- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Fotók, videók mobillal
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Magisk
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Új hozzászólás Aktív témák
-
noobfx
csendes tag
Üdv! Egy régi kínai láncfűrész az alany, és a gyújtás kapcsoló nem állítja le a fűrészt. Mi lehet a gond? Szétszedve a kapcsolót, egy sima csúszka az egész, ami off állapotban van zárva. Jó ez így? Előre is köszönöm!
-
Dolmar ps420
lelkes újonc
Srácok,nèmi segítsèget kèrnèk.tegnap megjárattam a gèpemet,mèretèhet kissè talán túl is feszíthettem a húrt..leállítás után hallottam pattogó,kattogó hangot.túl hevülhetett?
-
lemmy71
őstag
válasz Dolmar ps420 #3810 üzenetére
Lehet hogy csak a kipufogó igazodik vissza ahogy hűl, nekem anno az xp -ben a kipufogó terelő lamella volt félig eltörve és amikor leállítottam az is kattogott. Amúgy ha jól meghajtod célszerű kicsit még járatni hogy visszahűljön, nem pedig tűzforrón leállítani.
-
isti732712
aktív tag
válasz Dolmar ps420 #3810 üzenetére
Ha katalizátoros akkor azt hallottad pattogni, jellemző rá. Ez természetes, mivel a katalizátor belül izzik így növelve a káros anyag kibocsátás normákat, azaz kevesebb káros anyag jut a levegőbe. Ha katalizátoros....
Merek annyit, amennyit férfi merhet; Aki többet mer, nem ember.
-
kopepe
aktív tag
válasz Dolmar ps420 #3810 üzenetére
Igen,a kipufogó kattog,kezd kiégni(jó értelemben,nem úgy mint egy izzó)
Hajtsd meg újra a gépet nyugodtan! Volt már szó a katalizátorokról,mondanám hogy olvass vissza,de nincs hova......sajnos! -
Btamas81
csendes tag
válasz Btamas81 #3821 üzenetére
https://kertmotor.hu/product/mtd-mcculloch-alko-csillagkerek-kuplungdob/01-000001-1250
Rosszul emlékeztem, 2000ft
-
Masooo
aktív tag
Sziasztok
Tanácstalanságom okán írok ide, bár tudom, hogy valamit távolról gyógyítani nem olyan könnyű, de minden ötlet és elmélet hasznos lehet.
Adott egy ikra 3940 (nem nem kínai, ez egy elektrolux gyártmány made in usa termékként született, és kapható ez a gép partner 351/352 és még mccullock név alatt is).
Kissé elhanyagolták mikor hozzám került, indult akkor, 2 fáig jutottam vele majd leállt nem oly régen. Szétbontottam, egy takarítás nem árt neki ugye. walbro karbi van benne, ebben cseréltem mindent amit lehet, és körötte is a tömítéseket. Át is lett fújva kissé és a benzinszűrő is cserés természetesen. Van primer, de az nem sérült, a gumi ép nem ereszt, viszont minden fontosabb benzinvezeték törött volt vagy elfáradt valahol, ezeket is cseréltem.
--Itt jelenség, hogy a primer nyomkodására az 3-4 művelet után felkeményedik., eezt korábban nem tapasztaltam.A tisztogatás és a karbi feljavítás valamint a gyertya kicserélésén kívül más nem történt első körben. Szikra van.
A gépezet viszont nem indul.Fecskendeztem üzemanyagot a gyertya alá is, de semmi, és maga az anyag is eltűnik ami talán normális dolog, 8-10 rántás után legalábbis a gyertya kivételekor már nem volt egy kis anyag sem a dugattyún.
Ebből arra következtetek, hogy nem feltétlen üzemanyag ellátási gondok vannak, mert akkor legalább köhögött volna mikor megkapta a gyertya alá az anyagot.
Valami ötlet esetleg?Politikáról priviben sem vitáznék, mert hát ki a bolondabb? A bolond, vagy aki követi őt?
-
kopepe
aktív tag
-
Masooo
aktív tag
Amikor tekergetem a kereket és a dugattyú megy fel és le de nincs benne benzin, szépen jön ki a gyertya lyukán a levegő, persze ez nem jelenti hogy nem lehet gond amit mondasz. kiveszem a gyertyát, betolok majd neki 20ml benzint és letakarom majd a gyertya részét egy átlátszó valamivel és meglesem lefolyik e. Amennyiben lefolyik akkor kopás és ez lehet a gond oka? Egy komplett dugattyúház 5000 kb hozzá.
Politikáról priviben sem vitáznék, mert hát ki a bolondabb? A bolond, vagy aki követi őt?
-
Peti66
senior tag
Szigszalag Ez, anyira nem komálja a nagyfeszkót.Amikor visszarakod a burkolatot közelebb kerül a bordához...Ott húzhat áttal.De a képen is látszik,hogy alul a gyújtókábel pörkös.
Pio 99r ,Alpi 3539,,,+mrv f407,,, 5' Focal acces,,Hivi dmo 50 közép dóm, Dayton rs 28 f- 4 reference magas...
-
Peti66
senior tag
Szia! Én úgy kezdeném,hogy szigszallag le,pipa le,gyantás zsugorcső végig+ a gyújtóegység csúszósaruját is levédném.Látszólag ugyan,de nagyon közel van a másik polus lemezéhez.Ha ez megvolna akkor ahogy írták is,kapcsoló csere.A gyújtókábel tövét is meg keném szilóval ,ott a gyakoribb az áthúzás.
Pio 99r ,Alpi 3539,,,+mrv f407,,, 5' Focal acces,,Hivi dmo 50 közép dóm, Dayton rs 28 f- 4 reference magas...
-
Masooo
aktív tag
Arra jutottam szétszedem az egészet de van két elég alap kérdésem.
1.: Amennyiben szétkapom a blokkot, mert itt 4 csavar kijön alul akkor azzal a blokk ketté is van szedve, most amennyiben ezt szétkapom és összerakom, kell e tömítést tenni a teknő és a blokk felső része közé, mert ahogy nézem ott nincs ilyemi, tehát csak a csavarok szorítják össze a blokkot és lehet, hogy ott pl lelép az üzemanyag is meg ez nem kicsit veszélyes is ha így van.
2.: Amikor a karbiba bemegy az üzemanyag és eljut mindkét oldalra akkor a primer megnyomásakor minek kellene történnie. Van ugye egy porlasztó kis réz akármi ami beküldi a naftát a levegővel a blokkba. Ez a porlasztó rész a primer megnyomására kell hogy kilökjön némi benzint a karbi középő részébe a levegő útjába vagy ez csak működés közben a létrejövő nyomás hatására történik meg?
Az érdekel, hogy bár át lett fújva a karbi is és ez a porlasztós rész is viszont óvatosan és nem tudom fennállhat e esetlegesen még vmi dugulás itt.+1: a fecskendővel befecskendezett üzemanyag a gyertya alá kerülése után elpályázik onnan, feltételezem lefolyik így arra jutottam, hogy a gyűrű is ludas lehet a dologban ha ez nem tekinthető normálisnak.
Politikáról priviben sem vitáznék, mert hát ki a bolondabb? A bolond, vagy aki követi őt?
-
csiga8
senior tag
Láncolajzás, olajban áztatásról volt szó nem régiben. Volt róla vita. Nem szóltam bele, mert nem votl képem, de ma direkt lőttem egyet.
Nem áztatom a láncot, de plusszban olajzom. A láncot (okat) így is, úgy is meg kell reszelni, eddig semmi nem változik. Előtte eltakarítom a lapot, visszateszem a láncot és úgy élezem őket.
Reszelés után 20 ml fecskendőre tett tűvel, ( a tűt pl flexel elvágom ) a lap felső részén szépen végighúzva a tűt megolajzom. Sok olaj nem megy rá, a teljes hosszon kb 10 mp alatt végigmegyek, majd kb 10 mp pihi. Ennyi idő alatt el is "tűnik" az olaj. Ahol abbahagytam, onnan a szemet teljesen hátratolom, majd ismét végig olajzom a teljes hosszt. A harmadiknál általában körbeértem.
Így szoktam visszatenni a láncot dobozába is, és így hagyom a gépen is. Általában 5W40, esetleg 10W40 olaj van itthon, teljesen tökéletes. A következő felhasználásig bőven van ideje felkúszni az olajnak csúszó felületekhez.
-
Btamas81
csendes tag
1. Nincs tömítés, hőálló paszta kell.
2. Nem kell a primernek benzint löknie. Annak annyi a dolga, hogy a karbit feltöltse benzinnel. A karbi felől kell szívnia, a tank felé nyomnia a primernek.
Nehéz innen megmondani, hogy el van e dugulva a karbi, de mivel írod, hogy beöntésre sem indul, én máshol keresném a bajt.
Kapd szét nyugodtan, nagyon egyszerűen szerelhető gép. Youtubeon találsz videót, partner 351 néven keresd. -
Peti66
senior tag
Urak kéne egy kis help! 3/8-os mélység határoló reszelő acél sablont jó minőségben hol keressek?
Olyat keresnék, ami sík acéllemez,kombinált is jó,,csak nem U hajlítású.Pio 99r ,Alpi 3539,,,+mrv f407,,, 5' Focal acces,,Hivi dmo 50 közép dóm, Dayton rs 28 f- 4 reference magas...
-
Kolty
aktív tag
Sziasztok.
Felső markolatos fűrész vásárlását tervezem.
Érdeklődnék, hogy ki, milyen típust ajánlana, választana?
Max 60.000.ft.ig.
Köszönöm. -
ladislass
csendes tag
Sziasztok! Az alábbi gépről hallott már valaki, valami tapasztalat? A teljesítményéhez képest túl olcsónak tűnik... Házkörüli munkákra kellene.
Kraftech Germany 73ccm 5,8Le benzines láncfűrész -
Juhász Imi
újonc
Sziasztok! A primerpumpának nem szabad felkeményedni. Szerintem rosszul kötötted vissza a benzincsöveket. Az egy csavaros fedél mellé megy az a cső, amin a szűrő van. A négy csavaros fedél melletti csonkot kell összedugni a primerpumpa rövid csonkjával. A pumpa hosszú csonkjáról vissza a tankba. A fuvókákon nem kell benzinnek jönni pumpáláskor, azzal csak kiszívod a levegőt a karburátorból. Magyarán légteleníted a könnyebb indítás érdekében. A karburátorban csak a tűszelep előtt van nyomás. A motor szívása, megszívja a benzint. Az leszívja a membránt, a membrán nyitja a tűszelepet. Használat közben a membrán beáll egy úszó álapotra. Csak annyi benzint enged be amennyit kiszívott a motor. Az tévhit hogy ott nyomás van!
-
Stop & Go
csendes tag
Sziasztok. Kínai láncfűrészem van. A karburátor beállításával adódott gondom. Láttam videón, ahol javasolják, hogy mind az L (low speed) és H (high speed) csavart 1.5 re kell kitekerni, a T csavart pedig koppra be. Na én mikor ezt megcsináltam alapjáraton alig ment. Majd megfulladt a benzintől. Szóval most úgy leltem meg a legmagasabb fordulatot alapjáraton, hogy 1.5 től betekertem 3/4 et. Utána még egy negyedet vissza, hogy ne legyen szegény a keverék. De akkor is úgy jön ki, hogy az L csavar 1 re van kitekerve. Az normális így? Videón láttam, hogy 1.5 re mikor kitekerte alapjáraton pörgött mint az állat. Nekem pedig nem. A H csavart pedig 1.5 ön hagytam,mivel ott volt a legmagasabb fordulat. És onnan számolva ismét kijjebb tekertem egy negyedet. Szerintetek jó így ez a beállítás? Nem baj, hogy az L csavar csak 1 re van kitekerve. Nem lesz neki így szegény a keverék?
-
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen monitort vegyek?
- Cyberpunk 2077
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung LCD és LED TV-k
- Politika
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Fotók, videók mobillal
- TCL LCD és LED TV-k
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest