányzás, más motor(menedszment), más huzatok, stb stb.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz brumi1024 #194608 üzenetére

    Szeretek vezetni, mindent is, legyen roller, autó, motorcsónak, hómobil, mozdony, akármi, bármi.
    Még anyám fostos Agiláját is szeretem (a futóműve egy fos, de a motor szeret pörögni, kaszni könnyű, sebességérzet hatalmas a valódihoz képest).

    -kormány: Nagyon nincs középen. Szinte semmiben sincs, és nem szokott zavarni, de itt nagyon kifelé van 2-3 centivel. A nagyobbik baja, hogy olyan, mint amikor a régi Logitech kormányomon kikapcsolom a force feedbacket. Nagyon könnyű, és nagyon semmi visszajelzés nincs. Ezt mint közhely szokták emlegetni, de nem érzed a kanyarban hogy mennyire tapad vagy nem tapad, átterhelt-e...
    -de nem terhel, mert nincs motorfék. Sportban nincs, normálban nincs, eco-be még ki is teszi neutralba. :(
    -így kanyarban tök vakon esel be, a szokásos érzékszerveidtől nem jön infó mennyire tapad. Kénytelen vagy picit rálehelni a fékre, terheljen előre, a kormányzott kerékre, majd a kanyar közepén rálépsz a gázra...
    -aztán azt is elfelejted milyen kanyar volt, mire felpörög a turbó, a motor, és a váltó is úgy gondolja hogy újra hajtunk. Sport módban ugyanez, csak +300rpm a fordulat. Kicsit kiábrándító. Vezettem automatákat, robotváltósokat, a jelenségre számítottam, de eeeeeekora lagot még életben semmiben sem tapasztaltam.
    -külső könyöklőt nem érem el, mert ahogy közeledik felém, nullára keskenyedik, a középső könyöklő nagyon mélyen és hátul van, csak akkor érek hozzá, amikor hozzányúlok az ülésmagasságállítóhoz (szerencsére övmagaságállítóra nincs gondom, a 155ös kolléganőt és a 194cm-es kollégát zavarta, nekem 175cm-vel nem volt rossz helyen) majd hirtelen lezuttyan az ülés, akkor erre támaszkodok hogy visszanyomjam magam olyan magasra ami kényelmes - amit nehéz megtalálni, mert a lábam 10 centivel magasabban van mint a hátsó utasé, mocskos széles a kardánalagút, nekem kényelmetlen az ülés, ráadásul a jobbkormányos autón nem volt (az automata váltós autóban!) lábtartó. Szóval a sportos vezetést elvetettük, mert egy Rapid/Toldeo is élményautó ehhez képest, de kényelmes pozíciót sem sikerült találni (pedig már az első úton 2-3 órát vezettem, lett volna rá idő). A műbör izzasztó (és nyikorgó) benne, pedig a klíma random egy csomószor nekiállt szétfagyasztani minket ('nehéz' dolga volt, 14-18°volt kint, mi meg 21et kértünk az autótól automatán.
    -a defektmentes abroncs az írek közepesen jó útjain is ütöttek, ráztak, pattogtak, szintén nem jó sem komfort, sem tapadás szempontjából.
    -vizes csatornafedőn, vízelvezető rácson érezni hogy moccan a segge, vezetés közben (határozottan) az orrát tolja
    -bónuszként a halogén lámpája trágya, akkora pingpongasztalt tolok magam előtt mint állat (egy belül kicsi autóban), ami főleg szűkebb helyeken, Y-ozáskor kellemetlen. Íreknél spec kicsik a parkolóhelyen, sok a szűk út, kicsit ciki, hogy hasonló méretű autók amit egy Y-al megcsináltak, az nekünk legalább kettő volt, akkora helyen fordul mint egy pótos IFA, idegesítő.
    A fullszintetikus Rapidról, Aygóról, a régi Agiláról, mindenről tudok jó is írni. Erről semmi jó nem jut eszembe (de van még egy csomó dolog ami nagyon béna/zavaró benne).

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz brumi1024 #194633 üzenetére

    Váltóra(és motorvezérlésre) az a panaszom főként hogy nincs motorfék (hidrodinamikusnál ez ilyen, bár a soknál magasabb fokozatokban összezár kuplunggal), az hogy gázadásra lassan talál magára, az kisebb mértékben a váltón múlik. Közlekedni ettől függetlenül jó, de hát autópályán meg nagyon kanyargós utakon vezettem, és utóbbinál ez zavaró mértékű volt (főleg mert szinte végig vizes volt az aszfalt, és jobban igénylem ilyenkor a visszajelzést).

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz focvis #194687 üzenetére

    Húsvét után kb.
    Dova siettek? Ma egy csomó, több centi vastagon behavazott autóval találkoztam Tatabánya/Szfehérvár irányából.
    Majd ha 20⁰ fölötti idők lesznek, és reggel sem megy 5-6⁰ alá, akkor érdemes azoknak cserélni, akik még mindig a ratracos illusztrációs téligumistesztekből (ADAC) választanak. Télinek szeretem (többedik autón is) a Goodyear 4S-eket, igazi télen is tök jó(Alpok, Tátra télen), a magyar télen meg minden télit üt.

    Mondeo: A hibrid hajtáslánc okés, külsőre okés, belseje nekem nem okés, csomagtartó nagyon nem okés.
    Egy dynamic forceos Corolla kombival szemben mi előnye lenne a Mondeonak?

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz focvis #194701 üzenetére

    Oké, hajtja az embert a nyári (általában szebb szett), de a télinél reszponzívabb, és tovább lehet fent. Október elején (fagy is, 25⁰ is van októberben mindig) felrakom április végén leveszem oszt joccakát.
    Nokian, GY, Conti téliesebb 4S-ei tök jók télen, és a huszonx fokban nagyságrendekkel jobbak a télinél.
    Kánikulában nem acélosak, de nem is elvárás nálam, arra ott a nyári.
    Azboroszlánon egészévre vettem 4S-t, az középnyárias (közepes volt télen, kb ennyit vártam, második autón ez elég; cserébe melegben jobb mint a gyári nyárija).

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    Én csak a korábbi Camrykben ültem (korábbi) igénytelenketörökszedános Corolla szedánra nyomtak egy resize 112%-ot, és kész. Tesztek alapján nem választanám a mostani Corolla ellenében :N

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    focvis, box? Hogyhogy?

    Nálunk épp nagy pelyhekben esik a hó (bár 5⁰ van) :DDD

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz diegho #194792 üzenetére

    Ennél nem tudom mi a helyzet, de legtöbb autónál a hátsó lámpa párásodás azzal orvosható, ha kiszedjük, rendesen eltakarítjuk a gumit, valamivel akár ápoljuk, és vissza (a dzsuva folyamatosan rakódik le, és feszíti a gumitömítést).

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz kisza25 #194868 üzenetére

    És eléggé hozzávetőleges a pontossága, műanyag mindene, forrósodik mint állat, és 15k-ig mindig vacak kínai, márkától/doboztól függetlenül. Kaptam ajándékba, dobozban pihen, mert gyorsabb vagyok a kézipumpával, nem veri fel a környéket, nem kell vezetékkel baszakodnom.
    Ellenben 3000 Aldiban az álló pumpa, mindenhez is jó, és pontosabb az órája is. Nem azt mondom ezt vegyen, de én évek óta műhelypumpákat használok autóhoz is (meg bringákhoz is).

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz bandus #194992 üzenetére

    Melyiket vezetted végül a 3ból, mik a benyomások 1-2 mondatban? (mert gondolom vezetted őket)

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz RAiN91 #195117 üzenetére

    Nekem ilyen volt fent, pár hete láttam új tulajnál az autót, egy bő tíz centin már kéne alá új ragasztó; szerintem az jó.

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    Nincs tuti tipp már? : Sose volt. Csak naív emberek. "Ezt az autót már csak tankolni kell" - fenéket.
    Vannak (nem kis) különbségek milyen hibalehetőségek/gyengébb pontok vannak, és hogy mennyibe kerül ezeket javítani (van-e gyári megoldás rá, stb), de én még gyenge pont nélküli autót nem láttam.
    Azt kell mérlegelni kinek mi fér bele. A legtöbb -akár problémásnak tartott- autón is csak pár dolog van, és nem is feltétlen drága megcsináltatni TMK jeleggel - de azt kell tudni, mit veszünk.

    kátú: Hát, akinek olyan autója van, int egy higgadt nyugdíjas mérnöknek, ne csodálkozzon ha idősebbnek nézik ;] . Tudom, véhat meg minden, hibridhez volt szerencsém; de asszem nem fogunk összeverekedni egy autókereskedésben az utolsó autón - de ez így van rendjén :R
    szerk: Erre tetszik gondolni? Szerintem jók(aminek rendes box van bontásra, védelemmel), de nem legálisak (bár engedélyt leszámítva mindenben eleget tesz az előírásoknak). A tiéden nincs gyári drl? Nem H15 a refid, vagy nincs rajta pwm-es megoldás? szerk2: Aham, van utólagos modul, akkor nem mindegyikben volt ezek szerint. Bár nem kizárt hogy pl BMW-hez hasonlóan bekapcsolható.

    Qru: Hangulat és forgalomfüggő. Van amikor ezer km-en se nagyon hiányzik a tempomat, van amikor lakotton belül is azzal megyek (meg kettő között ott a limiter mint hasznos fícsör).
    Amúgy gyártója is válogatja milyen finom/okos a tempomat, de ... khm, autóra/forgalomra nem figyelő sofőrnél jobb lehet a tempomat, aki odafigyel, annál nyilván nem jobb (fogyasztás szempontjából). Sokat nézegetem, nálam normálban nincs különbség, ha hipermiller hangulatom van, akkor a tempomat vesztésre áll ellenem. Bár lehet, hogy nem átlagosnak számítok spritmonitor ranking szerint. Akkor kurvára tolnom kellene az előttem lévőket, bele a pirosnál álló autósorba :U

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz 6030D #195323 üzenetére

    Hát szépen eltolja a levegőt a kerék elől egy kicsit; és sok kicsi sokra megy. És/vagy esztétika.

    Beltér világításra örök kedvenc osram cool blue intense: [link] Mindezt úgy, hogy a középső nevem LED. :DDD

    bitpork: Az ilyeneket meg se jegyzem. Az idegesít néha, főleg ha nejem vezet, mikor 10 emberből 8 köcsög gyorsít mikor elkezded előzni. A bamba/b..i tetves k...a any..at :(( .

    Qru: Megértem (autohold) - ha valami nem túl jól sikerül, nem szerti az ember, nem bízik benne. Korábban pl 2 hetente hordtam a le a rohadt villanykézifékkel pólómat, mióta megvan a bordó puncis, azóta meg rájöttem hogy tud ez jóóó is lenni :DDD

    Pfű, 8-9-12 literek... Szédülök ahogy olvasom ;] A Meganeal 3× kezdődött hetessel (pályázás, állófűtés szélvédőjavítás miatt, stb). 208on meg már kétszer kezdődött ötössel, autópályázás és veztechtréning után :DDD . Kezd is felmenni a km költségem 1700 Ft/100km fölé :(

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz kátú #195364 üzenetére

    Próbálom tárgyilagosan. Egy ilyen súlyú NE járj melegben téligumival. Nem igazán értem miért tennéd(add el, ajándékozd el játszótérnek, gokartpályának).
    " De ugyan akkor eldobni sem szeretném a gumikat, mert az is pazarlás lenne, inkább vigyázok kicsit és úgy szépen el fogja vinni a nyarat meg valószínűleg el is kopik a végére " 90ről 2 autónyi plusz féktávod lesz, és nyilván hamarabb is megy le az ívről. Ha nem 65-70el mész az az óvatos amivel hasonlóan állsz meg mint mások nyárival, nincsenek csodák. Max ha előtted is épp hasonló megy.
    Nagyon nagyon ajánlok egy veztech tréninget, ahol a cica-egér 2 sávos próbánál nagyon nagyon meglepődnél (kanyarogtok egymás mögött -külön sávban- és az első nyom egy határozott féket, és megnézik a hátul jövő meg tudott-e állni. Szoktak lenni meglepetések.
    A nem feszegetjük a határokat hasznos. De kérlek, próbáld megérteni, megyek előtted a meganeal, lakotton belül, 55-el; kiugrik elém a bokor mögül egy kutya (megtörtént), satuzok (szembe sávban jönnek) te pedig görbíteni fogod a fékpedált és belém jössz hátulról (3× törtek meg hátulról fizikából zsenik). Ősszel volt egy ilyen eset, WagonR-es nő messzire jött mögöttem, pótos ifa elfért volna közöttünk; de a végén 1 méteren belül volt az öreg gumijával (szerintem kuka is lett mert kockára fékezte).

    Főleg ha azt állítod időnként gyorsan is mész. Már elnézést, de ne légy hülye! 2 tonnára normális papucsok kellenek. Vagy mond meg mikor merre jársz, nem szeretném ha nejem a picurral a háta mögött egy kanyarban kicsit átmászó 2 tonnával találkozna...
    Ilyenkor teszteket, métereket (28al éred utol az előtted megállót lakotton kívül) meg egyéb szarokat szoktam belinkelni, most nem teszem, ez itt annyira egyértelmű.
    Nem kímélsz semmit a szar gumival (add el ropiért). Ha kímélin akarsz és fogni a lóvén, vegyél _jó_ 4S abroncsot rá. Vagy 2 jó szettet, ami rohadt drága.

    Egyébként a Yokohama nyáriról lebeszélnélek. Nézz teszteket, olvass utána melyik milyen gyorsan revül.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz kátú #195448 üzenetére

    Két tonnára minek egy 1,3 tonnáson is közepes nyári :F
    Minek vettél ilyen autót akkor?
    Van mindenre is hangolt négyévszakos, és vannak jó minőségűek; egy prémium szett van olyan mint két 'közepes'. :K

    Az egyik legfaszább autós kiegészítő az Aldiban:

    5500,- 35kg-ig. Tök kicsire összecsukható és masszív.

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    Napifogyi: Jobb időt ellensúlyoztam több helyben járkálással, így a 208 4,59litert evett 100km-et. Mondjuk a csúnya üzemanyagárakkal fel is ment a km költség, 1673,68 HUF/100km-nél jár a 7600km-re.

    cappa72: Részint a kisebb súrlódás miatt kevesebb a motorfék, de főként mert úgy hangolják direkt, hogy kevés/ne legyen (VW és BMW sokszor csinálja) motorfék, mert jobban tudják teljesíteni a normákat vitorlázással.
    Engem inkább zavar, vagy legyen motorfék, vagy állítható legyen (asszem 1.4 tsiből sportosabb változatból volt olyan, hogy valamelyik módban motorfékezett, a többiben nyitott szelepekkel vitorlázik; meg egyes hibrideknél van még állítási opció).

    Ott van pl a kisoroszlánunk, ami szintén DLC bevonatos szipiszupi kis súrlódású motor, mégis hagytak neki normális motorféket. És kanyarokban át lehet előre terhelni, és nem full 'vakon' megy az ember a kanyarokba, és nem kell álladóan a fékbetéteket koptatni minden szar lassításhoz.

    Qtya123: Ha enyém lenne, kapna egy sima szabályzást, ha az nem jön össze, csere, ezúttal magasabb polcos tárcsára. Kérdezték tőlem többen, miért buziskodok 'tuning' tárcsákkal (azaz egytől hatig terjedő skálán akár a harmadik szintet veszem meg), de a magasabb acéltartalom (meg marás, meg bevonat) az ember barátja ilyenkor. Rozsda, hullámosodás, ütés miatt párszor már kelet cserélni a simákat, ezeket (kopp-kopp) még sosem, azon a párezren nem érdemes spórolni (van mikor 4, van mikor 20000 a különbség, de nem olyan sűrűn cserél az ember tárcsát).

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz 3L1T3 #196650 üzenetére

    Az jó fogyi. Mondjuk érdemesebb a bruttó beletöltöttel (is) számolni, azt fizeted a szolgáltatónak (típus és töltés függvényében +10-20%).

    cappa72: Vannak olyan modellek is, ha már ráleheltél a fékpedálra, lesz motorfék, a tied nem ilyen? (Modjuk a Ford nem az ilyen finomságokról híres, de hátha.)
    Az a baj a vitorlázással, hogy én a motorfékkel is felbőszítem a maxigáz-maxifék átlagautóst, a vitorlázás nagyon ritkán opció (mikor gurulok -üreseben- 1-2km-t, olyankor igen, egyébként nem használom).
    Majdnem minden nap bele akarnak préselni a pirosnál álló autósorba (úgy, hogy nagyjából tudom mikor fog váltani a lámpa, és igyekszem nem állóra fékezni ha nem muszáj).

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Qtya123 #196659 üzenetére

    Textar eredendően nem rossz, de itt is van sokféle (én főként betétet választok tőlük)
    -alap tárcsa, alap acéllal, sima felülette
    -Bevonatolt tárcsa, magas széntartamú acéllal
    -plusz marás
    -plusz fúrás
    -és vagy kompozit acél/alu (már a polgári autókhoz akadnak)
    -stb, ezek már erős/sport járművekre valók

    Utcai (ezek alatt és felett is van):
    alt="" title=""

    Csak az EBCnél van 4-5 szint tárcsákból. Betétekből is 3-9 szint szokott lenni (utcára polgári autókra 1-3-ig teljesen jók).

    Bringákhoz, motorokhoz képest vicc (technikailag, egyszerűségben) ami a személyautókon van. Igaz, arányosan olcsóbb is.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    rbalint: +1 Motipra. És plusz egy arra, hogy előbb takarítsd le annyira, amikor már festhető. A legtöbb ember hátralép kettőt, és azt mondja: Így már nem is kell lefesteni.
    (Én szintén, antracitra akartam fújni, de takarítás után már nem is fújtam :DDD )

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz kátú #196778 üzenetére

    Baszki, egy prémium nyárias 4S nem adja ki?! Nyáron hogy adja ki azzal a súllyal a régi téli? :R
    Mentős és tűzoltó barátoknak a kelleténél sokkal több munkát adnak azok, akik nem túl jók fizikából... :U Nem hozok példákat; de könyörgöm, ésszel, felelőséggel az utakon!
    Kutya, őz, ittas/öreg/gyerekbringásnál nem elég a deffenzív vezetés, az ember görbíti ilyenkor a fékpadált miközbe mondogatja hogy basszamegbasszamegbasszameg. Vagy jön calaki szembe aki szintén optimistább a kelleténél, nem mindegy mire sikerül kihozni. Kívánom nenlegyen ebből senkinek baja.

    Szoszo94: Ha következőleg elől ill hal eltérő kvalitásu gumik vannak, ne hátra tedd a rosszabbat, hanem előre. Nem linkelek, 100cikk és 1000 videó mutatja meg fizikából/balesetekből még kevésbé járatosoknak, hogy miért. :R
    Amúgy yellowstuff utcára (hidegeb) nem túl jó, sportolásra való az a betét; nem tudom mire fogod használni, de olvass utána hogy olyat vegyél amire használod.

    #napifogyi: Ma megitattam a Meganet is, 5,73l/100km.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz kátú #196730 üzenetére

    Ne üssetek, de meg kell kérdeznem:
    A távirányítóról indítás mire jó? Jó, esetleg az optimálisnál silányabb és sűrűbb, de még megengedett(Lexusnál nincs pl Acea követelmény ha jól tippelem) drága olaj felsavasítására, de még mire?

    Re: Vetem a követ. Sose jártam le semmilyen télit nyáron. Én már törtem tk-ra autót, nagyon szar érzés, hónapokig kisértett.

    Nem sok autónál kell jobbnak lenni, az előtted lévőnél. Céges oktávia jó gumikon? Hoppácska. Vagy aa íven kéne maradni, vagy a semmiből ott termő élőlényt kéne megmenteni. Hidd el, nem basztatásból írjuk neked amit, lehet pár tíz év és párszázezer km plusz van pár emberben, és találkozott már pár dologgal. Vagy megszívleled és az eszedre hallgatsz, vagy nem.
    Pimpeltem autót huszonévesen, de fehér kilépőfénnyel, műszerfali világítással egyező plusz benti fény a rekeszekhez, menetjelző, matrica, stb. Színes gagyi ledek és gumifestés nem vót; a bringáimon gyárilag olyan :D

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Szoszo94 #196801 üzenetére

    Világért sem vitatkoznék ebben veled 10+ vezetéstechnikai tréning után... Erre van a sok cikk és videó.
    1, eset : visszaveszed a gázt (rwdnél finoman) nem tolja az orrát le az ívről
    2, eset : előz az autó hátulja, eközben remélhetőleg nem érsz neki másnak.
    Kollégám felesége múlthéten épp nekiért picit egy Ignisnek (B oszlop, küszöb, tető = Megane3 tk)
    Ha nem volt éles (nem latymatag kicsit megindul hanem gyors, váratlan kitörés) helyzetben kipróbálva, nem tudod még hogy te is belelépsz e kicsit a fékbe, mint a legtöbben. Ha igen, onnan garantáltan elesel.

    Ok, úgy jó lehet a fék, sokan bigger is better elvet követik, de pont fordítva sül el egy szint után.

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    Szoszo94, kátú: "Kanyarba belemész adott sebességgel ... elindul az autó eleje le az ívről, RWD-nél mit csinálsz? Nyitsz a kormányszögön, kis fék, újra próbálsz befordulni, de ennyi."
    Jól tippeltem hogy megfelelő keretek között nem volt ez túl sokat gyakorolva, és ezért furcsáljátok a hátra jobb gumit is. Vagy offolom a topikot (kb feleslegesen, mert sumakkerek és fotelfizikusok ellenében kevésnek érzem magam), vagy akit érdekel, rákeres :)
    Ne adj isten, elmegy és kipróbálja rántópadon az elméletet. Aminek köze nincs (pici sem) a tesco parkolóban direkt megcsúsztatós bulikhoz. :R Plusz hátsókerekesek is hangolnak orrtolósra (E90,F30, stb), meg elsőkerekesekből is vannak amik a hátulját dobják el hamarabb (pl a Meganeom) - meg vannak olyanok, amit 50-50, kanyar függvéyne hol kezdi korábban, vagy hogy hogyan provokálom (Leon20V-vel szerettem játszani ezzel).
    Köszönöm, hogy aggódtok értem, igyekszem fejlődni, ezért is megyek évente többször is veztech és versenypályára, első és hátsókerekesekkel is, hogy lassan megérthessem amit írtok. :R
    Elnézést hogy én (?) könyv alapján próbálok mindent megoldani. De ha jöttök valamelyik pályára, írjatok, szívesen csatlakozok.

    https://www.autoszektor.hu/hu/content/anyukam-erteni-fogja-meggyozodeses-idiotak-1-resz

    https://kumhotyre.co.uk/kumho-news/should-you-fit-new-tyres-to-the-front-or-rear/

    https://www.google.hu/amp/s/totalcar.hu/tanacsok/gumidoktor/070418d/amp?espv=1

    https://www.vezess.hu/magazin/2010/11/03/hova-keruljon-a-kopottabb-gumi/

    https://www.autonavigator.hu/cikkek/mindig-hatra-szereltessuk-a-jobb-allapotu-gumikat/

    https://delbudagumi.hu/newsite/tanacsado/550-Elore_vagy_hatra_tegyem_a_kopott_gumit

    https://m.hvg.hu/cegauto/20100407_gumicsere

    https://m.origo.hu/auto/20130128-tevhitek-a-gumiabroncs-hasznalatarol.html

    https://youtu.be/gSz7cm6MwH0
    https://youtu.be/TOUnOMaCCZ4
    https://youtu.be/T6mARVoDwjw
    https://youtu.be/Xa5i0xvmVSg

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

Új hozzászólás Aktív témák