Hirdetés
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Broken Roads teszt
gp Azt, hogy mi történt az atomháborút követően Amerikában, jól ismerjük a Falloutokból. A Broken Roads e történetet ausztrál szempontból meséli el – igencsak hasonló eszközökkel.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz Skillet #66551 üzenetére
alapvetően egy normális állapotú dízel mögött tekerve nem akar meghalni az ember, csak most sajnos ez a smoke&charm buziság a menő, aztán a 60 lovas szívódízelen is agyig van tekerve a füstcsavar... nálunk+asszonyéknál van összesen 5 dízel autó (saxo 1.5d szívó, pug206 1.4hdi, audi a4 b6 1.9pdtdi, alfa 156 1.9jtd16v, bmw e91 320d, volvo v60 d3 - utóbbi kettő dpf-es), egyik se füstöl, pedig a volvo kivételével mind 200+ ezret futott. csak normálisan karban vannak tartva, meg nem az "okos gázolaj" van beletöltve egyikbe se.
az alfához is a chipet úgy fogom megíratni, hogy ne füstöljön mintaállat, mert 10-20 lóerő nem ér annyit. -
Qru
MODERÁTOR
válasz Skillet #66732 üzenetére
Köszi az volt a max amit tudtam sőt abban már benne volt az a +3 ló is amit a múlt héten talált nekem Jorus.
Bár az a Hondás elég lassan húzodott le előlünk de aztán csak megértette...mod:
kisza25: Korminál hagyom ketyegni alapjáraton 1-2 percig leállítás előtt attól függ mennyire volt hajtós az etap. De pl haver D4-D-jében ilyenkor ha elfordítod a kulcsot és kiveszed akkor is jár tovább a motor még 2 percet aztán leállítja magát ha kellően visszahűlt.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
w333
félisten
válasz Skillet #67144 üzenetére
Szerk.
Most nézem hogy a Leon 1.4 16V forgalmiban a környezetvédelem 4-s besorolást kapott, ez most reális vagy ez is elvan írva ? illetve mit tudok tenni ? köszi !
Jövő héten lesz névre írva így a forgalmi csere most esedékes lesz !
Eredetvizsgán jelezzem vagy mit csináljak ?
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
-v-
addikt
válasz Skillet #67299 üzenetére
Gyanús, hogy a biturbó V6 nagyobb előny előzésnél, mint amekkora hátrány a jobbkormány, szerintem ezért lehet, hogy ennyi km alatt neked nem tűnt úgy, hogy különösebben nyögvenyelős lenne az előzés
Na persze kivéve ha kis piros colt-ot, fekete F astrát meg ilyeneket kell kikerülni[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz Skillet #67299 üzenetére
Nem ez a lényeg. Egyszerűen veszélyesebb, mint a rendes oldalon vezetni. Attól, hogy tagadod, még így van. Lehet, hogy vannak jópáran, akik a rossz tapasztalatról tudnának beszámolni, de már nem tehetik meg, mert beleugrottak egy előzésbe rosszkor. Nemcsak a rosszabb pozíció, kilátás, hanem a bal oldalon űlő személy tevékenysége is hátrányos, akadályoztató tényező lehet.
-
-
brumi1024
veterán
válasz Skillet #67562 üzenetére
"kiegészíthetem azzal, hogy az összes golf ilyen?"
Az első két jelző a 6-osra és 7-esre szerintem egyáltalán nem igaz. Kategóriájuknak szerintem legjobb minőségű beltérrel ellátott autói, a 7-es ráadásul fölényesen, simán versenyezhetne eggyel feljebb is, az A osztály és az 1-es (aminek tegnap óta védőszentje lettem, vilikének hála ) egyáltalán nem érződik ennyire összerakottnak.
(#67568) bitpork: Kicsit sarkítva: ha a távolkeletieknél kellene a jobb hangrendszert, akkor vegyem meg a masszírozós üléstől kezdve az összes létező egyszerhasználatos extrát, míg eközben a németeknél az első ülések háttámláján található térképtartó háló 100k-s extra.
(#67569) Qru: Nekem baromira tetszik kívülről (csak az LCI), szerettem menni is vele (két hétvégét volt nálam próba célból, utolsó körös maradt a választásnál, még a rendelés napján is elgondolkodtam rajta), tök jó a sportülés és az egész üléspozíció, de:
- a háromhengeres motor szerintem sokat eszik (10 literre jött ki annak a 2x 300km-nek az átlaga, oké hajtva, de ahhoz is sok) és a hangja sem volt túl elegáns,
- a 180 lovas 1.6 turbó jó, de annyit nem ér az autó (közelítünk/meglépjük a 3-as árkategóriáját)
- nem tetszett a manuális váltó, az automata meg nem volt jól illesztve (az 5-ös ZF-jéhez képest)
- korrekt belsőleg, de egy Golfhoz képest már nem, az árához képest pedig főleg nem -> ebben az A3 két nagy lépés felfele
- vicces árat adtak mindemellettDe ha arról lenne szó, hogy S3 vagy M140i, hands down az utóbbi, hezitálás nélkül.
[ Szerkesztve ]
-
Skillet
addikt
válasz Skillet #67576 üzenetére
akkor elkezdem savazni a japán fostaligákat is. mazda 3 gyakorlatilag egy pojáca autó, mégis mindenki rá volt/van állva. ennél a kacsacsőrű emlősnél rondább autó talán már csak a multipla. na, belekevertem az olaszokat is
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Skillet #68236 üzenetére
Ügyfélkapun ahogy írták előttem. Ha pü-ben átdobod a frsz-t lekérdezem neked.
De, köztereseknél kell bejelenteni, ők intézkednek. Pont én is erre készülök, mert 2 éve áll egy rendszám nélküli Swift a ház előtt tök szabálytalanul a zöldsávon és kezd elegem lenni...
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen