Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tanaka 4501

    újonc

    válasz csiga8 #3191 üzenetére

    Tehát vitonos szimering és nachi csapágy a csúcs.
    Értettem!
    @Btamás hiszek nektek, hiszen nem kiguglizott bölcsködés, hanem tapasztalat.
    Főleg, hogy ezek specko cuccok, a gyártó is a piacról veszi a csapágyat, karbit, csavart, stb
    És autónál is a gyári is lehet unix sajátmárkás kategória, amit (jó esetben) a szerelő tud. És utángyártott is lehet tartós.
    Amúgy ezért beszéltetlek benneteket, mert ez másnak is hasznos.
    És ezzel a segítséggel is lehet jól csinálni, én tegnap kaptam egy dicséretet a gazdaboltostól, hogy jól van elezve a lánc, nem bsztam tönkre a géppel.
    Az YT videók, fórum és józan paraszti ésszel jött össze.
    És valami olcsó einhelles gép, asszem.

    A másik nagy téma a diagnosztikai módszerek...
    Vagy most a sthilpontos, stihlmanias gazdaboltos oltogatott, hogy hagyjuk a félkéses láncot, mert lassú taknyolás.
    Oké, harap a sarkos Stihl lánccal, de nem ok nélkül rakta rá az oleo a semi chiselt az efco 137-re.
    15 colos vezető, 2,2 ló.
    Oké, erre mondja, hogy vegyek 3 lovas stihlt 160-ért.
    De minek?
    Inkább nem nyirom ki és nagypapisan haladok.
    A kapkodás sose jó, meg az egyetlen főnököm a Jóisten.
    És félkésessel is összehasonlíthatatlanul gyorsabb vagyok, mint kézifűrésszel 😂

Új hozzászólás Aktív témák