Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • focvis

    veterán

    válasz zack #45295 üzenetére

    Így van, először ragaszd le a lyukat pl. ragasztószalaggal, ha úgy se OK, akkor tedd vissza a papírszűrőt is.

    Ahogy írtam, nekem anno nem ment jobban sportszűrővel az autó (Astra F 1.6 16v '96), de rosszabbul se, szóval inkább a lyukkal lesz a gond.

    Siheder koromban:
    - Egyszer kivágtam a szűrőház alját (Astra G 2.0 - nulla hatása volt, a hangra nem emlékszem, gondolom az se volt), aztán rendelhettem újat. :D Opelnél az új házban gyárilag volt új szűrő is. :)
    - Vettem "sport gyertyát" az határozottan rosszabb, mint a gyári. Ment vissza az eredeti.
    - Kivágtam a katalizátort új autón - nem ment jobban, nem lett jobb hangja, de büdös volt. Ment vissza egy hét múlva.
    - Raktam Eibach rugót gyári sportfutóműves autóra, szarabb lett, autópályán hullámos útfelületen halálfélelem, mert nem dolgozik össze a gyári, eleve keményebb lengéscsillapítóval. Ment vissza a gyári.

    Szívesen lebeszélek Mindenkit a felesleges hülyeségekről. :R
    Egy dolognak van igazándiból értelme - turbós autót csipszelni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák