Hirdetés
Hirdetés
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
ph A dolog már eléggé időszerű volt, mindenesetre a három színben készülő, TKL-es megoldás nem dúskál a hobbistáktól ellesett okosságokban.
-
A gépház modding sötét oldala. (rewrited)
lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban?Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Így van, először ragaszd le a lyukat pl. ragasztószalaggal, ha úgy se OK, akkor tedd vissza a papírszűrőt is.
Ahogy írtam, nekem anno nem ment jobban sportszűrővel az autó (Astra F 1.6 16v '96), de rosszabbul se, szóval inkább a lyukkal lesz a gond.
Siheder koromban:
- Egyszer kivágtam a szűrőház alját (Astra G 2.0 - nulla hatása volt, a hangra nem emlékszem, gondolom az se volt), aztán rendelhettem újat. Opelnél az új házban gyárilag volt új szűrő is.
- Vettem "sport gyertyát" az határozottan rosszabb, mint a gyári. Ment vissza az eredeti.
- Kivágtam a katalizátort új autón - nem ment jobban, nem lett jobb hangja, de büdös volt. Ment vissza egy hét múlva.
- Raktam Eibach rugót gyári sportfutóműves autóra, szarabb lett, autópályán hullámos útfelületen halálfélelem, mert nem dolgozik össze a gyári, eleve keményebb lengéscsillapítóval. Ment vissza a gyári.Szívesen lebeszélek Mindenkit a felesleges hülyeségekről.
Egy dolognak van igazándiból értelme - turbós autót csipszelni.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen