- DIGI Mobil
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy A52 5G - nem csak egy G-vel több
- iPhone topik
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- OnePlus Nord 3 - kapcsoljuk északot
- Xiaomi Mi 8 - így csinálunk csúcsmodellt Mi
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Fülhallgatók is érkeztek a Reno12 szériával
ma És persze az Oppo okosórája is, lásd előző bejegyzés. A muzikális élményt az Enco X3i és az Enco Air4 Pro szolgáltatja.
-
Switch-re is befut a Darkest Dungeon 2
gp A PlayStation kiadások mellett a Nintendo konzoljára is elérhető lesz jövő hónapban az új kiadás.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
stickermajom #122340 üzenetére
Nekem erre az az elméletem, hogy a kipörgés segít hóban egy bizonyos szinten, hiszen a gumi barázdáiból a gyorsabb forgás miatt fellépő centrifugális erő eltávolítja a bele tapadt havat/latyakot, így jobban tud kapaszkodni. Legalábbis más magyarázatot eddig nem sikerült találnom arra, hogy miért ilyen "lusta" az ASR a Kormiban is. Azt elvetném első körben, hogy nem tudnak rendes szoftot írni hozzá...
BBD: Pont teszteltem múl télen a tapadást havas körlények között azonos útszakaszon. Kormin TS850, Bubin CC és nem túl nagy hóban (azonos a méret!) néztem hamarabb megáll a téli az tény de nem másfélszeres a fékút a CC-vel hozzá képest. Igaz Bubi könnyebb, jobb a súlyelosztása de akkor sem másfélszeres. Jégen már biztos meglenne de simán kevés hóban én nem tapasztaltam a nagyságrendekkel hosszabb fékutat alacsony sebességnél. Minden esetre hóban én sem nagyon forszírozom az autós közlekedést a CC-vel, max kicsit forogni de oda meg előny a ratyi gumi.
#nincsbennetarcsi