Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 6030D

    Ármester

    válasz BigBlackDog #170193 üzenetére

    Após mondta, hogy próbáljam ki a Tucson-ban a parkolást, ott van a két bokor a ház előtt, beáll. 10x mentem-tolattam el a bokrok mellett, volt, hogy 1 cm-re a tükörrel a bokortól, de nem akart csipogni, hogy ott van hely. :C Kicsit arrébb egy autó mögött sem találta meg, hogy jó neki ott, mert nem volt "rés", csak az autó, meg mögötte 20 m füves rész. Egyszer aztán észrevette a bokrokat, akkor szépen beforgatta magát. Annak jó, aki nem érzi az ilyet, vagy esetleg bérlős autóban (minden nap másban ülsz), de én a sima csipogóval is elvagyok. Bár van olyan autó, amivel még azzal (+kamerával) is lutri a parkolás, pl BMW 6 GC.
    Tucson 2.0 d , automata: érdekes szerkezet, ma mentem vele egy rövidet. Normál módban ilyen leszedált tehén, kényelmes, kb autópályán elmész zenben, nem is imbolyog SUV létére (245/45R19). Sport módban meg olyan, mintha a bika golyóit pöckölnéd árammal. 1 cm pedálmozdításra már le akar túrni mindenkit (falu vége, emelkedő, csak tartanád a sort, ahogy gyorsulnak, de ő veretne), de ha tovább tolod, nem változik semmi, csak szépen épül fel, és szedi a lábát. Én úgy hangoltam volna, hogy az első 2 cm-en normál legyen, aztán ha tovább tolod a pedált, akkor jöjjön a hegyomlás (jó, 400 Nm, nyilván nem mindenkinek az, főleg nem 1600+ kg-mal, kertibudi homlokfallal, de azért nem rossz.)

    Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

Új hozzászólás Aktív témák