- MIUI / HyperOS topik
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Magisk
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Fotók, videók mobillal
- Android szakmai topik
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
Hirdetés
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
gp A folytatás megjelenéséig kicsivel több mint két hetet kell már csak várnunk.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
Na hazaertunk Irorszagbol. Gyonyoru szep hely, eleg draga, rettentoen kedvesek az emberek, ajanlom mindenkinek. Koszonet Integrale klubtagnak a sok tanacsert.
Benzines manualis Focust foglaltam, dizel automata uj i30-at kaptam. 1200km-t mentunk 5.6 lett az atlagfogyi. Az auto tagas, jol ossze van rakva, dogunalom belulrol, de olyan erzes van benne, hogy ez 10 ev es 250 ezer km utan is ugyanilyen lesz.
A valto gyors, okos, teljesen eszrevetlenul kapcsol. Kis fulekkel a kormany mogott jol vissza lehet pakolni motorfekezeshez. A motor kis traktor, jo nyomatekos, de a 110 lovas becsapos, mert mig csak nyomatekbol gyorsitgatsz ki egy kanyarbol, addig erosnek tunik, aztan mikor megeloznel valakit a szuk ir utakon es lepadlozod, akkor rajossz, hogy 110 dizel ponilo az nem versenyauto. Szoval porog, csorog, traktorkodik, de ilyenkor nem megy. Ettol fuggetlenul szerintem nincs szukseg belole az erosebb dizelre, igy kellemes kombo volt. Magamnak az 1.4T benyat neznem meg. Minden tesztben kiemeltek, hogy milyen halk a kocsi, meg a Tannison is az erdes dan aszfalton. Hat, azok tuti preparalt kocsik voltak, mert az erdes ir aszfalton a Hankook gumijaival ez rohadt hangos volt. Szelzaj nincs autopalyan sem, de ott mar 120-nal hallhatoan mormog a dizel, pedig alig 2 ezret forog hetedik fokozatban.
Az ulespozicio nekem tetszett, kelloen melyre engedheto, jol beallithato. A kormanyzas teljesen szintetikus, nulla visszajelzes van. A fekek jok, jol adagolhatoak. A vezetestamogato rendszerek is tetszettek, nagyon gyors es okos a tavfenyasszisztens, es kellemes az aktiv LKAS is benne.
Igazabol megertem, aki vesz egy ilyet. Kicsit vilagosabb belsovel en is elfogadnam, mert olyan megbizhato nyugalmat araszt. Csak a szagat tudnam feledni - ilyen fura satorszaguak a muanyagok benne. Ez persze lehet a berauto sajatossaga is.
DE
A masik auto, amit kaptunk egy Volvo V40 T3 150 lovas kezivaltos volt. Azt osszesen 3 km-t vezettem, de eleg csak beleulni es megerted egybol, hogy miert kerul alaphangon masfelszer annyiba, mint az i30. Minden sokkal szebb, finomabb odabent es az ulesei is hibatlanok. Kivancsi vagyok, milyen lesz az uj. Erosen rakivantam most valami Volvora.
Új hozzászólás Aktív témák
- MIUI / HyperOS topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Ukrajnai háború
- Óra topik
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen